Er moet gewoon een apart jailbreak topic komen. Het slaat nergens op om dit in het iPhone topic te doen. Het heeft niets met iOS te maken en het is een totaal verschillende doelgroep. Je doet toch ook niet Android en iOS in hetzelfde topic.quote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Bart het volgende:
Als dit topic verder gaat zoals het vorige deel, dan gaat het gewoon dicht. Werkelijk waar, kan er nou geen enkel Apple-topic zonder gebash en gezeik zijn? Zo niet, dan verdwijnen ze gewoon, geen moeite mee.
Voor de applicaties: rechtermuisknop en "aankopen overzetten"quote:Op zondag 13 november 2011 21:33 schreef RiKe het volgende:
Heren, ik heb een vraagje.
Ik heb een 4S 32gb met data er op.
Daarna heb ik mijn iMac opnieuw geïnstalleerd en is m'n iTunes natuurlijk weer leeg..
Is het mogelijk om data van de iPhone in te laden in iTunes?
Ik heb niet veel zin om alles opnieuw te moeten downloaden en in te stellen eigenlijk..
iOS is het enige besturingssysteem dat gejailbreakt kan worden. Hoe heeft dat niets met iOS te maken..? Bovendien is dit het iPhone-topic, waarbij dus de functionaliteit van de iPhone besproken dient te worden. Extra functionaliteit dmv jailbreak valt daar ook onder.quote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef kadeya het volgende:
[..]
Er moet gewoon een apart jailbreak topic komen. Het slaat nergens op om dit in het iPhone topic te doen. Het heeft niets met iOS te maken en het is een totaal verschillende doelgroep. Je doet toch ook niet Android en iOS in hetzelfde topic.
TomTom heeft niets met jailbreak te maken. Gewoon voor betalen, pauper.quote:Op zondag 13 november 2011 21:34 schreef Skaai het volgende:
Ik mis 1 app die ik via mijn jailbreak had, en dat is TomTom. Verder mis ik helemaal niks sinds mijn update. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ie iets vlotter is en ik gewoon geluid heb bij sommige apps. Dat wilde nog wel eens mis gaan met de jailbreak.
TomTom had ik dankzij mijn jailbreak dus voor mij heeft het er wel mee te makenquote:Op zondag 13 november 2011 21:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
TomTom heeft niets met jailbreak te maken. Gewoon voor betalen, pauper.
Dit topic gaat dan ook niet om iOS maar om de iPhone.quote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef kadeya het volgende:
[..]
Er moet gewoon een apart jailbreak topic komen. Het slaat nergens op om dit in het iPhone topic te doen. Het heeft niets met iOS te maken en het is een totaal verschillende doelgroep. Je doet toch ook niet Android en iOS in hetzelfde topic.
1 woord: Apple sub-forumquote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Bart het volgende:
Als dit topic verder gaat zoals het vorige deel, dan gaat het gewoon dicht. Werkelijk waar, kan er nou geen enkel Apple-topic zonder gebash en gezeik zijn? Zo niet, dan verdwijnen ze gewoon, geen moeite mee.
Nee, staat standaard uit.quote:Op zondag 13 november 2011 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Braddofiel: heb jij altijd 3G aan staan op je iPhone?
Daarmee verplaats je het gezeik alleen maar. Dat gezeik moet gewoon ophouden, simple as that. En als mensen dat niet zelf kunnen, dan worden ze daarbij geholpen door ontneming van postrechten. Want ik heb er geen zin in om berichten te blijven verwijderen. Ik neem aan dat men zelf wel weet wie zich hier aangesproken moet voelen. Zo niet, dan kom je er vanzelf achter.quote:
Okay, dat is wel een grote aanstuwer van een veel langer batterij leven. Thanks!quote:
Thanks!quote:Op zondag 13 november 2011 21:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor de applicaties: rechtermuisknop en "aankopen overzetten"
Voor alle instellingen/foto's/sms'jes ed: backup maken
Voor muziek en video: pod to Mac/mediamonkey downloaden en installeren.
Maak gewoon een apart jailbreak-topic aan. Veel van de discussies en irritaties die komen toch altijd daaruit. Het heeft voor een normale lezer ook weinig toegevoegde waarde om door al dat geneuzel heen te moeten kijken.quote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarmee verplaats je het gezeik alleen maar. Dat gezeik moet gewoon ophouden, simple as that. En als mensen dat niet zelf kunnen, dan worden ze daarbij geholpen door ontneming van postrechten. Want ik heb er geen zin in om berichten te blijven verwijderen. Ik neem aan dat men zelf wel weet wie zich hier aangesproken moet voelen. Zo niet, dan kom je er vanzelf achter.
Algemeen > Netwerk en dan 3g toggle gewoon?quote:Op maandag 14 november 2011 07:07 schreef bambino het volgende:
Klopt het trouwens dat je op de 4S niet meer alleen GPRS aan kunt houden?
Ik had op de 4 namelijk een optie voor 3G en GPRS. (het blauwe rondje).
Als er geen 3G is pakt die wel geloof ik automatisch GPRS maar vind het irri dat ik dat zelf niet kan doen.
Reden is, bij een wedstrijd in het stadion is 3G een beetje over belast, en soms heb je dan mazzel met gprs dat je wel ff teletekst er voor krijgt
@TT
Dat kan niet, de SoC die de 4S gebruikt ondersteunt geen on-the-fly switchen van 3G.quote:Op maandag 14 november 2011 07:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Algemeen > Netwerk en dan 3g toggle gewoon?
quote:Op maandag 14 november 2011 07:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan niet, de SoC die de 4S gebruikt ondersteunt geen on-the-fly switchen van 3G.
Dat verklaart ook voor een deel de battery drain klachten denk ik...quote:Op maandag 14 november 2011 07:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan niet, de SoC die de 4S gebruikt ondersteunt geen on-the-fly switchen van 3G.
Veruit de meeste mensen zetten 3G nooit uit hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 08:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat verklaart ook voor een deel de battery drain klachten denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |