Ook nietquote:
heb even gegoogled en ik zie dat ik inderdaad helemaal verkeerd zatquote:
daar zocht ik het ook maar dat is het dus nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:34 schreef Disana het volgende:
Toques worden in zoveel sporten gebruikt. Door mannen.
off topic.... (maar ligt gevoelig hier) het is rugby of australian footballquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:35 schreef BrandX het volgende:
In alle vechtsporten sowieso, maar ik dacht ook in American Footbal en (australisch) rubgy en ijshockey.
Ik reken hem goed.quote:
quote:Toque is also used for a hard type hat or helmet, worn for riding, especially in equestrian sports, often black and covered with black velvet.
Je mag van mij zoveel off topic gaan als je wil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
off topic.... (maar ligt gevoelig hier) het is rugby of australian football
Dan verwarde ik hem met een Tok.quote:
zeker omdat Brand het lef had om het austalisch rugby te noemenquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag van mij zoveel off topic gaan als je wil.
Is juist leuk.
Gebeurt in andere topics ook. Is niks mis mee.
Moet je eens in het raad het plaatje topic kijken. Daar wordt meer geluld over het avondeten dan dat er wordt geraden.
Tuurlijk. Ik weet zelfs wie vierde werdquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jij, als sportliefhebber Tong, weet als geen ander wie er wereldkampioen rugby is
Volgens mij heb je deze vraag al eerder gesteld: Schindler's List.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:33 schreef tong80 het volgende:
Met welke film won Steven Spielberg zijn eerste Oscar als regisseur ?
Juist.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb je deze vraag al eerder gesteld: Schindler's List.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:57 schreef Disana het volgende:
In welke film speelde Julie Andrews een man?oeh een oude z/w film. Als man heeft ze een rockcostuum aan, maar verder weet ik het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Hij is niet zo oud dat hij in z/w isquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh een oude z/w film. Als man heeft ze een rockcostuum aan, maar verder weet ik het niet meer
niet? ik heb een zwart wit beeld voor mequote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is niet zo oud dat hij in z/w is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |