SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bij mij werkt het aardig anders.quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is geen hoge succesrate, maar als je het maar vaak genoeg roept wil het vast wel eens lukken.
Alle vrouwen op FOK! hebben daddy issues, join the club.quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
20 met daddy issues, dus wat dat betreft
Dat zijn voor mij al twee minpunten, dus ja...quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
20 met daddy issues, dus wat dat betreft
Ik vind jou maar een Myra-neukerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een Myra-neukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mwhehehehe
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
[..]
Ik vind jou maar een Myra-neukerIk mag toch wel hopen dat ik aan de illustere lijst word toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik snap hem.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
Ik vind jou maar een Myra-neukerMijn Hertog Jan, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag. Zou er wel eens 1 willen treffen zonder.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Meisjes met daddy issues kunnen ook heel leuk zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 18:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij al twee minpunten, dus ja...
wat vind je nu dan zo aantrekkelijk aan hem?quote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt een grafhoofd vandaag, te weinig geslapen.
En ik voel me ineens nogal aangetrokken tot een jongen van mijn werk die ik eigenlijk altijd enorm onaantrekkelijk heb gevonden, qua innerlijk en uiterlijk. Heel apart.
Dat doen vrouwen bij mij nou nooitquote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt een grafhoofd vandaag, te weinig geslapen.
En ik voel me ineens nogal aangetrokken tot een jongen van mijn werk die ik eigenlijk altijd enorm onaantrekkelijk heb gevonden, qua innerlijk en uiterlijk. Heel apart.
Zullen we jouw foto ook beoordelen?quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen bij mij nou nooit
Alleen vandaag?quote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt een grafhoofd vandaag,
Dat kan toch weleens gebeuren. Op de middelbare school zat ik bij een meisje in de klas en ik vond haar 4 jaar lang niks. Daarna er toch verliefd op geworden.quote:En ik voel me ineens nogal aangetrokken tot een jongen van mijn werk die ik eigenlijk altijd enorm onaantrekkelijk heb gevonden, qua innerlijk en uiterlijk. Heel apart.
Twee mensen hebben hem al gezien. Laat die hun mening maar gevenquote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zullen we jouw foto ook beoordelen?
Zonder natuurlijk!quote:Op zondag 13 november 2011 19:00 schreef Moonwalk het volgende:
Trouwens, oliebollen met krenten of oliebollen zonder krenten?
Jammer, heb de smaak wel te pakken na Magnetronkoffie en Benzin in het vorige topicquote:Op zondag 13 november 2011 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Twee mensen hebben hem al gezien. Laat die hun mening maar geven
Dat snap ik dat je iemand die je te jong vindt niet wilt voor een relatie. Op mijn komt die reactie als een dooddoener over. Daar ging het om. Ik geef je daarin overigens helemaal gelijk iemand die zo veel jaar jonger hoef ik ook niet.quote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik begrijp je punt eigenlijk niet hoor, ik geef gewoon eerlijke reacties. de enige reden dat ik Benzin niet zou versieren is omdat hij de leeftijd van mijn broertje heeft. ik zou iemand van 17 of 18 ook niet versieren, ookal zou ik diegene er heel leuk uit vinden zien. Als ik iemand versier dan denk ik aan een relatie, dat zie ik niet zo snel matchen met een veel jonger iemand.Ik denk dat jij ook wel weet dat zulke dingen met bepaalde verwachtingen te maken hebben. Ik ben 26, iemand van 20 is meestal met andere dingen bezig dan ik. Ik denk niet dat ik helemaal hoef voor te kauwen dat ik langzaam aan aan een gezin etc zit te denken. Dus ik snap niet wat je bedoeltMocht je zin hebben om het uit te leggen dan hoor ik dat graag
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien dus ik heb geen idee wat mijn antwoord zal zijn. Ik had ook geen idee hoe Benzin of Koffie er uit zagen, tot ze hun foto hebben gestuurden daarom hebben zij een reactie van mij
En dat heb ik dus niet. Er is niets charmants of leuks aan mij. Ik val alleen in negatieve zin in op.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
oke tijn wat ik nu ga zeggen is misschien lullig en je moet het niet verkeerd opvatten
sommige mensen zijn niet knap
so what
niet iedereen kan knap zijn
je moet zorgen dat je wat hebt wat je charmant maakt, wat je karakter geeft! waardoor mensen zich herinneren wie je was en nieuwsgierig worden
als ik iemand niet knap vind ga ik ook niet zeggen goh je bent knap
maar als iets opvalt aan iemand dan geef ik daar een compliment over of anders een tip waardoor ze misschien meer positief opvallen
Waarom?quote:
Geen oliebollen, maar appelflappen. En als je geen keus hebt, zonder krenten.quote:Op zondag 13 november 2011 19:00 schreef Moonwalk het volgende:
Metquote:Op zondag 13 november 2011 19:00 schreef Moonwalk het volgende:
Gewoon alles. Ik moet hem hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wat vind je nu dan zo aantrekkelijk aan hem?
Ik heb die posts ook gelezen. En daar kan ik toch niet bovenuit schieten, dus...quote:Op zondag 13 november 2011 19:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jammer, heb de smaak wel te pakken na Magnetronkoffie en Benzin in het vorige topic
Omdat daarin de smaak van het oliebollen deeg veel beter tot zijn recht komt. En poedersuiker daarop lekkerder smaakt.quote:
Is zo lekker en puur en onschuldig en fijn en esthetisch meer verantwoord en.. enquote:
Blame it on the hormones!quote:Op zondag 13 november 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon alles. Ik moet hem hebben.
Nee ik snap het echt niet. Alsof het iets biologisch is waar ik geen vat op heb, want objectief gezien vind ik hem nogsteeds niet aantrekkelijk.
Oke dan snap ik je, maar ik heb echt liever dat iemand mij te jong vind hoor ! Ik kan dan diegene nog laten zien dat ik eventueel wel in dezelfde fase in het leven sta etc. Als iemand mij te oud noemt vind ik dat veel erger, ik ga namelijk niet "kinderachtiger" leven om met iemand samen te kunnen zijn. Ik weet niet of ik het goed verwoord zo, maar ik hoor zelf liever "te jong" dan " te oud"quote:Op zondag 13 november 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik dat je iemand die je te jong vindt niet wilt voor een relatie. Op mijn komt die reactie als een dooddoener over. Daar ging het om. Ik geef je daarin overigens helemaal gelijk iemand die zo veel jaar jonger hoef ik ook niet.
Mijn foto's staan in mijn fobo
[..]
En dat heb ik dus niet. Er is niets charmants of leuks aan mij. Ik val alleen in negatieve zin in op.
Geen appelflappen maar appeltaartquote:Op zondag 13 november 2011 19:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen oliebollen, maar appelflappen. En als je geen keus hebt, zonder krenten.
Dat dacht benzin ook en dat is gewoon een lekker dingquote:Op zondag 13 november 2011 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb die posts ook gelezen. En daar kan ik toch niet bovenuit schieten, dus...
quote:
Krenten zijn niet lekker.quote:
Nou laat me hopen dat dit ooit gebeurt bij mij.quote:Op zondag 13 november 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik snap het echt niet. Alsof het iets biologisch is waar ik geen vat op heb, want objectief gezien vind ik hem nogsteeds niet aantrekkelijk.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat daarin de smaak van het oliebollen deeg veel beter tot zijn recht komt. En poedersuiker daarop lekkerder smaakt.
En ik houd niet zo van krenten
Ik vind gewone ook wel lekker maar die met krenten toch echt wat spannenderquote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is zo lekker en puur en onschuldig en fijn en esthetisch meer verantwoord en.. en
Doe het maar gewoon
Leeftijd is ook maar een getal.quote:Op zondag 13 november 2011 19:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke dan snap ik je, maar ik heb echt liever dat iemand mij te jong vind hoor ! Ik kan dan diegene nog laten zien dat ik eventueel wel in dezelfde fase in het leven sta etc. Als iemand mij te oud noemt vind ik dat veel erger, ik ga namelijk niet "kinderachtiger" leven om met iemand samen te kunnen zijn. Ik weet niet of ik het goed verwoord zo, maar ik hoor zelf liever "te jong" dan " te oud"
Na sinterklaas een keertje doen?quote:
I ignored this post because of prior knowledge of your facequote:Op zondag 13 november 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou laat me hopen dat dit ooit gebeurt bij mij.
Vrouwen denken dan ook niet rationeel als het om attractie gaat.quote:Op zondag 13 november 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
mannen wel?quote:Op zondag 13 november 2011 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen denken dan ook niet rationeel als het om attractie gaat.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 13 november 2011 19:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Ik vind gewone ook wel lekker maar die met krenten toch echt wat spannendernooit is iemand het met me eens maar Tijn wel
En je wensenlijstje dan?quote:Op zondag 13 november 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En mannen wel? Is attractie niet per definitie irrationeel (want emotioneel)?quote:Op zondag 13 november 2011 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen denken dan ook niet rationeel als het om attractie gaat.
Nu alquote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.![]()
Ik ga deze week denk ik al wat bollen halen voor werk. Omnomnomnom.
Het is maar een getal als je beiden op 1 lijn zit. Dat is juist wat ik zeg, over het algemeen is iemand die veel jonger is dan jij, met hele andere dingen bezig in het leven. Op het moment dat het niet zo is, dan maakt leeftijd inderdaad al veel minder uit. Feit is gewoon dat de meeste mensen (mannen ) van 20 nog lang niet aan kinderen etc denken.quote:Op zondag 13 november 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een getal.Ik vind vrouwen die ouder zijn dan mij aantrekkelijker dan die jonger zijn
Ik ga er zometeen eentje met krenten opeten omnomnomnomquote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.![]()
Ik ga deze week denk ik al wat bollen halen voor werk. Omnomnomnom.
Dan spreek je jezelf tegen, want jij ervaart dus ook verschillen in leeftijd en hebt je eigen voorkeuren.quote:Op zondag 13 november 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een getal.Ik vind vrouwen die ouder zijn dan mij aantrekkelijker dan die jonger zijn
Jawel, maar het is wel handig (misschien ook wel nodig) dat je in dezelfde levensfase zitquote:Op zondag 13 november 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mindere mate. Maar dat is mijn ervaring. Ik kan helaas geen onderzoeken erbij vinden (lui) om mijn stelling te beargumenterenquote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En mannen wel? Is attractie niet per definitie irrationeel (want emotioneel)?
Dank u, dat is mijn hele puntquote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is wel handig (misschien ook wel nodig) dat je in dezelfde levensfase zit
Daarbij zijn het nog hele slechte foto's ookquote:Op zondag 13 november 2011 19:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat dacht benzin ook en dat is gewoon een lekker ding
Ja wel een nadeel dat iedereen me heeft gezien op 3FM.quote:Op zondag 13 november 2011 19:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
I ignored this post because of prior knowledge of your face
Ik vier geen sinterklaas. Wel vandaag met mijn nichtje haar C1000 boekje in zitten vullen voor een Pieten Diploma. Like a baws.quote:Op zondag 13 november 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu alik wacht wel tot na sinterklaas
Oeh, jij hebt ze al.quote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga er zometeen eentje met krenten opeten omnomnomnom
Je was meestal buiten beeld hoorquote:Op zondag 13 november 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wel een nadeel dat iedereen me heeft gezien op 3FM.
Leeftijd zegt niks over de levensfase waarin je zit. Ik ben bijna 30 maar ik ben op sommige vlakken dus niets verder dan de gemiddelde puber...quote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is wel handig (misschien ook wel nodig) dat je in dezelfde levensfase zit
Waarom is dat een nadeel?quote:Op zondag 13 november 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wel een nadeel dat iedereen me heeft gezien op 3FM.
Okequote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een stuk meer. Mannen denken vaker met feiten, vrouwen met hun gevoelens
Leeftijd wordt naarmate je ouder wordt inderdaad steeds minder belangrijk. Ik ben het verder wel met je eens hoorquote:Op zondag 13 november 2011 19:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is maar een getal als je beiden op 1 lijn zit. Dat is juist wat ik zeg, over het algemeen is iemand die veel jonger is dan jij, met hele andere dingen bezig in het leven. Op het moment dat het niet zo is, dan maakt leeftijd inderdaad al veel minder uit. Feit is gewoon dat de meeste mensen (mannen ) van 20 nog lang niet aan kinderen etc denken.
Ik heb er zelf ervaring mee, afgewezen omdat ik te jong was en diegene is later toch van gedachte veranderd omdat ik dus niet zo puberaal was als de meeste mensen van die leeftijd. Jarenlange relatie mee gehad, te oud genoemd worden blijft in mijn beleving erger dan "te jong" . Ik vind niks mis met "te jong". Maar daar kunnen onze meningen blijkbaar in verschillen. Ik denk ook dat naar mate je allemaal ouder bent, dat het dan steeds minder uit maakt, omdat je dan allemaal volwassen bent en werkt en dezelfde dingen wil etc
Omdat ik niet meer kan zeggen dat ik lelijk ben.quote:
Waarom is dat een nadeel?quote:Op zondag 13 november 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer kan zeggen dat ik lelijk ben.
Nee anonimiteit en alles.
Het hoeft niet hoor schatquote:Op zondag 13 november 2011 19:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daarbij zijn het nog hele slechte foto's ook
Ja er was geen ruimte om te lopen omdat het vol stond met van alles en nog wat maar ik wou nog even zwaaien.quote:Op zondag 13 november 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je was meestal buiten beeld hoor
dan zijn we er uitquote:Op zondag 13 november 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
[..]
Leeftijd wordt naarmate je ouder wordt inderdaad steeds minder belangrijk. Ik ben het verder wel met je eens hoor
Je ging dus expres uit beeld staan?quote:Op zondag 13 november 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer kan zeggen dat ik lelijk ben.
Nee anonimiteit en alles.
Heloef is gewoon een lekker ventje, dat weet hij zelf ook wel.quote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nou mag hij niet meer met hartenlust klagen
Om je anonimiteit te verliezen bedoel je?quote:
waarom ga je en plein public naar een camera zwaaien maar laat je hier niet je hoofd achter op .jpg formaatquote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er was geen ruimte om te lopen omdat het vol stond met van alles en nog wat maar ik wou nog even zwaaien.
Nee, over dat lelijk zijnquote:Op zondag 13 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Om je anonimiteit te verliezen bedoel je?
Nee ik was te laat (NS, Syntus sterf!) dus die vrouw stond al in de studio en was op de plek gaan staan die net binnen beeld viel.quote:Op zondag 13 november 2011 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ging dus expres uit beeld staan?
Je kan ook overdrijven hoor.quote:[..]
Heloef is gewoon een lekker ventje, dat weet hij zelf ook wel.
Ik vind leeftijd minder belangrijk dan andere dingenquote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf tegen, want jij ervaart dus ook verschillen in leeftijd en hebt je eigen voorkeuren.
Inderdaadquote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
mooiquote:
Dat was sarcasme.quote:
Toch heb ik je gezienquote:Op zondag 13 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik was te laat (NS, Syntus sterf!) dus die vrouw stond al in de studio en was op de plek gaan staan die net binnen beeld viel.
[..]
Je kan ook overdrijven hoor.
Was ik al bang voorquote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik begon ook echt al te denken dat het een verplichting was
blijven hopenquote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen bij mij nou nooit
Niet dat er zo gek veel vrouwen zijn waarvan ik hoop dat ze ooit nog van mening zullen veranderen, hoor...dan liever iemand die het vanaf het begin al ziet, en niet iemand die na jaren pas begint te denken dat ik misschien toch wel iets aantrekkelijks hebquote:
Je wil gewoon niet iedereen achter je aanquote:
Nah, het is volgens mij ook lastig om iemand die je al jaren kent opeens te gaan versierenquote:Op zondag 13 november 2011 19:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet dat er zo gek veel vrouwen zijn waarvan ik hoop dat ze ooit nog van mening zullen veranderen, hoor...dan liever iemand die het vanaf het begin al ziet, en niet iemand die na jaren pas begint te denken dat ik misschien toch wel iets aantrekkelijks heb
Nee hij wil zijn foto niet sturenquote:Op zondag 13 november 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet iedereen achter je aandat is het
Ja op het eind he, die webcam hoorde helemaal niet daarop gericht te zijn.quote:
Heeft het gesmaakt?quote:Op zondag 13 november 2011 19:24 schreef kree het volgende:
zo maar effe een gebakken scholletje gegeten, blijft katwijk natuurlijk
Ik ga het weer even volgen allemaal.
Dat is een bekend probleemquote:Op zondag 13 november 2011 19:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nah, het is volgens mij ook lastig om iemand die je al jaren kent opeens te gaan versierenMogelijk wel, maar het kan ook een beetje voor rare situaties zorgen enzo.
Nu zagen we allemaal dat je geen 180 kilo bent, je hele zorgvuldig opgebouwde imago naar de kloten!quote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja op het eind he, die webcam hoorde helemaal niet daarop gericht te zijn.
Ik heb hem gezienquote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee hij wil zijn foto niet sturenmaar dat is niet erg ofzo
Balen voor jequote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja op het eind he, die webcam hoorde helemaal niet daarop gericht te zijn.
Gelijk oversteken, en zoquote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee hij wil zijn foto niet sturenmaar dat is niet erg ofzo
voor je 't weet kandie zich 3x opdrukkenquote:Op zondag 13 november 2011 19:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nu zagen we allemaal dat je geen 180 kilo bent, je hele zorgvuldig opgebouwde imago naar de kloten!
Nou probleem? Je moet het gewoon bij meiden doen die nog niet echt een beeld van je hebben.quote:
Ik ben nog steeds dik.quote:Op zondag 13 november 2011 19:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nu zagen we allemaal dat je geen 180 kilo bent, je hele zorgvuldig opgebouwde imago naar de kloten!
Je bent net een wijf, haalt alleen maar ouwe koeien uit de sloot die de rest van de wereld allang vergeten is.quote:Op zondag 13 november 2011 19:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
voor je 't weet kandie zich 3x opdrukken!!!
Nee, komt vast nog wel een keer want ik ben heel liefquote:
Daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 13 november 2011 19:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nou probleem? Je moet het gewoon bij meiden doen die nog niet echt een beeld van je hebben.
Ha 1 moet de eerste zijn natuurlijk, ik heb moonwalks foto's lekker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
ik wil een gladiator uit je smeden, snap dat nouquote:Op zondag 13 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent net een wijf, haalt alleen maar ouwe koeien uit de sloot die de rest van de wereld allang vergeten is.
En? Beoordeling?quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ha 1 moet de eerste zijn natuurlijk, ik heb moonwlaks foto's lekker wel
Preciesquote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, laat Kree dan maar eens vertellen of we iets missen
Heloef is al een held, hij ging naar een radioquiz, was daar baas en won de quiz! En passant nog een 06 gescoord en een prijs meegenomen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik wil een gladiator uit je smeden, snap dat noueen surinaamse halfgod waar rijstlassie de veters niet mag van strikken. de messi onder de hindoes. Heloef de Held, niet heloef het stofhappertje
Als je slaapt zeker?quote:Op zondag 13 november 2011 19:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, komt vast nog wel een keer want ik ben heel lief
positief althans voorzover ik het begreep.quote:
Neehoor, altijd welquote:
Ok, het leuke is tot nu toe nog geen negatieve beoordelingen hier gegevenquote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
positief althans voorzover ik het begreep.
Zowel voor haar als voor mij
wat viel er niet te begrijpen aan mijn foto'squote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
positief althans voorzover ik het begreep.
Zowel voor haar als voor mij
Ik geloof je op je .... ogen voor deze ene keerquote:
haha hoe bedoel je dat nou?quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wat viel er niet te begrijpen aan mijn foto's
Laat maarquote:
Nouja snap ik niet, maar je ziet er leuk uit hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Laat maarik doe een beetje flauw
Ik heb je een dm gestuurd met uitlegquote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja snap ik niet, maar je ziet er leuk uit hoor.
Niks over te klagen
Ja gelezenquote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb je een dm gestuurd met uitleg
Idemquote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef benzin het volgende:
Net even gegeten en opgeruimd![]()
Leuke dag vandaag
Nou makkelijker zal ik denk ik niet aan een nummer komen van een lekker mokkel.quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is al een held, hij ging naar een radioquiz, was daar baas en won de quiz! En passant nog een 06 gescoord en een prijs meegenomen.
Ik ben al God.quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik wil een gladiator uit je smeden, snap dat noueen surinaamse halfgod waar rijstlassie de veters niet mag van strikken. de messi onder de hindoes. Heloef de Held, niet heloef het stofhappertje
En Kree, hoe is het leven in Kattik? Ik zat laatst op een datingsite (quote:
Toch niet enkel vanwege die foto-commentaren, hoop ik?quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef benzin het volgende:
Net even gegeten en opgeruimd![]()
Leuke dag vandaag
Ja, dat is dan wel matig. Dat doe je toch voor je meesteres?quote:
Wingwoman. Ik ben geen meesteres.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel matig. Dat doe je toch voor je meesteres?
Welquote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef Capstan het volgende:
Toch niet enkel vanwege die foto-commentaren, hoop ik?
Oh, ja, Paiq...daar ben ik ook nog steeds lid, geloof ikquote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef kree het volgende:
Ha krijg net een mailtje van paiq, nieuwe match weer, maar heb er niet zo zin meer in.
Blijf maar lullen daar en dan hoor je niks meer :S
Denk dat ik het maar effe op z'n beloop ga laten voorlopig
Jij wil Robbie niet eens.quote:
Ik moest jou toch maar het zweepje geven?quote:
Ga gewoon lekker lunchen ofzo met iemand uit Katwijk, zonder paiq en al die dingenquote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef kree het volgende:
Ha krijg net een mailtje van paiq, nieuwe match weer, maar heb er niet zo zin meer in.
Blijf maar lullen daar en dan hoor je niks meer :S
Denk dat ik het maar effe op z'n beloop ga laten voorlopig
Oké, nou dan ben ik blij voor je dat het je dag heeft goedgemaaktquote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef benzin het volgende:
[..]
WelIk vind het een mooi compliment
Ik heb de hoop een beetje opgegeven na drie leuke gesprekken.quote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, ja, Paiq...daar ben ik ook nog steeds lid, geloof ik
Ja daar ga ik steeds meer in zien inderdaadquote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker lunchen ofzo met iemand uit Katwijk, zonder paiq en al die dingen
HIJ GEBRUIKTE DEquote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb de hoop een beetje opgegeven na drie leuke gesprekken.
Maar ze laten nooit meer wat horen.
Heb echt geen zin meer om er steeds maar achteraan te gaan terwijl een gesprekje eindigt met een open vraag naar die meiden.
Laat ze zelf maar eerst eens wat terugsturen
Ik heb hetzelfde. Ben er niet echt actief meer.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb de hoop een beetje opgegeven na drie leuke gesprekken.
Maar ze laten nooit meer wat horen.
Heb echt geen zin meer om er steeds maar achteraan te gaan terwijl een gesprekje eindigt met een open vraag naar die meiden.
Laat ze zelf maar eerst eens wat terugsturen
Ik wilde hem wel totdat ik meer foto's zag! Maar het gaat om het idee.quote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wil Robbie niet eens.
[..]
Ik moest jou toch maar het zweepje geven?
zo subtiel die myraela hequote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde hem wel totdat ik meer foto's zag! Maar het gaat om het idee.
Nouja, bij jou kan ik maar beter domineren ja.
Hij is wel getrouwd ja.quote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde hem wel totdat ik meer foto's zag! Maar het gaat om het idee.
Nouja, bij jou kan ik maar beter domineren ja.
Nee ik zie er voor mij ook niet echt kansen meer in.quote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ben er niet echt actief meer.
Alles kan kapot.quote:Op zondag 13 november 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is wel getrouwd ja.![]()
En ja dat lijkt mij inderdaad beter.
Ergens anders wel?quote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ben er niet echt actief meer.
Het is helaas nog waar ook.quote:
Ja, ik geloof dat ik vandaag ook niet echt positieve signalen afgeefquote:Op zondag 13 november 2011 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Lekker verzuurd kom ik weer over
Hahahaha
Je kan ook je foto hier plaatsen, weet je het ook gelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook op paiq! ben ondertussen wel benieuwd hoe ik in de markt lig tegenwoordig haha
en ik wil gewoon weten hoe dat paiq werkt
Nee FOK!kers willen alles wat een kut heeft, geeft een vertekend beeld.quote:Op zondag 13 november 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je kan ook je foto hier plaatsen, weet je het ook gelijk.
Op een andere datingsite bedoel je? Zo ja: nee.quote:
quote:
True, true. Maar dat is weer goed voor de zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee FOK!kers willen alles wat een kut heeft, geeft een vertekend beeld.
Vuige homewrecker.quote:
Zou zeggen probeer hetquote:Op zondag 13 november 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook op paiq! ben ondertussen wel benieuwd hoe ik in de markt lig tegenwoordig haha
en ik wil gewoon weten hoe dat paiq werkt
quote:Op zondag 13 november 2011 19:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik vandaag ook niet echt positieve signalen afgeef
Maar je hebt soms van die dagen...
1. jullie zijn niet bepaald een realistische afspiegeling van 'de markt'quote:Op zondag 13 november 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je kan ook je foto hier plaatsen, weet je het ook gelijk.
De zelfvertrouwen? DE?quote:Op zondag 13 november 2011 19:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
True, true. Maar dat is weer goed voor de zelfvertrouwen.
heb ik al tnx a lotquote:Op zondag 13 november 2011 19:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
True, true. Maar dat is weer goed voor de zelfvertrouwen.
ben niet single dus ga dat niet doenquote:Op zondag 13 november 2011 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
Zou zeggen probeer het
haha je moet wel effe tich vragen beantwoorden voordat je erop staat maar verder kost het niks.
En vrouwen hebben meer succes volgens mij.
Want jaja ik heb al 5 matches na een maand![]()
Enlighten mequote:
ik heb een essay of iets dergelijks gelezen over hoe 'het' waarschijnlijk uit de Nederlandse taal gaat verdwijnenquote:
Jaaaa je gaf het zelf aanquote:Op zondag 13 november 2011 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben niet single dus ga dat niet doen
vind ik niet bepaald netjes
mij ook want het staat vooral gewoon ontzettend domquote:
na gisteren ook niet echt meerquote:Op zondag 13 november 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op een andere datingsite bedoel je? Zo ja: nee.
En mocht je ergens buiten internet bedoelen, dan ook nee.
Is hij vampier dan? Zo nee dan maakt het toch niet uitquote:Op zondag 13 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. jullie zijn niet bepaald een realistische afspiegeling van 'de markt'
2. nee want baan
3 dan weet ik nog niet hoe paiq werkt
fuck ik ruik naar knoflookecht niet meer normaal
en vriendje komt over een paar uur thuis sinds donderdag... niet mijn meest handige move ooit
zorg dat er een dampende shoarma voor hem klaar staat. klaar. slotje.quote:Op zondag 13 november 2011 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mij ook want het staat vooral gewoon ontzettend dom
van minibeer zijn kant dan
tijn, lieve schatquote:Op zondag 13 november 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
na gisteren ook niet echt meer
[..]
Is hij vampier dan? Zo nee dan maakt het toch niet uit
Ik gebruikte 'de' ipv 'het'quote:
HAHAHAHAAHAAquote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik gebruikte 'de' ipv 'het'terwijl ik natuurlijk wel weet hoe het moet
hoe is dat grappig?quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik gebruikte 'de' ipv 'het'terwijl ik natuurlijk wel weet hoe het moet
quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zorg dat er een dampende shoarma voor hem klaar staat. klaar. slotje.
hij komt vannachtquote:
quote:
inderdaadquote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen die een fout maken en dan doen alsof het een grapje is.
ja zoals die keer toen ik voor je deur stond en na 3 minuten enge stilte zei, grapjequote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ik kan best wel spellen, hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja zoals die keer toen ik voor je deur stond en na 3 minuten enge stilte zei, grapjeen toen wegrende
He wat?quote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja zoals die keer toen ik voor je deur stond en na 3 minuten enge stilte zei, grapjeen toen wegrende
dat, my dear, is geen spellingquote:
Via DM kan het wel hoorquote:
Grammatica hebben we het over.quote:
oh kom maar dan!quote:Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
Via DM kan het wel hoor
Ik vindt het best om een foto of linkje te sturen naar iemand via DM, maar wil niet dat het in dit topic komt
Snel je tanden poetsenquote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijn, lieve schat
wat denk je dat er gaat gebeuren als ie thuis komt? en hoe denk je dat een knoflook walm uit mijn bek daar een positieve bijdrage aan gaat leveren?
weinigquote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wat gebeurde er gisteren?
dat blijkt maar weerquote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
grammatica. Dat kan ik toevallig ook
Oh had hem naar jou nog niet gestuurd?quote:
Mag ik hem ook?quote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
Oh had hem naar jou nog niet gestuurd?
Nouja doe wel een linkje via DM
tnxquote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
Mag ik 'm ook?quote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dus jij bent een van mijn voorgangers, good to know.quote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow da's al lang geleden hoor, in juli ofzo. je weet , zwoele zomernachten enzo.
Ja hoor doe wel facebook, maar dat is een webcam fotootje hoor, meer op verzoek maar dan moet ik effe zoeken of er nog een foto is waar ik wel leuk op sta hahahahaquote:
Mag ik ook?quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor doe wel facebook, maar dat is een webcam fotootje hoor, meer op verzoek maar dan moet ik effe zoeken of er nog een foto is waar ik wel leuk op sta hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor doe wel facebook, maar dat is een webcam fotootje hoor, meer op verzoek maar dan moet ik effe zoeken of er nog een foto is waar ik wel leuk op sta hahahaha
ah ok. voor een tientje heb ik wel een notitieblaadje over myraela, telefoonnummer, adres, emailadressen, etc.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dus jij bent een van mijn voorgangers, good to know.
Ook naaktfotos?quote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah ok. voor een tientje heb ik wel een notitieblaadje over myraela, telefoonnummer, adres, emailadressen, etc.
Als ie zo slecht is als die van mij: Doe maar nietquote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou nu een hele slechte grap kunnen maken
Im doing the helicopter!quote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou nu een hele slechte grap kunnen maken
Chickie's daarquote:Op zondag 13 november 2011 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai![]()
Mannen ik kijk net BNN op reis en nu is het kwartje gevallen hoor! We gaan gewoon met z'n allen naar Kazachstan![]()
die kosten wel wat meerquote:
Andere bril en andere kapsel is sowieso wel een goed idee. Een heel andere look weet ik niet of ik dat wel wil.quote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef Moonwalk het volgende:
Tijn ik heb op verzoek van jou in je FOBO gekeken en hier is mijn beoordeling:
Ik vind jou het type dat met een iets zakelijkere look een imposante indruk kan maken. Je kiest er nu voor om je casual te kleden. Als ik jou was zou ik voor de grap eens proberen om een colbertje met een blouse in een egale kleur te dragen, een spijkerbroek van jack&jones oid en gympen eronder ( k-swiss of adidas oid ) of juist wat nettere schoenen. Ik zou de bril weg doen en lenzen doen en het haar juist iets langer laten met een klein tikje door de warkapsel. Ik denk zelf persoonlijk dat dit je echt super leuk zou staan en een heel leuk contrast/combinatie met je beroep geeft ( geweldig beroep heb je)
Dus, ik denk gewoon dat de look die je nu kiest, wellicht niet helemaal bij je past en je nog veel meer uit jezelf zou kunnen halen wat dat betreft. Dit is slechts mijn persoonlijke meningik vind namelijk ook niet dat iemand dingen moet dragen waar hij of zij zich helemaal niet fijn in voelt
Als ik aan Myra denk gaat ie wel omhoog ja.quote:
Het was toch al langer bekend dat ze me wil?quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Die jaHet leukste is, ze wil wat er in de rondte gaat ook nog
quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik aan Myra denk gaat ie wel omhoog ja.
Met die helicopter eh... wiek?quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef doe daar dan eens wat mee
Nou, als iemand daar al boos om moet worden...quote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
weinigmeisje waarmee ik chatten op paiq en die ik paar gemeet hebt. Vond het niet leuk dat ik ergens op terug kwam en is nu boos
ja en dan?quote:
Waarmee?quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb ook wel een tip. blijf jezelf en doe vooral waar je je lekker bij voelt. my 2 centsquote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere bril en andere kapsel is sowieso wel een goed idee. Een heel andere look weet ik niet of ik dat wel wil.
Dank je voor je feedback
quote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan?
dan gaan jullie daar op een forum praten over hoe je ze niet durft aan te spreken
sorry hoor
BURNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan?
dan gaan jullie daar op een forum praten over hoe je ze niet durft aan te spreken
sorry hoor
Het is juist niet een hele andere look want je draagt al spijkerbroekenquote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere bril en andere kapsel is sowieso wel een goed idee. Een heel andere look weet ik niet of ik dat wel wil.
Dank je voor je feedback
De mannen hier? Of alle mannen? Hoezo danquote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij zijn mannen toch ontzettende watjes qua meisjes
Myr wil je met heloef?quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
boos is misschien wat overdreven. Teleurgesteld eerder.quote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, als iemand daar al boos om moet worden...
Dat doe ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb ook wel een tip. blijf jezelf en doe vooral waar je je lekker bij voelt. my 2 cents
Die heb ik al. Zowel de naaktfoto's als de fb.quote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jou naaktfoto's.
hihi
Nee kree's fb.
Ik was met een pak jasje op een bruiloft, voelde er me helemaal niet bij op m'n gemak.quote:Op zondag 13 november 2011 20:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is juist niet een hele andere look want je draagt al spijkerbroekenzoals ik al zei moet je ook niks dragen dat je niet wil dus ik denk dat je op het colbertje doelt. dan zou je dus de bril, het kapsel en de schoenen kunnen proberen. Is niet zo heel drastisch, je moet het maar zo zien, veel mensen hebben verschillende soorten schoenen voor verschillende gelegenheden/buiten etc. Betekent niet meteen dat je opeens een hele andere look hebt of al je andere dingen weg moet doen
![]()
Het is ook niet negatief bedoeld he, waarom denk je dat vrouwen vaak samen gaan winkelen, en elkaars mening horen en vragen etc. je hebt je eigen smaak enzo maar soms wijst iemand je op iets waar je zelf niet op zou komen en waar je dan helemaal de blitzzzerrrs mee maakt![]()
jou naam vind ik echt fucking irritantquote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij zijn mannen toch ontzettende watjes qua meisjes
Je zou mij moeten zien tegen vrouwen in een vreemde taalquote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan?
sorry hoor
Ik zit in de misschien categorie, das al genoeg eer.quote:
fapfapfapfapquote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik al. Zowel de naaktfoto's als de fb.
Alleen een bril en je haar een model geven kan al een heel ander uiterlijk geven. Positief bedoeld dan hequote:Op zondag 13 november 2011 20:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is juist niet een hele andere look want je draagt al spijkerbroekenzoals ik al zei moet je ook niks dragen dat je niet wil dus ik denk dat je op het colbertje doelt. dan zou je dus de bril, het kapsel en de schoenen kunnen proberen. Is niet zo heel drastisch, je moet het maar zo zien, veel mensen hebben verschillende soorten schoenen voor verschillende gelegenheden/buiten etc. Betekent niet meteen dat je opeens een hele andere look hebt of al je andere dingen weg moet doen
![]()
Het is ook niet negatief bedoeld he, waarom denk je dat vrouwen vaak samen gaan winkelen, en elkaars mening horen en vragen etc. je hebt je eigen smaak enzo maar soms wijst iemand je op iets waar je zelf niet op zou komen en waar je dan helemaal de blitzzzerrrs mee maakt![]()
Oke leg eens uit? Wat en waarom zeg je dit?quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
Vies ventje.quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Die jaHet leukste is, ze wil wat er in de rondte gaat ook nog
Klopt als een bus.quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
dat hebben nederlandse vrouwen ook nietquote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je zou mij moeten zien tegen vrouwen in een vreemde taalAccentjes en stunteligheid doen het érg goed
Overigens is mijn ervaring dat de buitenlandse vrouwen een stuk gemakkelijker benaderbaar zijn dan de Nederlandse. Geen idee waarom, maar ze hebben niet de vijandelijke 'wat mot je' houding die veel (dus niet alle) Nederlandse vrouwen hebben
Dat was bij mij dus de reden dat ik de naam nam was nogal verslaafd aan de jellybeansquote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jou naam vind ik echt fucking irritant
jellybeans zijn zo ongeveer het lekkerste op aarde! en telkens als ik jou naam zie denk ik 'hmmmm beans'
maar ik kan ze hier niet krijgensnif
Als je het niet fijn vind moet je het niet doen, de feedback op Tijn is zoals elke beoordeling, mijn persoonlijke visie op wat ik denk dat diegene heel erg leuk zou staanquote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was met een pak jasje op een bruiloft, voelde er me helemaal niet bij op m'n gemak.
Maarja het werd blijkbaar wel weer leuk gevonden![]()
Ik ken mijn stijl ook niet, draag meestal waar ik me lekker bij voel en dat zijn blouses enzo.
Tja weet het ook niet
Dat geeft dan toch wel aan dat ze wellicht wel interesse had. Als ik op een eerdere afspraak terugkom zijn de vrouwen alleen maar opgeluchtquote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
boos is misschien wat overdreven. Teleurgesteld eerder.
Hoezo dat nou weer, ik vertel nooit vieze verhalen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
De vieste verhalen hier komen van jou
Pot-ketel alles.quote:
Dat zegt degene die altijd ineens het topic binnenkomt als er over zulke dingen wordt gepraat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op vakantie had ik echt een mega zak gekocht met het idee die red het wel evenquote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was bij mij dus de reden dat ik de naam nam was nogal verslaafd aan de jellybeans
Ik ben al eens wezen shoppen met vrouwen dus dat ga ik zeker weer doen. Als ik een nieuwe bril ga halen zeker.quote:Op zondag 13 november 2011 20:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
![]()
Voor jou wel jaquote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit in de misschien categorie, das al genoeg eer.
Het is tenminste geen afwijzing.quote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou wel jaik zou er toch niet genoeg mee nemen
Viessss ben je!quote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Waarom vind iedereen mij een vies meisje.
omdat jij sex hebt en ze dat hier niet zo gewent zijnquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Vies wil ik niet zeggen, eerder spannendquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Ik vind je leukquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Ja dat is dan effe raar, maar ik voelde me er wel zelfverzekerder door.quote:Op zondag 13 november 2011 20:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je het niet fijn vind moet je het niet doen, de feedback op Tijn is zoals elke beoordeling, mijn persoonlijke visie op wat ik denk dat diegene heel erg leuk zou staanik doe niet meteen alles aan wat mijn vriendinnen zeggen
dan liep ik elke dag op 15 cm hakken en dat doe ik dus echt niet
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op vakantie had ik echt een mega zak gekocht met het idee die red het wel even
binnen 2 dagen op
ik vraag met kerst altijd een grote zak ookbij mijn vader kun je het wel makkelijk krijgen
hier eerst ook tot die man van de snoepwinkel met pensioen ging
ik heb hem nog uitgelegd dat het heel erg was vanwege de beans maar toch
zal ik morgen gewoon met het ov gaan om een zak te halen?
heb ik op zich wel verdient vind ik zelf
Omdat dat jou pluspunt is.quote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Dat zijn we geloof ik dan weer wel gewend. Tenminste, ik dan.quote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat jij sex hebt en ze dat hier niet zo gewent zijn
ik vind je heel normaal voor een 19jarige tot nu toe
3 kwartier heen en 3 kwartier terugquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was
Je houdt van der of niet?quote:
Goed punt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat jij sex hebt en ze dat hier niet zo gewent zijn
ik vind je heel normaal voor een 19jarige tot nu toe
Ik deel enkel ervaringen, seks is vies.quote:
Ik had het al eens eerder gezegd, maar ik voel me juist vreselijk in mijn pakquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is dan effe raar, maar ik voelde me er wel zelfverzekerder door.
Of dat komt omdat het natuurlijk een officiële gelegenheid is en iedereen dat draagt ofzo weet ik niet.
Nouja bedoel als ik uitga zou ik het niet dragen.
Misschien is het juist een soort van status symbool ofzo dat je er super netjes uitziet?
Weet niet maar ik ga nog altijd op m'n eigen gevoel af
leer ze zelf maken. of koop meteen 10 kilo.quote:Op zondag 13 november 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
3 kwartier heen en 3 kwartier terug
naja ze zijn het waard! dat zeker
Misschien is dat het wel. Alhoewel ze vorige keer juist heel afstandelijk was. Oh wel het zal wel.quote:Op zondag 13 november 2011 20:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat geeft dan toch wel aan dat ze wellicht wel interesse had. Als ik op een eerdere afspraak terugkom zijn de vrouwen alleen maar opgelucht
Dat ben je toch ookquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Kutquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is tenminste geen afwijzing.
WIN!
Dat is het idd meer. Vrouwens zijn over het algemeen preutser ofzo.quote:Op zondag 13 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben sex wel gewend hoor. Alleen praat bijna geen vrouw er zo open over als Myra.
![]()
Ik ben te klein voor haar.
wat een onzinquote:Op zondag 13 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben sex wel gewend hoor. Alleen praat bijna geen vrouw er zo open over als Myra.
![]()
Ja ik eerst ook, vooral omdat ik dat nooit eerder aanhad,quote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder gezegd, maar ik voel me juist vreselijk in mijn pak
Nou het is dat ik geen seks heb en geen ervaringen kan delen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
bijna alle vrouwen praten er zo open over
misschien niet tegen jullie, maar dat is wat anders natuurlijk
vrouwen zijn juist heel open over sex is mijn ervaring
veel meer dan mannen
Laten we het daar op houden!quote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
veel meer dan mannen
je hebt er nogal wat machines voor nodigquote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
leer ze zelf maken. of koop meteen 10 kilo.
Wat is daar nu wanhopig aan? Als je relatie hebt ga je toch ook samen shoppen?quote:Op zondag 13 november 2011 20:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
shoppen met vrouwen. hoe wanhopig ben je johik voel met je mee
Soms wou ik dat ik single wasquote:Op zondag 13 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
vrouwen zijn onzeker en daarom wisselen ze alle details met elkaar om te kijken of ze wel op een sociaal acceptabel niveau zitten met zaken. seks is er daar 1 van. mannen zijn wat zekerder. ah seks gehad, was ze geil? goed man. klaar.quote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
veel meer dan mannen
Ik verwacht een gedetailleerd rapport in mijn pm de dag erna.quote:Op zondag 13 november 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het is dat ik geen seks heb en geen ervaringen kan delen.
Maar anders.
Ik ook, een klein beetje, broeder liefde enzo.quote:
liever nietquote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is daar nu wanhopig aan? Als je relatie hebt ga je toch ook samen shoppen?
Ik denk niet dat het perse een statussymbool is, ik vind het zelf bij sommige mensen gewoon heel erg leuk staan en bij andere weer niet. Daarom blijft het een persoonlijke mening, het is namelijk maar een colbertje en niet meteen een heel pakquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is dan effe raar, maar ik voelde me er wel zelfverzekerder door.
Of dat komt omdat het natuurlijk een officiële gelegenheid is en iedereen dat draagt ofzo weet ik niet.
Nouja bedoel als ik uitga zou ik het niet dragen.
Misschien is het juist een soort van status symbool ofzo dat je er super netjes uitziet?
Weet niet maar ik ga nog altijd op m'n eigen gevoel af
Kan je nog een jaar of 2, 3 wachten.quote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht een gedetailleerd rapport in mijn pm de dag erna.
De meeste niet zo in groepen, heb ik het idee. Maar misschien is dat alleen als er mannen bij zijn, dat lijkt me een iets logischere verklaring eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
veel meer dan mannen
Ik wilde er eerst ook niet aan, maar het is echt waar. Natuurlijk zijn er ook Nederlandse vrouwen zat die zich wel laten benaderen of zelf met iemand een praatje aanknopen, maar het merendeel gewoon niet, of in ieder geval niet met mij. Over de grens, en je hoeft er niet ver voor hoor, gaat dat gewoon helemaal anders. Even voor de beeldvorming: ik studeerde in Venlo en ging stappen in Duitsland, 10km verderop in letterlijk de eerste disco die voorhanden was. Heb nog nooit zo'n leuke avond gehadquote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hebben nederlandse vrouwen ook niet
maar blijkbaar voel jij je meer op je gemak in het buitenland
serieus alsof het moment dat je hier de grens over gaat alle vrouwen verkillen?
je snapt zelf toch ook wel dat dat niet logisch is en dat het eerder aan jou ligt
Nee joh gewoon hier in dit topicquote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht een gedetailleerd rapport in mijn pm de dag erna.
Waarom?quote:Op zondag 13 november 2011 20:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder gezegd, maar ik voel me juist vreselijk in mijn pak
Op de dagen dat ik mijn pak draag kom ik ook enkel op plaatsen waar nagenoeg iedereen het draagt, en dan nog voel ik me ongemakkelijkquote:Op zondag 13 november 2011 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik eerst ook, vooral omdat ik dat nooit eerder aanhad,
maarja als iedereen ermee loopt dan valt het wel weer mee.
Voelde me meer èèn met de rest denk alsdat ik gewoon simpele kleren aangedaan had.
Maarja dat is een beetje niet zo toepasselijk op een bruiloft![]()
Zou het verder ook niet aantrekken hoor.
Houden van is zo groot, maar ik vind haar lief en op de foto ziet ze er leuk uit. Als haar relatie ooit uit gaat dan hoop ik dat ze al mijn liefdevolle opmerkingen niet vergeten isquote:
vrouwen denken gewoon heel anders over dingen. vrouwen bekijken dingen vaker vanuit een sociaal aspect, mannen veel minder.quote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
Vrouwen praten veel opener en eerlijker merk ik juist altijd. Ook tegen vriendinnen. Terwijl mannen alleen maar pronken maar nooit iets inhoudelijks zeggen.
Hoezo?quote:
Duurt het zo lang om ballen te kweken?quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je nog een jaar of 2, 3 wachten.
Hehehe, waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh gewoon hier in dit topicheb ik gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |