quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef MrHatFTW het volgende:
5. Mag ik uw kutafdruk?
XxX Kimmetje (7 jaar)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef MAHL het volgende:
Snaterige donsaard,
Ik heb een vraag. Vorige week kwam ik eerder van school omdat de juffrouw ziek werd, maar toen ik thuis kwam geloofde ik niet wat ik zag! In de slaapkamer zat papa aan de kont van een vreemde meneer, en ze hadden allebei geen kleren aan! Papa schrok wel toen hij mij zag. Hij zei dat hij de meneer op aardbeien zat te controleren. Maar dat kan toch helemaal niet, aardbeien in iemands kont? Of kan dat wel als je aardbeien met pit doorslikt?
Groetjes Lisa (8)
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:24 schreef vincerusso het volgende:
Hoi pedo-eend ,
Laatst heb ik in de bosjes gelegen om te speuren naar hete kindjes van 4 tot 7 jaar (als ze ouder worden is hun kutje al niet sappig meer namelijk) Tot mijn grote spijt werd ik betrapt door Oom Dagobert die zijn stick in mijn kont duwde en er volgens mee ging ronddraaien. Naja wat ik dus wilde weten : Heb jij al eens Lizzy , Juultje of die andere bimbo ( ik weet haar naam niet meer) begluurd en geneukt ? Als je goede ervaringen met ze hebt moet je mij bellen . Mijn telefoonnummer is : 0103-323232 ofzo.
naja de groeten ,
Kim de Gelder ( 10 jaar , Almere)
Haha grappigquote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef MAHL het volgende:
Brief aan... LAMPJE
Hoi Lampje! Ik heb een paar vragen voor je.
1. Vind je het leuk om Willie's hulpje te zijn?
2. Hoe vaak moet je je batterijtje vervangen? Of werk je op zonne-energie?
3. Heb je al eens een carrière als gynaecoloog overwogen?
Groetjes Luuk (8)
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Hallo mijnheer Duck,
Mag ik Donald zeggen, ja ik mag Donald zeggen. Ik wilde laatst een ijsje kopen toen ik de ijscoman hoorde met zijn belletje. Omdat niemand mijn veters mag strikken was ik te laat voor een ijsco! Moeder zei toen de ijscoman wacht op niemand hij rijdt zich het snot voor de ogen. Ik snap niet wat ze bedoelt daarmee maar moest wel lachen daarom. WE vinden de Donald Duck een mooi blad en WE kijken er graag in.
We schrijven Hilversum, 1956.
Mart
9 jaar
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Hallo mijnheer Duck,
Mag ik Donald zeggen, ja ik mag Donald zeggen. Ik wilde laatst een ijsje kopen toen ik de ijscoman hoorde met zijn belletje. Omdat niemand mijn veters mag strikken was ik te laat voor een ijsco! Moeder zei toen de ijscoman wacht op niemand hij rijdt zich het snot voor de ogen. Ik snap niet wat ze bedoelt daarmee maar moest wel lachen daarom. WE vinden de Donald Duck een mooi blad en WE kijken er graag in.
We schrijven Hilversum, 1956.
Mart
9 jaar
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hallo vrolijke, donzige eend,
Laatst had ik lettervermicelli in de soep en toen kwam er ineens DONALD DUCK op mijn lepel! Dat vond ik heel toevallig, net zoals mama. Mama lust geen soep. Nou, en toen schudde ik een beetje met mijn lepel, en toen stond er ineens CUOD DNLADK. En toen at ik de soep, en toen zei ik tegen mama: "Zo, nu heb ik Donald Duck in mijn buik, hahaha!" Mijn mama vond het een kutgrap en gooide de soep over me heen, waarna ze het bord kapot sloeg tegen mijn hoofd.
Groetjes, Iris (11, Waddinxveen)
Hoi Toby,quote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hee vrolijke snater,
Toen eerst was papa over voetbal aan het praten. Hij zei iets over een doelpunt van Ronald de Boer. Ik verstond echter Donald in plaats van Ronald, hahaha! Ik zei tegen mijn vader: "Ik wist helemaal niet dat Donald Duck ooit gevoetbald heeft, haha!" Toen zei mijn vader: "Hou je bek, ik zit godverdomme voetbal te kijken!". En toen ging ik de Donald Duck lezen, maar ik zei tegen mijn vader: "Ik ga dan wel de Ronald Duck lezen, hahaha!". Mijn vader werd boos en gooide de Donald Duck in de brandende open haard. Dat was niet zo leuk.
Groetjes,
Toby (9 jaar, Roermond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |