Definieer 'rustig'.quote:
Nee, lijkt mij alleen maar benauwder wordenquote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
Even een vraagje:
Evi is erg benauwd door al het snot in haar neusje. Heeft het zin om een druppel water in haar neusje te doen?
Ja? Ik kan me ook voorstellen dat het snot dan samen met het water uit haar neusje loopt.quote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij alleen maar benauwder worden
Ik zou het niet doen. Stel dat ze inademt en het erdoor gaat, heeft ze water in haar luchtpijp. En verder.....quote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
Even een vraagje:
Evi is erg benauwd door al het snot in haar neusje. Heeft het zin om een druppel water in haar neusje te doen?
De ene DA zei van wel, de andere zei van niet. De DA die 'van niet' zei, bezwoer me: "Nee, daar gaat ze écht niet van stikken. Hoef je je absoluut geen zorgen over te maken. Ze zal proberen te blijven ademen door haar neus, maar als dat niet meer lukt, ademt ze gewoon door haar bekkie!"quote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
Even een vraagje:
Toen Bliksem zo verkouden was had ik van de dierenarts een zoutoplossing gekregen voor in zijn neusje dus ik denk dat het op zich wel veilig is. Maar Ik doe het toch maar niet. Samen in de badkamer gaan zitten is een goed idee, dat ga ik zo doenquote:Op zondag 13 november 2011 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Stel dat ze inademt en het erdoor gaat, heeft ze water in haar luchtpijp. En verder.....
Dan zou ik nog eerder kijken na een manier om haar te laten stomen. Samen in de badkamer gaan zitten of zo met de douche op standje heet.
zoutoplossing is anders dan gewoon water, zout prikkelt de slijmvliezen ofzo toch?quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen Bliksem zo verkouden was had ik van de dierenarts een zoutoplossing gekregen voor in zijn neusje dus ik denk dat het op zich wel veilig is. Maar Ik doe het toch maar niet. Samen in de badkamer gaan zitten is een goed idee, dat ga ik zo doenthanks!
Ik ben misschien een beetje dom, maar ik snap het nietquote:Op zondag 13 november 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De ene DA zei van wel, de andere zei van niet. De DA die 'van niet' zei, bezwoer me: "Nee, daar gaat ze écht niet van stikken. Hoef je je absoluut geen zorgen over te maken. Ze zal proberen te blijven ademen door haar neus, maar als dat niet meer lukt, ademt ze gewoon door haar bekkie!"
Dus...
Nee van het snot zal ze niet stikken, maar ik dacht het misschien voor haar wat aangenamer te kunnen maken als ze weer door haar neusje kan ademen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, van dat snot zal ze ook niet stikken dan toch? Ik denk niet dat ze er blijer van wordt als je dit probeert...
Maar ja, dan neem je haar eerst in de wurggreep om het water erin te doen, das niet zo aangenaamquote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee van het snot zal ze niet stikken, maar ik dacht het misschien voor haar wat aangenamer te kunnen maken als ze weer door haar neusje kan ademen.
Nou in de wurggreep zal wel meevallenquote:Op zondag 13 november 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, dan neem je haar eerst in de wurggreep om het water erin te doen, das niet zo aangenaam
En t snot komt wel weer terug vrees ik
Een DA zei tegen me dat ik iets kon proberen met druppeltjes water, de ander zei dat dat absoluut geen zin had. Maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken.quote:Op zondag 13 november 2011 23:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben misschien een beetje dom, maar ik snap het niet
Ah zoquote:Op zondag 13 november 2011 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een DA zei tegen me dat ik iets kon proberen met druppeltjes water, de ander zei dat dat absoluut geen zin had. Maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Overigens heb ik (toen Pluim zo verkouden was) neusdruppels gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |