abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104480285
Waarschijnlijk dat ik dit weekend een paar biertjes drink in Brussel.
Kijken of ik eindelijk ook een keer weer een meisje kan scoren, is zo lang geleden dat een paar denken dat ik van mannen hou :').... Gewoon omdat ik tijdens het uitgaan nergens op afstand en alleen met bier bezig ben. Als ik bier nou eens zou kunnen daten.... :P
pi_104480317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef larry_flynt het volgende:
Waarschijnlijk dat ik dit weekend een paar biertjes drink in Brussel.
Kijken of ik eindelijk ook een keer weer een meisje kan scoren, is zo lang geleden dat een paar denken dat ik van mannen hou :').... Gewoon omdat ik tijdens het uitgaan nergens op afstand en alleen met bier bezig ben. Als ik bier nou eens zou kunnen daten.... :P
Je houdt het dus maar 1 week vol? Slappeling
pi_104480355
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Je houdt het dus maar 1 week vol? Slappeling
Hahaha nee ik ga me best doen komend weekend niets te drinken. Ga alleen maar achter de dames aan :P
  donderdag 17 november 2011 @ 17:14:14 #179
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_104480636
Vanavond en morgen moeilijke avonden. Kutbui en twee ochtenden uitslaapmogelijkheid. Ik haal gewoon geen wijn in huis en ga om tien uur slapen vandaag. Denk ik.
Prrrrr
pi_104480783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Vanavond en morgen moeilijke avonden. Kutbui en twee ochtenden uitslaapmogelijkheid. Ik haal gewoon geen wijn in huis en ga om tien uur slapen vandaag. Denk ik.
Succes!
pi_104481063
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef Spacevietnamees het volgende:
Moet mij makkelijk lukken als ik denk aan de problemen die ik veroorzaakt heb, ik ben normaal altijd echt serieus de rustigste maar na een avond drinken ben ik er gewoon op uit om te moorden.
Als je van 'alcohol agressief wordt' is de alcohol niet het probleem.
pi_104505100
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Want jij gaat drinken vanwege een kutbui? Das wel een hele slechte reden, meestal een reden waarom iemand aan de drank gaat..

Je kan beter over je kutbuien praten, dus open er een R&P topic over :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:19:32 #183
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_104510291
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want jij gaat drinken vanwege een kutbui? Das wel een hele slechte reden, meestal een reden waarom iemand aan de drank gaat..
[knip]
Da's dus precies waarom ik het niet wil, Godshand. Bedankt voor je input.
Prrrrr
  zondag 20 november 2011 @ 16:47:43 #184
361274 Fonzybonzie
twijfelen is beter
pi_104591866
Om te stoppen met alcohol moet je eigenlijk zorgen dat je lijf een soort 'opdonder' krijgt en sterk aan verandering wordt blootgesteld.

Ga zeer regelmatig en afmattend sporten en zweet je kapot. Drink een paar dagen alleen maar water en eet weinig suiker. (ga 3 keer per week naar de sportschool, halteren en wat-dan-ook, hardlopen, crosstrainen etc) Ga NIET meer naar het cafe. Ook niet even.

Al die zaken die ervoor zorgen dat je aan alcohol wordt herinnerd uitbannen, dan maar geen sociaal leven. Alcohol is zo'n ontieglijk zware en verslavende drug dat het raar is dat we er (in het westen) zo laconiek mee omgaan. Als je dagelijks aan gebruik van alcohol wordt herinnerd door je eigen gedachten ben je een verslaafde. Klinkt overdreven maar het is echt zo. Pas wanneer je het licht echt op rood zet en het helemaal vergeet, pas dan weet je dat je verlost bent. Kan maanden duren.
  zondag 20 november 2011 @ 16:59:58 #185
341874 Kauwgum
Plakt onder je schoen
pi_104592305
Vanaf morgen beginnen aan mijn 10 weken zonder alcohol.
Maar eens even een paar maand aan mijn conditie gaan werken :')
pi_104592453
He! Wat jammer dat ik dit topic nu pas ontdek. Ik heb onlangs een maand zonder drank gedaan :D.

Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat ik het zou kunnen, maar of ik het ook zou DOEN was een tweede ;).

Maar het is me gelukt, zonder al te veel moeite eigenlijk. Ben zelfs een aantal keer uitgeweest in deze maand en vond het nog leuk ook :D

Voor mij was de reden dat ik niet zozeer angst had voor alcoholisme oid, maar wel dat het allemaal wat de spuigaten uit begon te lopen... Ik zie bijna dagelijks wel iemand sociaal, dus ook dagelijks reden voor een glaasje, daarna nog een paar keer per maand stappen, die zo langzamerhand steevast eindigden met een emmer naast mn bed of in innige omhelzing met de toiletpot...

Na een 4-daags feestweekend in de nazomer realiseerde ik me dat ik op woensdag NOG met een kater op mn werk zat... Ik ben ook geen 21 meer :D Dus om even een punt te maken een maand zonder gedaan. Mooiste vond ik nog dat het eindigde op een vrijdag en ik het volgende weekend geen drank heb genomen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104592647
Afgelopen weekend in Brussel 3 speciaal biertjes gedronken en 2 gewone biertjes. Vind het toch nog best knap van mezelf.
pi_104592763
Je hebt dus gefaald?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_104592835
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:08 schreef larry_flynt het volgende:
Afgelopen weekend in Brussel 3 speciaal biertjes gedronken en 2 gewone biertjes. Vind het toch nog best knap van mezelf.
Verslaafd dus. Best zwak dat je iets niet kan doen terwijl je dat daarvoor zei wel te doen. Hoe moeilijk is het om iets NIET te doen? Als je echt wil was het wel gelukt.
pi_104594169
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Verslaafd dus. Best zwak dat je iets niet kan doen terwijl je dat daarvoor zei wel te doen. Hoe moeilijk is het om iets NIET te doen? Als je echt wil was het wel gelukt.
Ik heb maat kunnen houden. Dat vind ik al heel wat. Heb vooral frisdrank gedronken terwijl andere al aan het bier zaten en ook tussendoor frisdrank gedronken. Is voor mij al een hele stap.
pi_104595375
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
He! Wat jammer dat ik dit topic nu pas ontdek. Ik heb onlangs een maand zonder drank gedaan :D.

Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat ik het zou kunnen, maar of ik het ook zou DOEN was een tweede ;).

Maar het is me gelukt, zonder al te veel moeite eigenlijk. Ben zelfs een aantal keer uitgeweest in deze maand en vond het nog leuk ook :D

Voor mij was de reden dat ik niet zozeer angst had voor alcoholisme oid, maar wel dat het allemaal wat de spuigaten uit begon te lopen... Ik zie bijna dagelijks wel iemand sociaal, dus ook dagelijks reden voor een glaasje, daarna nog een paar keer per maand stappen, die zo langzamerhand steevast eindigden met een emmer naast mn bed of in innige omhelzing met de toiletpot...

Na een 4-daags feestweekend in de nazomer realiseerde ik me dat ik op woensdag NOG met een kater op mn werk zat... Ik ben ook geen 21 meer :D Dus om even een punt te maken een maand zonder gedaan. Mooiste vond ik nog dat het eindigde op een vrijdag en ik het volgende weekend geen drank heb genomen :D
Gefeliciteerd. En jij ziet mensen dagelijks sociaal (ofwel die komt bij jouw wijn drinken of jij gaat de kroeg met ze in)? Moet er niet aan denken, af en toe rust aan je hoofd is ook wel lekker.... Maar jij hebt wel harder gefeest dan ik, wow... :o

Hmm, misschien in het nieuwe jaar ook een maand zonder proberen :)
pi_104595424
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Da's dus precies waarom ik het niet wil, Godshand. Bedankt voor je input.
Confrontatie is moeilijk he? Zo'n fles zegt niets terug.
pi_104595512
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 18:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. En jij ziet mensen dagelijks sociaal (ofwel die komt bij jouw wijn drinken of jij gaat de kroeg met ze in)? Moet er niet aan denken, af en toe rust aan je hoofd is ook wel lekker.... Maar jij hebt wel harder gefeest dan ik, wow... :o

Hmm, misschien in het nieuwe jaar ook een maand zonder proberen :)
Nee dat drukte ik wat ongelukkig uit. Zeker niet elke dag, maar er zou elke dag reden kunnen zijn mensen sociaal te zien. En ik zie ze dan ook zeer regelmatig, maar gelukkig niet iedere dag :)

Ik kan ook echt behoefte hebben aan tijd alleen en daar zorg ik dus ook wel voor.

En het harder feesten valt ook mee. Tenminste afhankelijk van jouw feestgedrag. Het klinkt in mijn eerste post erger dan het daadwerkelijk is :)
  zondag 20 november 2011 @ 18:34:44 #194
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_104595983
quote:
4s.gif Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Confrontatie is moeilijk he? Zo'n fles zegt niets terug.
Eén van ons twee leest niet goed.
Prrrrr
pi_104597033
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Eén van ons twee leest niet goed.
Jij bent niet duidelijk. Ik had het namelijk over R&P. Jij dus niet zo te lezen...
pi_104617998
Hoeveel is veel?

Met het oog op uw gezondheid drinkt u inderdaad te veel. In de grafiek kunt u dit zien. Uw alcoholgebruik in een normale week (onderste balk) ligt ver boven de maximale hoeveelheid die u zonder risico voor uw gezondheid kunt drinken (bovenste balk). Ook ziet u dat u veel meer drinkt dan andere mannen van uw leeftijd (middelste balk). De kans op schade aan uw gezondheid door alcohol is bij uw alcoholgebruik groot.

Ik moet echt minder gaan drinken. Afgelopen week was ook wel een uitzondering(lustrum), zit denk ik gemiddeld aan 50-80 0,2liter glazen per week. Krijg het nu ook drukker op de uni dus ik word ook wel gedwongen.
pi_104621467
Ik ben trouwens allang gefaald, jammer maar gematigd drinken is gewoon meer mijn ding! :D
Fingerspitzgefühl
pi_104622227
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben trouwens allang gefaald, jammer maar gematigd drinken is gewoon meer mijn ding! :D
Ik ook :') Kunnen we met z'n allen naar de AA.
  maandag 21 november 2011 @ 12:02:23 #199
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_104623760
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij bent niet duidelijk. Ik had het namelijk over R&P. Jij dus niet zo te lezen...
Ik reageerde op jouw opmerking dat drinken wegens een kutbui geen goede reden is. Daar heb je gelijk in, vandaar dat ik reageerde dat dat dus ook precies is wat ik niet wil.Wat R&P er mee te maken heeft snap ik niet en wat je bedoelt met een confrontatie ook niet.Kun je het me uitleggen?
Prrrrr
pi_104624674
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ik ook :') Kunnen we met z'n allen naar de AA.
Ik heb 2 biertjes op omdat ik een chick een halve fles wijn ging voeren tijdens een film. Maar we gaan dus gewoon verder met stoppen. :') Fucking triest eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')