Je houdt het dus maar 1 week vol? Slappelingquote:Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef larry_flynt het volgende:
Waarschijnlijk dat ik dit weekend een paar biertjes drink in Brussel.
Kijken of ik eindelijk ook een keer weer een meisje kan scoren, is zo lang geleden dat een paar denken dat ik van mannen hou.... Gewoon omdat ik tijdens het uitgaan nergens op afstand en alleen met bier bezig ben. Als ik bier nou eens zou kunnen daten....
Hahaha nee ik ga me best doen komend weekend niets te drinken. Ga alleen maar achter de dames aanquote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je houdt het dus maar 1 week vol? Slappeling
Succes!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Vanavond en morgen moeilijke avonden. Kutbui en twee ochtenden uitslaapmogelijkheid. Ik haal gewoon geen wijn in huis en ga om tien uur slapen vandaag. Denk ik.
Als je van 'alcohol agressief wordt' is de alcohol niet het probleem.quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef Spacevietnamees het volgende:
Moet mij makkelijk lukken als ik denk aan de problemen die ik veroorzaakt heb, ik ben normaal altijd echt serieus de rustigste maar na een avond drinken ben ik er gewoon op uit om te moorden.
Want jij gaat drinken vanwege een kutbui? Das wel een hele slechte reden, meestal een reden waarom iemand aan de drank gaat..quote:Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Vanavond en morgen moeilijke avonden. Kutbui en twee ochtenden uitslaapmogelijkheid. Ik haal gewoon geen wijn in huis en ga om tien uur slapen vandaag. Denk ik.
Da's dus precies waarom ik het niet wil, Godshand. Bedankt voor je input.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want jij gaat drinken vanwege een kutbui? Das wel een hele slechte reden, meestal een reden waarom iemand aan de drank gaat..
[knip]
Verslaafd dus. Best zwak dat je iets niet kan doen terwijl je dat daarvoor zei wel te doen. Hoe moeilijk is het om iets NIET te doen? Als je echt wil was het wel gelukt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:08 schreef larry_flynt het volgende:
Afgelopen weekend in Brussel 3 speciaal biertjes gedronken en 2 gewone biertjes. Vind het toch nog best knap van mezelf.
Ik heb maat kunnen houden. Dat vind ik al heel wat. Heb vooral frisdrank gedronken terwijl andere al aan het bier zaten en ook tussendoor frisdrank gedronken. Is voor mij al een hele stap.quote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Verslaafd dus. Best zwak dat je iets niet kan doen terwijl je dat daarvoor zei wel te doen. Hoe moeilijk is het om iets NIET te doen? Als je echt wil was het wel gelukt.
Gefeliciteerd. En jij ziet mensen dagelijks sociaal (ofwel die komt bij jouw wijn drinken of jij gaat de kroeg met ze in)? Moet er niet aan denken, af en toe rust aan je hoofd is ook wel lekker.... Maar jij hebt wel harder gefeest dan ik, wow...quote:Op zondag 20 november 2011 17:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
He! Wat jammer dat ik dit topic nu pas ontdek. Ik heb onlangs een maand zonder drank gedaan.
Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat ik het zou kunnen, maar of ik het ook zou DOEN was een tweede.
Maar het is me gelukt, zonder al te veel moeite eigenlijk. Ben zelfs een aantal keer uitgeweest in deze maand en vond het nog leuk ook
Voor mij was de reden dat ik niet zozeer angst had voor alcoholisme oid, maar wel dat het allemaal wat de spuigaten uit begon te lopen... Ik zie bijna dagelijks wel iemand sociaal, dus ook dagelijks reden voor een glaasje, daarna nog een paar keer per maand stappen, die zo langzamerhand steevast eindigden met een emmer naast mn bed of in innige omhelzing met de toiletpot...
Na een 4-daags feestweekend in de nazomer realiseerde ik me dat ik op woensdag NOG met een kater op mn werk zat... Ik ben ook geen 21 meerDus om even een punt te maken een maand zonder gedaan. Mooiste vond ik nog dat het eindigde op een vrijdag en ik het volgende weekend geen drank heb genomen
Confrontatie is moeilijk he? Zo'n fles zegt niets terug.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Da's dus precies waarom ik het niet wil, Godshand. Bedankt voor je input.
Nee dat drukte ik wat ongelukkig uit. Zeker niet elke dag, maar er zou elke dag reden kunnen zijn mensen sociaal te zien. En ik zie ze dan ook zeer regelmatig, maar gelukkig niet iedere dagquote:Op zondag 20 november 2011 18:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En jij ziet mensen dagelijks sociaal (ofwel die komt bij jouw wijn drinken of jij gaat de kroeg met ze in)? Moet er niet aan denken, af en toe rust aan je hoofd is ook wel lekker.... Maar jij hebt wel harder gefeest dan ik, wow...
Hmm, misschien in het nieuwe jaar ook een maand zonder proberen
Eén van ons twee leest niet goed.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Confrontatie is moeilijk he? Zo'n fles zegt niets terug.
Jij bent niet duidelijk. Ik had het namelijk over R&P. Jij dus niet zo te lezen...quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben trouwens allang gefaald, jammer maar gematigd drinken is gewoon meer mijn ding!
Ik reageerde op jouw opmerking dat drinken wegens een kutbui geen goede reden is. Daar heb je gelijk in, vandaar dat ik reageerde dat dat dus ook precies is wat ik niet wil.Wat R&P er mee te maken heeft snap ik niet en wat je bedoelt met een confrontatie ook niet.Kun je het me uitleggen?quote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent niet duidelijk. Ik had het namelijk over R&P. Jij dus niet zo te lezen...
Ik heb 2 biertjes op omdat ik een chick een halve fles wijn ging voeren tijdens een film. Maar we gaan dus gewoon verder met stoppen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik ookKunnen we met z'n allen naar de AA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |