You wish, geile stalkster van mequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een figuurtje van jouw hoofd
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een figuurtje van jouw hoofd
Ja draai met maar weer om.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
You wish, geile stalkster van me
Ik heb het gedaan en vond het minder pijnlijk dan wax. Echt de moeite waard ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja echt? Is het veel pijnlijker dan wax? Want ik dacht erover na om dat misschien te gaan doen.
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan en vond het minder pijnlijk dan wax. Echt de moeite waard ook.
Ja wel gevoelig ja, maar niet pijnlijker dan wax.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.
"Wat ga je doen?"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.
En geeft je vriend ondanks dat nog genoeg orale bevrediging?quote:Op maandag 14 november 2011 12:20 schreef Trollscience het volgende:
Ik scheer zelf ook niks, omdat het daarna altijd een week jeukt.
Achja voor iedereen verschillend natuurlijk. Bij wax tel ik tot 3 en dan is het ff tanden bijten maar een seconde later is het ook weer wegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja wel gevoelig ja, maar niet pijnlijker dan wax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |