abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104313598
Volwassen worden TS en je niet laten gebruiken door je vriend en als daarbij moet horen dat het het einde van de relatie is dan is dan nou eenmaal zo, je verdient beter. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104324924
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie klinken beiden als verstandige mensen en samen als een verstandig stelletje.

Ik denk dat jullie een kindje moeten nemen. Dat helpt jullie wel door deze nare periode heen.
_O-

Maar goed, zoals iedereen al zei, blijkbaar is je vriend vrijgezel. Nou, laat dat inderdaad maar bewaarheid worden. Dumpen, volgende onderwerp.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104326439
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:17 schreef loveismagic het volgende:
hij zegt dat hij een eigen leven wilt hebben. Nog jong wilt zijn. Hij zegt dat ik hem moet vertrouwen. Maar er is toch een reden wrm hij zegt dat ie single is. Hij mag van mij altijd uitgaan, met zn vrienden omgaan. Maar ik vind dat hij iedereen tenminste moet vertellen dat hij een relatie heeft. Ik hoef niet met hun om te gaan of zo
Die gaat vreemd en wil geen gezeur krijgen van zijn matties, dus is het makkelijker om te doen alsof hij single is. Enige reden om zo'n leugen op te hangen, en het had nog bijna gewerkt ook.
  zondag 13 november 2011 @ 19:50:36 #54
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_104327190
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:08 schreef loveismagic het volgende:
Hallo Allemaal, (sorry, voor me spelling)
Ik heb 4 jaar relatie met mijn vriend. We zijn beiden 22 jaar. We wonen nu 3 jaar samen. Sinds kort zijn we verhuisd naar een ander stad (300km verder dan waar we eerst woonden) we zijn verhuisd vanwege mijn studie. Onze relatie heeft zo z'n up's and down's maar laatste tijd gaat het goed.
Mijn vriend is dus naar een nieuwe school gegaan en heeft heel veel nieuwe vrienden gemaakt. Ik kwam er vandaag achter dat hij iedereen in zijn nieuwe klas heeft verteld dat hij single is. hij heeft heel veel vrienden gemaakt op school en gaat vaak met hun uit enz. Ik vind het heel erg dat hij niemand heeft verteld dat we een relatie hebben. In ons vorige woonplaats wist iedereen het en onze familie weet het ook natuurlijk. Hij wil mij ook niet op facebook toevoegen (lang verhaal kort. dit omdat ik vroeger al zijn berichten ging lezen enz.) Ik vind het heel erg dat hij niemand heeft verteld dat wij relatie hebben. Ik heb al mijn nieuwe vrienden wel verteld. We hebben al 4 jaar met elkaar. ik vind dit erg vreemd. wat zou jij doen??? ik heb advies nodig.

alvast bedankt!
Dit kan niet lang goedgaan zo, verlaat die eikel voordat hij je dumpt voor een ander.
Dit zijn namelijk de eerste voortekenen dat hij je gaat dumpen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_104328095
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:50 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dit kan niet lang goedgaan zo, verlaat die eikel voordat hij je dumpt voor een ander.
Dit zijn namelijk de eerste voortekenen dat hij je gaat dumpen.
Of dat hij zich schaamt voor zijn partner. Of geaardheid.
Ook niet echt een goede basis voor een relatie.

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie klinken beiden als verstandige mensen en samen als een verstandig stelletje.

Ik denk dat jullie een kindje moeten nemen. Dat helpt jullie wel door deze nare periode heen.
Ik ben best benieuwd hoe de vriend van TS zou reageren op een "ik ben zwanger" :P
Jammer dat TS man is :(
pi_104329136
quote:
3s.gif Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef MisterSqueaky het volgende:

Jammer dat TS man is :(
Lolwhut?

Volgens mij heeft TS geslacht alleen niet correct ingevuld, maar laat TS maar helderheid brengen :)
pi_104329266
Wat onwijs triest :|W
Rustig aan.
pi_104329915
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lolwhut?

Volgens mij heeft TS geslacht alleen niet correct ingevuld, maar laat TS maar helderheid brengen :)
Zou kunnen, maar "mijn vriend vertelt anderen niet dat hij homo is en een relatie met mij heeft" heeft een iets andere lading dan alleen "mijn vriend verzwijgt onze relatie" . Zeker in bepaalde buurten.

EDIT: aw jammer. TS is idd vrouwelijk volgens een eerdere post.

Dus TS: zeg dat je zwanger bent ;) En zet je geslacht goed :P
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 10:23:29 #59
70532 loveli
N
pi_104344820
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:12 schreef loveismagic het volgende:
Als ik mezelf zo terug lees vind ik het inderdaad erg zielig. Als het een vriendin was zou ik ook zeggen.. meteen dumpen
Zo te lezen weet je precies welk advies je moet opvolgen. Kun je dat ook of blijf je het nog een jaar aankijken tot hij de knoop doorhakt?
crap in = crap out
pi_104345387
TS heeft dus achter zijn rug om bij zijn klasgenoten geïnformeerd, anders kon ze dit niet weten.
5 Ferrari's op videoband!
pi_104349073
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou hem terugpakken en heel nadrukkelijk dus ook doen alsof ik single was op facebook, vrienden uitnodigen en zeggen goh dat is een vage huisgenoot van me })
Dergelijke adviezen van een 'kattenvrouwtje' zijn altijd lachwekkend...
pi_104350003
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:02 schreef CutCake het volgende:

Dergelijke adviezen van een 'kattenvrouwtje' zijn altijd lachwekkend...
Ik moest lachen om je username, maar janken om je UI. :')
pi_104350482
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je username, maar janken om je UI. :')
pi_104350610
quote:
Ik zie wel enige gelijkenis idd. Lijk jij ook op je UI?
pi_104350637
Wat ik nooit begrijp:

Waarom vragen mensen advies op fora etc als de oplossing zo gemakkelijk is? Vraag het je vriend? Je hebt een relatie van 4 jaar.!?

Of durf je dit niet?
  maandag 14 november 2011 @ 14:23:12 #66
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104351682
Dumpen? Hmm, ik weet niet of dit nou zo erg is, hoor.

Ik heb het bij meerdere vrouwen gemerkt, die willen per se het relationship-veldje op Facebook invullen. Een soort digitale trouwring. Volgens mij steekt er iets van jaloezie, of bevestigingsdrang achter. Een stukje onzekerheid dus, vanuit de dame. Niks mis mee, ik heb ook mijn gekke kanten, maar om er nou zo'n enorm punt van te maken.

Hij verlangt gewoon naar vrijheid. Zolang hij geen rare dingen doet, wat is dan precies het probleem, TS?

Als je dit "probleem" met rust laat, durf ik te wedden dat het na een tijdje gewoon weer verdwijnt.

Trouwens, hoe ben je dit te weten gekomen? Ik vind het nogal controlerend overkomen.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_104351783
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef Heinlein het volgende:

Ik heb het bij meerdere vrouwen gemerkt, die willen per se het relationship-veldje op Facebook invullen. Een soort digitale trouwring. Volgens mij steekt er iets van jaloezie, of bevestigingsdrang achter. Een stukje onzekerheid dus, vanuit de dame. Niks mis mee, ik heb ook mijn gekke kanten, maar om er nou zo'n enorm punt van te maken.

Hij verlangt gewoon naar vrijheid. Zolang hij geen rare dingen doet, wat is dan precies het probleem, TS?

Als je dit "probleem" met rust laat, durf ik te wedden dat het na een tijdje gewoon weer verdwijnt.

Trouwens, hoe ben je dit te weten gekomen? Ik vind het nogal controlerend overkomen.
Ik geloof wel dat het probleem tevens inhoudt: samenwonen en nieuwe studie...

Waarschijnlijk staat de woning op zijn naam... En moet ze wel in de buurt blijven wonen voor de studie...
  maandag 14 november 2011 @ 14:51:37 #68
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104352565
quote:
5s.gif Op maandag 14 november 2011 14:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat het probleem tevens inhoudt: samenwonen en nieuwe studie...

Waarschijnlijk staat de woning op zijn naam... En moet ze wel in de buurt blijven wonen voor de studie...
Sorry, begrijp je punt niet helemaal? Samenwonen en nieuwe studie zijn uitstekende redenen waarom iemand zich een beetje benauwd voelt.

Ik snap TS wel, als je hier achter komt, dan denk je meteen: partner staat op het punt me aan de kant te zetten. Maar ik zeg dat het wel eens een heel klein dingetje zou kunnen zijn. Niet de angst laten regeren.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_104352686
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:51 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Sorry, begrijp je punt niet helemaal? Samenwonen en nieuwe studie zijn uitstekende redenen waarom iemand zich een beetje benauwd voelt.

Ik snap TS wel, als je hier achter komt, dan denk je meteen: partner staat op het punt me aan de kant te zetten. Maar ik zeg dat het wel eens een heel klein dingetje zou kunnen zijn. Niet de angst laten regeren.
Eh, het gaat uit, dus dan mag je niet meer in die woonruimte blijven wonen? Dan dus nieuwe woonruimte zoeken in de stad van de studie. Want teruggaan naar ouders (300 km verderop) is niet echt handig voor de studie eh?

Lees ff de paar post van TS..

Ik weet ook wel, dat je daarvoor het uitmaken niet hoeft tegen te houden, maar geeft wel reden om te kijken of er nog iets uit de relatie valt te halen...
pi_104359632
quote:

Een fatsoenlijke vent is toch gewoon trots op zijn vriendin? Of ben ik nu zo'n vreemde kerel?
  maandag 14 november 2011 @ 17:57:46 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104359836
quote:

Zoals ik het begrijp, gaat het verder dan enkel het hokje relatie aanvingen op Facebook. Hij ontkent het bestaan van TS ook tegenover klasgenoten en nieuwe vrienden/kennissen.
Om TS' probleem daarmee nu aan haar onzekerheid op te hangen, vind ik de verkeerde kant op geredeneerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104359961
Laat hem eerst maar eens proberen een goede uitleg te verzinnen ( die er niet is). Tis iig boeiend om zijn gedachtegang te leren kennen.
dag
  maandag 14 november 2011 @ 18:46:12 #73
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104362191
heb je het er met hem over gehad trouwens ? Ik snap dat het fout is maar kan het niet zo zijn dat hij dit zegt om niet bekend te staan als de gesettelde, maar gewoon als vrijgezel zodat ze wat gemakkelijker met hem om gaan en hem wel uitnodigen voor een avondje kansloos zuipen?

Je komt trouwens ook erg onzeker over, je hebt het er niet eens met hem over gehad. En dat facebook stukje, als dat echt veel voor jou betekend zeg dat dan tegen hem, en vraag eens naar uitleg van zijn kant... hij is immers wel met jou mee verhuisd, als hij het uit wilde maken had hij het dan wel gedaan hoor.

Uiteraard is het niet goed wat hij doet maar er kan een (al dan niet goed bedoelde maar verkeerde) reden voor zijn. Ontkent hij het ook wanneer jij er bij bent bijvoorbeeld? Hoe stelt hij je voor aan zijn nieuwe vrienden? Oh en hoe ben je hier achter gekomen? :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_104362285
Dumpen
Dumpen
en nog eens...
DUMPEN
  maandag 14 november 2011 @ 18:48:51 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104362356
Als 'ie het nog 2 keer zegt gaat er een haan kraaien, let op m'n woorden!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')