Ja, dat is een veelgehoord probleem: onzekerheid voortvloeiend uit de muziek. Mocht er vanavond een nummer voorbij komen die jou wel bevalt dan moet je je kans grijpen om een meisje te versieren. Dan ben je één brok zelfverzekerdheid en kan er eigenlijk niets meer mis gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Generalissimo het volgende:
Ja ik weet niet ben ook wat onzeker omdat die clubmuziek me totaal niet trekt.
Inderdaad, het ene meisje stapt op je af en gaat met je hosselen/kussen en alles. Het andere meisje staat in de hoek mooi te zijn en wacht tot iemand op der afstapt. En het andere meisje zuipt der eigen lam en pakt iedere wanhopige man.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Verkeerde plek, TS. Fokkers gaan niet uit.
Maar zoiezo, elke meisje is anders.
WAAROM ZIJN VROUWEN ZO INGEWIKKELDquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Inderdaad, het ene meisje stapt op je af en gaat met je hosselen/kussen en alles. Het andere meisje staat in de hoek mooi te zijn en wacht tot iemand op der afstapt. En het andere meisje zuipt der eigen lam en pakt iedere wanhopige man.
Dit idd. Ik vind t dr ook al snel veel te dik boven op liggen hoe sommige je aanspreken in een club/discotheek. Maar een vriendin van mij hoef je maar met 'boe' aan te spreken en ze is bij wijze van spreken verliefdquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Verkeerde plek, TS. Fokkers gaan niet uit.
Maar zoiezo, elke meisje is anders.
Vooral dat eerste stuk! Zorg ervoor dat je oogcontact hebt gehad voordat je op haar afstapt. Niet irritanter als een gozer die uit het niets ineens voor je staat met een of andere suffe openingszin.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef Cactus1 het volgende:
Zorg voor oogcontact en flirt op afstand en zorg dat je bij haar in de buurt komt te staan en laat haar de rest doen. Vrouwen houden ook van jagen
Dit. En als ze niks doet wanneer je dichter bij gaat staan weet je gelijk dat je niet in de smaak bent gevallen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef Cactus1 het volgende:
Zorg voor oogcontact en flirt op afstand en zorg dat je bij haar in de buurt komt te staan en laat haar de rest doen. Vrouwen houden ook van jagen
Ik zie je als zo'n ECI boekenverkoper of Jehova, bij mij werkt dat dus totaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 03:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
nee en nee. gewoon flotte babbel + uitstraling en je bent binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |