Nee ik gebruik Google om code die ooit door iemand al in is getiept te kunnen kopieren. Zoals het een goede programmeur betaamt.quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef RM-rf het volgende:
je gebruikt google voor het op- en doorzoeken van documentatie over een programmeertaal?
christus, de luiheid ...
Ja, het is wel te vinden, maar dit is nu al de zoveelste keer dat ik zelf alle javascript resultaten er uit moet filteren.quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat bedoel je dan?
En 99 van de 100 keer vind je het makkelijk dus ongegrond
nee, dat is die godverdomde luiheid die wat jonge gastjes denken te hebben, dat 'programmeren' wat copy-pasten na twee of drie zoekopdrachten in Google ingegeven te hebben...quote:Op maandag 14 november 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik gebruik Google om code die ooit door iemand al in is getiept te kunnen kopieren. Zoals het een goede programmeur betaamt.
Java is een complete programmeertaal, javascript (zoals de naam al weergeeft) is een scripttaaltje waarmee je webpagina's iets kunt uitbreiden (clientside). Dat is uitgekomen toen Java voor het eerst heel erg hip and happening was en toen hebben ze java in de naam gezet, zodat ze mee konden snoepen van de naamsbekendheid. Dat is alsof je een mobiele nieuwssite maakt, en die FOKMobile noemt zonder dat je ook maar iets te maken hebt met FOK.quote:
Ctrl-C en -V bedoel je hopelijkquote:Op maandag 14 november 2011 09:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, dat is die godverdomde luiheid die wat jonge gastjes denken te hebben, dat 'programmeren' wat copy-pasten na twee of drie zoekopdrachten in Google ingegeven te hebben...
ga gvd gewoon een stuk documentatie doorlezen en houd heel snel op te denken dat programmeren wat rammen op je Shift-C en -V zou zijn.
Steek die maar in je hol.quote:Op maandag 14 november 2011 09:54 schreef DonJoris het volgende:
Bij gebrek aan een smiley met bril krijg je deze. Hij heet kwak het kuiken met down syndroom.
Blijf dan weg als je niets te melden hebtquote:Op maandag 14 november 2011 09:54 schreef DonJoris het volgende:
Bij gebrek aan een smiley met bril krijg je deze. Hij heet kwak het kuiken met down syndroom.
Ik weet zelf niets van java-script taal maar la eens met haakjes en ; en alles wat er bij hoort proberen te zoeken? (dwz: tussen aanhalingstekens geef alleen precieze hits en dergelijke)quote:Op maandag 14 november 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is wel te vinden, maar dit is nu al de zoveelste keer dat ik zelf alle javascript resultaten er uit moet filteren.
Ik ben bezig om iets uit te printen per test-omgeving. Dat moet dus telkens op een apart blaadje. Dan kan ik wel x keer de opdracht geven, maar dan krijg je ook x keer de printer-dialog. Dus ik moet iets anders bedenken.
Heb ik gelukkig ook al gevonden
Ik had het niet verwacht, aangezien "java" ook in javascript zit, maar verrek, "java" print new page geeft geen javascript resultaten weer. Thanksquote:Op maandag 14 november 2011 09:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Blijf dan weg als je niets te melden hebt
En blind bent:![]()
Tevens :
[..]
Ik weet zelf niets van java-script taal maar la eens met haakjes en ; en alles wat er bij hoort proberen te zoeken? (dwz: tussen aanhalingstekens geef alleen precieze hits en dergelijke)
En dat noemt zich een programmeur, schande voor het vakquote:Op maandag 14 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht, aangezien "java" ook in javascript zit, maar verrek, "java" print new page geeft geen javascript resultaten weer. Thanks
Ja whateverquote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat noemt zich een programmeur, schande voor het vak
Jij bent zeker zo'n figuur die aan zijn neef vraagt om de printer werkende te krijgen omdat hij 'iets in de it' doet.quote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat noemt zich een programmeur, schande voor het vak
Hij is zo een figuur die in de ICT zit en geeneens een google search kan doen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur die aan zijn neef vraagt om de printer werkende te krijgen omdat hij 'iets in de it' doet.
of dat idd, maar is al weer meer moeite dan twee "-jesquote:Op maandag 14 november 2011 10:09 schreef ThaRooP het volgende:
Gebruik dan -javascript in je zoek term...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |