abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104306215
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 13 november 2011 @ 01:16:54 #2
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104306264
Digitalgirl laat het makkelijk klinken! :)

Succes Minnemin met het contact!
pi_104306428
Het hoeft ook niet moeilijk te zijn, gewoon die date regelen...
pi_104306656
wandelman kan ik niet vinden op rp, wat gemist ofzo?
UITGESCHREVEN
pi_104306943
Je bent ook betalend lid op rp picardmike?
pi_104307053
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 01:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Je bent ook betalend lid op rp picardmike?
Nee, heb me net een week geleden weer als gratis lid ingeschreven na een half jaar, of langer. Weet het niet meer.
UITGESCHREVEN
pi_104307089
Oh, zat zojuist even rond te kijken op RP uit verveling zie je een heleboel vrouwen die ik op paiq maanden geleden ook al ben tegengekomen. Na maanden nog geen geschikte man kunnen vinden???
pi_104307225
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 01:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, zat zojuist even rond te kijken op RP uit verveling zie je een heleboel vrouwen die ik op paiq maanden geleden ook al ben tegengekomen. Na maanden nog geen geschikte man kunnen vinden???
Haha,nee. ik kom ze nu van 2 a 3jr geleden ook nog tegen hoor. Zelf mijn eerste die mij als eerste interesse berichtje stuurde. Die had een jaar later als 26jrige een vriend gevonden van 40jr. Ik twijfelde toen nog, ging op vakantie daarna overstag omdat ik haar via internet opzocht en ergens vond dat ze maagd was. Ik vol sceptici over dating toch overgaan. Maar ze was me allang vergeten. tja was nieuw weet ik veel. Daarna ben ik me er wat in gaan verdiepen. Maar er zijn een legio vrouwen die er al jaren opstaan, kan je hier aankaarten maar dan krijg je hem weer terug. Aan de andere kant toch weer zielig, want ik weet dat het toch vrouwen zijn(sommige) die toch goed zijn maar gewoon sociaal stil zijnm, maar heel lief.

Ondertussen wel relaties gehad , dating en prive staan voormij volkomen gescheiden.

1 of 2jr terug ging ik is kijken hoe het op fok gaat met datingsites. Maar toch iets anders de meeste dames die ik gesproken heb, geven toch bij hoog en laag aan meerdere maanden te willen chatten en weinig dates te hebben. Miscchien dat het bij de oosterlijke fokkers anders is maar lijkt me sterk.

En daar heb ik geen zin in. Aangezien ik gewoon op datingsites sta, omdat ik als man herkent wil worden als betrouwbaar en dat gaat gewoon wat sneller. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 13-11-2011 01:57:28 ]
UITGESCHREVEN
  zondag 13 november 2011 @ 02:51:33 #10
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_104308363
Net terug van date. Wat is ze toch leuk en mooi en vooral ook erg grappig. En ze drinkt als een tempelier trouwens. Ze heeft nog steeds een perfect figuurtje. Over een week date 3.
Overal verstand van.
pi_104308889
Nice, hoe heb je die geregeld?
  zondag 13 november 2011 @ 10:51:49 #12
57047 macondo
pi_104310608
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 03:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nice, hoe heb je die geregeld?
RP.

Wel een enorme fail uitgekozen voor een film trouwens, "Drive". Leuk liefdesdrama, maar wat een bloederige zooi werd het. Kunnen mensen elkaar niet gewoon afmaken met pistolen in plaats van met vorken en scheermessen?

Besloten gisteren om ieder naar eigen huis te gaan. Logeren komt volgende keer wel.
Overal verstand van.
pi_104313641
Twee dates met een mooie,grappige,leuke, zuipende vrouw die ook nog een perfect figuurtje bezit en dan geen logeerpartij ?

Why ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104314019
Weer een leuke match na een speeddate op Paiq erbij. Minpuntje, ze noemt zichzelf een " wanhopige single" :{
Ze is jaartje ouder dan ik, ook wat minder. Dr foto's tonen wel weer een goed uiterlijk en ze is kunstenares/tekendocente das dan weer interessant :)

Afwachten maar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 13 november 2011 @ 13:17:04 #15
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104314050
Leuk dat paiq. Lerares #2013. Haar afgeknipt na dumpen ex paar maanden geleden.

Vertel nog eens een verhaal over je ex. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104314292
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:17 schreef DenWauwelaar het volgende:

Spannend toch? Nu laat ze het weer groeien?
  zondag 13 november 2011 @ 13:31:09 #17
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104314449
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Spannend toch? Nu laat ze het weer groeien?
Enorm spannend. Zo spannend dat ik de spanning niet kon bolwerken en haar verwijderd heb.

Daaaaahaaag :W
  zondag 13 november 2011 @ 13:31:15 #18
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104314452
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:17 schreef DenWauwelaar het volgende:

Ach, vrouwen kopen ook nieuwe kleren als ze weer single zijn. :P

Heb ik trouwens de vorige keer ook gedaan: een nieuw pak gekocht.
En inderdaad, sindsdien nooit meer aan de betreffende dame gedacht :D
  zondag 13 november 2011 @ 13:32:45 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104314500
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:31 schreef Thornado het volgende:

[..]

Ach, vrouwen kopen ook nieuwe kleren als ze weer single zijn. :P

Heb ik trouwens de vorige keer ook gedaan: een nieuw pak gekocht.
En inderdaad, sindsdien nooit meer aan de betreffende dame gedacht :D
Ze zag er uit als een jongetje. Kortharige, pittige types komen er bij mij niet in. Het is geen liefdadigheid. Had je maar als jongetje geboren moeten worden. :')
  zondag 13 november 2011 @ 13:39:05 #20
57047 macondo
pi_104314708
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
Twee dates met een mooie,grappige,leuke, zuipende vrouw die ook nog een perfect figuurtje bezit en dan geen logeerpartij ?

Why ?
Ik weet niet of je het cynisch bedoelde, maar ik heb er wel over getwijfeld. Had zeker kunnen zeggen "natuurlijk breng ik je naar huis" - maar ach, vind het niet erg om rustig aan te doen wat dat betreft.

Groot verschil met zoenen inderdaad.
Overal verstand van.
pi_104318858
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:39 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het cynisch bedoelde, maar ik heb er wel over getwijfeld. Had zeker kunnen zeggen "natuurlijk breng ik je naar huis" - maar ach, vind het niet erg om rustig aan te doen wat dat betreft.

Groot verschil met zoenen inderdaad.
Voel je de kriebels al ? ^O^
pi_104326023
Ok, van de week nog een leuke meid aan de lijn gehad van een datingsite. ik durf alleen niet meer te bellen omdat deze ook kinderen heeft. Ik heb nog trouwens trauma's van de vorige, toen ik wakker werd met een bil aan mijn linkerhand en mijn deken met rechts omlaag trok en ineens 2 kinderen aan het rand van het bed zag staan. Deed natuurlijk net of ik er niet was.
UITGESCHREVEN
  zondag 13 november 2011 @ 20:58:46 #23
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_104330624
Dat laatste vind ik dan weer niet helemaal normaal. Kijk, dat er vrouwen zijn met kinderen, dat is nou eenmaal zo. Maar opeens een wildvreemde man (of in mijn geval, vrouw) in bed aantreffen die de kids nog nooit gezien hebben vind ik dan niet kunnen.

Ik zou niet snel iemand laten logeren terwijl mijn dochter er is, laat staan iemand die ze totaal niet kent.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_104331829
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:58 schreef Merlijn het volgende:
Dat laatste vind ik dan weer niet helemaal normaal. Kijk, dat er vrouwen zijn met kinderen, dat is nou eenmaal zo. Maar opeens een wildvreemde man (of in mijn geval, vrouw) in bed aantreffen die de kids nog nooit gezien hebben vind ik dan niet kunnen.

Ik zou niet snel iemand laten logeren terwijl mijn dochter er is, laat staan iemand die ze totaal niet kent.
Als normaal mens doe je dat inderdaad niet maar ja het is PM
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104339366
Voor degene die hier hosselen via PM/FoBo/Dm; je krijgt er dit soort taferelen van:

Trouwen en zo #72

:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')