Dat topic heeft een goede OP.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Achja, dat is weer een andere discussie. Dit topic zal binnenkort wel gaan vlammen:
Probleem linksbackpositie Nederlands Elftal #1
Slinger de discussie anders weer even aan als je wilt.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat topic heeft een goede OP.
Waar de fuck slaat dat nou weer op? Het boeit me geen fuck wie of wat er loot.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Nu een voorbeschouwing () op Ned. 2.
http://www.uefa.com/uefaeuro/season=2012/draws/index.htmlquote:Op vrijdag 2 december 2011 06:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
De op is verouderd, wat zijn de potten nu?
Je had liever Estland gehad?quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ierland op het EK, Toch wel een beetje armoede
Ach, deden Oostenrijk en Zwitserland dat ook niet in de vorige editie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef Cara het volgende:
Het kan me geen ene kut schelen
Oekranie en Polen in pot 1 verkracht de hele loting.
Eerst nog van Cheque mogen aanhoren dat we glansrijk het EK gaan winnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederland
Rusland
Kroatië
Ierland
Kwartfinale verliezen van eerste serieuze tegenstander en terug naar Nederland vliegen.
Called it.
Poule des doods @ EK2008quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Het wordt vanavond toch weer: OMG WE HEBBEN DIE GELOOT, ZOmfgPoule des doods omg omg.
Dikke care, we zien het wel.
Ditquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Cara het volgende:
Oekraine
Rusland
Griekenland
Ierland
vs
Nederland
Duitsland
Portugal
Frankrijk![]()
Flikker toch op man
het begint 18:00quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Poule des doods @ EK2008
![]()
Hoe laat begint de loting eigenlijk? Dus niet het showtje en uitleg vooraf maar echt de loting?
En toch doen gastlanden het over het algemeen best aardig. Maar je hebt wel gelijk dat deze landen geen groepshoofd horen te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef Cara het volgende:
Het kan me geen ene kut schelen
Oekranie en Polen in pot 1 verkracht de hele loting.
Dat waren de leukste wedstrijden die ik tot dan toe had gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Poule des doods @ EK2008
![]()
Hoe laat begint de loting eigenlijk? Dus niet het showtje en uitleg vooraf maar echt de loting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |