Kruising hollandse herder / duitse herderquote:
Ach, kleur is bijzaak tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef Bonnie25 het volgende:
[..]
Kruising hollandse herder / duitse herder
Het is wel echt het propje van de pups, en het enige donkere vrouwtje de rest is veel lichter.
Mijn ogen, wat doe je!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat een geweldig beestje!
Hier ff eentje van Koda, snel met de mobiel gemaakt:
[ afbeelding ]
Je ziet wel zijn fritsje, maar goed, jullie hebben vast wel eerder een fritsje gezien dus dat maakt niet uit neem ik aan
Zijn fritsje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat een geweldig beestje!
Hier ff eentje van Koda, snel met de mobiel gemaakt:
[ afbeelding ]
Je ziet wel zijn fritsje, maar goed, jullie hebben vast wel eerder een fritsje gezien dus dat maakt niet uit neem ik aan
Vind deze zo mooi qua kleur.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Ach, kleur is bijzaak tochWordt pas belangrijk als je een stamboomhond hebt en je ermee wil gaan showen
[..]
Mijn ogen, wat doe je!
Just kidding. How cuteIk ben dol op labjes <3
Overigens ben ik wel gewend aan het fritsje zien. Onze hond ligt het liefst zo:
[ afbeelding ]
Ik gebruik 'm tegenwoordig ook maar als bezem.
Ik smelt niet eens zo snel bij pups, maar deze... ohhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:33 schreef Bonnie25 het volgende:
Wij nemen ook een pup erbij
ze is nu 6 weken dus ze mag nog niet mee naar huis helaas![]()
[ afbeelding ]
Ben zoooooooo verliefd![]()
Ik zie nu trouwens dat pootje dat 'ie half omhoog lijkt te houden pas.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Geweldig mannetje is het om in huis te hebben
De eerste en laatste foto, van zulke kiekjes smelt mijn hartjequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:10 schreef afterburner het volgende:
@oh-oh: Geen idee wat er is gebeurt, maar begrijp dat er een van je hondjes er niet meer is? Heel veel sterkte!! Ik heb niets met kleinere honden, maar vind die van jou op de foto toch stiekem wel erg leuk...
De 2 etters waren heel even klaar met spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar helaas nog geen 5 minuten later:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de onderste foto te zien, is het de moeder. Verder heb ik niet het idee dat er echt een vadergevoel aanwezig is over het algemeen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Is dat moeder/vader en zoon/dochter? Wat lief
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
Foto is al ff oud, Boyo is alweer stukje groter ^^
[]
Vorige week is meneer de vijver gaan ontdekken
Potverdillekes, je moet niet vergeten te updaten!!quote:
Ah gos dat mondje ookquote:
Mini en maxiquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:10 schreef afterburner het volgende:
De 2 etters waren heel even klaar met spelen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |