Als dat het resultaat is, is er goed gehosseldquote:Op maandag 14 november 2011 00:07 schreef Godshand het volgende:
Voor degene die hier hosselen via PM/FoBo/Dm; je krijgt er dit soort taferelen van:
Trouwen en zo #72
Been there, done that..quote:Op maandag 14 november 2011 10:45 schreef Silenus het volgende:
Misschien moet je wat leuker zijn? Grappen maken, vragen stellen, leukere foto's online zetten.
Geef 'de vrouwen' niet de schuld.
Nee, dat niet. Ik heb af en toe wel een paar leuke gehad, maar dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op maandag 14 november 2011 10:51 schreef Silenus het volgende:
Nou blijkbaar niet.Of denk je nu werkelijk dat al die 60.000 vrouwen op paiq 'grafzerken' zijn en jij hartstikke leuk?
Het is veel makkelijker om de vrouwen de schuld te geven natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 10:45 schreef Silenus het volgende:
Misschien moet je wat leuker zijn? Grappen maken, vragen stellen, leukere foto's online zetten.
Geef 'de vrouwen' niet de schuld.
Ja, klopt. Lucht ook lekker op.quote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Q. het volgende:
Het is veel makkelijker om de vrouwen de schuld te geven natuurlijk.
Ik vind het niet zo raar dat ze je negeren. Niets zo afstotelijk voor vrouwen als een verzuurde man die klaagt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef Nixx- het volgende:
Ik zit zelf op Paiq, maar waarom reageren die vrouwen totaal niet?
Stelletje grafzerken soms..
Ik klaag ook niet tegen die vrouwen. Die kunnen er meestal niks aan doen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef macondo het volgende:
Ik vind het niet zo raar dat ze je negeren. Niets zo afstotelijk voor vrouwen als een verzuurde man die klaagt.
Ik zou RP doen, want groter.quote:Op maandag 14 november 2011 11:44 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn twijfelt over een betaald lexa account.
Iets met bodemloze put enzo....
RP was bij mij niet echt een succes. Misschien heb je gelijk over die foto's en is dat daarom de oorzaak.quote:Op maandag 14 november 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zou RP doen, want groter.
Wat jij volgens mij echt zou moeten doen is andere foto's gebruiken. Volgens mij zie jij er goed uit, maar heb je een ongelukkige hand in het uitzoeken van de fotos. Laat een vrouw eens naar een serie fotos kijken en commentaar geven (Cue of zo. Of Spirit)
Wie .. ik?quote:Op maandag 14 november 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
Ik zou RP doen, want groter.
Wat jij volgens mij echt zou moeten doen is andere foto's gebruiken. Volgens mij zie jij er goed uit, maar heb je een ongelukkige hand in het uitzoeken van de fotos. Laat een vrouw eens naar een serie fotos kijken en commentaar geven (Cue of zo. Of Spirit)
Tussen de mensen die hier posten? Toen ik hier net kwam was het volop business.. nu niet meerquote:Op maandag 14 november 2011 13:11 schreef M1979 het volgende:
Is er ooit geteld hoeveel dates er tussen bezoekers van dit topic zijn geweest? En dus ook hoeveel er succesvol waren?:-)
Één grote orgie was dat!quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tussen de mensen die hier posten? Toen ik hier net kwam was het volop business.. nu niet meer
Ik heb Techno al een tijd niet meer gezien. Loopt die nog samen met ...euh...quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tussen de mensen die hier posten? Toen ik hier net kwam was het volop business.. nu niet meer
En volgens mij is er weinig langdurigs uitgekomen.
Meranogewaidwjetusquote:Op maandag 14 november 2011 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb Techno al een tijd niet meer gezien. Loopt die nog samen met ...euh...
MeraVigliosa... zo moeilijk is het nietquote:
Die! .... Thnx...quote:Op maandag 14 november 2011 13:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
MeraVigliosa... zo moeilijk is het niet
Ze staan nog niet in het huwelijkstopic, dus ben benieuwdquote:
Lijkt me meer dan logisch. Het is en blijft een vleeskeuring en via foto's kom je vaak anders over dan in t echie.quote:Op maandag 14 november 2011 13:17 schreef Nixx- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_mannen__.html?p=2,2
Kortom: stuur je een 'eerlijke' foto op, is het niet goed. Stuur je een 'fake' foto op, wordt je afgebrand op de date....quote:Op maandag 14 november 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me meer dan logisch. Het is en blijft een vleeskeuring en via foto's kom je vaak anders over dan in t echie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |