quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef TNA het volgende:
Begin met het 'verbeteren' van je spelling.
Dat dus... mijn god... vroeger kwam je niet van de basisschool als je niet kon spellen...quote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik bereikte ze vooral door op te letten bij Nederlands.
Jij moet nog antwoorden, jammer hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik bereikte ze vooral door op te letten bij Nederlands.
Precies! Alleen maar hoeren neuken en nooit meer werken!quote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef RooieHoed het volgende:
Ik zou alles tegenovergesteld doen.
Je wilt slimmer worden -> Stoppen met school
Je wilt geld verdienen -> Nooit gaan werken
iddquote:
guhendikeptensorchquote:
hurrdurrquote:
Graag gedaan, scheelt weer inspanning hé!quote:Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Ik wou em verbeteren maar iemand was me voor
toen je 13 jaar zei dacht ik al omfgquote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef damiongans het volgende:
Ik ben 13 jaar en wil heel graag wat dingen anders in mijn leven, soort van 'verbeteren'
Zoals een opgeruimder leven en een betere invulling enzo. Verder ook nog wel hobby's wat ik zoooo graag wil uitbereiden.
gewoon niet. op deze leeftijd hoor je mee te zingen op justin bieber en rebeca black. als je zelf kan werken voor die hobby's moet je ze pas uitbreidenquote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef damiongans het volgende:
Ik ben 13 jaar en wil heel graag wat dingen anders in mijn leven, soort van 'verbeteren'
Zoals een opgeruimder leven en een betere invulling enzo. Verder ook nog wel hobby's wat ik zoooo graag wil uitbereiden. Maargoed hoe berijken jullie dat??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |