Academy award geweigerd. (=Oscar).quote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat om een grote prijs/award.
Jui8stquote:
Golden Raspberry Award; Razzie?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef tong80 het volgende:
Wie is de enige regisseur die de zogenaamde tegenhanger van de Oscar in ontvangst nam ? De Rabby voor de slechtste film.
Die film met die paaldansers... ?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Rucky het volgende:
Paul Verhoeven iig. (maar ik weet niet of die dat als regiseur deed)
idd Showgirls was dat (volgens mij)quote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die film met die paaldansers... ?
Denk dat dat wel klopt.
Juistquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Rucky het volgende:
Paul Verhoeven iig. (maar ik weet niet of die dat als regiseur deed)
Met een zwarte en witte jongen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef Rucky het volgende:
Paul McCartney heeft fantastische muziek gemaakt. Hij heeft ook eens meegespeeld in een videoclip van een andere artiest.
Welke clip, nummer of van welke artiest?
Dat is idd wel van hem (met Stevie Wonder) maar het nummer wat ik bedoel speelt hij heel even in de videoclip maar hij zingt niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met een zwarte en witte jongen?
Hoe heette dat nummer ook weer...
Ivory and Ebony?
Een camio dus? Wel een nummer van hem though?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is idd wel van hem (met Stevie Wonder) maar in dit nummer speelt hij heel even in de videoclip maar hij zingt niet.
Ik wacht nog even met tips.
quote:
Even corrigerenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef Rucky het volgende:
Paul McCartney heeft fantastische muziek gemaakt. Hij heeft ook eens meegespeeld in een videoclip van een andere artiest.
Dat was Stevie Wonder. De artiest werd ook wel de zingende huisvrouw genoemd.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef trabant het volgende:
Cameo
En zong McCartney dat niet met Michael Jackson? Of was het een echte zwarte artiest?
quote:
Zijn er zoveelquote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef Rucky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |