Het kan een dual-oplossing zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Als het een onboard Intel kaartje is kun je MW3 wel vergeten.
Er zit volgens mij een I5 in die laptop, deze heeft een geintegreerde INTEL hd 3000 erin zitten. Dit zou best moeten werkenquote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Als het een onboard Intel kaartje is kun je MW3 wel vergeten.
Misschien handig als de TS de specs even post danquote:Op zondag 13 november 2011 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan een dual-oplossing zijn.
De Intel chipset doet dan de desktop graphics en bij games neemt de NVIDIA het over.
Scheelt energieverbruik bij desktopgebruik.
Ja, ook nog speelbaar?quote:Op zondag 13 november 2011 21:38 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Er zit volgens mij een I5 in die laptop, deze heeft een geintegreerde INTEL hd 3000 erin zitten. Dit zou best moeten werken
In de specs staat van wel.quote:Op zondag 13 november 2011 21:55 schreef HeatWave het volgende:
ding heeft geen nvidia kaart, alleen de Intel 3000, kan je vergeten.
Sjah, dan ben ik bang dat HeatWave gelijk heeftquote:Op zondag 13 november 2011 22:02 schreef -Vega- het volgende:
Helaas, weer deze foutmelding...
'Dit grafisch stuurprogramma kon geen compatibele grafische hardware vinden.'
Er staat " up to nvidia graphics" dus das een optiequote:
Videokaart : "up to nvidia graphics..." .. inderdaad, wel vaag hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er staat " up to nvidia graphics" dus das een optie
Nee.quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef -Vega- het volgende:
Ik ben een totale leek in dit soort 'hardware', maar het is dus mogelijk om er een nieuwe videokaart in te stoppen?
Nee, het geheugen is het probleem niet, de chip is gewoon niet geavanceerd genoeg.quote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef -Vega- het volgende:
Is er dan een andere manier om toch een hogere video geheugen te krijgen om toch MW3 te kunnen spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |