quote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Infinitum het volgende:
Dankjewel nu heb ik zin in een broodje kroket
Hihi, kauwen, want ze eten veel.quote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef MAHL het volgende:
Uitgekauwd topic, desalniettemin terechte klacht.
Dikke wijven
quote:
Hihi, inderdaadquote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hihi, kauwen, want ze eten veel. [ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar een foto van jouw moeder gemaakt, ik ben nog steeds aan het printen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
je moeder is niet dik ts, ze heeft zware botten
Neuh. Eerst trouwen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hihi, inderdaad [ afbeelding ]
Neuken?
quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een foto van jouw moeder gemaakt, ik ben nog steeds aan het printen.
Behalve in Mauretanie, daar denken ze hetzelfde over dikke mannen. Vrouwen horen daar dik te zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 20:16 schreef djgrasveld het volgende:
in plaats van iets aan hun gewicht te doen, lekker gaan snoepen 5x in de week bij de plaatselijke snackbar.![]()
![]()
gadver de gadver de godver
Klacht: vrouwen horen strak en sexy te zijn; niet uitgerekt en stinkend naar kroketten.
Dat past toch niet man.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Steek die dikke vrouwen maar in je reet
Hier moest ik zomaar even om lachen!quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een foto van jouw moeder gemaakt, ik ben nog steeds aan het printen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |