quote:Op woensdag 30 november 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat zulke praktijken echt gruwelijk zijn, die kleine hondjes mankeren van alles en die mensen vragen er duizenden euro's voor, echt, te triest voor woorden...
Deze foto is echt te schattig!quote:
Ik kan maar niet beslissen welke ik liever vindquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Boyo met Gina, een buurdog xD
Hier zie je hoe ie is + hoe groot ie zou moeten worden..
Mooi Multi!quote:
Ohhh wat leuk, Boyo met een "grote Boyo" en Gina is ook wel een toffe naam voor zo'n knoeperdquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Boyo met Gina, een buurdog xD
Hier zie je hoe ie is + hoe groot ie zou moeten worden..
Dat verschilt echt per dog hoor..quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik zal er nooit een nemen vanwege het gekwijl maar ik vind ze echt awesome <3
Die mensen hebben nog een tweede dog, Joy. Zal ff een foto zoeken waar ze allemaal op staanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhh wat leuk, Boyo met een "grote Boyo" en Gina is ook wel een toffe naam voor zo'n knoeperd
Wat leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat verschilt echt per dog hoor..
Cody, onze vorige, kwijlde best veel omdat z'n speekselgootjes ofzo (geen kaas van gegeten hoor maar dit is wat de dierenarts vertelde) wat anders dan normaal waren.
Boyo tot nu toe nog nauwelijks..
[..]
Die mensen hebben nog een tweede dog, Joy. Zal ff een foto zoeken waar ze allemaal op staan
edit:
[ afbeelding ]
Ik zie er ook bijna nooit 1, maar kan me het ook wel voorstellen voor zo'n kalf heb je ook wel echt ruimte nodig!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leukWeet je toevallig hoe die kleur van Gina heet?
Ik zie ze echt zo zelden, die doggen, erg jammer!
dat zal ik maar niet doen nee, Rocky jaagt op egelsquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Mijn Chico?
![]()
Die vindt echt haast niemand mooi![]()
Ik vind hem wel mijn mooiste, hij is niet voor niks kampioen![]()
Wat ligt jouwes daar lief onder de kerstboom met zn egeltje, mijnes hebben een echte egel in huis nu, ik zal ze maar niet samen laten knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |