Ja, dat is een veelgehoord probleem: onzekerheid voortvloeiend uit de muziek. Mocht er vanavond een nummer voorbij komen die jou wel bevalt dan moet je je kans grijpen om een meisje te versieren. Dan ben je één brok zelfverzekerdheid en kan er eigenlijk niets meer mis gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Generalissimo het volgende:
Ja ik weet niet ben ook wat onzeker omdat die clubmuziek me totaal niet trekt.
Inderdaad, het ene meisje stapt op je af en gaat met je hosselen/kussen en alles. Het andere meisje staat in de hoek mooi te zijn en wacht tot iemand op der afstapt. En het andere meisje zuipt der eigen lam en pakt iedere wanhopige man.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Verkeerde plek, TS. Fokkers gaan niet uit.
Maar zoiezo, elke meisje is anders.
WAAROM ZIJN VROUWEN ZO INGEWIKKELDquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Inderdaad, het ene meisje stapt op je af en gaat met je hosselen/kussen en alles. Het andere meisje staat in de hoek mooi te zijn en wacht tot iemand op der afstapt. En het andere meisje zuipt der eigen lam en pakt iedere wanhopige man.
Dit idd. Ik vind t dr ook al snel veel te dik boven op liggen hoe sommige je aanspreken in een club/discotheek. Maar een vriendin van mij hoef je maar met 'boe' aan te spreken en ze is bij wijze van spreken verliefdquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Verkeerde plek, TS. Fokkers gaan niet uit.
Maar zoiezo, elke meisje is anders.
Vooral dat eerste stuk! Zorg ervoor dat je oogcontact hebt gehad voordat je op haar afstapt. Niet irritanter als een gozer die uit het niets ineens voor je staat met een of andere suffe openingszin.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef Cactus1 het volgende:
Zorg voor oogcontact en flirt op afstand en zorg dat je bij haar in de buurt komt te staan en laat haar de rest doen. Vrouwen houden ook van jagen
Dit. En als ze niks doet wanneer je dichter bij gaat staan weet je gelijk dat je niet in de smaak bent gevallen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef Cactus1 het volgende:
Zorg voor oogcontact en flirt op afstand en zorg dat je bij haar in de buurt komt te staan en laat haar de rest doen. Vrouwen houden ook van jagen
Ik zie je als zo'n ECI boekenverkoper of Jehova, bij mij werkt dat dus totaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 03:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
nee en nee. gewoon flotte babbel + uitstraling en je bent binnen.
TS ligt brak in zn bed te rukkenquote:
Pics?quote:Op zondag 13 november 2011 15:10 schreef Generalissimo het volgende:
Niet geneukt wel een meisje gezoent maar was zo dronken dat ik niet meer weet hoe ik met haar aan de praat raakte. Was wel een mooie meid, heb haar op facebook beetje berichtjes sturen en misschien wat met haar drinken volgende week
Foute tenten iddquote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef blinkgirl het volgende:
Als ik de jongen in kwestie aantrekkelijk vind, dan boeit het me echt niet wat hij zegt (zolang het maar netjes blijft, natuurlijk). Meestal gaat het ook om iets spontaans wat er gebeurt en waar hij dan op inhaakt, bv. een bepaald nummer dat opstaat ofzo, of als hij zich naast je wurmt aan de bar om ook iets te bestellen.
Maar ik moet toegeven dat dit soort dingen veel gemakkelijker gaan als je naar een soort feestachtige kroeg gaat (in Amsterdam bv. de kleine cooldown, feest van joop, bubbels, dat foute rijtje zeg maar) dan wanneer je echt naar een club gaat. Daar zijn gewoon minder spontane aanknopingspunten en is de sfeer ook anders; komen mensen inderdaad voor de muziek en het losgaan, niet om sociale contacten te leggen.
Nuchter moet je daar ook niet komen, ik moet bekennen dat ik me daar ook iets te vaak iets te gemakkelijk heb laten versieren door die sfeer en de abominabele hoeveelheden bierquote:Op zondag 13 november 2011 19:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Foute tenten idd![]()
Ik versier daar nooit, want ik kan slecht tegen de sfeer daar..
Maar TS, hoe heb je dr nu versierd? Aan onze tips gedacht? Of ben je het allemaal vergeten door de drank?
Ik ben veel vergeten door de drank, maar deze tip heeft mij wel flink geholpen:quote:Op zondag 13 november 2011 19:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Foute tenten idd![]()
Ik versier daar nooit, want ik kan slecht tegen de sfeer daar..
Maar TS, hoe heb je dr nu versierd? Aan onze tips gedacht? Of ben je het allemaal vergeten door de drank?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Doodloper het volgende:
Hang 'm dr gewoon in joh als ze effies niet kijkt.
Haha so trie mbt foute kroegenquote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef blinkgirl het volgende:
Als ik de jongen in kwestie aantrekkelijk vind, dan boeit het me echt niet wat hij zegt (zolang het maar netjes blijft, natuurlijk). Meestal gaat het ook om iets spontaans wat er gebeurt en waar hij dan op inhaakt, bv. een bepaald nummer dat opstaat ofzo, of als hij zich naast je wurmt aan de bar om ook iets te bestellen.
Maar ik moet toegeven dat dit soort dingen veel gemakkelijker gaan als je naar een soort feestachtige kroeg gaat (in Amsterdam bv. de kleine cooldown, feest van joop, bubbels, dat foute rijtje zeg maar) dan wanneer je echt naar een club gaat. Daar zijn gewoon minder spontane aanknopingspunten en is de sfeer ook anders; komen mensen inderdaad voor de muziek en het losgaan, niet om sociale contacten te leggen.
in een disco komt geen enkele meid voor een goed gesprek,dus laat die gedachte varen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:39 schreef Generalissimo het volgende:
Vraag lijkt me duidelijk. Ik vind dat versieren met uitgaan altijd maar cheap en er te dik opliggen. Hou ook niet van het echte uitgaan in een discotheek met house en clubmuziek. Technofeestje of hardcore hou ik wel van maar dan komt iedereen voor de muziek en niet voor het versieren. Versieren in de trein op school ofzo ben ik veel beter in, dan gaat het veel spontaner. Maar ik ga vanavond uit in een discorheek en vroeg me af hoe dat versieren met uitgaan moet? Hoe spreek je een vrouw aan? Gewoon met "hee wat zie je er leuk uit?" of "hee kom je hier vaker"? Wat is dat voor neppe zooi.
Dan wordt het een dure avond, dat komt pas later als je weet dat het de investering waard isquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Isis20 het volgende:
"Kan ik je iets te drinken aanbieden ?"
Nee gewoon nee, dat is alsof je haar tijd wilt kopen alsof je geen enkel eergevoel hebt. Zodra je een leuk gesprek hebt kan je eventueel naar de barvrouw/man wenken dat je 2 drankjes wilt. Maar drank aanbieden zonder dat je iets van contact hebt is gewoon sneu.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Isis20 het volgende:
Misschien moet ik dat ook maar eens doen denk dat het meer gaten vult dan mijn slap gelul.quote:Op zondag 13 november 2011 14:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Meestal laat ik gewoon mijn piemel zien![]()
Kutkick...quote:
Was wel heel geïnteresseerd hoe TS het nu doetquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kutkick...
TS is allang getrouwd, 3 kinderen etc..
3 jaar geleden waren de drankjes goedkoper.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:50 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Dan wordt het een dure avond, dat komt pas later als je weet dat het de investering waard is
het maakt niet uit WAT je doet het gaat erom HOE je het doet...je kunt het meest onzinnige zeggen zolang je het op een aantrekkelijke manier doet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:39 schreef Generalissimo het volgende:
Vraag lijkt me duidelijk. Ik vind dat versieren met uitgaan altijd maar cheap en er te dik opliggen. Hou ook niet van het echte uitgaan in een discotheek met house en clubmuziek. Technofeestje of hardcore hou ik wel van maar dan komt iedereen voor de muziek en niet voor het versieren. Versieren in de trein op school ofzo ben ik veel beter in, dan gaat het veel spontaner. Maar ik ga vanavond uit in een discorheek en vroeg me af hoe dat versieren met uitgaan moet? Hoe spreek je een vrouw aan? Gewoon met "hee wat zie je er leuk uit?" of "hee kom je hier vaker"? Wat is dat voor neppe zooi.
Gewoon de look geven als man zijnde. Geld 3 jaar na de start van dit topic nog steedsquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het maakt niet uit WAT je doet het gaat erom HOE je het doet...je kunt het meest onzinnige zeggen zolang je het op een aantrekkelijke manier doet.
oo 2011quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon de look geven als man zijnde. Geld 3 jaar na de start van dit topic nog steeds
Denk toch vrouw, hont en 3 kinderen. Hij post al tijdje niet meer...quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo 2011hehe. hoe zal t met TS zijn afgelopen?
of t avondje stappen is verkeerd afgelopenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk toch vrouw, hont en 3 kinderen. Hij post al tijdje niet meer...
Iddquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of t avondje stappen is verkeerd afgelopenmaar laten we van jouw scenario uitgaan , klinkt een stuk mooier
Dit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:39 schreef Generalissimo het volgende:
hardcore hou ik wel van maar dan komt iedereen voor de muziek en niet voor het versieren.
Dankje ook voor mijn vriendinnen graag nu oprottenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Isis20 het volgende:
Toekomstperspectiefquote:Op zondag 13 november 2011 00:02 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wat vinden vrouwen leuke onderwerpen om over te praten in de club of in de bar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |