SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was ook heul tof ende zoVriendlief had een 'idee' maar verder nog niet hoe waar wat; dus verrassing was gelukt.
Voor de mensen die het niet wisten: Ik kon niet naar de meet; want we hadden een verrassingsweekend in cochem gepland voor vriendlief die vrijdag 30 is geworden![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Niks was.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij was sjips aan het nommen
quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jullie hebben uiteraard alleen maar water gedronken op de meetNee geen water maar de Jupiler kwam niet zo hard aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was ook heul tof ende zoVriendlief had een 'idee' maar verder nog niet hoe waar wat; dus verrassing was gelukt.
Voor de mensen die het niet wisten: Ik kon niet naar de meet; want we hadden een verrassingsweekend in cochem gepland voor vriendlief die vrijdag 30 is geworden![]()
.
En goed zo dat je weekend ook geslaagd was, maar ik heb je wel gemist hoor!Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wat ga je bij hem laten harsen?quote:Op zondag 13 november 2011 20:38 schreef BGTes het volgende:
Oh oh reminds me: Ik heb een dagje onbeperkt beautyfarm gekregen van, oftewel massages, manicure, waxen/harsen/dinges, privesauna, hot stone massage, mudpack.. alles
(Wel voor 2, kan hij mee)
Goed geregeldquote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee geen water maar de Jupiler kwam niet zo hard aan.
En goed zo dat je weekend ook geslaagd was, maar ik heb je wel gemist hoor!
Hah! Zn ballenquote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat ga je bij hem laten harsen?
Nailtek.quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke basecoat gebruiken jullie? Mijn nailtek is dik en ik krijg korrels
Ik ben even gestopt met verharders nu, even naar de opi ridge filler over!quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke basecoat gebruiken jullie? Mijn nailtek is dik en ik krijg korrels
quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jullie hebben uiteraard alleen maar water gedronken op de meetWat hebben jullie allemaal gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was ook heul tof ende zoVriendlief had een 'idee' maar verder nog niet hoe waar wat; dus verrassing was gelukt.
disclaimer
Ik ben fan van de bonder!quote:Op zondag 13 november 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is Orly bonder iets?
En is dit duur? http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item1c20a0ac5f
* SpaceInvaders rent heel hard achter Mss aan om in haar tieten te knijpenquote:Op zondag 13 november 2011 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben fan van de bonder!
Of je gebruikt de basecoat uit de moddols boxset![]()
*hides*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig dat jij na gisteren nog altijd de illusie heb dat ik hard weg kan rennenquote:Op zondag 13 november 2011 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders rent heel hard achter Mss aan om in haar tieten te knijpen
quote:Op zondag 13 november 2011 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bedenk net toch een goeden garp:
Wat krijg je bij Lindy te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk jij ooit naar van die dikke mensen programma's op teevee? Dan ben jij heul niet zo erg meer hoorquote:Op zondag 13 november 2011 21:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Grappig dat jij na gisteren nog altijd de illusie heb dat ik hard weg kan rennen
quote:Op zondag 13 november 2011 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bedenk net toch een goeden garp:
Wat krijg je bij Lindy te eten?Helen goeden matigen garp. 14.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zondag 13 november 2011 21:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Grappig dat jij na gisteren nog altijd de illusie heb dat ik hard weg kan rennen
Vooral veel wijn; cava; aperitief en bier gezaufen eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Ja, maar ik kan nog steeds niet rennen. Het ziet ook heel raar uit als ik ren. Dat is heel veel wobbel wobbelquote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk jij ooit naar van die dikke mensen programma's op teevee? Dan ben jij heul niet zo erg meer hoor
Hypnotizingquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan nog steeds niet rennen. Het ziet ook heel raar uit als ik ren. Dat is heel veel wobbel wobbel
heb jij ook altijd blauwe ogen na het rennen?quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan nog steeds niet rennen. Het ziet ook heel raar uit als ik ren. Dat is heel veel wobbel wobbel
Ik lollerde.quote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij ook altijd blauwe ogen na het rennen?
Ik snapte hem pas nadat ik de PI zagquote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ren nietquote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hebben anderen de jouwe gewobbeld om mijn gemis te compenseren?quote:
Niet voor die prijs.quote:Op zondag 13 november 2011 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item4cfbbfbc3a
I wantz it
Geen geld !! KOPEN NU !!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |