abonnement Unibet Coolblue
pi_104317336
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, ben echt geeeen tokkie! ;p
'normale' mensen die zich volwassen gedragen komen niet in dit soort situaties
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104317447
Mee eens hoor, kom er gelukkig ook bijna nooit in. Geef gerust toe dat ik fout zat.
pi_104317473
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mee eens hoor, kom er gelukkig ook bijna nooit in. Geef gerust toe dat ik fout zat.
nee want je zegt: als iemand me vast pakt vergeet ik alles en flip ik gewoon
dat is niet bepaald de verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag op je nemen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104317510
Tsja, vervelende ervaring hebben me zo gemaakt, meestal heb ik mijn beheersing nog wel en zorg ik dat ik niet in zulke situaties kom, maar niet altijd dus.
pi_104317532
'ik ben nou eenmaal zo'
slechtste excuus ooit om niet naar je eigen gedrag te hoeven kijken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104317573
Alle agenten zijn kankerhomo's!

Heerlijk veilig, dat internet :9~.
pi_104317604
Ik kijk zeker wel naar mijn gedrag ;)
Het is nu nog niet helemaal oke, maar in vergelijking met 3 jaar terug heb ik er hard aan gewerkt dmv therapie en alles, en ik ben zeker vooruit gekomen.
pi_104317654
Back in the days was het 110 euro + 6 euro administratiekosten.
I feel kinda Locrian today
pi_104317754
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, ben echt geeeen tokkie! ;p
Nee, maar wel met een vriendin met een fles alcohol over straat lopen en een agent voor homo uitmaken en het vervolgens raar vinden dat je aangehouden wordt, maar nee, verder ben je geen tokkie inderdaad :')
Who motivates the motivator?
pi_104319555
Wat voor alcohol was het?

Als het een fles single malt whisky is dan is het wel rechtvaardig om hem uit te schelden voor homo maar als het een fles smirnoff ice was dan deed ie je een gunst.
  zondag 13 november 2011 @ 16:27:33 #36
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_104319902
Met alcohol over straat lopen...al drinkend vind ik toch echt tokkiegedrag, zeker voor een vrouw..

Je had gewoon door moeten lopen en verderop je beklag over de actie van die agent moeten doen of zachter praten zodat hij je niet had gehoord. Eigen bult dikke schuld.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zondag 13 november 2011 @ 16:27:44 #37
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_104319907
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 16:15 schreef RacerDKB het volgende:
Wat voor alcohol was het?

Als het een fles single malt whisky is dan is het wel rechtvaardig om hem uit te schelden voor homo maar als het een fles smirnoff ice was dan deed ie je een gunst.
Als je een single malt uit de fles drinkt ben je het ook niet waard.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_104320483
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 16:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Als je een single malt uit de fles drinkt ben je het ook niet waard.
says who?

niet meer
pi_104326970
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:27 schreef tuintegel het volgende:
Met alcohol over straat lopen...al drinkend vind ik toch echt tokkiegedrag, zeker voor een vrouw..

Je had gewoon door moeten lopen en verderop je beklag over de actie van die agent moeten doen of zachter praten zodat hij je niet had gehoord. Eigen bult dikke schuld.
Dit dus....TS = tokkie.
pi_104386054
Nou, misschien gedraag ik me af en toe wel als een tokkie, gelukkig valt het over het algemeen nog mee. Ik kan dus een hoge boete verwachten, doet dit ook nog iets voor een strafblad?
pi_104386082
Nee joh, krijg je echt geen strafblad van. Je hebt een overtreding begaan, geen misdrijf...
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:41:47 #42
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_104386085
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nou, misschien gedraag ik me af en toe wel als een tokkie, gelukkig valt het over het algemeen nog mee. Ik kan dus een hoge boete verwachten, doet dit ook nog iets voor een strafblad?
Het wordt er niet mooier op iig :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_104621354
Hier is eerder een rechtszaak over geweest. In principe is 'homo' niet strafbaar.

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/9026

Hij had echter voor de rechter verteld het wel degelijk als scheldwoord te bedoelen, lekker dom dus. Als jij volhoud dat het tegen je vriendin was en dat homo geen scheldwoord was kom je er misschien mee weg.
pi_104682258
Hoe oud ben je? heb ongeveer hetzelfde gehad en kreeg 20 uur taakstraf :)
vooral zeggen dat het niet je bedoeling was en absoluut niet naar de agent in kwestie ;)
en dat je duwde.. alcohol.. werkte perfect voor mij :D
pi_105005362
ik vind dat je niks verkeerd dee..

je was amper aangeschoten zeg je..

hij gooit je fles leeg die betaald hebt (had ook kunnen zeggen doe hem dicht ofzo)

de agent dee moeilijk om niks

1 homo is een groep als je zegt : wat een blanke! (en hij is ook blank ) is het toch ook geen scheldwoord?

2 homo kan ook voor homo sapien staan (of hoe je het ook schrijft xD)

3 als iemand homo een scheldwoord vind, vind hij het dus negatief en vind het dus een beledeging en discrimineerd hij homo's ,als je zij: wat een hetro! vond ie het waarschijnlijk niet erg..

vind dat je dus niks verkeerd dee..

en ook als een politieMAN aan je zit als vrouw , kan ik goed voor stellen dat je in eerste instantie wil weg duwen , je wil toch niet zomaar aangeraakt worden door een man ookal in fuctie , laat um stikken
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
pi_105007407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef KoekiMonster het volgende:
ik vind dat je niks verkeerd dee..

je was amper aangeschoten zeg je..

hij gooit je fles leeg die betaald hebt (had ook kunnen zeggen doe hem dicht ofzo)

de agent dee moeilijk om niks
Hee, wat leuk. Nog een tokkie!
quote:
1 homo is een groep als je zegt : wat een blanke! (en hij is ook blank ) is het toch ook geen scheldwoord?
Daar gaat het niet om. Het gaat om de intentie. Ze bedoelde homo als scheldwoord, dus vat de agent het op als belediging.
quote:
2 homo kan ook voor homo sapien staan (of hoe je het ook schrijft xD)
Zo heeft ze het echter niet bedoeld.
quote:
3 als iemand homo een scheldwoord vind, vind hij het dus negatief en vind het dus een beledeging en discrimineerd hij homo's ,als je zij: wat een hetro! vond ie het waarschijnlijk niet erg..
Hij discrimineert geen homo's. Zij bedoelt het als scheldwoord, dus vat de agent het zo op. Dit staat los van zijn mening over homo's
quote:
vind dat je dus niks verkeerd dee..
Dat ligt dan aan jou.
quote:
en ook als een politieMAN aan je zit als vrouw , kan ik goed voor stellen dat je in eerste instantie wil weg duwen , je wil toch niet zomaar aangeraakt worden door een man ookal in fuctie , laat um stikken
:')
  maandag 5 december 2011 @ 17:32:31 #47
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_105216132
Prachtig, meisjes met drankflessen op straat. Dat soort kom je ook altijd op FoK tegen, LOL
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_105244075
kankerwouten
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:51:42 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105244248
Je moet ook een mes op zak hebben en die gasten gewoon steken weetje kkzemmels
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105244270
Uitzoeken waar hij woont
In het geval van kinderen foto,s maken
Voor laten komen
en na de uitspraak de verscheurde foto's in zijn gezicht gooien
met een grote grijns
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')