want?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Hmmm zit te denken om mijn septum er uit te halen.
Het grootste deel van de tijd heb ik hem toch opgeklapt en als ik hem niet opgeklapt heb ben ik de hele tijd aan het frummelen omdat ik denk dattie scheef zitquote:
Ik heb 'm ook om die reden verwijderd.. zat toch meeste tijd in m'n neus dan eruit en verder zat ie alleen maar in de weg vond ik.. uiteindelijk verwijderd. Als ik 'm weer wil, kan ik 'm nog altijd zetten.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het grootste deel van de tijd heb ik hem toch opgeklapt en als ik hem niet opgeklapt heb ben ik de hele tijd aan het frummelen omdat ik denk dattie scheef zit
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef GimmeGore het volgende:
...
En dit is wss de laatste maat waarop ik nog enigszins wegkom met plugs als "gewoon grote oorbellen" ivm stage en werk
grappig...één lijf dan dan twee zo verschillende reactiesquote:Op donderdag 1 december 2011 19:05 schreef GimmeGore het volgende:
yup, rechts zit nu op 18 en een beetje (6 lagen tape) maar rechts is mijn moeilijke kant. Stretchen wil daar niet zo, maar bijvoorbeeld mijn rechter tepelpiercing ging ook lastiger dan links.
apart en leuk......en heb je ook een soort of industrial?...:-)quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:54 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
en zo ziet 22mm er bij mij dus uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |