abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104720547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]

Tsja, dan richt je je duidelijk op andere dingen, en is kwaliteit iets heel anders voor je, of hecht je daar gewoon geen belang aan. Er zijn maar weinig series waar de karakter-setting en ontwikkeling zo goed en origineel is als bij Breaking Bad.
Of dat niet ;) Ze ontwikkelen wel, maar ik heb hier en daar wel mijn twijfels over de realiteit van de ontwikkelingen, vind er wel wat onwaarschijnlijkheden/plotholes in zitten, is ook mate van een kwaliteit he ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_104720829
quote:
99s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:06 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Maar die kijk ik ook, en kan dus niks zijn, want ik hecht geen belang aan kwaliteit. :P
Ik snap je niet helemaal denk ik. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_104720856
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Of dat niet ;) Ze ontwikkelen wel, maar ik heb hier en daar wel mijn twijfels over de realiteit van de ontwikkelingen, vind er wel wat onwaarschijnlijkheden/plotholes in zitten, is ook mate van een kwaliteit he ;)
Ga naar het BB topic en noem er eens een paar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 23 november 2011 @ 15:37:48 #300
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104721205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik snap je niet helemaal denk ik. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_104721890
quote:
99s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:37 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sja, smaken verschillen. Kan zijn dat het je ding niet is, het is voor mij de beste serie die ik ooit heb gezien. Maar dan hoeft nog niet iedereen het leuk te vinden. ;)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')