SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, maar die mensen zitten er gewoon tussen. Je moet niet de rest van je leven uitkering willen trekken, want dan brengt geen geluk. Het is gewoon heel simpel dat een mens bepaalde behoeften heeft en sociale behoefte, erkenning en zelfontplooiing krijg je niet van thuis zitten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dit hadden we nou in het wajong topic de hele tijd -_-
het was een beetje een grappige overdrijvingquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
12e??
wtf dat is een slechte gap he?
Tering...
Ik hoef me niet aangevallen te voelen, maar gek genoeg gaat het hun post daarna wel steeds over mijquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, maar die mensen zitten er gewoon tussen. Je moet niet de rest van je leven uitkering willen trekken, want dan brengt geen geluk. Het is gewoon heel simpel dat een mens bepaalde behoeften heeft en sociale behoefte, erkenning en zelfontplooiing krijg je niet van thuis zitten.
En het is heel simpel, als je behoeften niet voldaan worden, zul je niet gelukkig worden. Als je als kind een snoepje wilde en je kreeg het niet, was je toch ook boos? Zo werkt het nu nog steeds.
Soms heb je liefde van een ander nodig om van jezelf te leren houden, dus die uitspraak ben ik het nooit mee eens geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
Je moet eerst van jezelf houden voor je van een ander kan houden
Wie zegt dat je hulp moet zoeken dan? Wellicht alleen als je echt tegen dingen aanloopt waar je zelf niet uitkomt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben nu tevreden met mijn leven, er is iemand die van me houdt en waaraan ik alles durf te vertellen, en voor de rest kan ik prima met mijn mindere momenten omgaan omdat er nu iets goeds tegenover staat. Ik heb nu helemaal geen hulp nodig.
ja en daar moet je hard voor werkenquote:
Ik ben echt meerdere dagen getest, inclusief gesprek met m'n ouders en oude schoolrapporten enz enz.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een beetje een grappige overdrijving
maar ik zal ze eens tellen
heb net nr 7 er bij gehad
alsof ik 7 stempels ben
het zijn maar meningen van hulpverleners
en die zijn het ook nu nog vaak genoeg met elkaar oneens hoor (zo van zei je vorige dat je dat had? neee echt niet! en de volgende zegt weer wat anders)
ik ben gewoon Rhu
klaar, en ik ben een beetje ingewikkeld en een beetje anders
maar dat maakt geen ruk uit verder
Raar, bij mij zocht ze niet eens naar symptomen enzovoort. De hulpverlening, lijkt me moeilijk om daar in te werken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn symptomen vielen precies in de groep, ik had elk symptoom dus ze hielden al snel op met verder zoeken.
Ik heb het niet specifiek over jou maar nu je je aangevallen voelt, weet ik dat jij dus precies zo bent.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In mijn geval niet dus.
Echter je hebt van die mensen die zo vlak zijn dat ze alleen maar kunnen denken "Wajong == lui"
Ik heb jou nooit genoemd en ik noem je niet lui en ik ben zeker geen wajong haterquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aangevallen te voelen, maar gek genoeg gaat het hun post daarna wel steeds over mij![]()
Zo gaat dat altijd met wajonghaters
Nou om je effe te steunen, ik zit gewoon te kloten nu, zowel met werk als met opleiding.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aangevallen te voelen, maar gek genoeg gaat het hun post daarna wel steeds over mij![]()
Zo gaat dat altijd met wajonghaters
Klopt, goeie tip van je. Helaas kan ik de laatste 6 jaar niet meer terug draaien.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en daar moet je hard voor werken
en niet accepteren dat je op wachtlijsten gezet word en zo
Dat is vrij normaal, dat doen veel jongeren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om je effe te steunen, ik zit gewoon te kloten nu, zowel met werk als met opleiding.
Terwijl ik gewoon een gezonde jongen ben.
Tja wie is er dan erger denk ik?
Ja en ik niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben echt meerdere dagen getest, inclusief gesprek met m'n ouders en oude schoolrapporten enz enz.
het was echt geen mening gebaseerd op een enkele mening. Het was zelfs met second opinion geloof ik
Ja maar ik ben niet jong meer natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal, dat doen veel jongeren.
Ergens is dat ook waar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms heb je liefde van een ander nodig om van jezelf te leren houden, dus die uitspraak ben ik het nooit mee eens geweest.
Oja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet jong meer natuurlijk
Tsja, daar heb je wel weer een punt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit genoemd en ik noem je niet lui en ik ben zeker geen wajong hater
maar ik vind je wel defaitistisch ja
Niet? Ze beginnen toch te praten, stellen allemaal vragen, over je verleden, je thuissituatie, waar het fout loopt en alles. Of kwamen ze bij jou gewoon voor een goed gesprek?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Raar, bij mij zocht ze niet eens naar symptomen enzovoort. De hulpverlening, lijkt me moeilijk om daar in te werken.
Ik zal dat dan ook nooit "zomaar" accepterenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik niet?
dan nog zijn het maar meningen
en geen redenen om alles maar te accepteren en het daar bij te laten
Get my point.quote:
je bent niet normaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je wel weer een punt.
Ik word er ook moedeloos van. Ik word niet alleen moedeloos van de hulpverlening en hoe dingen gaan, maar vooral van mezelf en m'n rare nukken.
Was ik maar normaal, maar wat voor anderen werkt, werkt bij mij natuurlijk weer niet zo.
Daar is mijn hele leven nu zo'n beetje aan gewijdquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent niet normaal
dat is jammer maar niet heel erg of onoverkoombaar
dan moet je maar zoeken naar wat wel werkt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |