Het is je niet aan te zien.quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier moest ik zomaar even om lachen!
Zie er maar eens bij te komen, ninjaquote:Op zondag 13 november 2011 20:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Uitgerekt? Door het vet krijgen die obesekipjes juist een lekkere krappe flamoes.
Je komt er dan wel niet makkelijk in de buurt, maar dat zijn details.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zie er maar eens bij te komen, ninja
Ik heb al gegeten.quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Lekkah tog, Btju spek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eewquote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Lekkah tog, Btju spek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op FOK! zijn we allemaal slank en knapquote:Op zondag 13 november 2011 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
driekwart van de mensen die nu loopt te haten op dikke vrouwen is zelf een kk lelijke ecto
FF op qouten voor overzicht, haters gonna hate.quote:Op zondag 13 november 2011 20:16 schreef djgrasveld het volgende:
in plaats van iets aan hun gewicht te doen, lekker gaan snoepen 5x in de week bij de plaatselijke snackbar.![]()
![]()
gadver de gadver de godver
Klacht: vrouwen horen strak en sexy te zijn; niet uitgerekt en stinkend naar kroketten.
bedankd heb dit hoog opgenomemquote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef chickmagneet het volgende:
Dit topic is sowieso enkeltje oncologie waardig mat wat ik niet snap is waarom fokkers iets tegen dikke mensen hebben ? En het komt wel hypocriet over als je er buiten niks van zegt maar op internet de hele tijd erover hebt.Kijk maar hoeveel Obese topics er zijn dan raad ik ook dringend aan zowel voor de dames als de jongens die iets tegen dikke jongens/meisjes hebben om niet naar Amerika te gaan .
Wowquote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Chule het volgende:
Is het normaal dat ik elke week 2-3 zakken chips in m'n eentje opeet? Stond er ineens bij stil en vind het eigenlijk toch best veel.Heb deze week 3 zakken chips en 4 zakken snoep in m'n eentje naar binnen gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |