Nol is Baas.quote:Op maandag 14 november 2011 08:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nol UI![]()
Gloeiende Gloeiende ondertitel
Nee man.quote:Op maandag 14 november 2011 09:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eens
Dacht wel dat ik de enigste was.![]()
En dat je auto niet wil starten door de kou.quote:Op maandag 14 november 2011 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik fiets liever 5 minuten door de kou dan dat ik 's ochtends eerder op moet staan om te krabben en te doen.
Het lijkt erop ? Waarom hoor ik net van iemand hier dat apple gaat stoppen met het maken van de Macbook.quote:
De gewone? Zou kunnen. De MacBook als geheel? Lijk me stug. Is hun succesvolste product na de iPhone en iPad.quote:Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Het lijkt erop ? Waarom hoor ik net van iemand hier dat apple gaat stoppen met het maken van de Macbook.
De gewone ja. maar toch ... zonde ?quote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
De gewone? Zou kunnen. De MacBook als geheel? Lijk me stug. Is hun succesvolste product na de iPhone en iPad.
Ach iedereen gaat nu toch voor de Air lijkt het. Die dingen zijn echt overal opeens. Zo worden ze ook gepositioneerd nu, als instapmodel (van een dikke 1000 euroquote:Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
De gewone ja. maar toch ... zonde ?
Ja klopt , plus de I-Touchdevices phone / ipad / pod zijn de winstmakers voor applequote:Op maandag 14 november 2011 10:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach iedereen gaat nu toch voor de Air lijkt het. Die dingen zijn echt overal opeens. Zo worden ze ook gepositioneerd nu, als instapmodel (van een dikke 1000 euro).
Vergeet de muziek/app/film/etc aankopen via iTunes niet.quote:Op maandag 14 november 2011 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja klopt , plus de I-Touchdevices phone / ipad / pod zijn de winstmakers voor apple
Das idd ook een leuke bron van inkomsten.quote:Op maandag 14 november 2011 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vergeet de muziek/app/film/etc aankopen via iTunes niet.
De MBP is nog steeds een goeie winstmaker voor ze. De Mac Pro schijnt er wel uit te gaan. Ben benieuwd naar de toekomst van de Mac an sich....quote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
De gewone? Zou kunnen. De MacBook als geheel? Lijk me stug. Is hun succesvolste product na de iPhone en iPad.
De iMac blijft wel denk ik, of ze moeten echt de kant op gaan van MacBook Pro/Air icm een Thunderbolt display als 'desktop'. De Mac Mini weet ik ook zo net nog niet...quote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De MBP is nog steeds een goeie winstmaker voor ze. De Mac Pro schijnt er wel uit te gaan. Ben benieuwd naar de toekomst van de Mac an sich....
Voor de iMac is nog wel markt, als je die combineert met een iPad heb je voor een thuissituatie een prima setup.quote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
De MBP is nog steeds een goeie winstmaker voor ze. De Mac Pro schijnt er wel uit te gaan. Ben benieuwd naar de toekomst van de Mac an sich....
Reken er maar op OSX gaat eraan.quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef Jarno het volgende:
Ik maak me meer zorgen om OSX eigenlijk. (En dus indirect ook om de Mac). iOS is wel leuk, en ik snap de crossover maar ik hoef echt geen iOS op m'n Mac dus.
Idd, de meeste 'verbeteringen' in Lion zie ik niet als zodanig.quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef Jarno het volgende:
Ik maak me meer zorgen om OSX eigenlijk. (En dus indirect ook om de Mac). iOS is wel leuk, en ik snap de crossover maar ik hoef echt geen iOS op m'n Mac dus.
True, die blijft ook wel. Net als de MBP.quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor de iMac is nog wel markt, als je die combineert met een iPad heb je voor een thuissituatie een prima setup.
Tot nu toe valt het me niet tegen, gebruik omgekeerd scrollen eigenlijk als vanzelfspreken bijv,zeker icm een trackpad, vind launchpad wel redelijk ok, etc. Maar veel verder hoeft het van mij niet te gaan eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, de meeste 'verbeteringen' in Lion zie ik niet als zodanig.
Then again, als je kijkt wat Windows 8 wordt...
Echt? Is me nog niet opgevallen eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb alleen maar gezeik met Lion. Safari vreet geheugen, gekut met Samba, wifi geneuzel. Dat laatste is wel beter sinds 10.7.1, maar vooral Safari is dramatisch.
Lion draait op minimaal een Core 2 Duo en volgens mij zijn de witte Macs tot de Core Duo CPU's gegaan (dacht ik hoor)...quote:Op maandag 14 november 2011 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer is die update eigenlijk geweest? Mijn schoonvader heeft zo een vrij ouderwetse iMac (nog met wit plastic kader) en die is sinds een tijdje steeds langzamer aan het worden (ik natuurlijk gelijk gillen: "HOAX, APPLES GAAN NIET KAPOT EN DOEN HET ALTIJD!!!111").
Ik gebruik nuquote:Op maandag 14 november 2011 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt? Is me nog niet opgevallen eigenlijk.. Ben 1 x tegen de wifi bug aangelopen en daarna nooit meer. Ik was eerst heel huiverig voor Lion maar heb er nu op 3 machines (iMac, MBP en MB) eigenlijk geen problemen mee.
Samba is toch het uitfaseren van SMB1 oid? Kun je weer aanzetten geloof ik...
Zou kunnen, hij heeft een half jaar geleden een iPad1 gekocht, terwijl de iPad2 al uit was! Alleen maar omdat de 1 goedkoper was!quote:Op maandag 14 november 2011 12:14 schreef Jarno het volgende:
Of hij heeft Steve beledigd oid? Zoiets.
Dan kom je nog goed weg met een onwelwillige Mac!quote:Op maandag 14 november 2011 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij heeft een half jaar geleden een iPad1 gekocht, terwijl de iPad2 al uit was! Alleen maar omdat de 1 goedkoper was!
Ik niet J. ik niet .quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Jarno het volgende:
GVD dat was ik nog ff vergeten J, dat eind van het jaar ook weer die pauper reqeust betekent incl. dat geneuk in dat glazen huis.,
.
Geenquote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Jarno het volgende:
GVD dat was ik nog ff vergeten J, dat eind van het jaar ook weer die pauper reqeust betekent incl. dat geneuk in dat glazen huis.,
.
Sieg Steve!quote:Op maandag 14 november 2011 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Geenradio
luisteren scheelt al een heleboel gezeik. Daarom heeft God (Steve) de iPod uitgevonden.
.
Ontvangen wel J... ontvangen welquote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik doe het maar hier, omdat ik niet zeker weet of je DM's wel kunt ontvangen.
Zo... zou je het ook kunnen noemen, ja.quote:Op maandag 14 november 2011 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ergens vind ik het nog wel aandoenlijk
Mja lijkt mij ook. Maar goed ik verkijk me daar altijd op. En ga er veel te graag op inquote:Op maandag 14 november 2011 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi topic trouwens, dat kinderkastijdding.
"De tik komt vaak impulsief". Dat moet wel een trollollollo zijn toch?
Het is nog een wijf ook! Zegt het.quote:Op maandag 14 november 2011 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi topic trouwens, dat kinderkastijdding.
"De tik komt vaak impulsief". Dat moet wel een trollollollo zijn toch?
Hangt van de lucht af JK.quote:Op maandag 14 november 2011 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niks mis met kut zo nu en dan, J.
Kudo's in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfff, je bent wel gelijk wakker als je om 7:30 buiten staat op je hardloopschoenen
Dapper.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfff, je bent wel gelijk wakker als je om 7:30 buiten staat op je hardloopschoenen
Nee Swets is gewoon goed bezig. Ik ben keijaloers op zijn motivatie maar ik heb 'm gewoon niet momenteelquote:
Ik blijf dus continue steken op een km of 6 elke periode dat ik loop. En dan heb ik dat gehaald en dan is dus de uitdaging weg ofzo. Doel behaald, uitdaging weg. En verder lopen lukt gewoon niet, wat ik ook train. Soms met heel veel moeite maar ik zou dan doorwillen naar de 10k en verder maar daar zit gewoon geen progressie in dan ofzo. Conditioneel ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Die motivatie om daadwerkelijk te gaan moet wel van steeds dieper komen. Maar er zit nu nog steeds progressie in (vandaag weer een PR gelopen) en dan lukt het je elke keer weer. Ben benieuwd hoe het over een jaar is
Ja daar kan ik dus niet in berusten ofzo. Dan heb ik geen doel meer en dus ook geen motivatie meer ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Geen idee J ik ben nog niet verder gekomen dan 5.75KM Ik ben nu ook langzaam de afstand een klein beetje aan het vergroten, maar dat is niet mijn ultieme doel. Gewoon 2 tot 3 keer per week 5KM lopen vind ik al mooi. Uiteindelijk zo in 25 minuten lijkt me mooi.
Lui zijn!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dus niet in berusten ofzo. Dan heb ik geen doel meer en dus ook geen motivatie meer ofzo.
Plus dat de bank wel erg lekker zit natuurlijk, ben ook nog eens godsgruwelijk lui.
Nou heb ik 'slechts' nog maar een hoge bloeddruk maar ik zit niet te wachten om daar andere luxeziektes bij te ontwikkelen eigenlijk.quote:
Jajajajajajaja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:24 schreef E.T. het volgende:
En dat kon ik niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijk, dus nadat ik de kInderen naar school had gebracht, heb ik ook de stoute (ren)schoenen aangetrokken en heb ook een rondje gelopen
ik speculaasjesquote:
Ik heb al wat weekjes ingepland. Wat dagen dat ik korter ga werkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef Jarno het volgende:
Jeej nog 2 weken aan verlofdagen staan. Die gaan we eens inplannen.
Ik wou dat ik ook zwanger kon wezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al wat weekjes ingepland. Wat dagen dat ik korter ga werken
En nu heb ik nog 11 weken staan
Die dagen heb ik er voor al gewerkt hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook zwanger kon wezen.
Ik heb ze op hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |