Ik ga waarschijnlijk nog wel een keer met firefly (alleen nog niks concreets afgesproken).quote:Op zondag 13 november 2011 00:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een keer mee als mensen van hier ergens gaan stappen. Gezellig!
Jij maakt dingen stijf, is heel wat anders.quote:Op zondag 13 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er stijf en afstandelijk aan mij?
Dat weet je helemaal niet. Niemand weet hoe ik eruit ziequote:Op zondag 13 november 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:
Ik weet hoe Cactus eruit ziet dus ik weet of ze aan Mila kan tippen of niet.
Geen idee, ben je dat?quote:Op zondag 13 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er stijf en afstandelijk aan mij?
Ohja.quote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij maakt dingen stijf, is heel wat anders.
Ja slaap lekkerquote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Kinders, ik ga slapen. Weltruste!
Trsuten!quote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Kinders, ik ga slapen. Weltruste!
Tik-Tak Tik-Takquote:
Al eerder op stap geweest met Firefly of niet?quote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk nog wel een keer met firefly (alleen nog niks concreets afgesproken).
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel een interessante vraag.
Zou ik iemand gelukkig(er) kunnen maken zoals ik nu (de onvolwassen ik) ben?
Ik vraag me dat ook af, hoor. En ik vermoed dat het antwoord "nee" is. Vandaar ook dat de vrouw die voor me zou vallen wel een beetje abnormaal zal moeten zijnquote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel een interessante vraag.
Zou ik iemand gelukkig(er) kunnen maken zoals ik nu (de onvolwassen ik) ben?
Je hebt me in een depressie geduwd door te beginnen over je relatie.quote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja.
Trouwens, morgen komt Newbie weer bij mij
1 keer, in utrecht (daar woon ik), en dat was wel vetquote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Al eerder op stap geweest met Firefly of niet?
Die Josh Holloway heb ik nog nooit gezien, waar is die van?quote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
De George Clooney van FOK! is natuurlijk Dizer.Maar die heeft geen foto's meer in zijn fobo
oh ja die kan ik me wel herinneren!quote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
De George Clooney van FOK! is natuurlijk Dizer.Maar die heeft geen foto's meer in zijn fobo
Jij bent dan ook wel de meet expert geloof ikquote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Wat ben je toch een aanstellerquote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt me in een depressie geduwd door te beginnen over je relatie. [ afbeelding ]
Geen idee, ik googlede.quote:Op zondag 13 november 2011 00:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die Josh Holloway heb ik nog nooit gezien, waar is die van?
Coolquote:Op zondag 13 november 2011 00:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
1 keer, in utrecht (daar woon ik), en dat was wel vet
Dizer heb ik nooit gemeet. Maar die postte wel eens foto's.quote:Op zondag 13 november 2011 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel de meet expert geloof ik
Dan ga je vast iemand heel gelukkig makenquote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van jullie allemaal!
Jep, ik hoopte dat er meerdere mensen van het forum meewilden, maar dat valt een beetje tegen tot nu toequote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Cool. En meestal is het nog leuker wanneer je met een groepje leuke mensen bent (moet wel niemand bij zijn die alleen maar komt stoken enzo).
Aangepastquote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je vast newbie heel gelukkig maken
Beetje vlak wel. Geen uitgesproken gelaatstrekken, wat ik juist wel aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef mrk.n het volgende:
En Axel, wat vind je van haar gezicht dan?
[ afbeelding ]
Misschien wil ik wel, hangt er vanaf waar en wanneer.quote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jep, ik hoopte dat er meerdere mensen van het forum meewilden, maar dat valt een beetje tegen tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |