abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105139014
Hoi Donald,

Heeft jouw papa ook zo'n speeltje?

Greotjens,,,

Geertruid (5 jaar)
pi_105139401
Snaterige donsaard,

Ik heb een vraag. Vorige week kwam ik eerder van school omdat de juffrouw ziek werd, maar toen ik thuis kwam geloofde ik niet wat ik zag! In de slaapkamer zat papa aan de kont van een vreemde meneer, en ze hadden allebei geen kleren aan! Papa schrok wel toen hij mij zag. Hij zei dat hij de meneer op aardbeien zat te controleren. Maar dat kan toch helemaal niet, aardbeien in iemands kont? Of kan dat wel als je aardbeien met pit doorslikt?

Groetjes Lisa (8)
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:24:38 #178
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105366411
Kickjens, dikke lolverhaaltjes hierooowu
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105368057
Hallo dappere Duckie,

Vorige winter lag er bij ons in de staat best veel sneeuw. Wij gingen toen een sneeuwpop maken, en omdat we alle 3 lid zijn van uw blad, wilden we een Donald Duck sneeuwpop maken. Toen hij bijna af was konden we niet zo goed de snavel maken dus hebben we maar gewoon een wortel gebruikt. Toen liep de buurman langs en die zei: "Wie maken jullie als sneeuwpop, het lijkt wel broer konijn, die weet ook altijd aan worteltjes te komen." Toen moesten we allemaal lachen want mijn buurman lees dus ook de Donald Duck!
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:14:34 #180
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_105368887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef MrHatFTW het volgende:
5. Mag ik uw kutafdruk?

XxX Kimmetje (7 jaar)
:')!
pi_105372915
Lieve Donald,

Altijd als ik naar de wc moet, roep ik na afloop Alicia.
Alicia komt dan mijn billen afvegen, want zelf vind ik dat nog een beetje eng.
Stel je voor dat het op mijn handen komt, bah.
Hoe doet u dat eigenlijk, poepen? Als u aan de diaree bent, blijft vast alle poep aan uw dons plakken. Dat lijkt me best we onprettig. Helemaal omdat u nooit een broek aan heeft.
Dat u dan bij Katrien op bezoek komt en u zo'n dikke poepvlek in uw vacht heeft.
Nou, ik hoop maar dat ik de brief van de week wordt!
Ik moet u ook nog de groeten doen van mijn dochtertje, Alicia (6).

Henk
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:11:19 #182
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_105376643
Beste donzige Duck,

Soms gaat mijn mama met mijn broer Bertus naar de zolder kamer, mama sleept Bertus dan mee naar boven. Dan hoor ik allemaal schreeuw en zucht geluiden, alsof ze iets heel zwaars tillen. Ook hoor ik dan vaak een zoemend geluid, Mama zegt dat er heel veel muggen op zolder zitten.Bertus komt vaak huilend beneden, en kan dan moeilijk zitten, hij zegt dan dat hij pijn aan zijn bips heeft. Ik mag nooit naar zolder komen als hun daar zijn, maar ben heel benieuwd wat ze doen, zelf denk ik dat mama een geheime sportschool heeft gebouwd op zolder, en samen met Bertus heel hard traind. Heeft u ook een sportschool, waar uw oom en Katrien niets over mag weten.

Gr gr,

Ingrid (42 Jaar)
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:33:55 #183
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105377615
Hallo Donzigen Dukjens,

Ik keek dus die voebal op tv tog?
Dus, die sgeids stoer doen ajax benadelen en lyon gay knipoog alles
ik gooie de computer uit de raam

gr gr henk (de broer van de computer).

PS: De computer is de naam van mijn gehandicapte broer, rolstoel en al uit de raam bam jonguh
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105601845
Brief aan... LAMPJE

Hoi Lampje! Ik heb een paar vragen voor je.
1. Vind je het leuk om Willie's hulpje te zijn?
2. Hoe vaak moet je je batterijtje vervangen? Of werk je op zonne-energie?
3. Heb je al eens een carrière als gynaecoloog overwogen?

Groetjes Luuk (8)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 00:05:06 ]
pi_105602026
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef MAHL het volgende:
Snaterige donsaard,

Ik heb een vraag. Vorige week kwam ik eerder van school omdat de juffrouw ziek werd, maar toen ik thuis kwam geloofde ik niet wat ik zag! In de slaapkamer zat papa aan de kont van een vreemde meneer, en ze hadden allebei geen kleren aan! Papa schrok wel toen hij mij zag. Hij zei dat hij de meneer op aardbeien zat te controleren. Maar dat kan toch helemaal niet, aardbeien in iemands kont? Of kan dat wel als je aardbeien met pit doorslikt?

Groetjes Lisa (8)
_O-
  donderdag 15 december 2011 @ 00:22:59 #186
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_105602534
Wat een bazentopic!
  donderdag 15 december 2011 @ 00:41:37 #187
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_105603061
Hallo donzige vrolijke eend,

In de zomer waren ik en mijn zusje op het strand. We hebben u toen in het zand getekend! Maar toen werd het vloed en toen was je na een tijdje onder water! Dat vonden mijn zusje en ik natuurlijk heel jammer, maar toen dachten we na, en toen zeiden we: "Nu is hij in het water, waar hij thuis hoort, haha!". We hebben er achteraf nog vaak hartelijk om moeten lachen.

Groetjes, Maartje (8, Marknesse)
  donderdag 15 december 2011 @ 00:46:58 #188
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_105603181
Hee vrolijke snater,

Toen eerst was papa over voetbal aan het praten. Hij zei iets over een doelpunt van Ronald de Boer. Ik verstond echter Donald in plaats van Ronald, hahaha! Ik zei tegen mijn vader: "Ik wist helemaal niet dat Donald Duck ooit gevoetbald heeft, haha!" Toen zei mijn vader: "Hou je bek, ik zit godverdomme voetbal te kijken!". En toen ging ik de Donald Duck lezen, maar ik zei tegen mijn vader: "Ik ga dan wel de Ronald Duck lezen, hahaha!". Mijn vader werd boos en gooide de Donald Duck in de brandende open haard. Dat was niet zo leuk.

Groetjes,
Toby (9 jaar, Roermond)
  donderdag 15 december 2011 @ 02:24:17 #189
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_105604887
Hoi pedo-eend ,

Laatst heb ik in de bosjes gelegen om te speuren naar hete kindjes van 4 tot 7 jaar (als ze ouder worden is hun kutje al niet sappig meer namelijk) Tot mijn grote spijt werd ik betrapt door Oom Dagobert die zijn stick in mijn kont duwde en er volgens mee ging ronddraaien. Naja wat ik dus wilde weten : Heb jij al eens Lizzy , Juultje of die andere bimbo ( ik weet haar naam niet meer) begluurd en geneukt ? Als je goede ervaringen met ze hebt moet je mij bellen . Mijn telefoonnummer is : 0103-323232 ofzo.

naja de groeten ,
Kim de Gelder ( 10 jaar , Almere)
  donderdag 15 december 2011 @ 02:25:43 #190
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_105604912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 02:24 schreef vincerusso het volgende:
Hoi pedo-eend ,

Laatst heb ik in de bosjes gelegen om te speuren naar hete kindjes van 4 tot 7 jaar (als ze ouder worden is hun kutje al niet sappig meer namelijk) Tot mijn grote spijt werd ik betrapt door Oom Dagobert die zijn stick in mijn kont duwde en er volgens mee ging ronddraaien. Naja wat ik dus wilde weten : Heb jij al eens Lizzy , Juultje of die andere bimbo ( ik weet haar naam niet meer) begluurd en geneukt ? Als je goede ervaringen met ze hebt moet je mij bellen . Mijn telefoonnummer is : 0103-323232 ofzo.

naja de groeten ,
Kim de Gelder ( 10 jaar , Almere)
:O
pi_105609613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef MAHL het volgende:
Brief aan... LAMPJE

Hoi Lampje! Ik heb een paar vragen voor je.
1. Vind je het leuk om Willie's hulpje te zijn?
2. Hoe vaak moet je je batterijtje vervangen? Of werk je op zonne-energie?
3. Heb je al eens een carrière als gynaecoloog overwogen?

Groetjes Luuk (8)
Haha grappig :D
  donderdag 15 december 2011 @ 11:54:08 #192
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_105611043
Hoi gekke, donzige Duck,

Laatst ben ik verkleed als u naar school gegaan.

Nu ben ik geschorst omdat ik geen broek aan had. Wat vind u hier als expert nou van?

Groetjes Patrick (8)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_105611182
Beste vrolijke verendons,

Onze buurman zegt op tv dat er 130 gereden moet worden. Dit is wel erg snel. Volgens mijn papa kan uw auto helemaal niet zo hard rijden. Ik denk dat u beter kunt gaan vliegen. u bent toch een vogel?

gr gr

edgar
pi_105611571
Lief kwakend verenpak,

Mijn vader en ik reden laatst op weg naar mijn school en toen kwam er een eend de weg op lopen. Mijn vader reed vol over de eend heen. Eenmaal bij school aangekomen keek hij naar de bumper en daar zat een flinke deuk in. Terwijl hij dat zag riep hij keihard: Kankereend!!

Ik weet vast en zeker dat uw neefjes dan ook kankereenden zijn want die belhamels zullen ook wel eens bumpers gesloopt hebben toch? Maar toen de juffrouw vroeg wat voor dieren Kwik, Kwek en Kwak zijn, gaf ik kankereenden als antwoord en werd ik de klas uitgezet.

Vreemd he?

Groeten,

Anita van het kamp
7 jaar
pi_105612285
Hallo mijnheer Duck,

Mag ik Donald zeggen, ja ik mag Donald zeggen. Ik wilde laatst een ijsje kopen toen ik de ijscoman hoorde met zijn belletje. Omdat niemand mijn veters mag strikken was ik te laat voor een ijsco! Moeder zei toen de ijscoman wacht op niemand hij rijdt zich het snot voor de ogen. Ik snap niet wat ze bedoelt daarmee maar moest wel lachen daarom. WE vinden de Donald Duck een mooi blad en WE kijken er graag in.

We schrijven Hilversum, 1956.

Mart
9 jaar
pi_105613896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Hallo mijnheer Duck,

Mag ik Donald zeggen, ja ik mag Donald zeggen. Ik wilde laatst een ijsje kopen toen ik de ijscoman hoorde met zijn belletje. Omdat niemand mijn veters mag strikken was ik te laat voor een ijsco! Moeder zei toen de ijscoman wacht op niemand hij rijdt zich het snot voor de ogen. Ik snap niet wat ze bedoelt daarmee maar moest wel lachen daarom. WE vinden de Donald Duck een mooi blad en WE kijken er graag in.

Mart
9 jaar
_O_
pi_105624482
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Hallo mijnheer Duck,

Mart
9 jaar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 18:43:29 ]
  donderdag 15 december 2011 @ 18:59:49 #198
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105625174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hallo vrolijke, donzige eend,

Laatst had ik lettervermicelli in de soep en toen kwam er ineens DONALD DUCK op mijn lepel! Dat vond ik heel toevallig, net zoals mama. Mama lust geen soep. Nou, en toen schudde ik een beetje met mijn lepel, en toen stond er ineens CUOD DNLADK. En toen at ik de soep, en toen zei ik tegen mama: "Zo, nu heb ik Donald Duck in mijn buik, hahaha!" Mijn mama vond het een kutgrap en gooide de soep over me heen, waarna ze het bord kapot sloeg tegen mijn hoofd.

Groetjes, Iris (11, Waddinxveen)
_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_105625246
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hee vrolijke snater,

Toen eerst was papa over voetbal aan het praten. Hij zei iets over een doelpunt van Ronald de Boer. Ik verstond echter Donald in plaats van Ronald, hahaha! Ik zei tegen mijn vader: "Ik wist helemaal niet dat Donald Duck ooit gevoetbald heeft, haha!" Toen zei mijn vader: "Hou je bek, ik zit godverdomme voetbal te kijken!". En toen ging ik de Donald Duck lezen, maar ik zei tegen mijn vader: "Ik ga dan wel de Ronald Duck lezen, hahaha!". Mijn vader werd boos en gooide de Donald Duck in de brandende open haard. Dat was niet zo leuk.

Groetjes,
Toby (9 jaar, Roermond)
Hoi Toby,

Hoe kom jij dan aan mijn adres, als jouw vader de Donald Duck in de open haard heeft gegooid? Volgens mij ben jij een beetje aan het liegen, vervelende klier.
En zeg niet dat je dat uit een andere Donald Duck hebt gehaald, want ik ken jouw vader een beetje en ik weet dat hij de Donald Ducks veilig bewaard in zijn verzamelalbums (te koop voor 29.95 via donaldduckwebshop.nl), zodat jij ze niet met je vette vingertjes zit te verkreukelen.

Je bent trouwens wel de Brief van de Week geworden! Daarom stuur ik je een fijn Katrien shirt op.

Groeten, en een poot van Loebas,
Donald Duck
  donderdag 15 december 2011 @ 19:05:26 #200
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105625458
Lieve donsvogel,

Vorige week zat ik onderuitgeschoven in papa's stoel de DD te lezen, toen ineens m'n irritante broertje mijn favoriete leesvoer afpakte! Hij pest mij altijd en papa geeft mij dan altijd de schuld! Oneerlijk hè?! Ik doe niet eens wat!! Ook krijgt hij altijd als eerste een gehaktbal op zijn bord, ook nog de grootste. Ik vind dat niet eerlijk. 's avonds moet ik altijd melk en mag hij cola, mam zegt dat dat beter voor me is maar ik wil ook cola. Papa zegt dan dat ik niet moet zeuren en anders maar naar bed ga. Vaak roep ik huilend vanaf boven dat ze stomme ouders zijn. Mijn broertje is ook niet lief roep ik er dan stiekem zachtjes achteraan. Verder is uw blad wel leuk, nou ja, in ieder geval de achterkantjes die ik ongeveer een week later mag lezen van pap. Eerst mag jonas de hond er op liggen en zijn behoefte doen, dat is handig vindt papa. Nou, vriendelijke knuffel!

Gerrit, 37 jaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')