Failure, u haz itquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik gaat es ff mijn notificaties van FB uitzetten, dit gaat nergens meer over natuurlijk in mijn mail
ik vind ze lelijk, nu ik de foto niet meer in meeeeeeeeeeeeeeega formaat zie.... sorryquote:
Gekletst met Milka82, yoghurt met Swirls gegeten, masturberen in de trein, beetje aan mn tetten gefriemeld, de verhouding tussen reizen-bij SQ zijn- reizen berekend (4, 5, 4 uren) en gekotst op het stel dat de hele tijd voor mij zat te tongen en te smakken.. Tussendoor wat FB en Fok!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoel, lezen, of slapen, of masturberen in de trein, of geswaffeld worden door negers, gloeilampen likken, dat soort dingen
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind ze lelijk, nu ik de foto niet meer in meeeeeeeeeeeeeeega formaat zie.... sorry
Je moet het ook wel goed combineren, de rest alles zwart ofzo, anders is hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind ze lelijk, nu ik de foto niet meer in meeeeeeeeeeeeeeega formaat zie.... sorry
Je had gewoon op die gast moeten springen en je tetten in zijn gezicht moeten leggen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gekletst met Milka82, yoghurt met Swirls gegeten, masturberen in de trein, beetje aan mn tetten gefriemeld, de verhouding tussen reizen-bij SQ zijn- reizen berekend (4, 5, 4 uren) en gekotst op het stel dat de hele tijd voor mij zat te tongen en te smakken.. Tussendoor wat FB en Fok!Heb niet zo'n moeite met reizen
Wat heb jij gedaan?
Meer sorry dat ze er niet in jouw maat zijn, da's wel jammer als je ze leuk vindtquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch?Ik vind ze very naais
Ik heb maat 41-42, da's echt niet charmant, 2 van die sparkling loveboats aan je voetenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je moet het ook wel goed combineren, de rest alles zwart ofzo, anders is het![]()
maar ik zie die foto meteen kleinDacht dat het wel goed was zo
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ds ja
Jill is echt zwaar weer in de weer, het speeltje is een hit gwennie!
welke film?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Diconnected het volgende:
Schatjens ik ga die film afkijken (als ik dat red i haz a tired) en dan naar bedje!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan: ik kende een D die wij altijd een koosnaam gaven omdat ze zo lomp was![]()
Oh, en ik ben DICOOOOO
En hun luizen zijn ongesteldquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjaan d'r katten zijn aandachtshoertjes.
ahbahquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En hun luizen zijn ongesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dank je, jij ook slaap lekker!quote:
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Loooolquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjaan d'r katten zijn aandachtshoertjes.
was een inkoppertje, niet waar?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hou ohohohop ik ga dood van het lachen
Dank voor dezen waardeering!quote:
Dat kon niet want hij lag op haarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je had gewoon op die gast moeten springen en je tetten in zijn gezicht moeten leggen!![]()
Ik heb mijn toiletten gesloopt, that's it
da's waar, en ik wil ook zo naar bed.... hmmmm.... toch maar niet danquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iets zinnigs terugkrijgt tbh
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iets zinnigs terugkrijgt tbh
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat kon niet want hij lag op haarOjaaa jij had asbest project! Wel jammer dat je dr niet was
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Post ik nog een kat ook, potdomme...
Waar zijn mijn principes...
quote:Op zondag 13 november 2011 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
GEFELICITEERD MELZ!!!!!!1!1!1!1!!!
Slapen hier ook een hele groep mensen, in tentjes op de Grote Markt in de stad. Van die activisten die 'gewoon tegen' van alles zijn. Zoek een leven ofzoquote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-intocht-sint.html
![]()
Volgens bronnen op internet hadden zij de leus 'Zwartepiet is racisme' op hun T-shirt staan
![]()
Wie?quote:
Je moet wat als je nooit hoeft te werkenquote:Op zondag 13 november 2011 00:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Slapen hier ook een hele groep mensen, in tentjes op de Grote Markt in de stad. Van die activisten die 'gewoon tegen' van alles zijn. Zoek een leven ofzo
Kweenie, ik weet wel dat ie ook in Vampire Diaries speeltquote:
Oh, die serie moet ik nog downloadenquote:Op zondag 13 november 2011 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kweenie, ik weet wel dat ie ook in Vampire Diaries speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg ehh Schagelnaartje.. hoe hedde gij nu mijn nagelfoto zo kunnen verpesten?!?!![]()
![]()
Ik schrok me dood. En bij elk SC-topic dat ik opende weer.
Is die hand van jou????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Whehehehe, wel een hele eer he!quote:
Loike cursus in het buitenland?quote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah kut, ik had gisteren cursussen moeten uitzoeken waar ik heen zou willen...
Ah well... zo nog beetje kijken en anders morgen
Zelf betalen dus denk het nietquote:
Zorgsector JONGUH!!!quote:
Wat voor cursus en waarvoor?quote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah kut, ik had gisteren cursussen moeten uitzoeken waar ik heen zou willen...
Ah well... zo nog beetje kijken en anders morgen
ja I knowquote:
It's all about qualityquote:Op zondag 13 november 2011 00:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja I knowIk liep stage (dus boventallig) op een afdeling (eigenlijk 3) met 23 mensen. Daar stond normaal maar 1 persoon de gehele dag
Terwijl we soms het niet eens redde om z'n 2e.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Cursus om nķg beter te worden, je weet tog!
Voor mijn werk dus, niet om te leren punniken ofzo
Eigenlijk niet he, misschien moet ik die cursussen maar gaan géven i.p.v. volgenquote:
rtlquote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Arggggg, lekkere angry chicks muziek na de overwinning van de hoeren, schakelen ze het nog voor de afloop van het intro de film uit!!!
quote:Op zondag 13 november 2011 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he, misschien moet ik die cursussen maar gaan géven i.p.v. volgen
Hoardin' like a hoard!quote:
iddquote:
volgen bedoel je?quote:Op zondag 13 november 2011 00:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Kijk, dat bedoel ik.
Al heb ik nu al medelijden met de minder intelligente mensen die les moet gaan geven
Nee die JE les moet gaan geven bedoel ikquote:
Nee, maar dat zijn mensen die zo jaloers zijn en hun eigen waarheid hebben zodat zulke opdrachten geven aan mensen zoals ons om te pestenquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn mensen die zo jaloers zijn en hun eigen waarheid hebben zodat zulke opdrachten geven aan mensen zoals ons om te pesten
jaloezie
Hm, ik zie ze niet. Of bedoel je Maceiras?quote:Op zondag 13 november 2011 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Nerdy pokeraars, zitten best een paar loiken tussen! (lees: lekker)
Oh, okquote:Op zondag 13 november 2011 00:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee die JE les moet gaan geven bedoel ik
Da's wel een mooie beschrijving van mij jaquote:Op zondag 13 november 2011 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn mensen die zo jaloers zijn en hun eigen waarheid hebben zodat zulke opdrachten geven aan mensen zoals ons om te pesten
jaloezie
ja ik vind hem wel cutequote:Op zondag 13 november 2011 00:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm, ik zie ze niet. Of bedoel je Maceiras?
Ik vind hem alleen cute als ie zn gezicht half in zn trui stoptquote:
Van mij hadden ze ook dood gemogen, maar dan wel goed bloederigquote:Op zondag 13 november 2011 00:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed einde van die film, victory \o/
ja ik ook!quote:Op zondag 13 november 2011 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het alleen cute als ie zn gezicht half in zn trui stoptDus van halverwege zn neus omhoog zegmaar
24-cook of zoiets? Da's slecht man, SLECHTTTTTquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook!
Zijn wangen zijn een beetje té hamsterrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn
hehehehhehee! mooi is die he!quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat doee ik. Ik mis SouthparkSjittie wok
Bwhehehe ik weet niet eigenlijk. Kan me niet herinnerenquote:Op zondag 13 november 2011 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehhehee! mooi is die he!
Heb je ook die sushi tegen de shitty wok gezien?
Nee jongequote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
24-cook of zoiets? Da's slecht man, SLECHTTTTT
Blijkt dat het uiteindelijk allemaal van die rare Chinese eigenaar van de shitty wok is, of zoiets... was geen topper hoor. Da's nog steeds Critter Christmanquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe ik weet niet eigenlijk. Kan me niet herinnerenWel die met Subway dat ze gesponsord willen worden door Shitty wok
Ik zit nu Pokeren te kijken, da's ook leuk man!quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee jongeTLC eckte vrouwenzender!
24 kitchen is wel lekker om het gebak te bekijken
Ja ik ook.quote:Op zondag 13 november 2011 00:33 schreef megamandy het volgende:
Pokeren vind ik leuk om te doen, maar om te kijken vind ik het zo saai
Ik ben zo iemand die niet altijd wint, maar ook niet altijd verliestquote:
Gewoon Bibi heet ze hier volgens mij! Ze post ook wel eens wat. Volgens mij ook in het meet-topic.quote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie is nou die opper-lurker? Ik weet het niehiehiehiehiet!
Que?quote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie is nou die opper-lurker? Ik weet het niehiehiehiehiet!
De ultieme testquote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar even zeiken, kijken of het terug geplaatste toilet dat houdt
Ja echt gewonnen heb ik ook nog nooit volgens mijquote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die niet altijd wint, maar ook niet altijd verliestIk doe ook altijd eeuwig mee aan een potje.
in het ultrageheime FB-groepje geven ze me geen antwoordquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja echt gewonnen heb ik ook nog nooit volgens mijIk sjans altijd
Ooh maar zodra ik in mijn bh zit zou ik sowieso winnen, dat is niet eerlijk voor de andere mensenquote:
Bwhehehequote:Op zondag 13 november 2011 00:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh maar zodra ik in mijn bh zit zou ik sowieso winnen, dat is niet eerlijk voor de andere mensen
That's mequote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon Bibi heet ze hier volgens mij! Ze post ook wel eens wat. Volgens mij ook in het meet-topic.
Ik heb jou nog nooit gezienquote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef bibi het volgende:
[..]
That's me
Volgens sommige heb ik geen leven
Marlies of C&A rip off?quote:
Ja zie je nou wel! Ik ben heul niet gekquote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef bibi het volgende:
[..]
That's me
Volgens sommige heb ik geen leven
Oh ist en bikini?quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Marlies, C&A bestaat niet voor mijn maatEerste bikini ooit die fatsoenlijk zat
Hoezo geen leven eigenlijk?quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja zie je nou wel! Ik ben heul niet gek
Jawel, na heeeel veel pogingenquote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nooit dat die zo geland is
quote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ist en bikini?
Ik weet niks van mode joh.... whehehe
Nou, ik ben weg, doeg!
Heb ik hier ook altijd, altijd als ik rustig bezig ben komen ze me weer storenquote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
En alles wat ik wilde doen was gewoon rustig lezen
quote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb bijgelezen.
Maar bibi, ik vind je wel leuk hoor! Kan me persoonlijk gewoon niet voorstellen dat ik al onze onzin zou lezen zonder er deel aan te nemen.
Het was trouwens echt supergezellig! Heb zooo hard gelachen, lekkere nomz en mooie lakjes! En iedereen is zo leuk en lief.
Oh, en ik heb honger.
Lin! Terwijl we ballen aan het eten waren toch?quote:Op zondag 13 november 2011 02:37 schreef Mss het volgende:
Ik trok bij thuiskomst mijn kleren uit en toen viel er ineens een nagellakje uit mijn BH. Wie had die daar ook alweer gestopt? SQ?
Jill kwam naar mij toe rennen vanochted, gaf een knuffel, en rende gelijk weer terug haar bed in onder de deken, ze is nog doodmoequote:Op zondag 13 november 2011 08:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog een keer: gefeliciteeeerd!
Al een dikke kus van Jill gekregen?
quote:Op zondag 13 november 2011 02:37 schreef Mss het volgende:
Ik trok bij thuiskomst mijn kleren uit en toen viel er ineens een nagellakje uit mijn BH. Wie had die daar ook alweer gestopt? SQ?
quote:Op zondag 13 november 2011 11:26 schreef Loqi het volgende:
Ik heb gister op de verjaardag nog nagels gelakt (om 1 uur) bij een oudere mevrouw (heel netjes met base- en topcoat enzulks) en bij een jonge gast
paars en groen
(alle vervelende mensen waren trouwens al weg van de verjaardagdus daar was het ook gezellig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 13 november 2011 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb niet veel foto's maar er zitten wel weer een paar pareltjes tussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die nagellakdoos
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb niet veel foto's maar er zitten wel weer een paar pareltjes tussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die borden!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel commentaar gehad??
Unfuckingtitled = Uft. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik het doorhad.quote:
Vooral veel blikken!quote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die borden!!!!!![]()
Veel commentaar gehad??
quote:Op zondag 13 november 2011 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Unfuckingtitled = Uft. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik het doorhad.
Whaha, die foto's!
'quote:Op zondag 13 november 2011 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kerel met zn 'tetten? Tieten!' opmerking
quote:Op zondag 13 november 2011 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kerel met zn 'tetten? Tieten!' opmerking
Of die ganstaahkindjes, geeezzzquote:Op zondag 13 november 2011 12:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
'
Die was ook mooi ja
WIL JE AAN HAAR TIETEN ZITTEN??
Ik verstond heul niet wat die zeiden, behalve dan: blablablabla BITCH! was wel een welkom in Eindhoven momentquote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of die ganstaahkindjes, geeezzz
Joysa heeft trouwens veel mensen boos gemaakt op de terugweg door keihard tegen ze aan te lopen
Het lag er meer aan dat ze dronken was dan dat ze haar bus wil halenquote:Op zondag 13 november 2011 12:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik verstond heul niet wat die zeiden, behalve dan: blablablabla BITCH! was wel een welkom in Eindhoven moment![]()
Whehe je moet ook gewoon niet fucken met een vrouw die haar bus wil halen! Wij gingen ook dwars door een overstekende Glow groep heen lopen, ga niet de trein missen zodat die mensen rustig over kunnen steken
Hahahhaahquote:Op zondag 13 november 2011 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het lag er meer aan dat ze dronken was dan dat ze haar bus wil halenEINZ11!!!1
Niet heel vreemdquote:Op zondag 13 november 2011 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga maar es douchen, alles stinkt naar rook
Jaquote:Op zondag 13 november 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
stinken jullie niet naar vuurkorf dan?
Jaquote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Roken![]()
Maar ben ik nou serieus de enige die geen facebook heeft?
En zitten jullie nou allemaal daar te praten?
Het was best vermakelijk hoorquote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn excuses aan iedereen voor het niveau van gisteren![]()
misschien toch eens een alcoholvrije meet proberen
quote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Roken![]()
Maar ben ik nou serieus de enige die geen facebook heeft?
En zitten jullie nou allemaal daar te praten?
Wat een goeden garp!quote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
EINZquote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Neinquote:Op zondag 13 november 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nooooooooo DON'T!!quote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
En dan blijf ik hier zeker alleen achter met Whoopquote:
Dm je feestboeknaam maarquote:Op zondag 13 november 2011 12:53 schreef BGTes het volgende:
Mag BGTes ook in de feestboek?
Of ben ik iets te nieuw?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 13 november 2011 12:53 schreef BGTes het volgende:
Of ben ik iets te nieuw?
Jupsquote:Op zondag 13 november 2011 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan blijf ik hier zeker alleen achter met Whoop
Volgens mij ben ik nieuwer dan jijquote:Op zondag 13 november 2011 12:53 schreef BGTes het volgende:
Of ben ik iets te nieuw?
Echt?quote:Op zondag 13 november 2011 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nieuwer dan jij
fuuuu ik heb hem per ongeluk aan nagel gestuurd xD Mijn scherm versprongquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 12:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
fuuuu ik heb hem per ongeluk aan nagel gestuurd xD Mijn scherm versprong
Kutclownquote:Op zondag 13 november 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net nog IT afgekeken met lindy en die is nu ook weg! Poepen!!!
I haz a friend!quote:Op zondag 13 november 2011 12:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
fuuuu ik heb hem per ongeluk aan nagel gestuurd xD Mijn scherm versprong
Jij mag hem ook zien hoorquote:Op zondag 13 november 2011 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I haz a friend!
O nee toch niet
5 handen volquote:Op zondag 13 november 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
princess-a had de beste tetten trouwens!
En jij kan het wetenquote:Op zondag 13 november 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Jaquote:Op zondag 13 november 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zei zegtquote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Maak een poll om het te checken EINZ!quote:Op zondag 13 november 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik wel bijna alle tetten heb gehad!
alleen die van mirjam, bibi en bubsel niet denk ik...quote:Op zondag 13 november 2011 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maak een poll om het te checken EINZ!
Nueckenquote:
Ik voelde me erg gekwest daardoorquote:Op zondag 13 november 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen die van mirjam, bibi en bubsel niet denk ik...
Sorry,quote:Op zondag 13 november 2011 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
en mss kan helen goeden langen verhalen vertellen!
sorry!quote:Op zondag 13 november 2011 13:11 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik voelde me erg gekwest daardoor
Aaaaarrrrrrr aaaaaarrrrrr....
Oeh! Tutorial materiaal!! 'Hoe wallen te verdoezelen' en dan iets met die theezakjestruc doen ofzoquote:Op zondag 13 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
net make-up aan het afhalen... Die wallen
Jij lurkte dus echtquote:Op zondag 13 november 2011 13:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh! Tutorial materiaal!! 'Hoe wallen te verdoezelen' en dan iets met die theezakjestruc doen ofzo
quote:Op zondag 13 november 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik had je graag op je bek gepakt space!
quote:Op zondag 13 november 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Muhahahahaquote:Op zondag 13 november 2011 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik ben op internet beter dan in het echt
Ik ben aan het overwegen een facebook aan te maken. I CAN'T TAKE ZHE PRESSURE EINZ!
Ik dacht dat je mijn tetters wilde hebbenquote:Op zondag 13 november 2011 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ze een beetje bij jou weghalen mogen ze het wel bij mij erbij stoppen hoor
nee, ik vond je zo lief ende onschuldig! Later op de avond bleek dat nog wel mee te vallenquote:Op zondag 13 november 2011 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgens mij geloofde SQ het bij mij geeneens helemaal.
Van allebei een beetje danquote:Op zondag 13 november 2011 13:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn tetters wilde hebben
quote:Op zondag 13 november 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vond je zo lief ende onschuldig! Later op de avond bleek dat nog wel mee te vallen
Speciaal voor jou uggs aan gedaan en een andere lv tas en een ander sjaaltje mee!!!quote:Op zondag 13 november 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
er stonden echt maar een paar tettenfoto's op mijn camera
ik heb wel het louis vuitton tassjaaltje van sharana vereeuwigd!!
Je mag het extragraties hebben!quote:Op zondag 13 november 2011 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ze een beetje bij jou weghalen mogen ze het wel bij mij erbij stoppen hoor
En ik maar denken dat de meet maandag was... Helemaal geregeld dat ik morgenavond in Eindhoven ben enzo...quote:Op zondag 13 november 2011 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar jij komt wel naar meetsdan mag het
Dan hoef ik geen padding meer EINZ!!!1quote:Op zondag 13 november 2011 13:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je mag het extragraties hebben!
jaquote:Op zondag 13 november 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Speciaal voor jou uggs aan gedaan en een andere lv tas en een ander sjaaltje mee!!!
Ik zag Kensington.. Ze zijn mooiquote:Op zondag 13 november 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Speciaal voor jou uggs aan gedaan en een andere lv tas en een ander sjaaltje mee!!!
Wat?quote:Op zondag 13 november 2011 13:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de meet maandag was... Helemaal geregeld dat ik morgenavond in Eindhoven ben enzo...
Nvmquote:
Ik krijg het al extragraties tssssquote:Op zondag 13 november 2011 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
allemaal bieden op wat tettenspek van P-a
Goedem garpquote:Op zondag 13 november 2011 13:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
NvmWas grapje...
Morgen heeft m'n vriend een VVE-vergadering en ik ga dan ff z'n huisje poetsen... En dat huisje staat in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |