haha niet liegenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
aightt jongens, ik kan als 'n gladde turk pratenik kan heel goed om iemands gevoel spelen ik heb haar terug, zit nu in de auto opweg naar haar bedankt voor jullie steun!
dan is het over maar goed gesprek is niiks mis meequote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef Kroc het volgende:
en wat als ze nou met een Bilal of Soufian heeft geneukt?
Nee flink om de oren slaan met argumenten. Rake argumenten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef Iran03 het volgende:
[..]
dan is het over maar goed gesprek is niiks mis mee
beetje pepersaus zetten en ze gaat weerquote:Op donderdag 17 november 2011 20:53 schreef Chiich het volgende:
Ik weet zeker dat je wel wat beters kan hosselen dan 13 jaar TS. Na hun 11e zijn ze op hun retour dus een 13-jarige is echt een no no.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
aightt jongens, ik kan als 'n gladde turk pratenik kan heel goed om iemands gevoel spelen ik heb haar terug, zit nu in de auto opweg naar haar bedankt voor jullie steun!
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
Zelfoverschatting deze mangquote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef Buttarfly het volgende:
Iedereen kan 17 jarigen meiden in bed lullen, al helemaal als het al je "hossel" sinds haar 13e is.
TS pikt veel te veel van z'n vriendin (omdat hij van haar houdt blablabla), dat hoef ik echt nietquote:Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef LittleCthulhu het volgende:
Waarom hossel je Yasmin niet, TS?
Maand is nog niet voorbij!quote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef jochemdejongen het volgende:
Nounounou jongens, beetje steun mag ook wel hoor! Ondertussen al langs geweest TS?
leuk dat je er aan denkt manquote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef jochemdejongen het volgende:
Nounounou jongens, beetje steun mag ook wel hoor! Ondertussen al langs geweest TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |