abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104365724
TS is het huis uitgezet en heeft geen Internet toegang meer?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104373464
Heh, vriend van TS is duidelijk op zoek naar een neukertje on the side, of schaamt zich voor TS. In allebei de gevallen: kijken wat voor een excuus meneer heeft en als het niet geloofwaardig is dumpen die kneus!

En een beetje zelfrespect krijgen is ook geen overbodige luxe, want je laat moedwillig over je heen lopen. Geen wonder dat die gast alles kan roepen; jij vergeeft het hem toch wel. Ook wel je eigen schuld dus.
pi_104374527
Hoi allemaal,
Ik ben een vrouw trouwens! :)

Ik heb t mijn vriend verteld. Hij gaf toe dat ie iedereen had verteld dat hij vrijgezel is. Hij had dit gedaan omdat hij al op een jong leeftijd samen woont en niet het indruk wou wekken dat ie "getrouwd leven had". Ik vind dit alsnog niet kunnen, hij kon wel vertellen dat ie relatie heeft maar niet samenwoont of zo toch?

Hij doet altijd zo mysterieus over z'n facebook en z'n wachtwoord enzo. Een keer had ie z'n Facebook ingelogd laten staan. Omdat hij er altijd zo geheimzinnig over doet was ik wel benieuwd en ging z'n berichten lezen. (ik weet dat t z'n privé dingen zijn maar ik was benieuwd :)) ik vond berichten met z'n vrienden enz. Waaruit ik heb begrepen dat ze niets over mijn bestaan weten!

Hij was er absoluut mee eens dat ik boos werd. Hij wou niet weg uit huis. Dus logeer ik nu bij een vriendin.

Hij heeft vandaag trouwens op z'n fb gezet in relatie. Eerst mocht ik hem niet eens als vriend toevoegen omdat ik hem ging uitlachen om iets wat ie op z'n wall had gezet(niet in publiek). Hij kan slecht tegen grappen.

Marja de reden wrm ik me er zo druk om maak is het LIEGEN. Hij komt uit een famille waar ze veel liegen en volgens hem is t niet zijn fout dat hij ook veel liegt!! Ik hou heel veel van hem en waardeer dat hij voor mij 300 km verder is verhuisd. Ik heb nu ook wel moeilijk en begon te twijfelen maar ik kan niet meer tegen het liegen ik accepteer t gewoon niet.

Hij blijft mij bellen en verontschuldigen en hij zegt dat die mensen niets voor hem betekenen en dat onze familie ouders enzo weten en dat dat het belangrijkste is.

Sorry voor lang verhaal maar inderdaad ik ben erg afhankelijk van hem geworden. Ik moet volwassener worden.
Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived. Live in the present and make it beautiful.
pi_104375150
Wat een kneus. :') Dat soort figuren kun je beter kwijt dan rijk zijn. Komt niets anders dan ellende van later. Liegen in een relatie (en al helemaal als je samenwoont) is not done, klaar. En hij is natuurlijk verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Lekker makkelijk om het op je familie te schuiven. LOL wat een tjap. Ik had 'm gedumpt. Tis natuurlijk geen klein leugentje als je je hele relatie gewoon even verzwijgt... Dan hou je er gewoon een dubbele agenda op na.
pi_104375341
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat een kneus. :') Dat soort figuren kun je beter kwijt dan rijk zijn. Komt niets anders dan ellende van later. Liegen in een relatie (en al helemaal als je samenwoont) is not done, klaar. En hij is natuurlijk verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Lekker makkelijk om het op je familie te schuiven. LOL wat een tjap. Ik had 'm gedumpt. Tis natuurlijk geen klein leugentje als je je hele relatie gewoon even verzwijgt... Dan hou je er gewoon een dubbele agenda op na.
Klopt
Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived. Live in the present and make it beautiful.
pi_104382792
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef loveismagic het volgende:

[..]

Klopt
Krijgt hij zijn vrijheid, is het nog niet goed! :')
pi_104500989
Wait wut? En dit moet je nog vragen?
Pas op! Het beest in mij loopt vrij rond.
pi_104501052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:53 schreef Thaly het volgende:
Wait wut? En dit moet je nog vragen?
:N ... ik zou het ook wel weten ...

een vriend hoort juist trots op je te zijn :Y
pi_104502499
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef -pinguinito- het volgende:

[..]

:N ... ik zou het ook wel weten ...

een vriend hoort juist trots op je te zijn :Y
Kanttekening: sommige mensen zijn wat minder open over hun priveleven en schreeuwen hun relatie niet op ieder mogelijk moment van de daken; ook al zijn ze er heel blij mee.

Maar dat is nog steeds iets anders dan de relatie ontkennen als er naar gevraagd wordt of ongevraagd gaan lopen roepen dat je single bent.
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:25:21 #85
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104503936
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Kanttekening: sommige mensen zijn wat minder open over hun priveleven en schreeuwen hun relatie niet op ieder mogelijk moment van de daken; ook al zijn ze er heel blij mee.

Maar dat is nog steeds iets anders dan de relatie ontkennen als er naar gevraagd wordt of ongevraagd gaan lopen roepen dat je single bent.
Nou vraag ik me dus wel echt af of het niet gewoon het eerste is, maar dat het op TS overkomt als het 2e omdat zij er wel heel erg open over is. Hij is immers met haar mee verhuisd, als hij het al niet zo super vond had ie er ook dan een punt achter kunnen zetten. TS lijkt niet aan te geven dat voor de rest de relatie bagger is, ik zou niet zoals vrijwel iedereen hier boven meteen van die draconische maatregels nemen en er eens eerst rustig met hem over praten.

Als hij echt gaat zeggen dat ie single is waar hij bij is dan is het heel fout, maar anders zou ik hem uithoren. Ik ben heel erg benieuwd naar zijn antwoord! :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_104504767
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou vraag ik me dus wel echt af of het niet gewoon het eerste is, maar dat het op TS overkomt als het 2e omdat zij er wel heel erg open over is. Hij is immers met haar mee verhuisd, als hij het al niet zo super vond had ie er ook dan een punt achter kunnen zetten. TS lijkt niet aan te geven dat voor de rest de relatie bagger is, ik zou niet zoals vrijwel iedereen hier boven meteen van die draconische maatregels nemen en er eens eerst rustig met hem over praten.

Als hij echt gaat zeggen dat ie single is waar hij bij is dan is het heel fout, maar anders zou ik hem uithoren. Ik ben heel erg benieuwd naar zijn antwoord! :)
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef loveismagic het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb t mijn vriend verteld. Hij gaf toe dat ie iedereen had verteld dat hij vrijgezel is. Hij had dit gedaan omdat hij al op een jong leeftijd samen woont en niet het indruk wou wekken dat ie "getrouwd leven had". Ik vind dit alsnog niet kunnen, hij kon wel vertellen dat ie relatie heeft maar niet samenwoont of zo toch?

Hij doet altijd zo mysterieus over z'n facebook en z'n wachtwoord enzo. Een keer had ie z'n Facebook ingelogd laten staan. Omdat hij er altijd zo geheimzinnig over doet was ik wel benieuwd en ging z'n berichten lezen. (ik weet dat t z'n privé dingen zijn maar ik was benieuwd :)) ik vond berichten met z'n vrienden enz. Waaruit ik heb begrepen dat ze niets over mijn bestaan weten!

Hij was er absoluut mee eens dat ik boos werd. Hij wou niet weg uit huis. Dus logeer ik nu bij een vriendin.

Hij heeft vandaag trouwens op z'n fb gezet in relatie. Eerst mocht ik hem niet eens als vriend toevoegen omdat ik hem ging uitlachen om iets wat ie op z'n wall had gezet(niet in publiek). Hij kan slecht tegen grappen.

Marja de reden wrm ik me er zo druk om maak is het LIEGEN. Hij komt uit een famille waar ze veel liegen en volgens hem is t niet zijn fout dat hij ook veel liegt!! Ik hou heel veel van hem en waardeer dat hij voor mij 300 km verder is verhuisd. Ik heb nu ook wel moeilijk en begon te twijfelen maar ik kan niet meer tegen het liegen ik accepteer t gewoon niet.

Hij blijft mij bellen en verontschuldigen en hij zegt dat die mensen niets voor hem betekenen en dat onze familie ouders enzo weten en dat dat het belangrijkste is.

Sorry voor lang verhaal maar inderdaad ik ben erg afhankelijk van hem geworden. Ik moet volwassener worden.
Kwestie van lezen?
pi_104509749
Ik zou al boos worden als hij me zou weigeren op Facebook. Hij moet trots op me zijn en dankbaar zijn dat iemand als ik een relatie met hem wil, als hij dat niet doet is het snel afgelopen.
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:51:33 #88
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104520156
Dus alleen jij bent verhuisd?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_104520989
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen ontkennen en privéleven een beetje voor jezelf houden.
pi_104521410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:18 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen ontkennen en privéleven een beetje voor jezelf houden.
Dat zei ik idd. Een 10 voor begrijpend lezen voor jou :)
pi_104544717
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:00 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik zou al boos worden als hij me zou weigeren op Facebook. Hij moet trots op me zijn en dankbaar zijn dat iemand als ik een relatie met hem wil, als hij dat niet doet is het snel afgelopen.
Weigeren als vriend/vriendin of weigeren als relatie?

Wat dat betreft zou ik ook niet meteen een nieuwe vlam toevoegen en helemaal niet direct op 'relatie' zetten. Eerst maar eens aankijken dan.
Maar dat lijkt me niet de situatie bij ts.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_104788595
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:10 schreef loveismagic het volgende:
. Iedereen zegt dat hij nooit naar andere meisjes kijkt en dat ik blij mag zijn met hem.
Sorry hoor, je mag blij zijn met hem??? Hij mag blij zijn met jou. Iemand die je bestaan ontkend...Op wiens naam staat jullie huis, als het op jou naam staat zou ik huur vragen want in dit geval woon je niet samen maar heb je een huisgenoot. Misschien ook maar vragen of ie op de bank gaat slapen. (of een matras in een andere kamer leggen)

Liegen is vreselijk, doodsteek voor de meeste relaties. Niet pikken
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 november 2011 @ 00:30:46 #93
163650 Greys
pi_104864788
Hoe lang duurt de logeerpartij van jou bij die vriendin?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104893769
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef loveismagic het volgende:
Hoi allemaal,

Maar wat heeft hij nou aan zijn vrienden verteld, nu die op 'in relatie' staat? En daarnaast is natuurlijk de grote vraag; hoe lang blijf je bij je vriendin slapen?

Ik zoek namelijk nog een vriendin voor kerst, dus als je zin hebt ....
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  zondag 27 november 2011 @ 20:43:56 #95
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_104894197
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:38 schreef Dethroned het volgende:
Ik zoek namelijk nog een vriendin voor kerst, dus als je zin hebt ....
Dude :')
There is a long line down from heaven.
pi_104894929
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dude :')
Ja, sorry. Beetje te kansloos he :').
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_104903862
Ik heb de OP niet gelezen maar de titel zegt genoeg.

Of hij schaamt zich voor je, of hij heeft een ander of hij twijfelt aan jullie relatie.
pi_104904072
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Ja, sorry. Beetje te kansloos he :').
_O-

tis wel aandoenlijk :')
  maandag 28 november 2011 @ 00:08:04 #99
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104907095
quote:
13s.gif Op zondag 27 november 2011 23:02 schreef Soit het volgende:
Ik heb de OP niet gelezen maar de titel zegt genoeg.

Of hij schaamt zich voor je, of hij heeft een ander of hij twijfelt aan jullie relatie.
Of hij wil graag van 2 walletjes eten.

Het is ongetwijfeld erg lekker om de bloemetjes buiten te zetten met je vrienden die denken dat je (ook) single bent en vervolgens bij 'moeder de vrouw' thuis te komen in het veilige warme nest :)

Hetgeen niet meteen erg is als beide personen in de relatie er zo over denken, natuurlijk ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 28 november 2011 @ 00:28:08 #100
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_104907797
Hij heeft nu wel vrij spel he nu jij ergens anders logeert.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')