Je hebt issues man, afgewezen door een Turks meisje met donkere ogen en golvend, krullend haar?quote:Op zondag 13 november 2011 16:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan. Jouw zusje is ook zo'n type. Uggs, BB, Nickelson en stiekem een paar lullen in haar reet.
Neh heb geen interesse in Turkse meisjes.quote:Op zondag 13 november 2011 17:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je hebt issues man, afgewezen door een Turks meisje met donkere ogen en golvend, krullend haar?
Neuh, je hebt het al overduidelijk gemaakt dat jij vele niveau's lager dan mij zit qua communicatie en intelligentie. Maar dat geeft niet, dat soort mensen moeten er ook zijn.quote:
Ik heb wel gehoord van zulk soort koppels. Ik ken een man van wie zijn kinderen ouder zijn dan zijn huidige vrouw.quote:Op zondag 13 november 2011 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk niet dat het ooit gebeurd, maar alles kan, appel kan, peer kan en nog veel meer
Huiliequote:Op zondag 13 november 2011 17:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Neuh, je hebt het al overduidelijk gemaakt dat jij vele niveau's lager dan mij zit qua communicatie en intelligentie. Maar dat geeft niet, dat soort mensen moeten er ook zijn.
quote:Op zondag 13 november 2011 17:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord van zulk soort koppels. Ik ken een man van wie zijn kinderen ouder zijn dan zijn huidige vrouw.
quote:De 112-jarige Ahmed Muhamed Dore heeft al 5 vrouwen en 18 kinderen, maar dat heeft hem er niet van weerhouden een 17-jarig meisje te trouwen. "Vandaag heeft Allah mij geholpen mijn droom te realiseren," zei de bejaarde Somaliër over zijn zesde huwelijk.
"Ik heb haar niet gedwongen," vertelt Ahmed verder aan een correspondent van de BBC, "Ik heb heb mijn ervaring gebruikt om haar van mijn liefde te overtuigen." Natuurlijk is ook zijn kindbruidje ontzettend blij met het huwelijk. Tenminste, dat beweert haar familie.
Stopte hierzo. ja daar.quote:Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Iran03 het volgende:
4 jaar geleden heb ik een heel leuk meisje uit Eindho
Ik vermoede dit al toen je zei ik heb een autoquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Maar dit leeftijdsverschil is redelijk normaal, vrouwen zijn eerder volwassen.
'Vrouwen' van 17 en dan zeggen dat ze eerder volwassen zijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Maar dit leeftijdsverschil is redelijk normaal, vrouwen zijn eerder volwassen.
Nah, zelfs dat vind ik soms nog te ver gaan hoor. Het verschil is gewoon gigantisch en dat is ook echt goed te merken dan.quote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd
Maar als je 22 bent en jouw vriendin 17, dan kan het weer wel
Bedankt, ik voel me steeds beter!quote:Op zondag 13 november 2011 16:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
TS, als je je ex ooit ziet lopen met iemand anders, word dan nooit boos of jaloers, oké? Oud speelgoed geef je namelijk aan de armen.
Bedoel je 18 en 15/16 of 17 en 22?quote:Op zondag 13 november 2011 17:24 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Nah, zelfs dat vind ik soms nog te ver gaan hoor. Het verschil is gewoon gigantisch en dat is ook echt goed te merken dan.
Haha, eigenlijk is hij dan de opa van zijn eigen vrouwquote:Op zondag 13 november 2011 17:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord van zulk soort koppels. Ik ken een man van wie zijn kinderen ouder zijn dan zijn huidige vrouw.
Bedankt!!quote:Op zondag 13 november 2011 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
Kut voor je TS.
Wat een gaar wijf ook om het niet eens "in je gezicht" te zeggen, maar blokken etc.
Geeft alleen maar aan dat je wel beter verdient dan dit pubermeisje.
Over 4 weken sta je flink loesoe te gaan in de club terwijl 18 jarige meisjes zich aan je aanbiedenm have fun !
Voor de komende 4 weken : sterkte
doen alsof je mijn post niet zietquote:Op zondag 13 november 2011 17:41 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Bedankt!!, precies, ik heb alles gedaan wat ik kon doen om onze relatie te redden, meer kan ik niet doen..
En het leeftijdsverschil is ook erg groot, liefde maakt blind zeggen ze..
We moesten beide elkaar erg aanpassen, maar uit eindelijk gaat dat hoe dan ook mis.
nogmaals Thanks!!
PhatBassBoom deelt zijn levens... eh, internetervaringen even met ons.quote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Vanaf 7.02 legt die beste Turk even uit hoe het allemaal gaat met die wijven.
ik heb je post gelezen alleen ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op zondag 13 november 2011 17:55 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
doen alsof je mijn post niet ziet
Egt zeker weten? EGT EGT zeker?quote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef Chick_Swagger het volgende:
die vriendin was je gewoon niet waard egt
17 en 22.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoel je 18 en 15/16 of 17 en 22?
[..]
Haha, eigenlijk is hij dan de opa van zijn eigen vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |