abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109835399
Maar viel me wel op dat kleine Snow veel weg had van volwassen Snow. Wat dat betreft goed gecast. Alleen kwam het wel wat freaky over ja.

Nog 4 afleveringen neem ik aan? Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen... hoe kan je de seizoensverhaallijn afsluiten zonder meteen bestaansrecht van de serie weg te nemen? Misschien is het ook beter om het bij 1 seizoen te houden, maar dan had er al meer ontrafelt moeten zijn zo ten tijde van aflevering 18 alweer.

Vrees beetje voor een gehaast seizoenseinde en een oninteressant seizoen 2.
  Admin dinsdag 3 april 2012 @ 08:19:20 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109837422
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef Mirel het volgende:
Hoezo? Alle sprookjes spelen zich af in hun eigen fictieve wereld. In Once Upon A Time zitten ze allemaal in één wereld. En dan is het Alice in Wonderland sprookje daar losstaand van.
Ze gingen 'through the looking glass'. Da's toch wel een leuke toevoeging en voldoende reden om het een beetje los te laten zijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_109848908
Prachtige serie, mooi ook dat wij na de laatste aflevering eindelijk inzicht hebben in het waarom van de haat richting Snow van de Queen! :)
Lana Parrilla (Queen) is ook een prachtige vrouw :9 nu heb ik ook wel weer zin om die oude sprookjes weer eens te gaan lezen :)
pi_109950096
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:25 schreef Mirel het volgende:
Vraagje, in de nieuwe ep (10) zie je in de intro Ruby in de sprookjeswereld. Tot nu toe hebben we haar niet gezien. Aan de biker te zien klopt de chronologie dus wel.
Haha dat had ik precies hetzelfde, had zoiets van heb ik een ep gemist ofzo :P

Ben inmiddels ook bij, erg leuke serie..

Het is voor mij alleen af en toe onduidelijk of de Mayor/Queen het nu wel of niet weet. Mr. Gold weet het sowieso heb ik het idee. Maar de Mayor vind het ook niet raar dat gold haar Majesty noemt.. Maar als ze het weet waarom laat ze Emma dan niet vermoorden?

En Henry denkt dat ze het niet weet.. Vage shit..
Wel mooi dat je met ep 18 zag dat ook Regina ooit lief was O+
pi_109957679
Misschien kan ze Emma niet vermoorden, houdt iets haar tegen. Ze weet van de sprookjeswereld af. Ze herkende het glas van Snow's glazen kist en ze heeft Sheriff Graham vermoord door zijn hart fijn te knijpen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_109958071
Ah, niet de link gelegd met het glas van de kist :P ik dacht misschien is het een stuk spiegel ofzo.

Sowieso wat er hier ook werd gezegd over de effecten enzo, valt mij echt totaal niet op :P
  donderdag 5 april 2012 @ 23:55:11 #132
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_109965712
Erg leuke serie *O* al moet ik zeggen dat ik in het begin wel moeite had de verhaallijn een beetje te begrijpen :@
There is nothing permanent except change.
pi_109996719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Haha dat had ik precies hetzelfde, had zoiets van heb ik een ep gemist ofzo :P

Ben inmiddels ook bij, erg leuke serie..

Het is voor mij alleen af en toe onduidelijk of de Mayor/Queen het nu wel of niet weet. Mr. Gold weet het sowieso heb ik het idee. Maar de Mayor vind het ook niet raar dat gold haar Majesty noemt.. Maar als ze het weet waarom laat ze Emma dan niet vermoorden?

En Henry denkt dat ze het niet weet.. Vage shit..
Wel mooi dat je met ep 18 zag dat ook Regina ooit lief was O+
Heb je een beetje opgelet? :P Mayor/Queen heeft die vloek noujuist opgelegd, natuurlijk weet zij het. Mr Gold weet het inderdaad ook.
Ze weet niet dat Emma de dochter is van Prince Charming en Snow, dus weinig reden om haar dan te vermoorden lijkt me zo.
Henry is ervan overtuigd dat zn moeke (mayor) de evil queen is, en er zich dus ook van bewust is.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_110279022
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Heb je een beetje opgelet? :P Mayor/Queen heeft die vloek noujuist opgelegd, natuurlijk weet zij het. Mr Gold weet het inderdaad ook.
Ze weet niet dat Emma de dochter is van Prince Charming en Snow, dus weinig reden om haar dan te vermoorden lijkt me zo.
Henry is ervan overtuigd dat zn moeke (mayor) de evil queen is, en er zich dus ook van bewust is.
Tuurlijk heb ik wel opgelet, maar dan nog vind ik het soms raar. Want als ze het echt weet vind ik dat ze er best cooltjes mee om gaat. En moet ze ook wel weten dat het kind Emma heet.
pi_110527828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik wel opgelet, maar dan nog vind ik het soms raar. Want als ze het echt weet vind ik dat ze er best cooltjes mee om gaat. En moet ze ook wel weten dat het kind Emma heet.
Dat weet ze niet, in de eerste of tweede aflevering werd duidelijk dat Emma geboren werd op het moment dat de curse de sprookjeswereld overnam, daardoor dénk ik dat het nog geen naam had. Ook is ze in een kast gelegd die gemaakt was van magisch hout die de baby zou kunnen redden, en daardoor is zij terecht gekomen buiten Storybrook denk ik. De queen weet dus niet van het bestaan van de baby, misschien is ze er gemakshalve vanuit gegaan dat de baby dood is gegaan of gewoon niet mee is gekomen naar Storybrook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110527841
Klopt het dat er al 2 weken geen nieuwe afleveringen zijn gekomen?
pi_110527984
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:00 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat weet ze niet, in de eerste of tweede aflevering werd duidelijk dat Emma geboren werd op het moment dat de curse de sprookjeswereld overnam, daardoor dénk ik dat het nog geen naam had. Ook is ze in een kast gelegd die gemaakt was van magisch hout die de baby zou kunnen redden, en daardoor is zij terecht gekomen buiten Storybrook denk ik. De queen weet dus niet van het bestaan van de baby, misschien is ze er gemakshalve vanuit gegaan dat de baby dood is gegaan of gewoon niet mee is gekomen naar Storybrook.
Ja, mijn vriend heeft het nu ook ontdekt dus ik heb de eerste 4 afleveringen weer meegekeken. Als je kijkt met de gedachte van weet ze het nu wel of niet lijkt het er wel wat meer op dat ze het weet. Ook bedacht ik me dat ze de naam van de baby nooit heeft gehoord. Wel wist ze van de baby want ze vroeg nog van: where is the baby. Rumplestilskin heeft haar verteld dat de baby het zal kunnen breken, maar hij zal dan wel niet de naam van de baby verteld hebben, want die wist hij wel :)

maar toch vind ik dan nog steeds dat ze koeltjes met het boek omgaat :P Pas later wil ze dat boek echt weghebben.
pi_110528238
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja, mijn vriend heeft het nu ook ontdekt dus ik heb de eerste 4 afleveringen weer meegekeken. Als je kijkt met de gedachte van weet ze het nu wel of niet lijkt het er wel wat meer op dat ze het weet. Ook bedacht ik me dat ze de naam van de baby nooit heeft gehoord. Wel wist ze van de baby want ze vroeg nog van: where is the baby. Rumplestilskin heeft haar verteld dat de baby het zal kunnen breken, maar hij zal dan wel niet de naam van de baby verteld hebben, want die wist hij wel :)

maar toch vind ik dan nog steeds dat ze koeltjes met het boek omgaat :P Pas later wil ze dat boek echt weghebben.
Ze weet het. Dat is zeker met de laatste aflevering duidelijk, waarom ze zo graag wraak wil nemen op Snow.

Ze wist misschien van de baby, maar niet van de uitspraak van repelsteeltje, die zei dat ze op 28e hleeftijd terug zou keren.

Ze weet niet dat in het boek staat hoe zij vernield kan worden. Ze weet misschien wel dat alle verhalen van alle personages erin staan, maar niet dat de toekomst erin staat. Henry weet dit wel, daarom heeft hij dit stuk eruit gescheurd en volgens mij vernietigd, maar dat vernietigen weet ik niet 100% zeker. Hij heeft dat stuk ook aan Emma laten lezen zodat zij wist wat zij zou moeten gaan doen, en toen heeft hij het eruit gehaald, geloof ik.
pi_110528547
Hij heeft het eruit gehaald, aan emma gegeven en emma heeft het verbrand bij japie krekel :P
pi_110546196
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:00 schreef RenRen- het volgende:
Klopt het dat er al 2 weken geen nieuwe afleveringen zijn gekomen?
Ja, komende maandag weer, eerste van de laatste 4.
pi_110565096
Zin in!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_110626993
Hehe mijn vriend is nu aflevering 5 aan het kijken, over Japie Krekel.. En daar is kleine Gepetto, en als kind spreekt ie vloeiend engels en later als oude man ineens italiaans/engels :')
pi_110685317
Ik had een "ik zei het toch!" momentje, tot de laatste 10 minuten van de aflevering verschenen ;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 23 april 2012 @ 19:09:00 #144
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110685839
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:57 schreef Cerbie het volgende:
Ik had een "ik zei het toch!" momentje, tot de laatste 10 minuten van de aflevering verschenen ;(
Ik ook... Gemeen zeg! Wel goede twist. :)
pi_110692322
Wat ik apart blijf vinden is dat ze zogenaamd in onze wereld leven nu, zonder magic. Maar dat de queen aantal afleveringen terug wel die Sheriff vermoorde door z'n hart dat ze in een doosje heeft tot stof te verknijpen.

Vond ik ook wel wat minder toen, dat ze dat kon. Had liever gewoon de 100% scheiding gehad van hier geen magic e.d. en andere wereld wel.
pi_110879961
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef VacaLoca het volgende:
Wat ik apart blijf vinden is dat ze zogenaamd in onze wereld leven nu, zonder magic. Maar dat de queen aantal afleveringen terug wel die Sheriff vermoorde door z'n hart dat ze in een doosje heeft tot stof te verknijpen.

Vond ik ook wel wat minder toen, dat ze dat kon. Had liever gewoon de 100% scheiding gehad van hier geen magic e.d. en andere wereld wel.
Ik heb het idee dat er nog een aantal magische plekken zijn. Zo dus de tombe en nog een aantal plekken waar de magie tot stand wordt gehouden.
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:16:37 #147
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_110883755
Er was ook nog die mijn waar iets diep binnen zat te schijnen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_110884599
Net de sneakpeeks voor de volgende episode zitten kijken. Hebbe :9

http://www.spoilersguide.com/once-upon-a-time/
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_110905629
Leuke serie, even heel wat anders. ^O^
En Jennifer Morrison O+
pi_110906343
Wat is August nu precies? Niet de zoon dus, maar..? Gewoon iemand die de macht wil?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')