Ik ookquote:
Geen enkele, al zou ik best wel die een na laatste willen zijn.quote:
Holy fuck, nu je 't zegt. Lijkt wel alsof de proporties niet kloppen? Alsof ze zo'n midget isquote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef Phantomesse het volgende:
Zij is echt de definitie van klein maar fijn, wat een lijfje...
Nu ben ik verdrietigquote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck, nu je 't zegt. Lijkt wel alsof de proporties niet kloppen? Alsof ze zo'n midget is. Ik ben 1m90+, een chick moet echt niet zo klein zijn. Dat verschil tussen ons dan ziet er niet uit, en je moet als een giraffe die water aan het drinken is bij een meertje bukken als je d'r wilt kussen
. Beter een lange chick, die je staand kan ballen ook nog
.
[ afbeelding ]
Oke, speciaal voor jou stel ik bij tot 1:60 en langerquote:Op zondag 13 november 2011 18:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nu ben ik verdrietig
Ik ben 1.63,5 maar ik val op lange mannenook 1.90+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Ik ben 1.72, dus ik wil een man van minimaal 1.85 zodat het er niet idioot uitziet als ik stilletto's draagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Ik ben 1.72, dus ik wil een man van minimaal 1.85 zodat het er niet idioot uitziet als ik stilletto's draag
19 November meisje, komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoera!quote:
Ah, don't really care hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 00:22 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk dat Krioro zijn foto in een spoiler wil hebben trouwens
zG, Schatje, niet haten. Beter deel je wat Turkse spijzen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:48 schreef zarGon het volgende:
Phantomesse, kap eens met je standaard PI.
Dit.quote:Op maandag 14 november 2011 02:20 schreef krioro het volgende:
Zo, net wakker.
[..]
zG, Schatje, niet haten. Beter deel je wat Turkse spijzen.
LOL, zag er echt een half uur geleden nog één. Komt het zo vaak voor? Is het niet een soort van henna ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef aight1 het volgende:
Hoe kan het dat veel oude Somalische mannen een oranje baard krijgen? Dat ziet er raar uit, vind ik.
Ja weet niet, ik ging er de laatste tijd op letten, en zie er nog best watquote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, zag er echt een half uur geleden nog één. Komt het zo vaak voor? Is het niet een soort van henna ofzo?
Ik weet niet waar jij woontquote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik ging er de laatste tijd op letten, en zie er nog best watKan ook iets in de genen zitten, lijkt me niet dat het kunstmatig is..
quote:It is a common sight in Somaliland to see elderly men with their beards died orange from henna. Sometimes you see some pretty spectacular shades of orange; other times the dye-job is more subdued, or limited only to the tip of a goatee.
You only see it on old men, because of course their hair must be white in order to take on the colour from the dye.
Perhaps my Somali friends and readers can help me out here, as I’m not entirely sure of the significance of the hennaed beard – is it done simply to hide their white hair, or is there some deeper purpose or meaning? In any case, it looks pretty awesome.
quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Spange chicks die doen alsof ze zolderkamerautisten zijn.
Ohquote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont? Van Google op "orange beard somalia"
! :
[..]
Hoiquote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe, maar 't is zo. Eerder bi's btw denk ik
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |