ielgh ik niet hoorquote:Op zondag 13 november 2011 12:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen toch altijd iets met katten?
Volgens mij zit je in het verkeerde topic ?quote:Op zondag 13 november 2011 13:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
'Nee die foto is van 3 maanden geleden, ik heb nu mijn haar kort'
Waar zit ook alweer die delete-knop?
het gaat hier toch nergens over en ik moet het ff kwijt.quote:Op zondag 13 november 2011 13:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic ?![]()
Hebben ze jou ook in het vizier ?quote:Op zondag 13 november 2011 13:24 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben nu in de sportschool, en het uitzicht mag er vandaag wel wezen. Heel appetijtelijke mannelijke bezoekers hier
Lerares #2013quote:Op zondag 13 november 2011 13:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het gaat hier toch nergens over en ik moet het ff kwijt.
sluip stiekem langs en knijp in wat kontenquote:Op zondag 13 november 2011 13:24 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben nu in de sportschool, en het uitzicht mag er vandaag wel wezen. Heel appetijtelijke mannelijke bezoekers hier
Ik voel wel wat blikken maar net van de mannen die ik niet charmant vind. Spieren zijn geen magic tover iets, zonder een beetje charisma vind ik het niet zo snel een leuke manquote:Op zondag 13 november 2011 13:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hebben ze jou ook in het vizier ?
En dat wil je zijn als vent, schattigquote:Op zondag 13 november 2011 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
mannen kunnen inderdaad net zo erg zijn daarin en dat moet ik wel zeggen dat dat wel schattig is.
ja want vrouwen gaan daar voorquote:Op zondag 13 november 2011 13:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat wil je zijn als vent, schattig
Dat is precies wat mij dus niet trekt aan een sportschool. Die hele machoscene trekt mij echt voor geen meterquote:Op zondag 13 november 2011 13:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik voel wel wat blikken maar net van de mannen die ik niet charmant vind. Spieren zijn geen magic tover iets, zonder een beetje charisma vind ik het niet zo snel een leuke manmaar ben ook niet speciaal op zoek. Als je als vrouw in de sportschool aandcaht wile moet je gewoon naar de mannen hoek, een licht gewichtje pakken en een oefening helemaal verkeerd doen. Dan staat er binne no time een spierbundel om die arme hulpeloze dame ( welke dame dan ook ) even te laten zien hoe het werkt
Ja , soms is het best leuk als een stoere kerel af en toe eens schattig uit de hoek komt . Ik heb wel zoiets van vinden ze mij leuk dan moeten ze mijn kat ook leuk vinden en daar heb ik tot nu geluk in gehad.quote:Op zondag 13 november 2011 13:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat wil je zijn als vent, schattig
Stikt van de leraressen op die site. Moet je net mij hebben.quote:
Dat zal het zijn danquote:Op zondag 13 november 2011 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want vrouwen gaan daar voor
je moet natuurlijk niet alleen maar schattig zijn maar een vent die gewoon kan laten zien dat ie om zijn kat geeft bijvoorbeeld is zeker wel een plus
is ie tenminste in staat tot menselijke emoties
Ik vind dat een vooroordeel, ze zien er heel macho uit enzo maar ze zijn poeslief en heel behulpzaam naar iedereen. Ook naar hele dikke mannen en vrouwen, ik vind het juist een best gezellige sfeer hebben maar dat kan ook aan mijn sportschool liggenquote:Op zondag 13 november 2011 13:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is precies wat mij dus niet trekt aan een sportschool. Die hele machoscene trekt mij echt voor geen meterEn toch zou ik er eigenlijk heen moeten, iets met roestig en conditie en zulks
Ik dacht al ik mis iets.quote:Op zondag 13 november 2011 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want vrouwen gaan daar voor
je moet natuurlijk niet alleen maar schattig zijn maar een vent die gewoon kan laten zien dat ie om zijn kat geeft bijvoorbeeld is zeker wel een plus
is ie tenminste in staat tot menselijke emoties
Wat voor oefeningen doe jij op de sportschool?quote:Op zondag 13 november 2011 13:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind dat een vooroordeel, ze zien er heel macho uit enzo maar ze zijn poeslief en heel behulpzaam naar iedereen. Ook naar hele dikke mannen en vrouwen, ik vind het juist een best gezellige sfeer hebben maar dat kan ook aan mijn sportschool liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |