Haha...en wat is daar mis mee....ik merk gewoon dat het online en via wa en sms al heel snel heel erg kan klikken, en dat het dan in de praktijk ook wel klikt, maar op een ander level...dat betekent dat ik voorlopig niemand afschrijf die ik nog niet heb gezienquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Die andere kerel heeft niet gezoend of iets dergelijks (zegt ze..), dus dat is niet zo'n probleem. Maar neem nou zo'n Cinderella man, die wil ook alle drie de dames wel even zien..
Mind you, ik date niet met anderen. En natuurlijk is het hypocriet, allemaal leuk en aardig om leuke mooie vrouwen achter de hand te hebben met wie je kan daten. Maar als het aan de andere kant gebeurt is het minderquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:52 schreef Thornado het volgende:
En toch is het ergens hypocriet: wel tegelijk met anderen daten, maar als het je opeens zelf overkomt, dan is het huilie
Ik doe het iig niet, hoef ik ook niet met twee maten te meten
Mind you...ik doe niet huilliequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:52 schreef Thornado het volgende:
En toch is het ergens hypocriet: wel tegelijk met anderen daten, maar als het je opeens zelf overkomt, dan is het huilie
Ik doe het iig niet, hoef ik ook niet met twee maten te meten
Zo onderweg naar date 3. Heb er zin in!quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een update van mijn kant. Vrijdag staat date 3 op het programma. Begin haar echt steeds leuker te vindenSteeds whatsappen, skype of bellen en vd week vertelde ze me dat ze mijn foto's van paiq ondertussen ook aan vriendinnen / collega's had laten zien, die wilden mij zien na haar verhalen over onze 2 dates tot nu toe. Lijkt goed te gaan!
Veel plezier, wat gaan jullie doen? En nu ophouden met dat platonische gedoe hequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:15 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Zo onderweg naar date 3. Heb er zin in!
Ja, baas :p Nee ff serieus, we zien wel. Eerst ergens eten, dan naar de bios en als afsluiter naar een "battle of the cover bands". Geen idee wat ik daarvan moet verwachten, maar dat zien we wel. Is het niets, zijn we zo weg en duiken we een kroegje inquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Veel plezier, wat gaan jullie doen? En nu ophouden met dat platonische gedoe he
Zou je die luxe uberhaupt wel willen hebben. Ik zou het nooit gehad willen hebben hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
Het is natuurlijk wel een lekker gevoel als je meerdere dames achter de hand hebt. Of je er ook iets mee doet ligt natuurlijk helemaal aan jezelf. De ene werkt ze 1 voor 1 af , de andere wil ze allemaal eens proberen en maakt dan pas een keuze.
Helaas heb ik dit luxe probleem nooit dus ik zou niet weten wat ik zelf zou doen.
Ik heb geen reservebank dus ik kan er absoluut niets over zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:27 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Zou je die luxe uberhaupt wel willen hebben. Ik zou het nooit gehad willen hebben hoor.
Paiq en Relatieplanet zijn altijd wel goede sitesquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben nieuw hier. Heeft iemand nog bepaalde tips wat datingsites betreft? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer
Bedankt. Zal me denk ik daar dan als eerste wagenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Paiq en Relatieplanet zijn altijd wel goede sites
Paiq vind ik eigenlijk 10 keer spontaner dan pak-m-beet een rp. Bij die laatste komen de reacties die je zelf krijgt ook veel geforceerder over imho...quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Paiq en Relatieplanet zijn altijd wel goede sites
Wat ik wil zeggen is dat het niet het een of het andere hoeft te zijn, en die regeltjes als in bijvoorbeeld een paar dagen wachten met bellen etc. daar schiet je echt niets mee op.quote:
Was dit niet al in een ander topic een aantal maanden geleden behandeld? Regels? er zijn geen regels. Gewoon doen wat je zelf voelt en waar je je prettig bij voelt. Want al het andere wat je doet (gelijk de PUA) is jezelf en de ander voor liegen. Dus als je gelijk wil bellen, doe dat dan even lekker!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat het niet het een of het andere hoeft te zijn, en die regeltjes als in bijvoorbeeld een paar dagen wachten met bellen etc. daar schiet je echt niets mee op.
Zo, date voorbij en nu onderweg naar huis. Was weer heel erg leuk! Wat een verdomd leuke meid! En voor iedereen die in spanning zit: ja, er is gezoend!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:17 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, baas :p Nee ff serieus, we zien wel. Eerst ergens eten, dan naar de bios en als afsluiter naar een "battle of the cover bands". Geen idee wat ik daarvan moet verwachten, maar dat zien we wel. Is het niets, zijn we zo weg en duiken we een kroegje in
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:29 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Zo, date voorbij en nu onderweg naar huis. Was weer heel erg leuk! Wat een verdomd leuke meid! En voor iedereen die in spanning zit: ja, er is gezoend!
En toen zag je man en kids die erachteraan sjokten over het hoofd ?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:04 schreef Merlijn het volgende:
Soms zijn er van die zeldzame exemplaren die je in het wild tegenkomt. Vanochtend tijdens het boodschappen doen bijvoorbeeld. Ik wist dat ik iets vergat: aanspreken.Ik was te druk met staren geloof ik
Hier ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]up dude...ik zit al de hele avond te chatten met een geweldige vrouw.....heel binnenkort date mee...en we stuiteren allebei al
Nope. Helemaal moederziel alleenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En toen zag je man en kids die erachteraan sjokten over het hoofd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |