abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2011 @ 20:24:49 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104328786

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104328804
quote:
9s.gif Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
Vrouwen praten veel opener en eerlijker merk ik juist altijd. Ook tegen vriendinnen. Terwijl mannen alleen maar pronken maar nooit iets inhoudelijks zeggen.
Oh, merk ik niks van.
Finally, someone let me out of my cage
pi_104328805
Ik sla over.
pi_104328820
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Waarom? :)
Het zit me niet en het staat me niet. Reden genoeg :P
  zondag 13 november 2011 @ 20:25:34 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104328824
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
Ik sla over.
Wat sla je over, poepie :*
pi_104328832
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het perse een statussymbool is, ik vind het zelf bij sommige mensen gewoon heel erg leuk staan en bij andere weer niet. Daarom blijft het een persoonlijke mening, het is namelijk maar een colbertje en niet meteen een heel pak :) maarja hetzelfde kunnen mensen zeggen over: het is maar een leren broek en niet een heel leer pakje. Dus mensen moeten gewoon zichzelf blijven maar er is niks mis met openstaan voor suggesties die goed zijn bedoeld :)
JA eens, maar lijkt me nog het beste dat je op jezelf afgaat altijd.
(ja bruiloft ofzo dan kom je er niet onderuit denk ik. Althans dat is dan mijn ervaring ;) )
Do what you love, love what you do!
pi_104328835
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is daar nu wanhopig aan? Als je relatie hebt ga je toch ook samen shoppen?
nee?
we gaan toch ook niet elke keer samen boodschappen doen
kei onpraktisch haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104328840
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
Ik sla over.
Jij mag die van heloef wel hebben dan.
  zondag 13 november 2011 @ 20:25:56 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104328847
quote:
11s.gif Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Houden van is zo groot, maar ik vind haar lief en op de foto ziet ze er leuk uit. Als haar relatie ooit uit gaat dan hoop ik dat ze al mijn liefdevolle opmerkingen niet vergeten is :+
Zeg ik heb wel de eerste optie he, ik ben een van de 3 mannen in haar leven.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 13 november 2011 @ 20:26:15 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104328867
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jij mag die van heloef wel hebben dan.
Nee ze mag er wat uit zuigen.
C'est la vie
  zondag 13 november 2011 @ 20:26:34 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104328880
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Duurt het zo lang om ballen te kweken?
Nee maar ik heb "eisen" voor de eerste keer.
C'est la vie
pi_104328891
Dat ligt eraan , ik lig vaak met de roddelmeisjes in de clinch die heel erg een idee hebben hoe relaties en hoe je qua sex moet zijn en dat is vooral niet over praten en vooral niet doen.
De jongens zijn er vaak veel makkelijker in en als er sexgrappen worden gemaakt doe ik makkelijk mee.
pi_104328901
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik wilde er eerst ook niet aan, maar het is echt waar. Natuurlijk zijn er ook Nederlandse vrouwen zat die zich wel laten benaderen of zelf met iemand een praatje aanknopen, maar het merendeel gewoon niet, of in ieder geval niet met mij. Over de grens, en je hoeft er niet ver voor hoor, gaat dat gewoon helemaal anders. Even voor de beeldvorming: ik studeerde in Venlo en ging stappen in Duitsland, 10km verderop in letterlijk de eerste disco die voorhanden was. Heb nog nooit zo'n leuke avond gehad :Y Later kwamen er uitwisselingsstudentes in beeld uit onder andere Frankrijk, Spanje, Italië, Portugal, Finland, Zweden en UK. Echt, het is een wereld van verschil :)
Dus 1 leuke avond in duitsland heeft het lot van alle nederlandse vrouwen bezegelt?
ja dat is ontzettend logisch :')

kom op kerel, beetje logica en zelfreflectie
je komt nu weer heel dom over
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104328903
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ze mag er wat uit zuigen.
Zeg, ik wou het een beetje netjes houden.
pi_104328910
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Duurt het zo lang om ballen te kweken?

[..]

Hehehe, waarom zou je dat doen?
Tsja ik moest het kwijt :')

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee?
we gaan toch ook niet elke keer samen boodschappen doen
kei onpraktisch haha
Dat bedoel ik toch ook helemaal niet :) kleren kopen bijvoorbeeld
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104328922
quote:
8s.gif Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Sorry meneer heloef :@
pi_104328929
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo?
winkelen je hobby ja?
  zondag 13 november 2011 @ 20:28:08 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104328960
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee maar ik heb "eisen" voor de eerste keer.
Ja,daarom heb je ballen nodig om het meisje waar je verliefd op bent mee uit te vragen. Of aan te spreken. Of te zoenen.
pi_104328962
quote:
9s.gif Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
Vrouwen praten veel opener en eerlijker merk ik juist altijd. Ook tegen vriendinnen. Terwijl mannen alleen maar pronken maar nooit iets inhoudelijks zeggen.
dat is dus ook mijn ervaring
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104328964
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

winkelen je hobby ja?
Dat zeker niet. :o Maar soms heb je nieuwe kleren nodig :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104328968
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dus 1 leuke avond in duitsland heeft het lot van alle nederlandse vrouwen bezegelt?

Valt wel mee hoe dom hij overkomt. Ik heb het wel vaker gehoord, dat buitenlandse vrouwen makkelijker zijn. Is misschien ook wel zo, nu ik erover nadenk.
Het is natuurlijk wel een enorme generalisatie.
pi_104329027
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tsja ik moest het kwijt :')

[..]

Dat bedoel ik toch ook helemaal niet :) kleren kopen bijvoorbeeld
ja dat bedoel ik ook tijn

maar ik ga toch niet elke keer mee? dat is kei onpraktisch
en daarom vergeleek ik het met boodschappen doen
daar heb je toch ook niet 2 mensen voor nodig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 13 november 2011 @ 20:29:42 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329041
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja,daarom heb je ballen nodig om het meisje waar je verliefd op bent mee uit te vragen. Of aan te spreken. Of te zoenen.
Ja maar dat proces, plus het vinden van een leuk meisje duurt wel even.

Ik zou het makkelijk kunnen doen en alles wat aanduwbaar is aanspreken en het vervolgens met een of andere dronken Cindy doen, maar dat is ook weer zoiets he.
C'est la vie
pi_104329082
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is dus ook mijn ervaring
Denk het niet hoor, misschien tegen vriendinnen, maar tegen mannen zijn ze een stuk minder openhartig, of noem het geheimzinniger, terwijl ik meestal gelijk zeg wat ik denk.

Ja dit kan aan mijn ervaring liggen ook maar zo maak ik het mee tot nu toe bij de meesten.
En het werkt in m'n nadeel dat ik gelijk te eerlijk ben, dat mag toch wel duidelijk zijn onderhand??
pi_104329101
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kom op schat, iets minder ongenuanceerd. Het gaat niet over 1 maar talloze leuke avonden en niet over alle maar een groot gedeelte van de Nederlandse vrouwen. Naar mijn ervaring 3 kwart ofzo, maar heej, ik zal wel de verkeerde vrouwen getroffen hebben dan ofzo, whatever floats your boat :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104329102
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef minibeer het volgende:

[..]

Valt wel mee hoe dom hij overkomt. Ik heb het wel vaker gehoord, dat buitenlandse vrouwen makkelijker zijn. Is misschien ook wel zo, nu ik erover nadenk.
Het is natuurlijk wel een enorme generalisatie.
Ja ik heb het ook vaker gehoord maar nooit ondersteund door enig zinnig argument
en alleen maar uit het type 'nee mijn braziliaanse vriendin is echt niet op mijn geld gevallen! maar na 2 dagen wist ze gewoon dat ik de man van haar dromen was en zijn we getrouwd en in nederland gaan wonen'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104329172
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef kree het volgende:

[..]

Denk het niet hoor, misschien tegen vriendinnen, maar tegen mannen zijn ze een stuk minder openhartig, of noem het geheimzinniger, terwijl ik meestal gelijk zeg wat ik denk.

Ja dit kan aan mijn ervaring liggen ook maar zo maak ik het mee tot nu toe bij de meesten.
En het werkt in m'n nadeel dat ik gelijk te eerlijk ben, dat mag toch wel duidelijk zijn onderhand??
nou ik heb geen op geslacht gescheiden vriendengroepen en ik merk juist dat de vrouwen in de groep gewoon doorpraten als het gaat over seks terwijl de mannen opeens wel 8 keer naar de koelkast gaan voor meer bier
vooral als het een beetje persoonlijk en concreet word
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104329192
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik ook tijn

maar ik ga toch niet elke keer mee? dat is kei onpraktisch
en daarom vergeleek ik het met boodschappen doen
daar heb je toch ook niet 2 mensen voor nodig
Het hoeft ook niet inderdaad en het kan ook niet altijd. :) Dat neemt niet weg dat je het wel samen doet. Ik zou het wel leuk vinden om met mijn vriendin samen en nieuwe bril uit te zoeken. zij moet er tenslotte tegen aan kijken :P
14 SHADES OF GREY
pi_104329232
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Kom op schat, iets minder ongenuanceerd. Het gaat niet over 1 maar talloze leuke avonden en niet over alle maar een groot gedeelte van de Nederlandse vrouwen. Naar mijn ervaring 3 kwart ofzo, maar heej, ik zal wel de verkeerde vrouwen getroffen hebben dan ofzo, whatever floats your boat :)
hij komt zelf met 'die ene avond' als argument, ik niet
dan mag ik ook gewoon je argument onderuit halen
zo werken discussies

en ik ben niet ongenuanceerd, ik schrijf niet de hele nederlandse vrouwelijke bevolking af omdat ik een aardige duitse heb ontmoet :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104329261
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja ik heb het ook vaker gehoord maar nooit ondersteund door enig zinnig argument
en alleen maar uit het type 'nee mijn braziliaanse vriendin is echt niet op mijn geld gevallen! maar na 2 dagen wist ze gewoon dat ik de man van haar dromen was en zijn we getrouwd en in nederland gaan wonen'
Ik heb het niet over importvrouwen nu :P. Ik heb ook wel eens van buitenlanders gehoord dat nederlandse meisjes niet zo aardig zijn. Dat is toch een argument? (Zij het een niet zo sterke, maar ik zie niet in wat in deze context wel een sterk argument is, aangezien je eigenlijk alleen maar een oordeel kan vellen op basis van je eigen ervaringen).
pi_104329262
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet inderdaad en het kan ook niet altijd. :) Dat neemt niet weg dat je het wel samen doet. Ik zou het wel leuk vinden om met mijn vriendin samen en nieuwe bril uit te zoeken. zij moet er tenslotte tegen aan kijken :P
het is echt geen 'relatie onderdeel' of zo
volgens mij shoppen meer mensen in een relatie apart dan samen
vooral als je al ff samen bent (in het begin doe je alles samen en is het briljant :') zelfs poetsen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104329279
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou ik heb geen op geslacht gescheiden vriendengroepen en ik merk juist dat de vrouwen in de groep gewoon doorpraten als het gaat over seks terwijl de mannen opeens wel 8 keer naar de koelkast gaan voor meer bier
vooral als het een beetje persoonlijk en concreet word
Ja komt dus omdat je vrouw bent. hahaha
Ben je ook zo eerlijk tegen jongens, of wellicht willen die het niet eens horen
  zondag 13 november 2011 @ 20:34:16 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104329282
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar dat proces, plus het vinden van een leuk meisje duurt wel even.

Ik zou het makkelijk kunnen doen en alles wat aanduwbaar is aanspreken en het vervolgens met een of andere dronken Cindy doen, maar dat is ook weer zoiets he.
Je moet doen wat jou goeddunkt.
Persoonlijk was ik er nog niet klaar voor toen het gebeurde en achteraf had ik ook beter een ander meisje uit kunnen zoeken. Als ik mezelf kon waarschuwen, zou ik dat hebben gedaan.
pi_104329387
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik heb het niet over importvrouwen nu :P. Ik heb ook wel eens van buitenlanders gehoord dat nederlandse meisjes niet zo aardig zijn. Dat is toch een argument? (Zij het een niet zo sterke, maar ik zie niet in wat in deze context wel een sterk argument is, aangezien je eigenlijk alleen maar een oordeel kan vellen op basis van je eigen ervaringen).
ik heb het ook niet over importvrouwen
ik heb het over naïeve mannen die op vakantie gaan en denken dat hun issues als sneeuw voor de zon verdwenen zijn omdat een of andere vrouw het wel ziet zitten om hun liefje te zijn de komende 2 weken en gepampert te worden

jij hebt wel eens iets van iemand gehoord? en dat is een argument om een hele bevolkingsgroep af te schrijven?
never mind, een discussie is zinloos zie ik wel als dit je argumenten zijn en als je denkt dat eigen ervaringen het sterkste argument zijn :')

heb je wel ooit leren discussiëren en debatteren?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 13 november 2011 @ 20:36:33 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329403
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je moet doen wat jou goeddunkt.
Persoonlijk was ik er nog niet klaar voor toen het gebeurde en achteraf had ik ook beter een ander meisje uit kunnen zoeken. Als ik mezelf kon waarschuwen, zou ik dat hebben gedaan.
Kijk dat probeer ik te voorkomen.
Ik ben echt niet opzoek naar de ware.
Maar wel naar de juiste voor dat moment en daar heb ik maar een simpele eis aan ik moet haar leuk vinden. Simpel.
C'est la vie
pi_104329406
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is echt geen 'relatie onderdeel' of zo
volgens mij shoppen meer mensen in een relatie apart dan samen
vooral als je al ff samen bent (in het begin doe je alles samen en is het briljant :') zelfs poetsen)
Oh dat zal best :) nog geen ervaring mee
14 SHADES OF GREY
pi_104329417
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef kree het volgende:

[..]

Ja komt dus omdat je vrouw bent. hahaha
Ben je ook zo eerlijk tegen jongens, of wellicht willen die het niet eens horen
ik snap weer niet wat je probeert te zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104329436
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hij komt zelf met 'die ene avond' als argument, ik niet
dan mag ik ook gewoon je argument onderuit halen
zo werken discussies

en ik ben niet ongenuanceerd, ik schrijf niet de hele nederlandse vrouwelijke bevolking af omdat ik een aardige duitse heb ontmoet :')
De ene avond was slechts een voorbeeld, met enige logica had je kunnen nagaan dat je niet maar één dag gaat studeren (soit, maar je krijgt geen diploma, en dat heb ik dan net weer wel :P ) en dat er dus meerdere avonden geweest moeten zijn. Verder heb ik ook nergens de gehele Nederlandse vrouwelijke bevolking afgeschreven. Ik heb alleen ervaren dat de omgang met vrouwen in z'n algemeenheid in het buitenland anders is dan in Nederland, en dat die mij beter bevalt. Dat wil niet zeggen dat er in Nederland geen vrouwen zijn die benaderbaar zijn ;) Een olifant is groot, niet alle grote dieren zijn olifanten ;)
  zondag 13 november 2011 @ 20:38:51 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104329527
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Kijk dat probeer ik te voorkomen.
Ik ben echt niet opzoek naar de ware.
Maar wel naar de juiste voor dat moment en daar heb ik maar een simpele eis aan ik moet haar leuk vinden. Simpel.
Een beetje vertrouwen kan ook geen kwaad, me dunkt!
Nog iemand tegengekomen bij uitgaan na 3fm?
  zondag 13 november 2011 @ 20:39:00 #40
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104329536
wat een gelul hier, maar wordt er al gebatst?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104329552
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik snap weer niet wat je probeert te zeggen
Jij zegt dat je open ben over alles, maar de mannen lopen naar de koelkast als jij persoonlijk wil zijn?
Dat begrijp ik eruit, dus oftewel mannen zitten helemaal niet te wachten op alle (oude) verhalen van die meiden dus gaan ze liever een biertje doen.

En dan de meiden van "weet je nog die" "wat ik laatst met die andere gozer deed" blabla dat soort verhalen.

Ik wil dat niet horen, ik wil horen vindt je leuk schat O+ al die andere verhalen houden ze maar voor de vriendinnen. ;)
pi_104329569
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb het ook niet over importvrouwen
ik heb het over naïeve mannen die op vakantie gaan en denken dat hun issues als sneeuw voor de zon verdwenen zijn omdat een of andere vrouw het wel ziet zitten om hun liefje te zijn de komende 2 weken en gepampert te worden

jij hebt wel eens iets van iemand gehoord? en dat is een argument om een hele bevolkingsgroep af te schrijven?
never mind, een discussie is zinloos zie ik wel als dit je argumenten zijn en als je denkt dat eigen ervaringen het sterkste argument zijn :')

heb je wel ooit leren discussiëren en debatteren?
Ja. En ik zeg net: het lijkt me ook redelijk onmogelijk om een goed argument in deze discussie aan te voeren, omdat het over een mensen op de hele wereld gaat. Nogal logisch dat ik die niet allemaal persoonlijk ken. En het enige wat jij doet is alle argumenten afschrijven omdat het om een op zichzelf staande situatie zou zijn.
pi_104329580
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De ene avond was slechts een voorbeeld, met enige logica had je kunnen nagaan dat je niet maar één dag gaat studeren (soit, maar je krijgt geen diploma, en dat heb ik dan net weer wel :P ) en dat er dus meerdere avonden geweest moeten zijn. Verder heb ik ook nergens de gehele Nederlandse vrouwelijke bevolking afgeschreven. Ik heb alleen ervaren dat de omgang met vrouwen in z'n algemeenheid in het buitenland anders is dan in Nederland, en dat die mij beter bevalt. Dat wil niet zeggen dat er in Nederland geen vrouwen zijn die benaderbaar zijn ;) Een olifant is groot, niet alle grote dieren zijn olifanten ;)
dus het feit dat hij meerdere dagen heeft gestudeerd leidt automatisch tot het feit dat ie vaak in duitsland ging stappen? dat moet ik aflezen van het argument dat ie geeft waarin hij het over die ene avond heeft?
afgaande op hoe vaak ik mensen hier op stap zie gaan ga ik uit van iets heel anders :')

jullie hebben echt geen kaas gegeten van discussiëren :')

maar dat daar gelaten: ik ben er heilig van overtuigd dat het tussen jullie oren zit en jullie daarom meer 'succes' hebben in het buitenland
of meer succes ervaren
want ik zie hier niemand met een mooie spaanse vriendin of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 13 november 2011 @ 20:39:57 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329585
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een beetje vertrouwen kan ook geen kwaad, me dunkt!
Nog iemand tegengekomen bij uitgaan na 3fm?
We zijn nooit uitgeweest.
We werden er niet uitgetrapt dus dan blijf je hangen he. :')

Wel een enorm mooi meisje gezien, was daar omdat ze op een kalender stond.
C'est la vie
pi_104329607
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nee seks is vies
14 SHADES OF GREY
  zondag 13 november 2011 @ 20:40:55 #46
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104329641
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee seks is viesteveel gevraagd
  zondag 13 november 2011 @ 20:41:06 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329653
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nee!
C'est la vie
pi_104329654
Waar gaat het hier over?
Anonimity is a bliss
pi_104329658
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef kree het volgende:

[..]

Jij zegt dat je open ben over alles, maar de mannen lopen naar de koelkast als jij persoonlijk wil zijn?
Dat begrijp ik eruit, dus oftewel mannen zitten helemaal niet te wachten op alle (oude) verhalen van die meiden dus gaan ze liever een biertje doen.

En dan de meiden van "weet je nog die" "wat ik laatst met die andere gozer deed" blabla dat soort verhalen.

Ik wil dat niet horen, ik wil horen vindt je leuk schat O+ als die andere verhalen houden ze maar voor de vriendinnen. ;)
Nee ik zeg dat als wij in onze vriendengroep praten over sex en de vragen persoonlijk en concreet worden mannen in mijn ervaring sneller afhaken dan vrouwen

en nee ik heb het niet over oh die kerel van gister had een pik van 20 centimeter verhalen
daar zit niemand op te wachten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 13 november 2011 @ 20:41:24 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329674
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Waar gaat het hier over?
Keiharde porno.
C'est la vie
  zondag 13 november 2011 @ 20:41:29 #51
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104329679
wat is het toch fijn om alleen thuis foute nummers mee te lallen.

Lady in Red in Flat vals
  zondag 13 november 2011 @ 20:41:36 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104329688
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef heloef het volgende:

[..]

We zijn nooit uitgeweest.
We werden er niet uitgetrapt dus dan blijf je hangen he. :')

Wel een enorm mooi meisje gezien, was daar omdat ze op een kalender stond.
Hehehe. Ga je het deze week dan anders aanpakken?

quote:

[..]

Nee seks is vies
Wat Myraela ook vies maakt.
pi_104329690
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef rhubarbje het volgende:

maar dat daar gelaten: ik ben er heilig van overtuigd dat het tussen jullie oren zit en jullie daarom meer 'succes' hebben in het buitenland
of meer succes ervaren

Dat zou kunnen ja. Maar iemand die heilig overtuigd is overtuig je ook niet zo snel van iets anders ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104329713
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Bij jou wel dan, casa nova?
pi_104329715
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee ik zeg dat als wij in onze vriendengroep praten over sex en de vragen persoonlijk en concreet worden mannen in mijn ervaring sneller afhaken dan vrouwen

en nee ik heb het niet over oh die kerel van gister had een pik van 20 centimeter verhalen
daar zit niemand op te wachten
Maar waarom zouden die mannen afhaken volgens jou dan denk je?
  zondag 13 november 2011 @ 20:42:10 #56
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104329716
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Waar gaat het hier over?
Waarom jij wel eens single zou willen zijn.
  zondag 13 november 2011 @ 20:42:33 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329736
quote:

[..]

Nee seks is vies
Axel en zijn kutslijm _O-
Mijn libido was meteen verwoest.
C'est la vie
  zondag 13 november 2011 @ 20:42:41 #58
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104329741
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef minibeer het volgende:

[..]

Bij jou wel dan, casa nova?
ik ben allesbehalve een casa nova. Op het moment niet dus, dat lijkt me ook lastig typen... :')
pi_104329788
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat minder gezeik en meer vrijblijvend zoenen en misschien seks.
Anonimity is a bliss
  zondag 13 november 2011 @ 20:43:37 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329789
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hehehe. Ga je het deze week dan anders aanpakken?
Ik wil zeggen ja.
Maar ik denk van niet. :')
C'est la vie
  zondag 13 november 2011 @ 20:43:41 #61
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104329794
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Hehehe, ik was het bijna vergeten.

Bij sommigen is het natuurlijk gewoon te ranzig. Bij anderen is het net water.
pi_104329805
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

ik ben allesbehalve een casa nova. Op het moment niet dus, dat lijkt me ook lastig typen... :')
Echte bazen fok!-en terwijl ze gepijpt worden :D.
pi_104329826
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef kree het volgende:

[..]

Maar waarom zouden die mannen afhaken volgens jou dan denk je?
omdat mannen volgens mij meer moeite hebben met praten over sex dan vrouwen

zoals myraela al zei: wel op een patserige manier maar niet op een open en eerlijke manier
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 13 november 2011 @ 20:44:53 #64
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104329853
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zoals myraela al zei: wel op een patserige manier maar niet op een open en eerlijke manier
Eens
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104329857
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist vertel :D
14 SHADES OF GREY
  zondag 13 november 2011 @ 20:44:58 #66
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104329859
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Helaas ben ik geen echte baas :')

* Wauw : 'schat, mijn ballen horen er ook bij... '
  zondag 13 november 2011 @ 20:45:13 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104329875
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Omdat minder gezeik en meer vrijblijvend zoenen en misschien seks.
Dus eigenlijk ben je niet klaar voor een relatie maar zit je er toch in 1. Sja...

quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wil zeggen ja.
Maar ik denk van niet. :')
Gewoon doen. Maak een praatje in iedere winkel waar je komt en ga vrijdag of zaterdag uit in een andere tent en kijk daar eens om je heen.
pi_104329880
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

in het begin (na dat de roze wolkjes verdwenen waren) had ik dat gevoel wel eens

nu kan ik me niets heerlijkers voorstellen dan dit
en opnieuw single zijn lijkt me echt niks
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104329881
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik zeg maar niets he.
pi_104329902
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zeg maar niets he.
zeg maar wel wat ik verveel me.
  zondag 13 november 2011 @ 20:46:10 #71
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104329922
quote:

[..]

Overhaaste generalisatie, rakkertje
Spreading the Word
pi_104329930
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Eens
Nou dan zijn we al met 3 :P
begint op een aardige afspiegeling te lijken dan :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104329932
quote:

[..]

Ik zeg maar niets he.
Jou kennende is dat slim.
  zondag 13 november 2011 @ 20:46:16 #74
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104329936
quote:

[..]

Ik zeg maar niets he.
je moet alleen je mond opendoen als het nodig is :')
  zondag 13 november 2011 @ 20:46:17 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329939
quote:

[..]

Ik zeg maar niets he.
You say it best, when you say nothing at all!
C'est la vie
pi_104329963
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Ik wou het niet zeggen :P
pi_104329972
quote:

[..]

Ik denk dat mannen het wel over seks willen hebben, maar alleen met degene die ze leuk vinden en niet in een groepje waar ook vrouwen bij zitten (oftewel vriendinnen van degene die je leuk vind)

Met maten kan het dan wel weer, maar dan gaat het inderdaad op een andere manier en gaat het niet zo in de details.

Vandaar dat mannen zich dan ongemakkelijk gaan vinden als er meerdere vriendinnen en vriendjes bij zitten die een relatie hebben.

maarja pin me er niet op vast, dit is hoe ik het een beetje meemaakte niet dat ik er zelf veel ervaring mee heb. ;)
pi_104329977
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dus het feit dat hij meerdere dagen heeft gestudeerd leidt automatisch tot het feit dat ie vaak in duitsland ging stappen? dat moet ik aflezen van het argument dat ie geeft waarin hij het over die ene avond heeft?
afgaande op hoe vaak ik mensen hier op stap zie gaan ga ik uit van iets heel anders :')

jullie hebben echt geen kaas gegeten van discussiëren :')

of meer succes ervaren
Beetje vreemd dat je tegen mij praat in de derde persoon, maargoed, dat zal wel bij jouw uitstekende debateerskills horen.

En nee, geen Spaanse. Wel een Duitse, al was het maar voor even :*

Bovendien, blijkbaar zijn wij niet in staat om fatsoenlijke argumenten aan te voeren en heb jij gelijk omdat jij daar heilig van overtuigd bent. Nou, tot zover je debateerskills :W
  zondag 13 november 2011 @ 20:46:59 #79
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104329979
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

in het begin (na dat de roze wolkjes verdwenen waren) had ik dat gevoel wel eens

nu kan ik me niets heerlijkers voorstellen dan dit
en opnieuw single zijn lijkt me echt niks
Ja, dat gevoel ken ik ook. Maar dat was niet omdat ik graag met anderen wilde rotzooien, maar omdat het me allemaal te snel ging.

quote:

[..]

Ik zeg maar niets he.
Laat me raden, je hebt dat wl eens gedaan?
pi_104329987
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

er staat volgens mij
waarmee ik bedoel in mijn ervaring

en aangezien uit de 4 dames die hier op dit moment aan het posten zijn er al 3 dezelfde mening hebben aangegeven....
:P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104329988
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je niet klaar voor een relatie maar zit je er toch in 1. Sja...

[..]

Gewoon doen. Maak een praatje in iedere winkel waar je komt en ga vrijdag of zaterdag uit in een andere tent en kijk daar eens om je heen.
Nou dat valt wel mee, maar de afgelopen weken zijn nogal hobbelig en dat maakt gewoon dat je dan ineens het mooie van single zijn inziet
Anonimity is a bliss
  zondag 13 november 2011 @ 20:47:11 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104329995
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist vertel :D
Hij noemde het vaginale vocht van zijn vriendin slijm.
C'est la vie
pi_104330026
quote:

[..]

Guilty as charged :7
  zondag 13 november 2011 @ 20:47:45 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104330029
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:47 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nou dat valt wel mee, maar de afgelopen weken zijn nogal hobbelig en dat maakt gewoon dat je dan ineens het mooie van single zijn inziet
2 maanden single en je voelt je net weer al mij. :')
C'est la vie
pi_104330034
Waar zouden vrouwen het wel over hebben, en mannen niet? Misschien zijn mannen homofober ofzo. Over hun gevoelens tijdens de seks zullen ze het inderdaad niet zo snel hebben nee, maar ik denk niet dat de meeste mannen daar behoefte aan hebben :P
pi_104330048
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan gebeuren toch :D
14 SHADES OF GREY
pi_104330068
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat je tegen mij praat in de derde persoon, maargoed, dat zal wel bij jouw uitstekende debateerskills horen.

En nee, geen Spaanse. Wel een Duitse, al was het maar voor even :*

Bovendien, blijkbaar zijn wij niet in staat om fatsoenlijke argumenten aan te voeren en heb jij gelijk omdat jij daar heilig van overtuigd bent. Nou, tot zover je debateerskills :W
Sorry haal even 2 mensen door elkaar en dacht dat de discussie gestart was naar aanleiding van een post van iemand anders vandaar de hij

en tnx :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104330084
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:47 schreef minibeer het volgende:
Waar zouden vrouwen het wel over hebben, en mannen niet? Misschien zijn mannen homofober ofzo. Over hun gevoelens tijdens de seks zullen ze het inderdaad niet zo snel hebben nee, maar ik denk niet dat de meeste mannen daar behoefte aan hebben :P
Ik heb wel eens een man gehad die vroeg van "en wat denk je nu"
  zondag 13 november 2011 @ 20:48:57 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104330089
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:47 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Dat hoort nou eenmaal bij een relatie. Het gaat niet altijd over rozen.
  zondag 13 november 2011 @ 20:49:00 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104330092
Open over seks he.
Verwacht van mij niet dat ik ga zeggen wat ik allemaal fout deed.
C'est la vie
pi_104330103
quote:
nee. vrouwen zijn gewoon niet helemaal normaal in het hoofd, vandaar. zo, is de waarheid ook eens gezegd in dit topic ^O^
pi_104330105
quote:
Ik had daarover praten wel prettig gevonden, maar ze hielden zich altijd wat op de vlakte.
Het moest als het ware vanzelf gaan of zo
  zondag 13 november 2011 @ 20:49:47 #93
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104330132
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er staat volgens mij
waarmee ik bedoel in mijn ervaring

en aangezien uit de 4 dames die hier op dit moment aan het posten zijn er al 3 dezelfde mening hebben aangegeven....
:P
Ik zou willen stellen dat uw aanwezigheid alleen al maakt dat bier interessanter is dan enig libidobabbeltje.
Spreading the Word
pi_104330133
quote:
9s.gif Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een man gehad die vroeg van "en wat denk je nu"
Keek je heel verveeld ofzo?
  zondag 13 november 2011 @ 20:49:49 #95
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104330135
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zondag 13 november 2011 @ 20:49:52 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104330138
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
Open over seks he.
Jawel man, doen!
Dan kunnen wij je helpen en tips geven enzulks. :7
pi_104330145
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel ken ik ook. Maar dat was niet omdat ik graag met anderen wilde rotzooien, maar omdat het me allemaal te snel ging.

[..]

Laat me raden, je hebt dat wl eens gedaan?
ik wou ook niet met andere rotzooien
dan had ik dat gewoon aangekaart

het was meer een 'is dit het nu en is dit leuker dan hoe het was' gevoel
maar ja dat is het (leuker) maar dat moest ik gewoon even uitzoeken zeg maar

en toen woonde we net samen
dat is altijd wennen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104330157
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
Open over seks he.
Wel wat je goed deed?
14 SHADES OF GREY
pi_104330185
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Keek je heel verveeld ofzo?
Ik denk het. :')
  zondag 13 november 2011 @ 20:50:42 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104330187
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jawel man, doen!
Dan kunnen wij je helpen en tips geven enzulks. :7
Nou voor de eerst keer kan ik alvast wat dingen opschrijven die sowieso fout gaan

Wat er fout ging:
Alles
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')