Ik vind het zieligquote:Op woensdag 23 november 2011 09:54 schreef bianca en michael het volgende:
http://www.cesarsway.com/(...)avorite-Dog-Video-13
Ik moest hier zo om lachen.... (en ergens vind ik het ook een beetje zielig, maar dat is heel in de verte hoor)
Shit, ik geef het even door aan Diever en verander het even onder de snelkeuze op zijn mobieltje.quote:
Sowieso, als hond wil je echt niet bij mij terecht komenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 10:46 schreef bianca en michael het volgende:
O nee he, krijgen we nu weer een ik-laat-mijn-honden-6-uur-per-dag-uit-dus-die-zijn-pas-gelukkig discussie... ?
Huh wie had het over de dood van Karel en dat dat niet kut is? Volgens mij ging het over honden die niet (genoeg) worden uitgelaten.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, dat er ergere dingen in het leven zijn wil niet zeggen dat het niet kut is dat mijn Karel dood is, wat een gelul zulke redenaties![]()
Wie weet loopt de eigenaar wel 3 keer per dag een uur en heeft het beest dan alsnog teveel energie. Iedereen staat altijd weer zo lekker snel klaar met zijn/haar mening. En als het al ik weet niet hoelang goed gaat met het beest op de loopband dan zal er best vertrouwen zijn opgebouwd dat het goed gaat. (Ik zou ook niet weten wat er mis kan gaan btw, de band loopt af en het beest heeft geen jas aan die vast kan komen te zitten ofzo)quote:Op woensdag 23 november 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet, maar niet met je hond lopen of een loopband vind ik 2 uitersten.
Ik zou dan zeggen; lekker naar een uitlaatserviceDie loopband vind ik niks, en als het dan moet, dan gewoon met begeleiding ernaast.
Ter vergelijking, jij zegt dat het niet erg is van die hond omdat er dingen zijn die erger zijn, dat is echt zo een gekke vergelijking om te maken, die gaat er bij mij niet in, want zo kun je werleijk elke situatie wel afdoen met dat er ergere dingen zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 11:01 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Huh wie had het over de dood van Karel en dat dat niet kut is? Volgens mij ging het over honden die niet (genoeg) worden uitgelaten.
Wat is precies het verschil tussen onze reacties dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:04 schreef bianca en michael het volgende:
Iedereen staat altijd weer zo lekker snel klaar met zijn/haar mening.
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:54 schreef bianca en michael het volgende:
(en ergens vind ik het ook een beetje zielig, maar dat is heel in de verte hoor)
Jij een pietsje zielig. Ik vind het zielig.quote:
Ja, leuk! En inmiddels zijn er 2 NL versies volgens mij. En volgens jaar staat hij in Ahoy, denk er over na te gaan met vriendinnetje Ingrid van de bullterrier, niet dat wij nou probleemhonden hebben maar wel allebei Cesar fan!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Over Cesar gesproken; is dat boek eigenlijk leuk, dat recent is verschenen? Elke keer kijk ik weer even als ik hem zie liggen, maar vooral vanwege Daddy op de voorkant![]()
Nee het wordt weer aangenomen dat het beest niet wordt uitgelaten, ik vind alleen de schrikreactie zielig dat er iemand naar binnen komt en het beest dan maar weer verder gaat op 4 poten. Ik vind de band niet zielig.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen onze reacties dan?
[..]
[..]
Jij een pietsje zielig. Ik vind het zielig.
En dat is het laatste dat ik erover zeg, ik heb zo koffiepauze
Oh dat wist ik niet, even gezocht, inderdaad in Mei!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ja, leuk! En inmiddels zijn er 2 NL versies volgens mij. En volgens jaar staat hij in Ahoy, denk er over na te gaan met vriendinnetje Ingrid van de bullterrier, niet dat wij nou probleemhonden hebben maar wel allebei Cesar fan!
Ja, hij heeft niks ander te doen nu vrouwlief hem verlaten heeft? Volgens mij hoeft hij het voor het geld niet te doen; het Cesarimperium is al over de 100 miljoen dollar waard.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh komt ie nu elk jaar ff cashen hier?
![]()
Hij was toch al es hier?
Duuuuur was dat!
Junior is prachtig maar hij vertelde laatst op tv wel ietsje pittiger dan Daddy was. Maar ga je mee naar Ahoy?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, even gezocht, inderdaad in Mei!
[ afbeelding ]
Die Junior is ook al groot, ik heb enkel afleveringen gezien waar hij pup was.
Nee dan begrijp je me verkeerd, alleen ik vind dat als we dieren behandelen zoals zou moeten volgens hun natuur ik al deze zaken in die context erger vind dan een hond die blijkbaar uitgelaten word op een loopband.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ter vergelijking, jij zegt dat het niet erg is van die hond omdat er dingen zijn die erger zijn, dat is echt zo een gekke vergelijking om te maken, die gaat er bij mij niet in, want zo kun je werleijk elke situatie wel afdoen met dat er ergere dingen zijn
Oh, mag ik Sjon meenemen en opgeven als probleemgeval dattie op het podium gehaald wordt.... Sjon heeft zeker de X-factor.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Die pittjes van hem zijn awesome ja.
Als ie komt schenk ik m Sjon![]()
Maar ff serieus Bi, ik heb die reacties allemaal zitten lezen bij dat filmpje, en daarin geeft die vrouw in mijn ogen laffe excuses waarom ze die hond niet gewoon uit laat. Geen tijd te koud etc etc.
Ja dat is ook verbazingwekkend. Vaak verblijven de honden wel in de (grote) tuin als de mensen aan het werk zijn, dat zou ik nooit durven al zal het voor de hond wel fijn zijn. Maar aangezien de hond dan nooit uitgelaten word vind ik het een soort 'vogeltje in een kooitje' worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:14 schreef K.Weenie het volgende:
Die treadmill lijkt me een prima toevoeging voor je hond, mits hij daarnaast ook uitgelaten wordt.
Bij the Dog Whisperer valt me altijd op dat die Amerikanen vaak nog nooit van het begrip uitlaten gehoord hebben. Meerdere keren mensen gezien die klagen dat de hond zo druk is en het interieur sloopt, blijkt de hond 1 keer per week een kwartiertje uitgelaten te worden.
Maar zegt ze ergens dan dat de hond nooit wordt uitgelaten? Ik ga straks de reacties ook even lezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik wel, dus dan moet je mij er niet van beschuldigen dat ik zomaar weer conclusies trek![]()
Volgens mij mogen er niet eens honden mee naar zn shows.
Nou inmiddels heb ik alle reacties gelezen (ook uit NL gek genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik wel, dus dan moet je mij er niet van beschuldigen dat ik zomaar weer conclusies trek![]()
Volgens mij mogen er niet eens honden mee naar zn shows.
Wow, wat is die derde, een kortharige collie ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind een loopband bullshit. Lekker laten rennen, daarom heb ik toch honden. Vind het juist leuk om op pad met ze te gaan. Ook met mijn vorige hond die iedereen wilde vermoorden zocht ik wel een plek op waar het rustig was, zodat we een lange wandeling konden maken. Gaat niet alleen om het moe worden, maar ook om de prikkels buiten..luchtjes..nieuwe omgeving ontdekken enz..
Maar goed, Diaz en Jules gingen na training weer lekker naar de hei met 2 nieuwe vriendjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal geen collie-fan maar wat een PRACHTIGE kop zeg (en een mooie foto ook). Ik heb wel een zwak voor 'lange neuzen', zeker omdat ik met boxers ben opgegroeidquote:Op woensdag 23 november 2011 19:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja kortharige Schotse collie.. zonder de tipoortjes.
[ afbeelding ]
Dat grote lijf al, en toch nog echt pupquote:Op woensdag 23 november 2011 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
17kg schoon aan de haak.
Mooie serie, je maakt echt mooie foto's Multiplyquote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind een loopband bullshit. Lekker laten rennen, daarom heb ik toch honden. Vind het juist leuk om op pad met ze te gaan. Ook met mijn vorige hond die iedereen wilde vermoorden zocht ik wel een plek op waar het rustig was, zodat we een lange wandeling konden maken. Gaat niet alleen om het moe worden, maar ook om de prikkels buiten..luchtjes..nieuwe omgeving ontdekken enz..
Maar goed, Diaz en Jules gingen na training weer lekker naar de hei met 2 nieuwe vriendjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeumig, wat komt hij aan per week? 2 kilo ofzo? Maar wat een lekker ding, zou een leuk vriendje zijn voor Joyquote:Op woensdag 23 november 2011 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
17kg schoon aan de haak.
[ afbeelding ]
Boyo en Kelly (1300gr) de Jack Russel
Er komt vast nog wel een kansquote:Op woensdag 23 november 2011 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
Yep 2kg/week inderdaad op het moment
Heeft vanochtend nog staan spelen met 2 andere doggen van de buurvrouw (Joy en Gina).. Helaas niet bij nagedacht om camera te pakken..
Die vind ik zo mooi he! Vooral als er ook nog zwart in de vacht zit, en dan met zo'n mooie dikke vacht bij hals. Een ras dat ik later nog wel eens wil overwegen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja kortharige Schotse collie.. zonder de tipoortjes.
[ afbeelding ]
Diaz is 8 maanden en weegt 22kg.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een kansEn hoeveel voer gaat er per dag in? Joy eet 500 gram brokken per dag (ex snoeperijen) en weegt nu 24 kilo met 10 maanden. Haar vriendin Pinkie de Amerikaanse bulldog weegt nu ruim 30 kilo met 8 maanden.
Ik kan van de foto's nooit goed afleiden hoe groot Diaz nou eigenlijk is, maar dat is dus behoorlijk groot!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Diaz is 8 maanden en weegt 22kg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |