abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104710838
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 09:54 schreef bianca en michael het volgende:
http://www.cesarsway.com/(...)avorite-Dog-Video-13

Ik moest hier zo om lachen.... (en ergens vind ik het ook een beetje zielig, maar dat is heel in de verte hoor)
Ik vind het zielig ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_104710914
O nee he, krijgen we nu weer een ik-laat-mijn-honden-6-uur-per-dag-uit-dus-die-zijn-pas-gelukkig discussie... ?

Nou, hier zijn meerdere dagen per week dat Diever genoegen moet nemen met 3 rondjes wijk hier, en ik geloof echt niet dat hij een ongelukkig hondje is. En zo wel dan belt hij maar 114 red een dier.

Tijdens Cesars programma is toch al meerdere keren gebleken dat zo'n loopband een goed middel is om een hond zijn energie kwijt te laten raken, en alhoewel het mijn keus ook niet zou zijn vind ik het ook niet zielig. Het enige zielige aan het filmpje vind ik dat de hond er blijkbaar van schrikt dat er mensen in aantocht zijn en daarom maar weer verder gaat met 4 poten.

Ik zat nu op animal planet naar uitgemergelde honden en in beslag genomen vechthonden te kijken die stuk voor stuk moesten worden afgemaakt... Dat vind ik pas zielig.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  woensdag 23 november 2011 @ 10:50:35 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_104711022
Blijf dan minstens bij die hond, ik snap echt niet wat de neuk je met een hond moet als je het al niet op kan brengen om hem behoorlijk uit te laten of minstens erbij te blijven als ie zn oefeningen moet doen. Sjon zou ook rustig nog 3 uur doorrennen op zo een band hoor, als ik m er op zou zetten :') Maar die zou ik er nog geen minuut zonder toezicht op laten staan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 november 2011 @ 10:51:07 #154
176471 oh-oh
pi_104711042
Het is 144 trouwens :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_104711104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Het is 144 trouwens :P
Shit, ik geef het even door aan Diever en verander het even onder de snelkeuze op zijn mobieltje.
  woensdag 23 november 2011 @ 10:55:18 #156
176471 oh-oh
pi_104711161
:P Faalbaasje _O-
( Groucho Marx )
pi_104711167
En weet je wat pas zielig is (ja ja, ik zit lekker onder de hormonen dus laat me maar even) vogeltjes in kooitjes, vissen in kommen, katten die hun leven lang binnen zitten, olifanten in de dierentuin etc. Dan gaat het nog wel met deze hond.
  woensdag 23 november 2011 @ 10:56:10 #158
176471 oh-oh
pi_104711190
Ja dag, dat er ergere dingen in het leven zijn wil niet zeggen dat het niet kut is dat mijn Karel dood is, wat een gelul zulke redenaties :D _O-
( Groucho Marx )
pi_104711282
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
:P Faalbaasje _O-
Sowieso, als hond wil je echt niet bij mij terecht komen :) Nu ook weer, moet je over je mama heen liggen op de bank, onder een dekentje slapen terwijl je net ontbeten hebt met een paar plakken fricandeau, een worstje en een halve beker melk. 144 Red een dier!
pi_104711332
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:46 schreef bianca en michael het volgende:
O nee he, krijgen we nu weer een ik-laat-mijn-honden-6-uur-per-dag-uit-dus-die-zijn-pas-gelukkig discussie... ?

Nee hoor ;) , totaal niet, maar niet met je hond lopen of een loopband vind ik 2 uitersten.
Ik zou dan zeggen; lekker naar een uitlaatservice :Y Die loopband vind ik niks, en als het dan moet, dan gewoon met begeleiding ernaast.
pi_104711348
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, dat er ergere dingen in het leven zijn wil niet zeggen dat het niet kut is dat mijn Karel dood is, wat een gelul zulke redenaties :D _O-
Huh wie had het over de dood van Karel en dat dat niet kut is? Volgens mij ging het over honden die niet (genoeg) worden uitgelaten.
pi_104711382
Over Cesar gesproken; is dat boek eigenlijk leuk, dat recent is verschenen? Elke keer kijk ik weer even als ik hem zie liggen, maar vooral vanwege Daddy op de voorkant :D O+
pi_104711448
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee hoor ;) , totaal niet, maar niet met je hond lopen of een loopband vind ik 2 uitersten.
Ik zou dan zeggen; lekker naar een uitlaatservice :Y Die loopband vind ik niks, en als het dan moet, dan gewoon met begeleiding ernaast.
Wie weet loopt de eigenaar wel 3 keer per dag een uur en heeft het beest dan alsnog teveel energie. Iedereen staat altijd weer zo lekker snel klaar met zijn/haar mening. En als het al ik weet niet hoelang goed gaat met het beest op de loopband dan zal er best vertrouwen zijn opgebouwd dat het goed gaat. (Ik zou ook niet weten wat er mis kan gaan btw, de band loopt af en het beest heeft geen jas aan die vast kan komen te zitten ofzo)
  woensdag 23 november 2011 @ 11:05:22 #164
176471 oh-oh
pi_104711464
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:01 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Huh wie had het over de dood van Karel en dat dat niet kut is? Volgens mij ging het over honden die niet (genoeg) worden uitgelaten.
Ter vergelijking, jij zegt dat het niet erg is van die hond omdat er dingen zijn die erger zijn, dat is echt zo een gekke vergelijking om te maken, die gaat er bij mij niet in, want zo kun je werleijk elke situatie wel afdoen met dat er ergere dingen zijn :P
( Groucho Marx )
  woensdag 23 november 2011 @ 11:05:50 #165
176471 oh-oh
pi_104711477
Nou, ik heb de moeite genomen om haar reacties daar te lezen, en aan de hand daarvan trek ik mijn conclusies hoor ;)
( Groucho Marx )
pi_104711535
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:04 schreef bianca en michael het volgende:

Iedereen staat altijd weer zo lekker snel klaar met zijn/haar mening.
Wat is precies het verschil tussen onze reacties dan?

quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 09:54 schreef bianca en michael het volgende:

(en ergens vind ik het ook een beetje zielig, maar dat is heel in de verte hoor)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het zielig ;(
Jij een pietsje zielig. Ik vind het zielig. ;)

En dat is het laatste dat ik erover zeg, ik heb zo koffiepauze c_/
pi_104711552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Over Cesar gesproken; is dat boek eigenlijk leuk, dat recent is verschenen? Elke keer kijk ik weer even als ik hem zie liggen, maar vooral vanwege Daddy op de voorkant :D O+
Ja, leuk! En inmiddels zijn er 2 NL versies volgens mij. En volgens jaar staat hij in Ahoy, denk er over na te gaan met vriendinnetje Ingrid van de bullterrier, niet dat wij nou probleemhonden hebben maar wel allebei Cesar fan!
  woensdag 23 november 2011 @ 11:09:08 #168
176471 oh-oh
pi_104711594
Oh komt ie nu elk jaar ff cashen hier?
:D
Hij was toch al es hier?
Duuuuur was dat!
( Groucho Marx )
pi_104711623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat is precies het verschil tussen onze reacties dan?

[..]

[..]

Jij een pietsje zielig. Ik vind het zielig. ;)

En dat is het laatste dat ik erover zeg, ik heb zo koffiepauze c_/
Nee het wordt weer aangenomen dat het beest niet wordt uitgelaten, ik vind alleen de schrikreactie zielig dat er iemand naar binnen komt en het beest dan maar weer verder gaat op 4 poten. Ik vind de band niet zielig.
pi_104711649
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Ja, leuk! En inmiddels zijn er 2 NL versies volgens mij. En volgens jaar staat hij in Ahoy, denk er over na te gaan met vriendinnetje Ingrid van de bullterrier, niet dat wij nou probleemhonden hebben maar wel allebei Cesar fan!
Oh dat wist ik niet, even gezocht, inderdaad in Mei!

Die Junior is ook al groot O+, ik heb enkel afleveringen gezien waar hij pup was.
pi_104711677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh komt ie nu elk jaar ff cashen hier?
Hij was toch al es hier?
Duuuuur was dat!
Ja, hij heeft niks ander te doen nu vrouwlief hem verlaten heeft? Volgens mij hoeft hij het voor het geld niet te doen; het Cesarimperium is al over de 100 miljoen dollar waard.
pi_104711733
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet, even gezocht, inderdaad in Mei!

[ afbeelding ]

Die Junior is ook al groot O+, ik heb enkel afleveringen gezien waar hij pup was.
Junior is prachtig maar hij vertelde laatst op tv wel ietsje pittiger dan Daddy was. Maar ga je mee naar Ahoy? :)
  woensdag 23 november 2011 @ 11:14:02 #173
176471 oh-oh
pi_104711742
Die pittjes van hem zijn awesome ja.
Als ie komt schenk ik m Sjon _O-
Maar ff serieus Bi, ik heb die reacties allemaal zitten lezen bij dat filmpje, en daarin geeft die vrouw in mijn ogen laffe excuses waarom ze die hond niet gewoon uit laat. Geen tijd te koud etc etc.
( Groucho Marx )
pi_104711760
Die treadmill lijkt me een prima toevoeging voor je hond, mits hij daarnaast ook uitgelaten wordt.
Bij the Dog Whisperer valt me altijd op dat die Amerikanen vaak nog nooit van het begrip uitlaten gehoord hebben. Meerdere keren mensen gezien die klagen dat de hond zo druk is en het interieur sloopt, blijkt de hond 1 keer per week een kwartiertje uitgelaten te worden. :|W
pi_104711847
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ter vergelijking, jij zegt dat het niet erg is van die hond omdat er dingen zijn die erger zijn, dat is echt zo een gekke vergelijking om te maken, die gaat er bij mij niet in, want zo kun je werleijk elke situatie wel afdoen met dat er ergere dingen zijn :P
Nee dan begrijp je me verkeerd, alleen ik vind dat als we dieren behandelen zoals zou moeten volgens hun natuur ik al deze zaken in die context erger vind dan een hond die blijkbaar uitgelaten word op een loopband.

Want dan heb ik zelf nog wel een situatie die nog wel weer wat erger is (voor mij dan, zoals je wel weet).
pi_104711911
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Die pittjes van hem zijn awesome ja.
Als ie komt schenk ik m Sjon _O-
Maar ff serieus Bi, ik heb die reacties allemaal zitten lezen bij dat filmpje, en daarin geeft die vrouw in mijn ogen laffe excuses waarom ze die hond niet gewoon uit laat. Geen tijd te koud etc etc.
Oh, mag ik Sjon meenemen en opgeven als probleemgeval dattie op het podium gehaald wordt.... Sjon heeft zeker de X-factor.

En idd oh-oh ik heb die reacties niet gelezen.
  woensdag 23 november 2011 @ 11:20:44 #177
176471 oh-oh
pi_104711956
Ik wel, dus dan moet je mij er niet van beschuldigen dat ik zomaar weer conclusies trek ;)
Volgens mij mogen er niet eens honden mee naar zn shows.
( Groucho Marx )
pi_104712039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:14 schreef K.Weenie het volgende:
Die treadmill lijkt me een prima toevoeging voor je hond, mits hij daarnaast ook uitgelaten wordt.
Bij the Dog Whisperer valt me altijd op dat die Amerikanen vaak nog nooit van het begrip uitlaten gehoord hebben. Meerdere keren mensen gezien die klagen dat de hond zo druk is en het interieur sloopt, blijkt de hond 1 keer per week een kwartiertje uitgelaten te worden. :|W
Ja dat is ook verbazingwekkend. Vaak verblijven de honden wel in de (grote) tuin als de mensen aan het werk zijn, dat zou ik nooit durven al zal het voor de hond wel fijn zijn. Maar aangezien de hond dan nooit uitgelaten word vind ik het een soort 'vogeltje in een kooitje' worden.
pi_104712098
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik wel, dus dan moet je mij er niet van beschuldigen dat ik zomaar weer conclusies trek ;)
Maar zegt ze ergens dan dat de hond nooit wordt uitgelaten? Ik ga straks de reacties ook even lezen.

En jawel, vorige keer mocht je je hond opgeven als casus en die uitgekozen werden mochten mee en op het podium.
pi_104712527
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Nou inmiddels heb ik alle reacties gelezen (ook uit NL gek genoeg ;) ) en nu trek ik dan een andere conclusie dan jij. Ze zegt meerdere malen dat de hond wel ook wordt uitgelaten en dat ze 5 meter verderop in haar kantoortje zit.

Excuus voor de slowchat die hier niet thuis hoort.
  woensdag 23 november 2011 @ 11:50:58 #181
176471 oh-oh
pi_104712893
Ok, nou dit las ik oa:
My dog Mambo swims in the summer but in the winter he gets the treadmill as a way to exercise him.

Mark as SpamReport as Abuse
Freya Holtrop · Longwood College, Farmville, VA
many owners see the tredmill as just an extra. It would be good for a dog to have a one hour walk every day, but when you have a family and a job you might not have the chance to do that every day.
Reply · 1 · Like

· Yesterday at 10:54am.Mark as SpamReport as Abuse
Virna Fratt · Top Commenter
Freya Holtrop that's exactly our case.

was inspired by Cesar's way and I'm very happy with the results. He gets other types of exercise such as swimming and walks too but sometimes it gets too cold or it rains so he gets the treadmill. Mambo is a big dog and at the time of the video I was not able to walk him because he had aggression towards other dogs when on the leash. The treadmill was the safest way of getting all the energy out of him. I'm only 105 pounds and he is 66 pounds, needless to say i had a hard time controlling him when we came across another dog even if I crossed to the other side of the street. After a couple of rounds of serious training or what i like to call "doggie boot camp" (10 weeks of training classes and 1 hr of practice/training a day between meand him) we have made lots of progress and his walking is now much better. Mambo is a very happy dog and we do our do our best wit him. I understand not everyone agrees to the treadmill but to each its own. =)

Ik vind dat geen reden om je hond maar op een loopband te zetten, maar smoesjes.
Maar goed, ieder zijn mening ;)
( Groucho Marx )
pi_104713179
@oh-oh Yep ieder zijn mening :) waarbij duidelijk mag zijn dat wij allebei het beste met onze honden voorhebben en dat ook van elkaar weten en hebben gezien.

Agree to disagree!

En ik wacht nog steeds op jullie komst naar het Rotterdamse dan kunnen we het face-to-face uitvechten :7
pi_104728225
Ik vind een loopband bullshit. Lekker laten rennen, daarom heb ik toch honden. Vind het juist leuk om op pad met ze te gaan. Ook met mijn vorige hond die iedereen wilde vermoorden zocht ik wel een plek op waar het rustig was, zodat we een lange wandeling konden maken. Gaat niet alleen om het moe worden, maar ook om de prikkels buiten..luchtjes..nieuwe omgeving ontdekken enz..

Maar goed, Diaz en Jules gingen na training weer lekker naar de hei met 2 nieuwe vriendjes. :P

pi_104728600

17kg schoon aan de haak.

Boyo en Kelly (1300gr) de Jack Russel
pi_104728641
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind een loopband bullshit. Lekker laten rennen, daarom heb ik toch honden. Vind het juist leuk om op pad met ze te gaan. Ook met mijn vorige hond die iedereen wilde vermoorden zocht ik wel een plek op waar het rustig was, zodat we een lange wandeling konden maken. Gaat niet alleen om het moe worden, maar ook om de prikkels buiten..luchtjes..nieuwe omgeving ontdekken enz..

Maar goed, Diaz en Jules gingen na training weer lekker naar de hei met 2 nieuwe vriendjes. :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow, wat is die derde, een kortharige collie ofzo?
pi_104728769
Ja kortharige Schotse collie.. zonder de tipoortjes.
pi_104729491
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal geen collie-fan maar wat een PRACHTIGE kop zeg (en een mooie foto ook). Ik heb wel een zwak voor 'lange neuzen', zeker omdat ik met boxers ben opgegroeid ;)
pi_104729775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:57 schreef FranticDJ het volgende:

[ afbeelding ]
17kg schoon aan de haak.

Dat grote lijf al, en toch nog echt pup O+
pi_104729921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef _Multiply86_ het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie serie, je maakt echt mooie foto's Multiply ^O^ Leuke vriendjes voor ze om mee te spelen! Die enalaatste foto met de tak in de bek, die ontroerende oogjes! Canvaswaardig O+ En de laatste foto met 2 vliegende honden (en klapperende teckel-oortjes O+).
pi_104730191
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:57 schreef FranticDJ het volgende:

[ afbeelding ]
17kg schoon aan de haak.

[ afbeelding ]
Boyo en Kelly (1300gr) de Jack Russel
Jeumig, wat komt hij aan per week? 2 kilo ofzo? Maar wat een lekker ding, zou een leuk vriendje zijn voor Joy :)
pi_104730559
Yep 2kg/week inderdaad op het moment :)

Heeft vanochtend nog staan spelen met 2 andere doggen van de buurvrouw (Joy en Gina).. Helaas niet bij nagedacht om camera te pakken..
pi_104731869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
Yep 2kg/week inderdaad op het moment :)

Heeft vanochtend nog staan spelen met 2 andere doggen van de buurvrouw (Joy en Gina).. Helaas niet bij nagedacht om camera te pakken..
Er komt vast nog wel een kans :) En hoeveel voer gaat er per dag in? Joy eet 500 gram brokken per dag (ex snoeperijen) en weegt nu 24 kilo met 10 maanden. Haar vriendin Pinkie de Amerikaanse bulldog weegt nu ruim 30 kilo met 8 maanden.
pi_104731919
500 gram vlees en eh.. Ik weet niet meer precies hoeveel brokken, in ieder geval een drinkbeker met torentje haha. Zal iets van 150 gram zijn denk ik.

Het is echt bizar hoe hard hij groeit, kan me dit van cody niet direct herinneren haha (maar dat is 9 a 10 jaar terug). 3 weken terug kon ie met gemak onder de salontafel.. Nu steekt ie er een centimeter of 5 bovenuit met z'n rug.
pi_104741204
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik zo mooi he! Vooral als er ook nog zwart in de vacht zit, en dan met zo'n mooie dikke vacht bij hals. Een ras dat ik later nog wel eens wil overwegen. O+

De langharige lassievariant vind ik dan weer geen bal aan. :')
pi_104742131
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Er komt vast nog wel een kans :) En hoeveel voer gaat er per dag in? Joy eet 500 gram brokken per dag (ex snoeperijen) en weegt nu 24 kilo met 10 maanden. Haar vriendin Pinkie de Amerikaanse bulldog weegt nu ruim 30 kilo met 8 maanden.
Diaz is 8 maanden en weegt 22kg.
pi_104742411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Diaz is 8 maanden en weegt 22kg.
Ik kan van de foto's nooit goed afleiden hoe groot Diaz nou eigenlijk is, maar dat is dus behoorlijk groot!
pi_104743519
Hij is ongeveer 57cm hoog :D
  donderdag 24 november 2011 @ 00:50:25 #198
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104747748
Vandaag ff wezen kijken bij de puppy cursus, waar Koda volgende week aan gaat beginnen, want hij is nu oud en groot genoeg om te stoppen met de socialisatie cursus :D Wel intensief voor die beestjes. En trouwens.. veel mensen vonden Koda sip kijken hier op't forum. Kan komen omdat hij ook 1/8e deense dog is, maar voornamelijk omdat 9 van de 10 labjes als pup altijd een beetje sip kijken, maar dat zijn ze totaal niet. Ik heb foto's van de rest uit het nestje gezien, allemaal zeer recent, en ja, ze kijken allemaal een beetje sip. :) Koda gaat heel goed vooruit en groeit als een kool. 1.2 kilo per week nu ongeveer :@

Ff een foto van Koda 6 weken:

En een foto van Koda 11 weken:

Wat een lieve kop krijgt die al ! O+
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 24 november 2011 @ 09:09:52 #199
176471 oh-oh
pi_104750939
Oh die kortharige collie vind ik echt niet mooi :D :@
Maar Boyo O+ O+
En Koda zijn kleur vind ik zo mooi :D

Dat mens van dat filmpje van die hond op die loopband nog tegen mij:
you should not talk about people you don't know anything about. You don't know me, my family or my dog. I checked your fb photos, i saw your small dogs, they are cute and lucky they have someone who has 2 hours of their day to walk them. I don't have that, I have kids, a husband, a job but i do spend a lot of time with my (now) two dogs.

Serieus, als je echt geen twee uur per dag vrij kan maken, wat mot je dan met twee van zulke honden?
I really do wonder :+
( Groucho Marx )
  donderdag 24 november 2011 @ 09:13:32 #200
176471 oh-oh
pi_104751003
Oh en :
Goeiemorgen!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')