Klinkt een beetje als "zolang het goed gaat gaat het goed. Gaat het kut, dan jammer".quote:Op maandag 14 november 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet bezig met of mensen me leuk vinden of niet, ik wil het gewoon naar mijn zin hebben. Als we nog een date hebben is het goed, als we er nog een hebben is het nog beter, als we dan het gevoel hebben dat we eigenlijk belachelijk veel bij elkaar zijn en dat altijd goed gaat is het helemaal perfect.
Ik ben niet met de toekomst bezig, dat is iets anders dan niet met gevoel bezig zijn. Mijn gevoel is kort, wisselt, past bij het moment.quote:Op maandag 14 november 2011 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als "zolang het goed gaat gaat het goed. Gaat het kut, dan jammer".
Alsof je er niet echt met je gevoel mee bezig bent of zo
Ik vind het echt wel knap dat je dat zo doet hoor. Ik zou dat nooit zo kunnen, ik zou mezelf de hele tijd zorgen maken over meningen van anderen. Vind het echt indrukwekkend als iemand daar geen last van heeft.quote:Op maandag 14 november 2011 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik barst niet van het zelfvertrouwen hoor, alles behalve, maar ik wil het gewoon naar mijn zin hebben en ik denk dat ik best leuk gezelschap ben dus daar maak ik me niet echt druk over.
Het is ook lastig.quote:Op maandag 14 november 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet met de toekomst bezig, dat is iets anders dan niet met gevoel bezig zijn. Mijn gevoel is kort, wisselt, past bij het moment.
Bezig zijn met de toekomst, vind ik in elk opzicht van het leven, lastig.
Dit.quote:Op maandag 14 november 2011 15:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel knap dat je dat zo doet hoor. Ik zou dat nooit zo kunnen, ik zou mezelf de hele tijd zorgen maken over meningen van anderen. Vind het echt indrukwekkend als iemand daar geen last van heeft.
Uh-huh!!quote:Op maandag 14 november 2011 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook lastig.
Alles is zo onvoorspelbaar in het leven.
Wat bedoel je? Dat is een algemeen bekend feit toch, dat alles onvoorspelbaar is?quote:Op maandag 14 november 2011 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uh-huh!!
Nou echt wel, dat heb ik wel gemerkt
Mijn leven ookquote:Op maandag 14 november 2011 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uh-huh!!
Nou echt wel, dat heb ik wel gemerkt
Mijn leven is echt totaal anders gegaan dan ik me van tevoren voorgesteld had
Ik trek me de meningen van andere wel aan en ik voel erg snel wat mensen over me denken. Maar ik laat er mijn geluk niet meer van af hangen en ben er wel achter dat mensen me accepteren zoals ik echt ben en niet zoals ik acteer te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 15:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel knap dat je dat zo doet hoor. Ik zou dat nooit zo kunnen, ik zou mezelf de hele tijd zorgen maken over meningen van anderen. Vind het echt indrukwekkend als iemand daar geen last van heeft.
Mij accepteerden ze niet toen ik nog niet acteerde hoe ik was.quote:Op maandag 14 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik trek me de meningen van andere wel aan en ik voel erg snel wat mensen over me denken. Maar ik laat er mijn geluk niet meer van af hangen en ben er wel achter dat mensen me accepteren zoals ik echt ben en niet zoals ik acteer te zijn.
Ik wou vroeger altijd wetenschapper worden, maakte me niet uit wat precies. Iets voor de wereld betekenen.quote:Op maandag 14 november 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat is een algemeen bekend feit toch, dat alles onvoorspelbaar is?
Ik ben wetenschapper. Ruilen?quote:Op maandag 14 november 2011 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou vroeger altijd wetenschapper worden, maakte me niet uit wat precies. Iets voor de wereld betekenen.
Acteren moet je ook niet doen. Dat vind iemand als ik alleen maar vervelend en onnodigquote:Op maandag 14 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik trek me de meningen van andere wel aan en ik voel erg snel wat mensen over me denken. Maar ik laat er mijn geluk niet meer van af hangen en ben er wel achter dat mensen me accepteren zoals ik echt ben en niet zoals ik acteer te zijn.
Jij mijn leven? Waarom zou je dat willen dan?quote:Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wetenschapper. Ruilen?
Ik kan alleen maar hopen dat ik ooit op een dag net zo'n groot mens word zoals jij. Je bent een goed voorbeeld, ik hoop dat dat doet volgenquote:Op maandag 14 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
Maar ik laat er mijn geluk niet meer van af hangen en ben er wel achter dat mensen me accepteren zoals ik echt ben en niet zoals ik acteer te zijn.
Oh, laat maar dan.quote:Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je ruilen met iemand die werkloos is?
Omdat wetenschap niet zo leuk is als ik altijd dacht.quote:Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij mijn leven? Waarom zou je dat willen dan?
Leg eens uit, ben wel benieuwdquote:Op maandag 14 november 2011 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat wetenschap niet zo leuk is als ik altijd dacht.
Als je nou eens begint mensen niet meer op een voetstuk te plaatsen, maar ze gewoon als gelijkwaardig te zien, dan ben je al 10 stappen verder dan nuquote:Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef benzin het volgende:
Ik kan alleen maar hopen dat ik ooit op een dag net zo'n groot mens word zoals jij. Je bent een goed voorbeeld, ik hoop dat dat doet volgen
Beginnen met denken dat andere mensen niet beter zijn, want dat zijn zij of ik niet.quote:Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat ik ooit op een dag net zo'n groot mens word zoals jij. Je bent een goed voorbeeld, ik hoop dat dat doet volgen
Benzin, je moet je bedenken dat schijnbaar zeer succesvolle mensen ook maar mensen zijn met gevoelens zoals elk anderquote:Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat er mensen beter zijn dan jijzelf?quote:Op maandag 14 november 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beginnen met denken dat andere mensen niet beter zijn, want dat zijn zij of ik niet.
Pff. Ik ben juist tot de conclusie gekomen dat ik gewoon de allerallerbeste benquote:Op maandag 14 november 2011 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
Jij gelooft niet dat er mensen beter zijn dan jijzelf?
Ik denk het niet van iedereen, maar objectief bekeken kan ik toch wel de conclusie trekken dat veel mensen beter zijn dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |