SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bij mij werkt het aardig anders.quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is geen hoge succesrate, maar als je het maar vaak genoeg roept wil het vast wel eens lukken.
Alle vrouwen op FOK! hebben daddy issues, join the club.quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
20 met daddy issues, dus wat dat betreft
Dat zijn voor mij al twee minpunten, dus ja...quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
20 met daddy issues, dus wat dat betreft
Ik vind jou maar een Myra-neukerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een Myra-neukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mwhehehehe
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
[..]
Ik vind jou maar een Myra-neukerIk mag toch wel hopen dat ik aan de illustere lijst word toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik snap hem.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
Ik vind jou maar een Myra-neukerMijn Hertog Jan, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag. Zou er wel eens 1 willen treffen zonder.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Meisjes met daddy issues kunnen ook heel leuk zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 18:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij al twee minpunten, dus ja...
wat vind je nu dan zo aantrekkelijk aan hem?quote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt een grafhoofd vandaag, te weinig geslapen.
En ik voel me ineens nogal aangetrokken tot een jongen van mijn werk die ik eigenlijk altijd enorm onaantrekkelijk heb gevonden, qua innerlijk en uiterlijk. Heel apart.
Dat doen vrouwen bij mij nou nooitquote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt een grafhoofd vandaag, te weinig geslapen.
En ik voel me ineens nogal aangetrokken tot een jongen van mijn werk die ik eigenlijk altijd enorm onaantrekkelijk heb gevonden, qua innerlijk en uiterlijk. Heel apart.
Zullen we jouw foto ook beoordelen?quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen bij mij nou nooit
Alleen vandaag?quote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt een grafhoofd vandaag,
Dat kan toch weleens gebeuren. Op de middelbare school zat ik bij een meisje in de klas en ik vond haar 4 jaar lang niks. Daarna er toch verliefd op geworden.quote:En ik voel me ineens nogal aangetrokken tot een jongen van mijn werk die ik eigenlijk altijd enorm onaantrekkelijk heb gevonden, qua innerlijk en uiterlijk. Heel apart.
Twee mensen hebben hem al gezien. Laat die hun mening maar gevenquote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zullen we jouw foto ook beoordelen?
Zonder natuurlijk!quote:Op zondag 13 november 2011 19:00 schreef Moonwalk het volgende:
Trouwens, oliebollen met krenten of oliebollen zonder krenten?
Jammer, heb de smaak wel te pakken na Magnetronkoffie en Benzin in het vorige topicquote:Op zondag 13 november 2011 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Twee mensen hebben hem al gezien. Laat die hun mening maar geven
Dat snap ik dat je iemand die je te jong vindt niet wilt voor een relatie. Op mijn komt die reactie als een dooddoener over. Daar ging het om. Ik geef je daarin overigens helemaal gelijk iemand die zo veel jaar jonger hoef ik ook niet.quote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik begrijp je punt eigenlijk niet hoor, ik geef gewoon eerlijke reacties. de enige reden dat ik Benzin niet zou versieren is omdat hij de leeftijd van mijn broertje heeft. ik zou iemand van 17 of 18 ook niet versieren, ookal zou ik diegene er heel leuk uit vinden zien. Als ik iemand versier dan denk ik aan een relatie, dat zie ik niet zo snel matchen met een veel jonger iemand.Ik denk dat jij ook wel weet dat zulke dingen met bepaalde verwachtingen te maken hebben. Ik ben 26, iemand van 20 is meestal met andere dingen bezig dan ik. Ik denk niet dat ik helemaal hoef voor te kauwen dat ik langzaam aan aan een gezin etc zit te denken. Dus ik snap niet wat je bedoeltMocht je zin hebben om het uit te leggen dan hoor ik dat graag
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien dus ik heb geen idee wat mijn antwoord zal zijn. Ik had ook geen idee hoe Benzin of Koffie er uit zagen, tot ze hun foto hebben gestuurden daarom hebben zij een reactie van mij
En dat heb ik dus niet. Er is niets charmants of leuks aan mij. Ik val alleen in negatieve zin in op.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
oke tijn wat ik nu ga zeggen is misschien lullig en je moet het niet verkeerd opvatten
sommige mensen zijn niet knap
so what
niet iedereen kan knap zijn
je moet zorgen dat je wat hebt wat je charmant maakt, wat je karakter geeft! waardoor mensen zich herinneren wie je was en nieuwsgierig worden
als ik iemand niet knap vind ga ik ook niet zeggen goh je bent knap
maar als iets opvalt aan iemand dan geef ik daar een compliment over of anders een tip waardoor ze misschien meer positief opvallen
Waarom?quote:
Geen oliebollen, maar appelflappen. En als je geen keus hebt, zonder krenten.quote:Op zondag 13 november 2011 19:00 schreef Moonwalk het volgende:
Metquote:Op zondag 13 november 2011 19:00 schreef Moonwalk het volgende:
Gewoon alles. Ik moet hem hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wat vind je nu dan zo aantrekkelijk aan hem?
Ik heb die posts ook gelezen. En daar kan ik toch niet bovenuit schieten, dus...quote:Op zondag 13 november 2011 19:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jammer, heb de smaak wel te pakken na Magnetronkoffie en Benzin in het vorige topic
Omdat daarin de smaak van het oliebollen deeg veel beter tot zijn recht komt. En poedersuiker daarop lekkerder smaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |