Ben eigenlijk best wel benieuwd naar een mooie KT88 of 6C33 stooklamp op die dingen van jou. Een BAT VK75SE ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb nooit een lampenbak op een 803D gehoord... durf het dus niet te zeggen.
quote:
Beetje lastig verslepen die speakers. Kan overigens Rens wel eens vragen of er een mogelijkheid is zijn lampenbak eens op mijn speakers te zetten. Die had KR geloof ik...quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben eigenlijk best wel benieuwd naar een mooie KT88 of 6C33 stooklamp op die dingen van jou. Een BAT VK75SE ofzo.
Ik zing wel in je oor lieverd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
In de trein, mn mp3speler doet t niet meer
Das kut!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Met speakers verslepen moet je sowieso niet beginnen natuurlijk. Ding van Rens is wel mooi denk ik (hij heeft nog geen tijd gehad geloof ik) maar voor mijn gevoel is 6C33/KT88 meer geschikt voor jouw dingen (voor zover buizenbakken daar al geschikt voor zijn).quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Beetje lastig verslepen die speakers. Kan overigens Rens wel eens vragen of er een mogelijkheid is zijn lampenbak eens op mijn speakers te zetten. Die had KR geloof ik...
Misschien een TAG een goed idee, of wil je alle nieuwe aansluitingen ook hebben?quote:En qua receiver, nope geen TAG een Marantz SR7500.
Daar vallen trance en hardcore toch onder?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu heb je het opeens weer over dance.
Nee nee nee! Zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar vallen trance en hardcore toch onder?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zing wel in je oor lieverd.
allemaal dezelfde meuk iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar vallen trance en hardcore toch onder?
Dan maar een voorstelling van maken in je hoofdquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach smaken verschillen.... Zij die WEL smaak hebben, en zij die het NIET hebben..... En met niet bedoel ik dus de trance, dance, hardcore, etc. meukquote:
Als ik toch bezig ben, dan het liefst een receiver of processor met de nieuwe technieken. Vandaar de SSP800. Maar het is toekomst muziek, het is niet zo dat ik echt zo nodig moet upgraden. Maar soms kriebelt het en dan ga je weer eens kijken en luisteren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met speakers verslepen moet je sowieso niet beginnen natuurlijk. Ding van Rens is wel mooi denk ik (hij heeft nog geen tijd gehad geloof ik) maar voor mijn gevoel is 6C33/KT88 meer geschikt voor jouw dingen (voor zover buizenbakken daar al geschikt voor zijn).
[..]
Misschien een TAG een goed idee, of wil je alle nieuwe aansluitingen ook hebben?
En waar vallen ze volgens jou dan wel onder?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee nee! Zeer zeker niet.
Ibiza zou voor jou dan hetzelfde aanvoelen als gevangenen toen der tijd op Alcatrazquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen.... Zij die WEL smaak hebben, en zij die het NIET hebben..... En met niet bedoel ik dus de trance, dance, hardcore, etc. meuk
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen.... Zij die WEL smaak hebben, en zij die het NIET hebben..... En met niet bedoel ik dus de trance, dance, hardcore, etc. meuk
ik wilde nog wat inluisteren voor vanavond en nu hoor ik al die.andere mensenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maar een voorstelling van maken in je hoofd
Elektronische muziek zou je ze onder kunnen scharen. Maar dance staat náást trance en náást hardcore, het is niet een niveau (en dan heb ik het totaal niet over kwaliteit ofzo) erboven als alomvattende naam.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar vallen ze volgens jou dan wel onder?
Gantanamobay eerder denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ibiza zou voor jou dan hetzelfde aanvoelen als gevangenen toen der tijd op Alcatraz
Gelukkig, heb ik de vrije keus om wel of niet naar Ibiza te gaan.... dat hadden de gevangen van Alcatraz nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ibiza zou voor jou dan hetzelfde aanvoelen als gevangenen toen der tijd op Alcatraz
Arme jijquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde nog wat inluisteren voor vanavond en nu hoor ik al die.andere mensen
Missb? wat doe je in Leidschendam?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
Nog mensen in Leidschendam?
"In Leidschendam zijn we op zoek naar een blanke dementerende vrouw op borst LCD bruine broek creme blouse loopt op sloffen. Info? 09008844"
Tja, iPhone moeten hebben.... had je alsnog muziek kunnen luisterenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat ben ik vergetenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Missb? wat doe je in Leidschendam?
altijd muziek in je hoofd hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ASOT 550, me 2quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind trance en dance wel leuk, 31 maart naar Armin
ruzie maken met de buurman?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ja mensen, Bolderbast gaat eens lekker naar buiten....
Hehe, herkenbaar alhoewel ik nu toch voor jaren al "rust" heb.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als ik toch bezig ben, dan het liefst een receiver of processor met de nieuwe technieken. Vandaar de SSP800. Maar het is toekomst muziek, het is niet zo dat ik echt zo nodig moet upgraden. Maar soms kriebelt het en dan ga je weer eens kijken en luisteren.
hiermee kan dat ook.maar dan heb ik binnen no time geen batterij meer he, en telefoon moet t tot 4uur blijven doem dus ga.m.zo ook weg.doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, iPhone moeten hebben.... had je alsnog muziek kunnen luisteren
Mama?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
Nog mensen in Leidschendam?
"In Leidschendam zijn we op zoek naar een blanke dementerende vrouw op borst LCD bruine broek creme blouse loopt op sloffen. Info? 09008844"
Dat is veel breder dan die stijlenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elektronische muziek zou je ze onder kunnen scharen. Maar dance staat náást trance en náást hardcore, het is niet een niveau (en dan heb ik het totaal niet over kwaliteit ofzo) erboven als alomvattende naam.
De koude donkere dagen komen eraan! Kan je lekker gaan knutselen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar alhoewel ik nu toch voor jaren al "rust" heb.
Ik heb daarentegen wel speakers die ik nog niet maken, drivers heb ik al bijna twee jaar op de plank liggen.
En daarom moet je dus ook 2 telefoons hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hiermee kan dat ook.maar dan heb ik binnen no time geen batterij meer he, en telefoon moet t tot 4uur blijven doem dus ga.m.zo ook weg.doen
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel breder dan die stijlen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De koude donkere dagen komen eraan! Kan je lekker gaan knutselen...
Ja, maar ik wil van tweeweg naar modulair drieweg gaan (heb ik niet eens ruimte voor hier maargoed) en daarvoor moet ik weer denken wat eronder moet en ik moet er geld voor hebben. Ik zat te denken aan een Eton 8" HEX voor eronder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De koude donkere dagen komen eraan! Kan je lekker gaan knutselen...
heb extra batterijquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom moet je dus ook 2 telefoons hebben
Dat donker is niet erg, maar die kou.quote:
Wat vind jij bv van Prodigy, Atari Teenage Riot?quote:
Ik wil toch niet naar Ibiza! Daar heeft boss man een huis.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
* Wicked-Game gaat maar op zoek naar een huisje op Ibiza
Nee, dat dacht ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Barb, je denkt toch niet dat ik mijn verjaardag in de buurt van deze mensen wil vieren he...
En daar mag jij gebruik van maken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil toch niet naar Ibiza! Daar heeft boss man een huis.
Jezus, die kerel is ook echt koning van de slechte smaak he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie heeft daar een huis?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar mag jij gebruik van maken?
Mijn baas.quote:
Ik zou ook best een huisje op Ibiza willen hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, die kerel is ook echt koning van de slechte smaak he?
Hmm, of je baas is heel hip, of hij denkt dat hij heel hip is. Al is het eiland echt fantastisch. Beetje duur alleen dat is dan een lichtelijk minpuntje.quote:
Wat heb je er voor over?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand even mijn kater overnemen van me?
Dank je
Nee niks, ik moet nog hard aan de bak voor die van mezelf. A little kitty named Denialquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand even mijn kater overnemen van me?
Dank je
Dat schijnt te helpen tegen een katerquote:
Jouw lichaam is veel meer gewend aan alcohol dan dat van mij de laatste tijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, ik moet nog hard aan de bak voor die van mezelf. A little kitty named Denial
Als volwassen man wil je nog niet dat je rottende lijk op Ibiza gevonden wordtquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ook best een huisje op Ibiza willen hoor
En waarom niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als volwassen man wil je nog niet dat je rottende lijk op Ibiza gevonden wordt
Dat hele eiland lijkt mij echt niets.quote:
Mja het is wel het eiland van de makkelijke wipquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hele eiland lijkt mij echt niets.
Dat gaat wel lukken, vanavond weer zuipen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Yeah de aanhouder wint, mp3 doet tmuziekjes luisteren dus. Fijn weekend allemaal
Dat kan, je zal er vast je redenen voor hebben. Ik vond het er echt geweldig. Zo ontiegelijk genoten. Beetje lastig uit te leggen allemaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hele eiland lijkt mij echt niets.
Als er iets wanhopig midlifecrisis-hip is, is het wel op vakantie gaan of een huisje hebben op een party eiland als dat, denk eens na. "Ik mag dan wel kaal zijn en een bierbuik hebben, ik ben nog jong van geest en ga lekker kwijlen op 19 jarige grietjes in bikini, zie mij een vrijdenker zijn!" Zelfs het kopen van een motor op je 50ste kan daar nog niet aan tippenquote:
Ik ben nog niet kaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er iets wanhopig midlifecrisis-hip is, is het wel op vakantie gaan of een huisje hebben op een party eiland als dat, denk eens na. "Ik mag dan wel kaal zijn en een bierbuik hebben, ik ben nog jong van geest en ga lekker kwijlen op 19 jarige grietjes in bikini, zie mij een vrijdenker zijn!" Zelfs het kopen van een motor op je 50ste kan daar nog niet aan tippen
Overal vrij verkrijgbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja het is wel het eiland van de makkelijke wip
En soa's
stoer hoor!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken, vanavond weer zuipen.
Jij ook veel plezier
Haha ik moest lachen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er iets wanhopig midlifecrisis-hip is, is het wel op vakantie gaan of een huisje hebben op een party eiland als dat, denk eens na. "Ik mag dan wel kaal zijn en een bierbuik hebben, ik ben nog jong van geest en ga lekker kwijlen op 19 jarige grietjes in bikini, zie mij een vrijdenker zijn!" Zelfs het kopen van een motor op je 50ste kan daar nog niet aan tippen
Thats how i roll hequote:
De vereniging bestaat dit weekend 55 jaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Carnaval is in feb. De 11e vd 11e ok maar wtf is er vandaag mbt carnaval dan?
Veel verenigingen hebben dit weekend de prinsverkiezingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Carnaval is in feb. De 11e vd 11e ok maar wtf is er vandaag mbt carnaval dan?
Ik geloof niet dat ik daar als metalhead een leuke tijd zal hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat kan, je zal er vast je redenen voor hebben. Ik vond het er echt geweldig. Zo ontiegelijk genoten. Beetje lastig uit te leggen allemaal.
Kan ik mij voorstellen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar als metalhead een leuke tijd zal hebben
Ik zeg ook niet dat jij er niet mag komen of zo, natuurlijk niet. Alleen hoef ik er niet naartoe en de baas van MissB zou er niet eens toegelaten mogen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen!
Maar in de praktijk viel dit reuze mee...En nee ik ben geen 50 en ja ik kwijl wel op 19 jarige grietjes
Enige wie daar echt een verbod moet krijgen is die David uch uch Guetta... bleghh wat een aanfluiting die kerel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij er niet mag komen of zo, natuurlijk niet. Alleen hoef ik er niet naartoe en de baas van MissB zou er niet eens toegelaten mogen worden.
Laat hem er maar lekker blijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij er niet mag komen of zo, natuurlijk niet. Alleen hoef ik er niet naartoe en de baas van MissB zou er niet eens toegelaten mogen worden.
Beetje respect voor je baas he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat hem er maar lekker blijven.
quote:
Om met je baas naar Ibiza te gaan? Figuresquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Mijn zin is nog ver te zoekenCrap
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om met je baas naar Ibiza te gaan? Figures
Geen zin in het techno feestje... of geen zin om je aan te kledenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Mijn zin is nog ver te zoekenCrap
Geen zin period.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geen zin in het techno feestje... of geen zin om je aan te kleden
Dus je hebt wel zin om met je baas naar Ibiza te gaan? You´re confusion me, woman!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je hebt wel zin om met je baas naar Ibiza te gaan? You´re confusion me, woman!
Viespeukjequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Poeh wat kunnen 15 jarige zangeresjes lekker klinken....
quote:
Oh vast wel. Tot het er weer in hakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]Jij gaat gewoon veul lol hebben vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |