Ben eigenlijk best wel benieuwd naar een mooie KT88 of 6C33 stooklamp op die dingen van jou. Een BAT VK75SE ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb nooit een lampenbak op een 803D gehoord... durf het dus niet te zeggen.
quote:
Beetje lastig verslepen die speakers. Kan overigens Rens wel eens vragen of er een mogelijkheid is zijn lampenbak eens op mijn speakers te zetten. Die had KR geloof ik...quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben eigenlijk best wel benieuwd naar een mooie KT88 of 6C33 stooklamp op die dingen van jou. Een BAT VK75SE ofzo.
Ik zing wel in je oor lieverd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
In de trein, mn mp3speler doet t niet meer
Das kut!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Met speakers verslepen moet je sowieso niet beginnen natuurlijk. Ding van Rens is wel mooi denk ik (hij heeft nog geen tijd gehad geloof ik) maar voor mijn gevoel is 6C33/KT88 meer geschikt voor jouw dingen (voor zover buizenbakken daar al geschikt voor zijn).quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Beetje lastig verslepen die speakers. Kan overigens Rens wel eens vragen of er een mogelijkheid is zijn lampenbak eens op mijn speakers te zetten. Die had KR geloof ik...
Misschien een TAG een goed idee, of wil je alle nieuwe aansluitingen ook hebben?quote:En qua receiver, nope geen TAG een Marantz SR7500.
Daar vallen trance en hardcore toch onder?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu heb je het opeens weer over dance.
Nee nee nee! Zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar vallen trance en hardcore toch onder?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zing wel in je oor lieverd.
allemaal dezelfde meuk iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar vallen trance en hardcore toch onder?
Dan maar een voorstelling van maken in je hoofdquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach smaken verschillen.... Zij die WEL smaak hebben, en zij die het NIET hebben..... En met niet bedoel ik dus de trance, dance, hardcore, etc. meukquote:
Als ik toch bezig ben, dan het liefst een receiver of processor met de nieuwe technieken. Vandaar de SSP800. Maar het is toekomst muziek, het is niet zo dat ik echt zo nodig moet upgraden. Maar soms kriebelt het en dan ga je weer eens kijken en luisteren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met speakers verslepen moet je sowieso niet beginnen natuurlijk. Ding van Rens is wel mooi denk ik (hij heeft nog geen tijd gehad geloof ik) maar voor mijn gevoel is 6C33/KT88 meer geschikt voor jouw dingen (voor zover buizenbakken daar al geschikt voor zijn).
[..]
Misschien een TAG een goed idee, of wil je alle nieuwe aansluitingen ook hebben?
En waar vallen ze volgens jou dan wel onder?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee nee! Zeer zeker niet.
Ibiza zou voor jou dan hetzelfde aanvoelen als gevangenen toen der tijd op Alcatrazquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen.... Zij die WEL smaak hebben, en zij die het NIET hebben..... En met niet bedoel ik dus de trance, dance, hardcore, etc. meuk
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen.... Zij die WEL smaak hebben, en zij die het NIET hebben..... En met niet bedoel ik dus de trance, dance, hardcore, etc. meuk
ik wilde nog wat inluisteren voor vanavond en nu hoor ik al die.andere mensenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maar een voorstelling van maken in je hoofd
Elektronische muziek zou je ze onder kunnen scharen. Maar dance staat náást trance en náást hardcore, het is niet een niveau (en dan heb ik het totaal niet over kwaliteit ofzo) erboven als alomvattende naam.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar vallen ze volgens jou dan wel onder?
Gantanamobay eerder denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ibiza zou voor jou dan hetzelfde aanvoelen als gevangenen toen der tijd op Alcatraz
Gelukkig, heb ik de vrije keus om wel of niet naar Ibiza te gaan.... dat hadden de gevangen van Alcatraz nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ibiza zou voor jou dan hetzelfde aanvoelen als gevangenen toen der tijd op Alcatraz
Arme jijquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde nog wat inluisteren voor vanavond en nu hoor ik al die.andere mensen
Missb? wat doe je in Leidschendam?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
Nog mensen in Leidschendam?
"In Leidschendam zijn we op zoek naar een blanke dementerende vrouw op borst LCD bruine broek creme blouse loopt op sloffen. Info? 09008844"
Tja, iPhone moeten hebben.... had je alsnog muziek kunnen luisterenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat ben ik vergetenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Missb? wat doe je in Leidschendam?
altijd muziek in je hoofd hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ASOT 550, me 2quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind trance en dance wel leuk, 31 maart naar Armin
ruzie maken met de buurman?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ja mensen, Bolderbast gaat eens lekker naar buiten....
Hehe, herkenbaar alhoewel ik nu toch voor jaren al "rust" heb.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als ik toch bezig ben, dan het liefst een receiver of processor met de nieuwe technieken. Vandaar de SSP800. Maar het is toekomst muziek, het is niet zo dat ik echt zo nodig moet upgraden. Maar soms kriebelt het en dan ga je weer eens kijken en luisteren.
hiermee kan dat ook.maar dan heb ik binnen no time geen batterij meer he, en telefoon moet t tot 4uur blijven doem dus ga.m.zo ook weg.doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, iPhone moeten hebben.... had je alsnog muziek kunnen luisteren
Mama?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
Nog mensen in Leidschendam?
"In Leidschendam zijn we op zoek naar een blanke dementerende vrouw op borst LCD bruine broek creme blouse loopt op sloffen. Info? 09008844"
Dat is veel breder dan die stijlenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elektronische muziek zou je ze onder kunnen scharen. Maar dance staat náást trance en náást hardcore, het is niet een niveau (en dan heb ik het totaal niet over kwaliteit ofzo) erboven als alomvattende naam.
De koude donkere dagen komen eraan! Kan je lekker gaan knutselen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar alhoewel ik nu toch voor jaren al "rust" heb.
Ik heb daarentegen wel speakers die ik nog niet maken, drivers heb ik al bijna twee jaar op de plank liggen.
En daarom moet je dus ook 2 telefoons hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hiermee kan dat ook.maar dan heb ik binnen no time geen batterij meer he, en telefoon moet t tot 4uur blijven doem dus ga.m.zo ook weg.doen
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel breder dan die stijlen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De koude donkere dagen komen eraan! Kan je lekker gaan knutselen...
Ja, maar ik wil van tweeweg naar modulair drieweg gaan (heb ik niet eens ruimte voor hier maargoed) en daarvoor moet ik weer denken wat eronder moet en ik moet er geld voor hebben. Ik zat te denken aan een Eton 8" HEX voor eronder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De koude donkere dagen komen eraan! Kan je lekker gaan knutselen...
heb extra batterijquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom moet je dus ook 2 telefoons hebben
Dat donker is niet erg, maar die kou.quote:
Wat vind jij bv van Prodigy, Atari Teenage Riot?quote:
Ik wil toch niet naar Ibiza! Daar heeft boss man een huis.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
* Wicked-Game gaat maar op zoek naar een huisje op Ibiza
Nee, dat dacht ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Barb, je denkt toch niet dat ik mijn verjaardag in de buurt van deze mensen wil vieren he...
En daar mag jij gebruik van maken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil toch niet naar Ibiza! Daar heeft boss man een huis.
Jezus, die kerel is ook echt koning van de slechte smaak he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie heeft daar een huis?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar mag jij gebruik van maken?
Mijn baas.quote:
Ik zou ook best een huisje op Ibiza willen hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, die kerel is ook echt koning van de slechte smaak he?
Hmm, of je baas is heel hip, of hij denkt dat hij heel hip is. Al is het eiland echt fantastisch. Beetje duur alleen dat is dan een lichtelijk minpuntje.quote:
Wat heb je er voor over?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand even mijn kater overnemen van me?
Dank je
Nee niks, ik moet nog hard aan de bak voor die van mezelf. A little kitty named Denialquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand even mijn kater overnemen van me?
Dank je
Dat schijnt te helpen tegen een katerquote:
Jouw lichaam is veel meer gewend aan alcohol dan dat van mij de laatste tijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, ik moet nog hard aan de bak voor die van mezelf. A little kitty named Denial
Als volwassen man wil je nog niet dat je rottende lijk op Ibiza gevonden wordtquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ook best een huisje op Ibiza willen hoor
En waarom niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als volwassen man wil je nog niet dat je rottende lijk op Ibiza gevonden wordt
Dat hele eiland lijkt mij echt niets.quote:
Mja het is wel het eiland van de makkelijke wipquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hele eiland lijkt mij echt niets.
Dat gaat wel lukken, vanavond weer zuipen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Yeah de aanhouder wint, mp3 doet tmuziekjes luisteren dus. Fijn weekend allemaal
Dat kan, je zal er vast je redenen voor hebben. Ik vond het er echt geweldig. Zo ontiegelijk genoten. Beetje lastig uit te leggen allemaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hele eiland lijkt mij echt niets.
Als er iets wanhopig midlifecrisis-hip is, is het wel op vakantie gaan of een huisje hebben op een party eiland als dat, denk eens na. "Ik mag dan wel kaal zijn en een bierbuik hebben, ik ben nog jong van geest en ga lekker kwijlen op 19 jarige grietjes in bikini, zie mij een vrijdenker zijn!" Zelfs het kopen van een motor op je 50ste kan daar nog niet aan tippenquote:
Ik ben nog niet kaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er iets wanhopig midlifecrisis-hip is, is het wel op vakantie gaan of een huisje hebben op een party eiland als dat, denk eens na. "Ik mag dan wel kaal zijn en een bierbuik hebben, ik ben nog jong van geest en ga lekker kwijlen op 19 jarige grietjes in bikini, zie mij een vrijdenker zijn!" Zelfs het kopen van een motor op je 50ste kan daar nog niet aan tippen
Overal vrij verkrijgbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja het is wel het eiland van de makkelijke wip
En soa's
stoer hoor!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken, vanavond weer zuipen.
Jij ook veel plezier
Haha ik moest lachen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er iets wanhopig midlifecrisis-hip is, is het wel op vakantie gaan of een huisje hebben op een party eiland als dat, denk eens na. "Ik mag dan wel kaal zijn en een bierbuik hebben, ik ben nog jong van geest en ga lekker kwijlen op 19 jarige grietjes in bikini, zie mij een vrijdenker zijn!" Zelfs het kopen van een motor op je 50ste kan daar nog niet aan tippen
Thats how i roll hequote:
De vereniging bestaat dit weekend 55 jaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Carnaval is in feb. De 11e vd 11e ok maar wtf is er vandaag mbt carnaval dan?
Veel verenigingen hebben dit weekend de prinsverkiezingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Carnaval is in feb. De 11e vd 11e ok maar wtf is er vandaag mbt carnaval dan?
Ik geloof niet dat ik daar als metalhead een leuke tijd zal hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat kan, je zal er vast je redenen voor hebben. Ik vond het er echt geweldig. Zo ontiegelijk genoten. Beetje lastig uit te leggen allemaal.
Kan ik mij voorstellen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar als metalhead een leuke tijd zal hebben
Ik zeg ook niet dat jij er niet mag komen of zo, natuurlijk niet. Alleen hoef ik er niet naartoe en de baas van MissB zou er niet eens toegelaten mogen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen!
Maar in de praktijk viel dit reuze mee...En nee ik ben geen 50 en ja ik kwijl wel op 19 jarige grietjes
Enige wie daar echt een verbod moet krijgen is die David uch uch Guetta... bleghh wat een aanfluiting die kerel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij er niet mag komen of zo, natuurlijk niet. Alleen hoef ik er niet naartoe en de baas van MissB zou er niet eens toegelaten mogen worden.
Laat hem er maar lekker blijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij er niet mag komen of zo, natuurlijk niet. Alleen hoef ik er niet naartoe en de baas van MissB zou er niet eens toegelaten mogen worden.
Beetje respect voor je baas he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat hem er maar lekker blijven.
quote:
Om met je baas naar Ibiza te gaan? Figuresquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Mijn zin is nog ver te zoekenCrap
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om met je baas naar Ibiza te gaan? Figures
Geen zin in het techno feestje... of geen zin om je aan te kledenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Mijn zin is nog ver te zoekenCrap
Geen zin period.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geen zin in het techno feestje... of geen zin om je aan te kleden
Dus je hebt wel zin om met je baas naar Ibiza te gaan? You´re confusion me, woman!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je hebt wel zin om met je baas naar Ibiza te gaan? You´re confusion me, woman!
Viespeukjequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Poeh wat kunnen 15 jarige zangeresjes lekker klinken....
quote:
Oh vast wel. Tot het er weer in hakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]Jij gaat gewoon veul lol hebben vanavond.
Nee, mag ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag ik nu ook niet eens meer naar Birdy luisteren
Even geduld dan mag het welquote:
Dat is voor latere zorg he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vast wel. Tot het er weer in hakt.
Ik word niet vrolijker van d'rquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Huh mag jij ook niet? Why not?
Tot het zover is ga je genieten ja?!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vast wel. Tot het er weer in hakt.
Ja baasquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot het zover is ga je genieten ja?!
Waar word je wel vrolijk van? Laatste minuten zie ik je alleen maar zeurenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijker van d'r
Ik ben ook een beetje een zeur atm.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar word je wel vrolijk van? Laatste minuten zie ik je alleen maar zeuren
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje een zeur atm.![]()
Komt wel goed.
That´s the spirit, dansen en sjanzen zal je!quote:
Niet goed?quote:
En morgen met mijn kater aan de biefstuk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That´s the spirit, dansen en sjanzen zal je!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En morgen met mijn kater aan de biefstuk.
Niet zeuren, je hebt in ieder geval biefstukquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En morgen met mijn kater aan de biefstuk.
Als je het maar laat om een foto te sturen hequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
Je weet wel beter dan dat ik klaag over biefstuk
Oh goed dat je me er nog aan herinnert.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het maar laat om een foto te sturen he
crapquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh goed dat je me er nog aan herinnert.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het maar laat om een foto te sturen he
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh goed dat je me er nog aan herinnert.
quote:
Evie ik kies jouquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Omdat ik zelf honger had gekregen van al die verhalen, heb ik mezelf maar even getrakteerd op een gegrilde lamsburger
Hij smaakte zelfs nog beterquote:
Hij werkt aanstekelijkquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat betekend dat je me leuk vindt
maffie![]()
Dank jequote:
gaatgaatgaatquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hoe is het verder met je?
goed om te horen.quote:
Hm klinkt niet al te vrolijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
goed om te horen.
Tsja ik weet het niet. Beetje raar.Moe en nergens zin in
Nee niet echt, ik moet gewoon rustig aan doen dit weekend.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik moet gewoon rustig aan doen dit weekend.En met jezelf geconfronteerd worden is niet leuk.
Met een ander geconfronteerd worden ook niet.. eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik moet gewoon rustig aan doen dit weekend.En met jezelf geconfronteerd worden is niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Met een ander geconfronteerd worden ook niet.. eigenlijk.Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met als resultaat dat ik weer eens mijn eigen glazen in gooi.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Lieve schat, je bent niet de enige..quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.Met als resultaat dat ik weer eens mijn eigen glazen in gooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent niet de enige..Hear hear hallelujah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent niet de enige..Dat maakt het niet makkelijker ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Sorry, was meer als steun bedoelt dat je er niet alleen in staat!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt het niet makkelijker ofzo.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:39 schreef Evie het volgende:
[..]I'm too stupid.. Trap er maar al te graag weer in..
[..]
Sorry, was meer als steun bedoelt dat je er niet alleen in staat!
Als je autisitsch bent dan weet je soms niet wat je wel en niet kan zeggen, wat voor mij niet erg is. Ben je lekker eerlijker!! Hou ik wel van!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ikHet is gewoon vervelend dat ik bepaalde dingen zeg en dat ik daardoor in de problemen kom. Net dus op MSN met een meisje.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je autisitsch bent dan weet je soms niet wat je wel en niet kan zeggen, wat voor mij niet erg is. Ben je lekker eerlijker!! Hou ik wel van!En zo zijn er velen met mij... (Zolang je maar niet gevoelloos harten breekt omdat je te stom bent om je ergens een beetje in te kunnen leven nog)
Lekker gegeten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Jeetje, wat een kusjekroel gehalte hiero
Gevoelens moet je niet verwarren met ratio als je een man bent. Aangezien de meeste mannen door hun volslagen onbegrijpelijke botheid of rare gedachtekronkels vrouwen een beetje aan het huilen maken.. Soms ten onrechtequote:Op zaterdag 12 november 2011 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo.Ik ben vrij eerlijk en direct. Soms te direct. Je kan ook dingen op een andere manier brengen die minder direct is.
Ik zat met dat meisje te praten. Ik kwam terug op iets wat ik gezegd heb en nu is ze boos. Dus ik probeer uit te leggen waarom ik terug kwam op die toezegging.Hopelijk begrijpt ze dat.
Ik begrijp best dat ze boos ze is omdat ik terug kom op een belofte. Ik heb uitgelegd waarom. Althans ik heb het geprobeerd. Nu is het aan haar om daar iets mee te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Gevoelens moet je niet verwarren met ratio als je een man bent. Aangezien de meeste mannen door hun volslagen onbegrijpelijke botheid of rare gedachtekronkels vrouwen een beetje aan het huilen maken.. Soms ten onrechte![]()
Mja..
Ja..quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat ze boos ze is omdat ik terug kom op een belofte. Ik heb uitgelegd waarom. Althans ik heb het geprobeerd. Nu is het aan haar om daar iets mee te doen.
Ze is wel leuk, maar ik heb gemengde gevoelens. Ze heeft issues. Geen probleem die heb ik ook. Maar ik krijg gewoon geen hoogte van haar. Wat wilt ze nu?quote:
Als dat nu eens een keer duidelijk zou zijn he, wat vrouwen nu precies willenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is wel leuk, maar ik heb gemengde gevoelens. Ze heeft issues. Geen probleem die heb ik ook. Maar ik krijg gewoon geen hoogte van haar. Wat wilt ze nu?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is wel leuk, maar ik heb gemengde gevoelens. Ze heeft issues. Geen probleem die heb ik ook. Maar ik krijg gewoon geen hoogte van haar. Wat wilt ze nu?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat nu eens een keer duidelijk zou zijn he, wat vrouwen nu precies willen
Waarom zijn mannen eens duidelijk in wat ze precies willen? Te bang om te gaan voor degene waar ze gek op zijn. Waarom zijn mannen zo achterlijk dat ze zich door iedereen en alles laten manipuleren, en het niet inzien als een vrouw het een keer niet doet, en het niet doorhebben als anderen het wel doen? Waarom zijn mannen niet eens in staat zich niet door hun ego of angst te laten lijden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat nu eens een keer duidelijk zou zijn he, wat vrouwen nu precies willen
Jullie zullen het best kunnen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]We kunnen heel duidelijk zijn hoor.
Ik niet hoor. Veel te veel ws..quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zullen het best kunnen ja.
Maar in de praktijk doen jullie het veel te weinig
dito.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Veel te veel ws..Ik moet mijn bek eens leren houden.
Ik kan natuurlijk niet voor alle mannen spreken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom zijn mannen eens duidelijk in wat ze precies willen? Te bang om te gaan voor degene waar ze gek op zijn. Waarom zijn mannen zo achterlijk dat ze zich door iedereen en alles laten manipuleren, en het niet inzien als een vrouw het een keer niet doet, en het niet doorhebben als anderen het wel doen? Waarom zijn mannen niet eens in staat zich niet door hun ego of angst te laten lijden?
Omdat seks en bier hoog op de prioriteitenlijst staan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom zijn mannen eens duidelijk in wat ze precies willen? Te bang om te gaan voor degene waar ze gek op zijn. Waarom zijn mannen zo achterlijk dat ze zich door iedereen en alles laten manipuleren, en het niet inzien als een vrouw het een keer niet doet, en het niet doorhebben als anderen het wel doen? Waarom zijn mannen niet eens in staat zich niet door hun ego of angst te laten lijden?
Dat zou lekker rustig zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Veel te veel ws..Ik moet mijn bek eens leren houden.
I know.quote:
Ga in therapie flapdrollen! Of denken jullie dat een leven lang losgaan en je botvieren op vrouwen waar jullie niks mee willen de pijn in de toekomst zal verzachten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor alle mannen spreken.
Maar in mijn geval is het niet gaan voor iets wat ik wil, of dat ik niemand echt dichtbij laat komen inderdaad gewoon angst en zelfbescherming.
Bij mij ook anders...quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat seks en bier hoog op de prioriteitenlijst staan?
Veeleisend of zijn de heren al vol van het tweede waardoor ze niet zo'n zin in het eerste meer hebben?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Bij mij ook anders...probleem is dat mannen in die eerste een beetje falen en nooit goed genoeg zijn
Eerstequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Veeleisend of zijn de heren al vol van het tweede waardoor ze niet zo'n zin in het eerste meer hebben?
Ik vind niet dat ik in therapie hoef, ik behandel vrouwen altijd met respect.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga in therapie flapdrollen! Of denken jullie dat een leven lang losgaan en je botvieren op vrouwen waar jullie niks mee willen de pijn in de toekomst zal verzachten?
Heerlijk gegeten, dank uquote:
Het bewijs dat mannen grotere angsthazen zijn dan vrouwen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik in therapie hoef, ik behandel vrouwen altijd met respect.
Laat ze alleen niet te dichtbij komen.
Er zijn meer mensen dan haar.quote:
mooiquote:
Dan ben je niet verliefd?!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen dan haar.En andere dingen die ook leuk zijn.
In die dingen ben ik inderdaad een angsthaas.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Het bewijs dat mannen grotere angsthazen zijn dan vrouwen?
Lijden? really?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, en ik geloof ook niet dat dit gaat gebeuren iig niet met haar. Ik geloof niet echt dat ze begrijpt wat ik probeer te zeggen en of ik op begrip kan rekenen dat denk ik ook niet.quote:
What would Freud say...?quote:
Dat Evie problemen heeft met spelling? I dunno, ik ben geen -loog of -goog....quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat Evie problemen heeft met spelling? I dunno, ik ben geen -loog of -goog....
Om maar heul Freudiaans te zeggen "I don´t mind you sticking out your tongue at me"quote:
Was expres schnoeppepoeppequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat Evie problemen heeft met spelling? I dunno, ik ben geen -loog of -goog....
Het is lang geleden dat ik geleden heb of leed heb gebrachtquote:
Sexy duits accentquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om maar heul Freudiaans te zeggen "I don´t mind you sticking out your tongue at me"![]()
Maar dan in het Duits![]()
Je bent een bofkont.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik geleden heb of leed heb gebracht
Troetelnaampjes? Really?quote:
Dat weet ik.quote:
Oh als het zo werkt (as ifquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik.Het kostte misschien wat, maar ik ben dan ook nu bijzonder gelukkig met mijn leven.
hoi engelquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:44 schreef -Engel- het volgende:
Het is weer avond.....En ik heb echt geen flikker gedaan vandaag
Dat zou best eens heel goed kunnen ja. Sarcastisch erover zijn gaat echter niet helpen, kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh als het zo werkt (as if) dan gá ik me toch een partij gelukkig worden!
Hey luie -Engel-quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:44 schreef -Engel- het volgende:
Het is weer avond.....En ik heb echt geen flikker gedaan vandaag
Ja ja, bla bla.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou best eens heel goed kunnen ja. Sarcastisch erover zijn gaat echter niet helpen, kan ik je uit ervaring vertellen.
Hey, ik bedoel het goed, maar als je zo begint ben ik daar heel snel klaar mee natuurlijk, lekker ding.quote:
Het is zaterdag, dus het magquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee Maltaman
En ja ik ben echt lui (OMG zo lui)
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik bedoel het goed, maar als je zo begint ben ik daar heel snel klaar mee natuurlijk, lekker ding.
Ik waardeer het dat jij die zware last op je schouders neemt. Stukje consumentenbescherming, dat testen van bier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga me maar eens klaarmaken voor een avondje drinken.
Het is een zware taak maar iemand moet het doen he
Dat is het enige nadeel vanavond, de kwaliteit van het bier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat jij die zware last op je schouders neemt. Stukje consumentenbescherming, dat testen van bier.
Waar niet? Heineken zekerquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel vanavond, de kwaliteit van het bier.
Die is niet zo best daar
Dorpshuis hier.quote:
Dan is er iets mis... je gaat toch niet heineken boven grolsch verkiezen????quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dorpshuis hier.
Nee geen Heineken, daar is niks mis mee.
Ze hebben Grolsch, wat op zich ook een goed bier is, maar op 1 of andere manier smaakt hij daar gewoon niet.
Van mijn brouwer moet ik dat met jawel beantwoorden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan is er iets mis... je gaat toch niet heineken boven grolsch verkiezen????
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mijn brouwer moet ik dat met jawel beantwoorden.
En gelukkig vind ik dat zelf ook.
Maar dat is smaak he.
En dan kan ze alleen maar met smilies reageren...quote:
Kanon vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Grolsch![]()
Ik ben nog een fles Kanon thuis staan, heeft mijn zus voor me mee genomen
Stelletje indoctrinerende borg...quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mijn brouwer moet ik dat met jawel beantwoorden.
En gelukkig vind ik dat zelf ook.
Maar dat is smaak he.
Ik was niet serieus, ik heb geen enkele verplichting bij Heineken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Stelletje indoctrinerende borg...Heineken.. they will assimilate you
Hertog Jan of Jupilerquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Stelletje indoctrinerende borg...Heineken.. they will assimilate you
Ook lekkerquote:
HERTOG JAN HERTOG JAN!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, ik heb geen enkele verplichting bij Heineken.
Als ik morgen besluit om iets anders op de tap te zetten dan moet ik dat helemaal zelf weten.
Het is ook nooit goed voor jullie hequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan kan ze alleen maar met smilies reageren...
Coolquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:24 schreef Evie het volgende:
[..]
HERTOG JAN HERTOG JAN!!![]()
![]()
Jeej een van mn twee beste vrienden lijkt serieus echt erg op hertog jan ook nog
![]()
Hoe de anderen over denken weet ik niet. Hoe ik erover denk wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed voor jullie he
Nog single?quote:
Maar hij is zeker niet leuk genoeg?quote:
Nog een uurtje, dan klaar met werken en tijd voor een biertjequote:
Ksit hier nu buiten met een peuk en een pilsjequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan klaar met werken en tijd voor een biertje
Ik heb al 3 halve liters op en de avond moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan klaar met werken en tijd voor een biertje
Val niet op hem en andersom is ook een belangrijk puntjequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar hij is zeker niet leuk genoeg?
Euh ja beetje welquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Val niet op hem en andersom is ook een belangrijk puntje![]()
Ken m ook 10 jaar nu.. zou een beetje heel gek zijn
Die arme jongen hoort al 9 jaar lang mn mannengezeur en met wie ik nu weer gezoend hebquote:
Jij en zeuren over mannen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Die arme jongen hoort al 9 jaar lang mn mannengezeur en met wie ik nu weer gezoend hebEtc etc.. arme kerel
![]()
haha
En hij mag het nooit eens proberen hoe goed je kan zoenenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Die arme jongen hoort al 9 jaar lang mn mannengezeur en met wie ik nu weer gezoend hebEtc etc.. arme kerel
![]()
haha
quote:
Valt niet op mequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hij mag het nooit eens proberen hoe goed je kan zoenenik heb medelijden met hem
Dat ga ik dus zo ook doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ksit hier nu buiten met een peuk en een pilsje
*jaloers is* Jamaar jij bent Q!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al 3 halve liters op en de avond moet nog beginnen.
Wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ken ik jamaar die gast waarbij ik zeur, zeurt tegen mij over vrouwen
Nou kun je daar natuurlijk daaaagen over doorzeiken natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook weer waar... vrouwen.... mannen 't is een pot nat... (zo ongeveer dan)quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou kun je daar natuurlijk daaaagen over doorzeiken natuurlijk
En andersom hij jou niet zeker?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True
Alleen jammer dat ik het zo'n lekker ding vind
idd.. dan zeg ik: Weet je wat ik nog meer haat dan mannen? Van die wijven die zaaaagen en zaaaagen en dan gaan we daar een half uur over zeurenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]
idd.. dan zeg ik: Weet je wat ik nog meer haat dan mannen? Van die wijven die zaaaagen en zaaaagen en dan gaan we daar een half uur over zeurenjeej
Nee, niet echt neequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En andersom hij jou niet zeker?
Ja... biertje erbij en gaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]
idd.. dan zeg ik: Weet je wat ik nog meer haat dan mannen? Van die wijven die zaaaagen en zaaaagen en dan gaan we daar een half uur over zeurenjeej
Hij wilde je niet kwetsen? Is het zo´n failure in bed?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee
Al zou ie het best een keer hebben willen doen (maar hij wilde me niet kwetsen and such blabla)
Dat weet ik niet... we hebben niks gedaaaaaaaaaaaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wilde je niet kwetsen? Is het zo´n failure in bed?
Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee
Al zou ie het best een keer hebben willen doen (maar hij wilde me niet kwetsen and such blabla)
Zeker...quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wilde je niet kwetsen? Is het zo´n failure in bed?
Dan nog kan je hem dan best iets bijbrengenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker...je moet mijn tafel eens zien man.. het levende bewijs van vrouwen en zagen
[..]
Wat een tragediequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... we hebben niks gedaaaaaaaaaaaan
Ik vond het anders best een feestquote:
Ik weet niet eens hoe het anders kanquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het anders best een feest
Dat is dan wel weer een beetje jammer....quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe het anders kan
Vondquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het anders best een feest
Komt vanzelf wel tijntje!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe het anders kan
Ja, ik heb een vriendin. Tot mijn grote verbijstering viel er iemand voor me voor langer dan een nachtquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendin. Tot mijn grote verbijstering viel er iemand voor me voor langer dan een nacht
Ja best welquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een beetje jammer....
Zeker welquote:
Single maar ook weer niet single? Dat klinkt mij veul te ingewikkeldquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Vet tof!! Ach ik ben single maar zo voelt het ook weer niet helemaal.. lastige situaties
![]()
Wel single maar te dom om te poepenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Single maar ook weer niet single? Dat klinkt mij veul te ingewikkeld
Komt vast goed johquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel single maar te dom om te poepenDaar komt het een beetje op neer
Ben er zelf bij kan er zelf mee kappen als het me weer te veel breekt
mmm wijn!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
zal ik aan de wijn gaan of zal ik de passoa gaan opdrinken
Passoaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
zal ik aan de wijn gaan of zal ik de passoa gaan opdrinken
Singlesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef dawg het volgende:
fuck, wat een lading frustratie dit topic zeg.
Ik heb nu wijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef dawg het volgende:
fuck, wat een lading frustratie dit topic zeg.
dank je dat heb ik ook nodigquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef dawg het volgende:
dan nog.
het klinkt best wel triestig. ik heb medelijden met julllie.
Medelijden is niet nodigquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef dawg het volgende:
dan nog.
het klinkt best wel triestig. ik heb medelijden met julllie.
Oh dat ook nogquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Medelijden is niet nodig
En triest ja man... het is november wat wil je
frustratie en zeuren maakt iemand niet aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Medelijden is niet nodig
En triest ja man... het is november wat wil je
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
frustratie en zeuren maakt iemand niet aantrekkelijker.
Ik zal er oplettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
frustratie en zeuren maakt iemand niet aantrekkelijker.
Welke dan wel?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond de strips vroeger aardig te lezen, maar het is niet mijn favo strip serie ofzo
Ik ben er groot me geworden. En ik vond de film een zeer geslaagde verfilming.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond de strips vroeger aardig te lezen, maar het is niet mijn favo strip serie ofzo
nope.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog tips, adviezen of leuke verhalen?
Dat schiet niet erg op....quote:
suske & wiske.quote:
ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Suske en Wiske daarvan hadden we thuis een hele stapel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |