Niet mee eens. Hershell komt voor in de comics als godsdienstige man, dat Maggy met Glenn neukt komt voor, dat Carl wordt neergeschoten komt voor. Dat Amy dood is en Andrea en Dale wel overleven komt er in voor. Dat Carol zwanger is komt in de comics voor. Enige grote verschil is dat het personage Daryl en T Dog niet in de comics voorkomen en uiteraard datquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:09 schreef Akwableet het volgende:
Ik ken de comics wel, en dat die schuur er is, is zo'n beetje het enige wat overeen komt met de comics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is de meest essentiele verandering met de comics.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Het -gaat- er niet om dat de serie vol met actie moet zitten. Als je het gemekker had gelezen wist je datquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vond het weer een toffe aflevering.
Als alle mensen die nu al twee seizoenen lopen te mekkeren over te veel drama nu eens stoppen met kijken zou het veel schelen, want de tweede helft van dit seizoen wordt het echt niet opeens 90% actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in navolging op je vorige postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je trouwens alle comics tot #90 gezien? Wat vond je ervan? Toch wel een aantal coole momenten in, hij bouwt de schrikmomenten erg goed in op die paginagrote tekeningen. Morgen #91!My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
Nee, heb net book 5 uit, book 6 en 7 komen asap via Amazon voor samen 35 euro ofzo, in dec ga ik de trade paperback kopen om de tijd te overbruggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:41 schreef Akwableet het volgende:
[spoiler]
Heb je trouwens alle comics tot #90 gezien? Wat vond je ervan? Toch wel een aantal coole momenten in, hij bouwt de schrikmomenten erg goed in op die paginagrote tekeningen. Morgen #91!
De zombies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:46 schreef planethugo het volgende:
Volgende week weer een nieuwe kans, hopelijk breken die zombies uit en verlaten ze die saaie boerderij. Maar ik vrees ervoor
Misschien is Hershell gewoon tegen sex voor het huwelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:03 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ik vind het gewoon een gemiste kans dat je in een compleet verdoemde wereld nog steeds aan het bikkeren bent over op zo'n moment triviale kwesties als racisme. Staat overleven niet voorop? Daarbij is het ook meestal de neger zelf die onder elke steen een reden tot achterdocht vindt. Nu echter geeft ook Hershell tekenen van een aversie tegen kruisbestuiving.
Werkelijk, heren schrijvers, is racisme daadwerkelijk het meest interessante onderwerp dat je kunt behandelen in een dergelijke situatie?
Racisme is wat het is, ook na een epidemie, daar zijn het racisten voor.quote:Ik vind het gewoon een gemiste kans dat je in een compleet verdoemde wereld nog steeds aan het bikkeren bent over op zo'n moment triviale kwesties als racisme.
Zie de serie op tv, real-life soap, robinson eiland. En dat is alleen maar een spel met weinig eten in een indien nodig van zorg voorziene omgeving.quote:Staat overleven niet voorop?
Nee, H zegt dat zijn dochter niet moet attachen aan die lui die hij z.s.m. weg wil hebben. Als kerkelijke in die staat zal hij wel meer negeroiden naast zich in de bankjes hebben gehad.quote:Daarbij is het ook meestal de neger zelf die onder elke steen een reden tot achterdocht vindt. Nu echter geeft ook Hershell tekenen van een aversie tegen kruisbestuiving.
Ik denk a niet dat het dat is, en b racisme is een item dat niet plotseling weg is door externe factoren, daar het net als bij de zombies, in de hersenen zit.quote:Werkelijk, heren schrijvers, is racisme daadwerkelijk het meest interessante onderwerp dat je kunt behandelen in een dergelijke situatie?
Jij had het erover dat de zombies de boerderij moesten gaan verlaten ^^quote:
Zo snel? Je hebt ze toch pas gekocht?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, heb net book 5 uit, book 6 en 7 komen asap via Amazon voor samen 35 euro ofzo, in dec ga ik de trade paperback kopen om de tijd te overbruggen.
Schikeffecten zitten er idd goed in.
Staat in het script waarschijnlijk een beetje rondlopen/ strompelen en komende week .....quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:38 schreef andreas612 het volgende:
heb 'm net afgekeken, wel nasty hoor met al die zombies in die schuur.. wat de neuk, waarom zitten die daar.
Het gaat niet over jou (als je al in de discussie deelnam, geen idee), maar er zijn wel degelijk mensen die mekkeren over het gebrek aan zombie actie en dat het alleen maar over de mensen hun relaties en emoties gaat. Als dat je niet zint, dan moet je niet kijken, want dat is nu eenmaal de hoofdmoot. Simpel toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Het -gaat- er niet om dat de serie vol met actie moet zitten. Als je het gemekker had gelezen wist je dat
Bedoel de schrikeffecten in de eerdere delen. Heb book 1 tm 4 in de Nederlandse versies, zitten ook al schrikeffecten in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef Suc het volgende:
[..]
Zo snel? Je hebt ze toch pas gekocht?
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En zij duwt de Asian zo in de kudde hongerige walkers
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |