SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was ook heul tof ende zoVriendlief had een 'idee' maar verder nog niet hoe waar wat; dus verrassing was gelukt.
Voor de mensen die het niet wisten: Ik kon niet naar de meet; want we hadden een verrassingsweekend in cochem gepland voor vriendlief die vrijdag 30 is geworden![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Niks was.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij was sjips aan het nommen
quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jullie hebben uiteraard alleen maar water gedronken op de meetNee geen water maar de Jupiler kwam niet zo hard aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was ook heul tof ende zoVriendlief had een 'idee' maar verder nog niet hoe waar wat; dus verrassing was gelukt.
Voor de mensen die het niet wisten: Ik kon niet naar de meet; want we hadden een verrassingsweekend in cochem gepland voor vriendlief die vrijdag 30 is geworden![]()
.
En goed zo dat je weekend ook geslaagd was, maar ik heb je wel gemist hoor!Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wat ga je bij hem laten harsen?quote:Op zondag 13 november 2011 20:38 schreef BGTes het volgende:
Oh oh reminds me: Ik heb een dagje onbeperkt beautyfarm gekregen van, oftewel massages, manicure, waxen/harsen/dinges, privesauna, hot stone massage, mudpack.. alles
(Wel voor 2, kan hij mee)
Goed geregeldquote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee geen water maar de Jupiler kwam niet zo hard aan.
En goed zo dat je weekend ook geslaagd was, maar ik heb je wel gemist hoor!
Hah! Zn ballenquote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat ga je bij hem laten harsen?
Nailtek.quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke basecoat gebruiken jullie? Mijn nailtek is dik en ik krijg korrels
Ik ben even gestopt met verharders nu, even naar de opi ridge filler over!quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke basecoat gebruiken jullie? Mijn nailtek is dik en ik krijg korrels
quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jullie hebben uiteraard alleen maar water gedronken op de meetWat hebben jullie allemaal gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was ook heul tof ende zoVriendlief had een 'idee' maar verder nog niet hoe waar wat; dus verrassing was gelukt.
disclaimer
Ik ben fan van de bonder!quote:Op zondag 13 november 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is Orly bonder iets?
En is dit duur? http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item1c20a0ac5f
* SpaceInvaders rent heel hard achter Mss aan om in haar tieten te knijpenquote:Op zondag 13 november 2011 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben fan van de bonder!
Of je gebruikt de basecoat uit de moddols boxset![]()
*hides*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig dat jij na gisteren nog altijd de illusie heb dat ik hard weg kan rennenquote:Op zondag 13 november 2011 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders rent heel hard achter Mss aan om in haar tieten te knijpen
quote:Op zondag 13 november 2011 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bedenk net toch een goeden garp:
Wat krijg je bij Lindy te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk jij ooit naar van die dikke mensen programma's op teevee? Dan ben jij heul niet zo erg meer hoorquote:Op zondag 13 november 2011 21:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Grappig dat jij na gisteren nog altijd de illusie heb dat ik hard weg kan rennen
Wat krijg je bij Lindy te eten?Helen goeden matigen garp. 14.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zondag 13 november 2011 21:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Grappig dat jij na gisteren nog altijd de illusie heb dat ik hard weg kan rennen
Vooral veel wijn; cava; aperitief en bier gezaufen eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Ja, maar ik kan nog steeds niet rennen. Het ziet ook heel raar uit als ik ren. Dat is heel veel wobbel wobbelquote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk jij ooit naar van die dikke mensen programma's op teevee? Dan ben jij heul niet zo erg meer hoor
Hypnotizingquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan nog steeds niet rennen. Het ziet ook heel raar uit als ik ren. Dat is heel veel wobbel wobbel
heb jij ook altijd blauwe ogen na het rennen?quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan nog steeds niet rennen. Het ziet ook heel raar uit als ik ren. Dat is heel veel wobbel wobbel
Ik lollerde.quote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij ook altijd blauwe ogen na het rennen?
Ik snapte hem pas nadat ik de PI zagquote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ren nietquote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hebben anderen de jouwe gewobbeld om mijn gemis te compenseren?quote:
Niet voor die prijs.quote:Op zondag 13 november 2011 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item4cfbbfbc3a
I wantz it
Geen geld !! KOPEN NU !!!!quote:
quote:
˛quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg de fotos komen toch wel ergens te staan waar gewoon alleen de meet mensen bij kunnen he?
We haz da siekret feesboekquote:Op zondag 13 november 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg de fotos komen toch wel ergens te staan waar gewoon alleen de meet mensen bij kunnen he?
Misschien is deze nog iets? http://www.ps3forum.nl/index.php/topic,4115.0.htmlquote:Op zondag 13 november 2011 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand mij nog een ander programma noemen waarmee je subs in een avi kan bakken behalve Divxland media subtiteler??
whehehe, ok dan!quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja, Patje met een A, maarja zo noem ik hem jah
Maar meestal ik het toch schatje, moppie, mupke
Ik kan ze er wel uitgooien muhahahahaquote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar zitten toch ook al mensen op die niet op de meet waren?
gwen check je whatsapp die fotoquote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan ze er wel uitgooien muhahahaha
Dat het 1 bestand wordt? Hoe wil je het dan gaan bekijken?quote:Op zondag 13 november 2011 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand mij nog een ander programma noemen waarmee je subs in een avi kan bakken behalve Divxland media subtiteler??
patje is gewoon Patje...zo ken ik hem al jarenquote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehe, ok dan!
Ik vind het erg onsexy
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan ze er wel uitgooien muhahahaha
Dat is zeker waar!quote:Op zondag 13 november 2011 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
patje is gewoon Patje...zo ken ik hem al jaren
Enneh...de naam hoeft niet sexy te zijn, als de man het maar is
Met de externe HD gekoppeld aan de TV. Ik heb de SRT bestanden en op de PC doet die het dus wel...maar niet op de televiezerikquote:Op zondag 13 november 2011 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat het 1 bestand wordt? Hoe wil je het dan gaan bekijken?
Ooh raar, onze tv pakt de subs wel altijd meteen bij het juiste filmbestand. Naah dan kan ik je niet helpenquote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met de externe HD gekoppeld aan de TV. Ik heb de SRT bestanden en op de PC doet die het dus wel...maar niet op de televiezerik
zie mika duwen tegen miloquote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie ze elkaar al van jouw sxpchoot af pleuren om de beurt
Yups! wordt er helemaal gestoord van...moet toch niet zo moeilijk zijn dit??quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh raar, onze tv pakt de subs wel altijd meteen bij het juiste filmbestand. Naah dan kan ik je niet helpen
edit: hebben ze precies dezelfde bestandsnaam? (had hierboven volgens mij ook al iemand gezegd)
Wat krijg je bij Lindy te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EINZ!!!11!!!!
(ik was alleen even aan het terug lezen stiekem, duik mijn bed in![]()
)
Don't come closer, I might hurt you
*SQUEEZE*quote:Op zondag 13 november 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
EINZ!!!11!!!!
(ik was alleen even aan het terug lezen stiekem, duik mijn bed in![]()
)
Slaap lekker babequote:Op zondag 13 november 2011 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*SQUEEZE*
Ik bedoel: Truste
Ik duik ook mijn bed in![]()
You haz Pmquote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit dus echt met m'n bericht getypt en wel klaar om mijn swapverslag te posten.. Nog even dames!
Lindy en Priemgrl, truste![]()
Ik ga ook zo, ik ben echt LANG op voor mijn doen.. En ik heb weer honger
JA WAAROM KIJK JE DAN OOK??? Je weet toch dat het 1 en al ranzigheid is?quote:
Ranzigheidquote:Op zondag 13 november 2011 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JA WAAROM KIJK JE DAN OOK??? Je weet toch dat het 1 en al ranzigheid is?
Ik zapte echt met mijn ogen dicht naar een andere zender- maakte niet uit welke-
Up en running! Over tien minuten de kou in op mijn fietsje..... Brrrrrquote:Op maandag 14 november 2011 07:09 schreef milka82 het volgende:
Jup,al ben ik nog in denial.... Mijn bed is zo lekker warm!
Is goed hoor, ik ging ervan uit dat het wel goed was omdat het met adres erbij was, maar ik wacht wel evenquote:Op maandag 14 november 2011 09:05 schreef Puckzzz het volgende:
Goeden Skjoe!
Ik zal haar een PM sturen. Trix, kan je nog ff wachten tot ik een andere naam heb getrokken? Eerst maar ff checken of Zoep nog mee wil doen…
quote:Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu word het nog leuker:
pakketbriefje: pakket waar niet getekend voor hoeft te worden
tracktrace: Product: Aangetekend uit btnl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze doen het gewoon expresquote:Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu word het nog leuker:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja,dat klopt. Hij is ´signed for´ maar werd bij mij gewoon bij de buren afgegeven.quote:Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu word het nog leuker:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als het belangrijk is wel, als het niet boeit nietquote:Op maandag 14 november 2011 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
To go or not to go naar academisch nederlands vanavond van 16.45 tot 18.30
Het lijkt een beetje op een brugklas werkcollegequote:Op maandag 14 november 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het belangrijk is wel, als het niet boeit niet
Joh, jij hebt heel de fabriek geclaimed.quote:Op maandag 14 november 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn order heeft mijn lush account gefreakedkrijg nu overal foutmedingen
Kunnen ze je koopgedrag nou weer niet aan?quote:Op maandag 14 november 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn order heeft mijn lush account gefreakedkrijg nu overal foutmedingen
ik krijg nu acces denied bij mijn eigen orderquote:Op maandag 14 november 2011 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Joh, jij hebt heel de fabriek geclaimed.
Al die mensen in de fabriek zitten nu EINZZ!1!! GA JE KINDEREN THUIS HALEN, SJAAN HEEFT BESTELD VOOR HONDERDMILJARDMILJOEN EURO ALLES MOET OP TIJD KLAARquote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krijg nu acces denied bij mijn eigen order
arme dicoquote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef Diconnected het volgende:
Godver, moet nog 4 weken met 2 krukken rondhobbelen, mag niet te lang staan/lopen, mag totaal geen belasting hebben op m'n knie... moet echt fucking pijnlijke oefeningen doenv/d week fysio bellen om aan te leren goede loop-oefeningen te doen.
FUUUUUUUUUUUUUU
Wauw 4 wekenquote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef Diconnected het volgende:
Godver, moet nog 4 weken met 2 krukken rondhobbelen, mag niet te lang staan/lopen, mag totaal geen belasting hebben op m'n knie... moet echt fucking pijnlijke oefeningen doenv/d week fysio bellen om aan te leren goede loop-oefeningen te doen.
FUUUUUUUUUUUUUU
quote:
Whihihihi, dátquote:Op maandag 14 november 2011 10:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen ze je koopgedrag nou weer niet aan?
quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef Diconnected het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUU
JOAH!!!!!! Gaaf!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef Loqi het volgende:
Buuuuh, nog steeds hoofdpijn![]()
de kittens komen 3december![]()
![]()
Bwhehehehehhequote:Op maandag 14 november 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuck wat toepasselijk
[ afbeelding ]
jij bent soms best vervelend mevrouw faalhaasquote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry als ik het opstuur kmot t niet goed aan
HUUUUUquote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jij bent soms best vervelend mevrouw faalhaas
pakketpost op maandag?quote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moddols zijn onderweg naar de afhaallocatie (denk ik)![]()
Yay voor nieuwe pakketvrouw die geen hokje aankruist op het afhaalbriefje
quote:Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Al die mensen in de fabriek zitten nu EINZZ!1!! GA JE KINDEREN THUIS HALEN, SJAAN HEEFT BESTELD VOOR HONDERDMILJARDMILJOEN EURO ALLES MOET OP TIJD KLAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Holy crap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Sjaan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]Jezus christSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
[..]Wat was je totaal joh???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben te lui het zelf op te tellen
232 pondquote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat was je totaal joh???
Heel veel.quote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat was je totaal joh???
zou ik dan ook....?quote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier wel hoornormale post niet, apkketjes wel
Boah!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
232 pond
maar ga vanavond ook wat nuttigs doen, wasmand kopen!!
waarschijnlijk wel! hier en in alkmaar komen pakketjes op maandag, ik gok daar ook welquote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ik dan ook....?
een dag te laat?![]()
![]()
[..]Je hebt niet eens een bad en waarom 500miljardmiljoen massagebars?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOOOLquote:Op maandag 14 november 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuck wat toepasselijk
[ afbeelding ]
nee die bad dingen zijn voor mijn collegaquote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een bad en waarom 500miljardmiljoen massagebars?
eh .. whutquote:Op maandag 14 november 2011 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
maar bij ons komt volgens mij op maandag wel post, geen pakjes
Ooh dus niet alles is voor jezelfquote:Op maandag 14 november 2011 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die bad dingen zijn voor mijn collega
Dat.quote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef Dwyn het volgende:
Hier op maandag alleen de pakketten die zaterdag niet afgeleverd konden worden.
neee dat zei ik tochquote:Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh dus niet alles is voor jezelf
was tegen mij joahquote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neee dat zei ik tochof was dat op msn tegen lauren ..
quote:1e pakketbezorging
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
2e pakketbezorging
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
maandag
JA WAT HEB IK DAAR NOU AANquote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik had vergaderings mssnu ga ik beebie knijpen kijken
puckzzz las net terug en zag datj e nog wat gedoe hebt met subs, is het al gelukt? ik had er gister beetje overheen gelezen, was zo moe van verjaardagquote:
Ik heb je even een nieuw adres ge-PM-edquote:Op maandag 14 november 2011 09:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik ging ervan uit dat het wel goed was omdat het met adres erbij was, maar ik wacht wel even
Nee is niet gelukt. Elke keer stomme foutmelding van een xvid.dll die hij denkt niet te hebben. Registreren werkte ook niet, ding is ws corrupt ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
puckzzz las net terug en zag datj e nog wat gedoe hebt met subs, is het al gelukt? ik had er gister beetje overheen gelezen, was zo moe van verjaardag
Ik kom woensdag/donderdag in a'dam. Weet niet of jij daar kan komen maar dan hoef ik je lakjonz niet op te sturenquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk al wat is die groene walm, maar ik ben het zellof
Groenen walmquote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk al wat is die groene walm, maar ik ben het zellof
Zeikordquote:Op maandag 14 november 2011 12:25 schreef Joysa het volgende:
Waarom heeft MO witte doppenZiet er zo stom uit in Helmer
Nou vooruit...geef maar aan mij dan, ik geef ze wel onderdakquote:Op maandag 14 november 2011 12:25 schreef Joysa het volgende:
Waarom heeft MO witte doppenZiet er zo stom uit in Helmer
Nou ehm.. ze mogen best logeren, maar ze zijn VAN MIJquote:Op maandag 14 november 2011 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou vooruit...geef maar aan mij dan, ik geef ze wel onderdak
Waarom er uit?quote:Op maandag 14 november 2011 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat gaan we doen met de facebook? Niet-meet mensen eruit pleuren of zo laten?
Want foto'squote:Op maandag 14 november 2011 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom er uit?
Van mij mogen ze erin.
Mij maakt het niet uit, mijn hoofd mag daar gewoon.quote:
Je tieten ook?quote:Op maandag 14 november 2011 13:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, mijn hoofd mag daar gewoon.
Dat is dan beter ja.quote:Op maandag 14 november 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
Als mensen er problemen mee hebben dat niet-meet mensen ook in die groep zitten; dan gooi mij er maar uit.
Alleen wel beetje stom dat het een algemene groep is en ik er dus sowieso niet bij mag; want niet aanwezig bij meet.
Zou je dan niet beter gewoon ergens de foto's online pleuren en de mensen pm-en die aanwezig waren om de foto's te tonen?
Het was niet mijn idee om die foto's in de feestboek te pleuren. Ik hoorde het van verschillende kanten dat mensen niet wilden dat anderen dat konden zien. Ik pleur niemand uit de feestboek, maar über newbies hoeven er ook niet in imhoquote:Op maandag 14 november 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
Als mensen er problemen mee hebben dat niet-meet mensen ook in die groep zitten; dan gooi mij er maar uit.
Alleen wel beetje stom dat het een algemene groep is en ik er dus sowieso niet bij mag; want niet aanwezig bij meet.
Zou je dan niet beter gewoon ergens de foto's online pleuren en de mensen pm-en die aanwezig waren om de foto's te tonen?
Ik vind het anders dat jij ze ziet dan newbies.quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
Maar jullie begrijpen dat ik ernstig teleurgesteld zal zijn als ik geen tietenpics mag meepikken
O nee ik zeg het ook even algemeenquote:Op maandag 14 november 2011 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee om die foto's in de feestboek te pleuren. Ik hoorde het van verschillende kanten dat mensen niet wilden dat anderen dat konden zien. Ik pleur niemand uit de feestboek, maar über newbies hoeven er ook niet in imho
gewoon ergens in een bestandje online met linkje naar de mensen en als iedereen gdownload heeft offline halenquote:Op maandag 14 november 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan moeten de mensen met foto's iets anders verzinnen
quote:Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon ergens in een bestandje online met linkje naar de mensen en als iedereen gdownload heeft offline halen
Meet.zip?quote:Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon ergens in een bestandje online met linkje naar de mensen en als iedereen gdownload heeft offline halen
Okeeequote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Space, ik heb woensdag en donderdag gewoon stage en 's avonds ook plannen. Dus ben bang dat we het toch op moeten sturen.
Jij mag ze wel zien van mij.quote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
Dan foto's alleen voor meeters beschikbaar stellen als de meeste dat liever zo willen
Dat dus ja.quote:Op maandag 14 november 2011 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ze sowieso niet op fok pleuren trouwens... Aangezien dit een openbaar forum is
Maar !! Schijnt dat ik nog wat moet werken
Doeg
quote:Op maandag 14 november 2011 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
daarbij is de enigen ekten confronterende foto van mijzelf, dus no wurries
Ja hoi.quote:Op maandag 14 november 2011 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goeden oplossing.quote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
weet je wat ik doe, ik maak wel een geheimen album aan en dan kunnen alleen de meeters plus priem kijken met een wachtwoord. Kan iedereen daar mee leven?
Vind ik prima!quote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
weet je wat ik doe, ik maak wel een geheimen album aan en dan kunnen alleen de meeters plus priem kijken met een wachtwoord. Kan iedereen daar mee leven?
quote:Op maandag 14 november 2011 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hangt 'ie in de zon?quote:Op maandag 14 november 2011 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wtf thermometer buiten op 22 graden?
Eensch!quote:Op maandag 14 november 2011 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Jupquote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waren ze nou zaterdag al geweest?
Goeden ideequote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt PM!quote:Op maandag 14 november 2011 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Albino, wil je pakket of brievenbus?
Als je brievenbus wil is het wel je eigen risico als het kapot/kwijt gaat..
volgens mij wel, ligt aan de hoeveelheid plastiekquote:Op maandag 14 november 2011 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jongunss, passen models +bubbelplastic+bubbelvlop door de brievenbus? Het ziet er nl heel dik uit
quote:Op maandag 14 november 2011 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Puckzzz,
Hierbij een proforma loonstrook met je nieuwe salaris, helaas stond er op de brief die je hebt ontvangen een foutief salaris vermeld.
Het voorschot bedrag zal ¤XXXXX,00 per week gaan bedragen.
Een nieuwe brief met het juiste salaris bedrag komt naar je toe.
Aan deze proforma loonstrook kun je geen rechten ontlenen.
![]()
![]()
Dooie mus 1 - Puckzzz - 0
whut?quote:Op maandag 14 november 2011 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Puckzzz,
Hierbij een proforma loonstrook met je nieuwe salaris, helaas stond er op de brief die je hebt ontvangen een foutief salaris vermeld.
![]()
![]()
ja zijn even grootquote:Op maandag 14 november 2011 14:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zijn Models Own even groot als Catrice? Zo niet dan zou het, afhankelijk van hoeveel plastic je er om heen doet, moeten passen.
Hihi, primaaa. Alles was nog heel trouwens, geen nagellakwalm? Altijd fijn.quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
De bubbelplastic van moddols own zit er nog om
Ik heb gerokenquote:Op maandag 14 november 2011 14:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, primaaa. Alles was nog heel trouwens, geen nagellakwalm? Altijd fijn.
SQ ik had een Zoya van jou meegenomenquote:Op maandag 14 november 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
nog even wat anders, wil iedereen die zaterdag lakjes van mij heeft meegenomen even laten weten welke? Ik weet dat er een paar mensen zijn geweest die wel lakjes hebben meegenomen, maar waar ik niet mee geswapt heb. Verder wil ik graag weten welke ik ook alweer van mijn spreadsheet moet halen zonder 400 lakjes te hoeven controleren
Een tientje per week....ik bedoel hoe kan je nou zo'n stomme fout maken! Zoiets check je gewoon voordat je de brief verstuurd.quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whut?
Was die brief ondertekend?
Maar je gaat er dus geen kut op vooruit? Wat achterlijk
Heb je al je geld al uitgegeven aan nagellak, moet je het terugbetalen NOEZquote:Op maandag 14 november 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
inderdaad... Want het was ongeveer tien keer meer wat in de brief stond toch? Wat een mongolen echt
toen ik mijn contract kreeg stond er 10k teveel jaarsalaris ingelukkig had ik de afspraken over salaris al van tevoren gekregen en zag ik de fout meteen, maar stel je voor
Ik las 'van tieten kan je..'quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
van tien k kan je wel veul lak kopen, dat red ik niet denk ik
Hele OPI collecties enzoquote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
van tien k kan je wel veul lak kopen, dat red ik niet denk ik
Damn wat slordig zeg. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren op jouw mailtje.quote:Op maandag 14 november 2011 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Puckzzz,
![]()
![]()
Zo:quote:Op maandag 14 november 2011 15:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Damn wat slordig zeg. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren op jouw mailtje.
Ik mag toch hopen dat de persoon die deze brief heeft gestuurd er op zn minst op aangesproken gaat worden. En ook raar dat het allemaal zonder gesprek vooraf is gegaan.quote:Op maandag 14 november 2011 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo:
Klopt je hebt gelijk, onze excuses hiervoor.
Ik ben eigenlijk gewoon behoorlijk pissig!
Ik heb niet eens een gesprek gehad, kreeg gewoon die brief op de mat dat ik een vast contract kreeg met zus en zo loon. Ik heb daar omdat het een mooi loon was dus niets over gezegd verder. Maar in feite had ik wel even rond de tafel willen zitten. Maar dat is allemaal niet gebeurd, gewoon pats boem brief...en dan moet je dus blij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |