Mij wel dan?!?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen Tegan nog niet op foto gezien.
Ik ook! en dat zei ik tegen mijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tell me
sinds gister echt een knallende koppijn
En ik weet jouw naam niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen Tegan nog niet op foto gezien.
Dat je het overleeft hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik jou bij een of andere meet met bbq.
Ingrid?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik heb een standaard hollandse naam.
oh dat is gemeen!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! en dat zei ik tegen mijnfysio
en die ging me even masseren.
Toen klapte mijn kop helemaal uit elkaar en moest ik spugen toen ik thuis was
Dat heb ik elke dag als ik in de badkamer ben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja.Vond het wel even schrikken hoor.
Ze heeft nu een of ander virus waarbij ze veel spuugt en diarree heeft. Dat heerst ook in de familie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
Bij kinderen valt het ook wel mee, mijn oudste was/is zelden ziek en mijn jongste was een ramp..
Hij voelde dat het in de knoop zat en wilde me helpen. Vandaag nergens meer last van.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat is gemeen!!
ik heb het ook wel gekregen na de fysio maar die deed niks met mijn hoofd...
kunnen die arme vrouwen ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zwakkere geslacht heeft vaak de aanstellerietes.
Ze kunnen zo "lekker" doorsukkelen ja. Zielig voor zo'n kleintje. En inderdaad, vaker voelen ze zich 's avonds/'s nachts slechter dan overdag. Wat licht toch met een mensje kan doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft nu een of ander virus waarbij ze veel spuugt en diarree heeft. Dat heerst ook in de familie.
Alleen zij heeft het nu al anderhalve week. Maar laatste dagen beetje erg waardoor ze veel wakker is 's nachts. En dr buikje doet nu ook gewoon pijn. Maar tussendoor lacht ze nog steeds
Dan ben je het wel kwijt als het goed is.quote:Hij voelde dat het in de knoop zat en wilde me helpen. Vandaag nergens meer last van.
Spugen en een heet bad heeft dus wel geholpen
Ik heb nogal eens last van mijn darmen, maar dat noem ik geen ziek zijn. Ziek is niet naar je werk kunnen en zielig in bed/op de bank liggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:58 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij kun je geen conclusie trekken als 'groep x is vaak ziek'. Dat is afhankelijk van levensstijl. Want ik ben nooit ziek en Grrrrrrrr iedere week.
Snif. Al boeit me het niet werken op het moment totaal niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nogal eens last van mijn darmen, maar dat noem ik geen ziek zijn. Ziek is niet naar je werk kunnen en zielig in bed/op de bank liggen.
En dat wordt waarschijnlijk grotendeels veroorzaakt door onregelmatig en ongezond leven en etenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nogal eens last van mijn darmen, maar dat noem ik geen ziek zijn. Ziek is niet naar je werk kunnen en zielig in bed/op de bank liggen.
Daar kan je zelf heel snel iets aan veranderen, eerst dat ongezonde de deur uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat wordt waarschijnlijk grotendeels veroorzaakt door onregelmatig en ongezond leven en eten
Dat word bij mij veroorzaakt door spastische darmen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat wordt waarschijnlijk grotendeels veroorzaakt door onregelmatig en ongezond leven en eten
Als het allemaal zo makkelijk wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kan je zelf heel snel iets aan veranderen, eerst dat ongezonde de deur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |