Dat was een marketingtruucquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Ja, die negerzoenen-"discussie" was ook een hele trieste idd. Eerst een hele hoop heisa op het net schoppen over dat de zwarte piet idd zn roots in de slavernij zou hebben en dat het daardoor beledigend zou zijn voor de bruiner gekleurde medemens, en vervolgens 180 graden draaien en claimen dat "we" allemaal zo dom zijn geweest om het hele verbied-de-negerzoen-verhaal te geloven omdat het een opzetje van de producent zou zijn.
Je kunt altijd een ander land opzoeken als het je hier niet bevalt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:16 schreef OeJ het volgende:
Ja, zo kan ik het ook. Jammer dat ik hier zelf ook moet wonen, anders wenste ik jullie heel veel sterkte in je zelf gecreërde dictatuur.
Klopt. Nochtans ietwat raar dat men tijdens zo'n intocht niet mag demonstreren cq werd opgepakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon overal gemeenteverordening dat je van te voren demonstraties moet aanvragen.
Ze waren al verwittigd!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Klopt. Nochtans ietwat raar dat men tijdens zo'n intocht niet mag demonstreren cq werd opgepakt.
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens het nieuwsbericht ging het niet om een t-shirt. Men was al eerder gewaarschuwd, en als het ging volgens het nieuwsbericht over een ongeoorloofde demonstratie.
Ja jij ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt altijd een ander land opzoeken als het je hier niet bevalt.
Het zijn eigenlijk net hooligans, ze denken niet aan de échte supporters!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Ze hadden het van tevoren aangekondigd dus ze wisten dat de politie in zou grijpen. En dan is het zogenaamd tegen racisme, maar aan de kinderen wiens feest het is denken ze niet.
"tegen de muur" en "nekschot" zijn zaken die bepaald niet aan extreem-rechts zijn voorbehouden. Neemt niet weg dat ze wel weggemod dienen te worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:14 schreef De_Nuance het volgende:
Goh , heb ik daar over geklaagd dan timm?
Mijn klacht was over de selectieve verontwaardiging.
Nekschot en tegen de muur reacties zijn geen probleem maar iets over extreem rechts zeggen kan echt niet.
Dat zeg ik slimpie, maar dat was niet hetgene wat in eerste instantie door het "weldenkende" kamp op tafel gegooid werd.quote:
Reeds gedaan, en tot de conclusie gekomen dat het me in NL toch beter bevielquote:
Nee, ik vind het heel normaal dat je tijdens zo'n intocht niet mag demonstreren. Daar is zo'n intocht niet voor bedoeld, die is bedoeld voor kinderen die gewoon ongestoord en zonder bijbedoelingen het sinterklaasfeest willen vieren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Klopt. Nochtans ietwat raar dat men tijdens zo'n intocht niet mag demonstreren cq werd opgepakt.
Plus ze verpesten het voor iedereen .quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk net hooligans, ze denken niet aan de échte supporters!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk net hooligans, ze denken niet aan de échte supporters!
En dat doet men dus té veel! Om niks!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen die bij de eerste klacht over NL. Zeggen dat mensen moeten ophoepelen mogen van mij zelf oprotten eerlijk gezegd.
Het staat vrij te klagen in dit land.
Sommigen wel er net een dictatuur als N-Korea van maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen die bij de eerste klacht over NL. Zeggen dat mensen moeten ophoepelen mogen van mij zelf oprotten eerlijk gezegd.
Het staat vrij te klagen in dit land.
Klopt , het is allemaal niet zo vreselijk hier zoals H&I denken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Reeds gedaan, en tot de conclusie gekomen dat het me in NL toch beter beviel
Waarom mag men niet klagen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat doet men dus té veel! Om niks!
Goed fatsoen idd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ik vind het heel normaal dat je tijdens zo'n intocht niet mag demonstreren. Daar is zo'n intocht niet voor bedoeld, die is bedoeld voor kinderen die gewoon ongestoord en zonder bijbedoelingen het sinterklaasfeest willen vieren.
Net zoals je tijdens een 4-mei viering veteranen en holocaust-overlevenden niet wil confronteren met demonstrerende neo-nazies.
Dat heeft niks met beperking van vrijheid van meningsuiting te maken, maar gewoon met goed fatsoen. Een kleine minderheid hoeft het niet voor een meerderheid te verpesten.
Net zo goed zou het slecht zijn wanneer Rechts tijdens de Sinterklaasoptocht zou gaan demonstreren dat de zwarten weer terug de katoenvelden op moesten. Dat zou ik ook afkeuren.
Dat is de cultuur van Nederlandquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat doet men dus té veel! Om niks!
Wie ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef VanishedEntity het volgende:
Hence de weinige support die "zwarte piet = racisme"-excuustruusje kan vinden
Niet enkel NL. Brazilië idem. Maar dat terzijde!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is de cultuur van Nederland
Dus bij een feest van kinderen mag je volgens jou niet demonstreren? Deze jurisprudentie kunnen andere groepen, die niet gestoord willen worden, dan gebruiken onder het mom "het is een kinderfeest".quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ik vind het heel normaal dat je tijdens zo'n intocht niet mag demonstreren. Daar is zo'n intocht niet voor bedoeld, die is bedoeld voor kinderen die gewoon ongestoord en zonder bijbedoelingen het sinterklaasfeest willen vieren.
Zeker niet smakelijk. Maar ik wil neo nazi's dat recht niet ontnemen, hoe verderfelijk hun ideologie verder ook is.quote:Net zoals je tijdens een 4-mei viering veteranen en holocaust-overlevenden niet wil confronteren met demonstrerende neo-nazies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |