Maar wat doet in godsnaam een VSL-bus in een in Brabant spelende videoclip van een Duitse band anno 2011?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:45 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wel opvallend, in een andere clip van scooter rijdt ook al een bus rond; een Duvedec als ik me niet vergis
Wat een fijne bussen waren dat! Vaak in gezeten als passagier, naar school, in de wat latere 90'er jarenquote:
Een oude Hermes bus zou idd logischer zijn. Ik vermoed dat dit de VSL bus van de SVA is maar die hebben toch ook een oude Hermes Alliance bus?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:48 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Maar wat doet in godsnaam een VSL-bus in een in Brabant spelende videoclip van een Duitse band anno 2011?
150 kilometer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:32 schreef marcel.nl het volgende:
Bij ons in Groningen rijden bussen van Qbuzz met reclame van OVbureau Groningen/Drenthe en ik plaats deze post in forum bussentopic EN in forum tenenkrommende fouten in het openbaar.
Want zogezegd rijden de bussen met op de achterruit, over de hele breedte met reclame van het OVbureau. Naast de OV-chipkaart hebben wij speciale papieren euro-kaartjes, dagkaarten enzovoort. Die stickers zijn kennelijk geheel willekeurig geplakt. Dus zitten mijn collega's en ik in Appingedam (nabij Delfzijl) in Noordoost Groningen naar reclames te kijken als: Van Pesse naar Hoogeveen 4euro, van Meppel naar Hijken 6euro, reizen binnen Assen 2euro. Daar staan plaatsen tussen die hier 150kilometer vandaan liggen en waarvan we voor het eerst in ons leven horen. Behang die bussen dan met reclame van je eigen regio, dus: binnen Groningen stad 2euro, bus van Delfzijl naar Winschoten 6euro enzovoort. Wat heb ik er nou aan te weten wat de bus in Meppel kost ? Tenenkrommend fout, maar voor mijn collega's wel voldoende stof om te lachen.
Klachten van dorpsbewoners ontvangen ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
150 kilometer?Dan zit ik vanaf Appingedam toch al ver buiten het Qbuzz gebied.
Wat ik een faal van de nieuwe dienstregeling vind: een goedlopende nachtbus niet meer door het dorp laten gaan, maar alleen nog laten stoppen langs de autoweg. Ik gok dat die bus straks toch aanmerkelijk minder goed loopt.
Ik bedoelde eigenlijk een oude BBA of Veolia busquote:Op zondag 29 januari 2012 09:38 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Een oude Hermes bus zou idd logischer zijn. Ik vermoed dat dit de VSL bus van de SVA is maar die hebben toch ook een oude Hermes Alliance bus?
Dat zou best kunnen want hier slopen ze ook de boel als ze uit de nachtbus komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef NoBody122 het volgende:
Klachten van dorpsbewoners ontvangen ofzo?
De midibussen die Arriva rond heeft rijden in Gorinchem zijn van het type Heuliez GX127.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:45 schreef springer1980 het volgende:
Arriva heeft zulke bussen ook gehad maar dan vele malen kleiner, volgens Busfoto.nl blijkt het een Heuliez-Irisbus te zijn. Volgens mij had die Veolia bus die ik tegen kwam hetzelfde logo voorop...
Tja dat weet ik ook niet, de bus zal ongetwijveld wel een keer gespot worden op de lijndienst door een busfotograaf...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De midibussen die Arriva rond heeft rijden in Gorinchem zijn van het type Heuliez GX127.
Ik weet niet of jij een Irisbus Citélis 12 of een Heuliez GX327 gespot hebt.
Of leeg naar binnen (gebroken dienst) of op een andere lijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef smvs het volgende:
Ik verwonderde me over iets, misschien weet iemand het hier. Veel spitsbussen hebben 's ochtends of 's middags slechts een dienstregeling in één richting. Bijvoorbeeld lijn 276 van Connexxion in de regio Utrecht/Amersfoort. Hoe zit dat dan, rijdt zo'n bus dan in de regel leeg (als 'geen dienst') terug richting het beginpunt? Of zou het een andere lijn worden? (die eventuele andere lijn gaat dan in ieder geval niet terug naar Amersfoort want vanaf de Uithof/Utrecht oost gaat alleen om 8:18 een bus (lijn 623, schoolbus) naar Amersfoort).
dat is logisch trouwens, want er is een tekort aan streekbussen sinds lijn 316 en 317 met LE's gereden worden. Daarom zie je regelmatig stadsbussen en Qliners versterkingsdiensten op streek rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:26 schreef marcel.nl het volgende:
En op lijn 178 van Groningen naar Appingedam via Siddeburen zag ik vanmiddag een Qbuzz Qliner rijden met opschrift "178 - extra bus"
De bus blijkt op proef te rijden in Maastricht: http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/ronaldbartels/quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:41 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Tja dat weet ik ook niet, de bus zal ongetwijveld wel een keer gespot worden op de lijndienst door een busfotograaf...
Als dat Qbuzz wordt, dan wordt heel noord NL gekubust, midden NL Syntus en daaronder Arriva en daaronder Veoliaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva, xx en Kubus hebben een offerte ingediend voor de concessie Noord- en Zuidwest Fryslân, Leeuwarden, Schiermonnikoog en de lijn Groningen - Emmeloord. Op 20 maart zal duidelijk worden welke partij het vervoer zal krijgen.
van mij mag Qbuzz t wel hebben hoor.. mischien dat er dan nog wat mooie lijnen ontstaan... :-)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Als dat Qbuzz wordt, dan wordt heel noord NL gekubust, midden NL Syntus en daaronder Arriva en daaronder Veolia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |