oeh, straks krijgen we nog inhoudloze posts in onze topicsquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen als het topics verziekt/ saboteert en je al bij post 211 begint ofzo
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
oeh, straks krijgen we nog inhoudloze posts in onze topics
Da's het kudte juist, doe ik eens een stap buiten m'n bandshirts en wolvenshirts, VALT ER EEN GAT IN.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
daarom zal dat hier zo'n vaart niet lopen, schaar
ijs, kudt! Van welke band?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het kudte juist, doe ik eens een stap buiten m'n bandshirts en wolvenshirts, VALT ER EEN GAT IN.
Dat doe ik dus niet meer he, dat snap je wel.
Dus Mir zit mij gewoon bang te makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
daarom zal dat hier zo'n vaart niet lopen, schaar
ijs, kudt! Van welke band?
niet door je plopnavelt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:23 schreef Incantrix het volgende:
Bij mij vallen in alle shirts gaten binnen de zoveel keer dragenmijn kat doet altijd mijn buik CPR-en
![]()
she is actually checking your internal organs for weaknessesquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:23 schreef Incantrix het volgende:
Bij mij vallen in alle shirts gaten binnen de zoveel keer dragenmijn kat doet altijd mijn buik CPR-en
![]()
Uiteraard!! Da's me leifelingvestd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:23 schreef milka82 het volgende:
Heb je ook zo'n lekker wolvenfleece vest Ijs? *noemen wij hier een ' ik haat je' kado*
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
she is actually checking your organs for weaknesses
Ik heb van die touwtjes aan m'n tshirtquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:26 schreef milka82 het volgende:
Ik wist dat ik voor de Klau look had moeten gaan vandaag,was ik helemaal in de smaak gevallen
oh dat vindt eny leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb van die touwtjes aan m'n tshirt
DAT!quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
daar scoort ijs d'r mannen mee natuurlijk
vel rozen, altijd goed!quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zelfs vel rozen in m'n ooglook zitten.(I shit you not)
[..]
DAT!
mijn quote faaldequote:Op zaterdag 12 november 2011 10:28 schreef Incantrix het volgende:
(en mooie edit)
Zal ik anders mijn logge lijf eens uit bed slepen?
Haha, ik denk dat ik dat maar eens doe ja.. En god ja zeg, ik kijk alweer uit naar de tijd dat ik me in delen moet omdraaien in bed omdat ik te dik ben om dat in 1x te regelen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn quote faalde
en ja kom es uit bed drachtige walvis! Einz!
waarheid.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:32 schreef milka82 het volgende:
Er is mij verzekerd zolang ik tetten heb,ik mag komen!
Zit nog alleen tot aan zwolle,daarna heb ik geen tijd meer om te fokken!quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarheid.
Is anke zo saai dat je nu al zit te fokken?
Hahaha JAquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarheid.
Is anke zo saai dat je nu al zit te fokken?
HALF ZWEIII!11!@2@!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe laat hebben de anderen afgesproken op het station?
Tussen half 2 en kwart voor 2, vanaf het perron naar links, bij de Free Record Shop, buiten ivm rokenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe laat hebben de anderen afgesproken op het station?
Nom nomquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:41 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga douchen darlings, nogmaals veel plezier mopjes![]()
Als ik ooit nog eens mee-meet ga ik een taart voor jullie bakken
Oh geen moddolsquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Elfenbeeldje voor mijn zusje voor kerst.
Ik zag em alleen van de achterkant bij het uitladen. Dus het oordeel moet nog geveld als volgende week mijn nieuwe digitennekastje komt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dubbel fuuuu
bevalt je nieuwe pakketman?
Welke?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb parfum die stinkt, iemand die hem lekker vindt mag hem hebben, zal het meenemen
Lolita lemptika (??? Ik weet niet hoe je het schrijftquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik niet, iets met een shawltje en lolita op het dopding
Als je m lekker vindt mag je m hebben. Als je je nr dmt dan maak ik een feauteauquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lolita lemptika (??? Ik weet niet hoe je het schrijft)
Die is keeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilekker
Ze zitten nu in een boterhamzakje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... in een uhm...
Dan weet ik het niet
Ik ga ook pas dinsdag naar kapper, /carequote:Op zaterdag 12 november 2011 10:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie nu met steil maken van mijn haar dat ik een uitgroei heb van 1,5 cm
Charming
Ja, heb ik ook. Maar allebei een tint blond dus valt het niet zo op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie nu met steil maken van mijn haar dat ik een uitgroei heb van 1,5 cm
Charming
Rood en asblond hierquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Maar allebei een tint blond dus valt het niet zo op.
Oh das wel een goeie. Kunnen ze in de zak met de hapjes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
mijne zitten in een (nep)tupperware/curverbox/bakje dinges
Vinden ze vast gezelligquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh das wel een goeie. Kunnen ze in de zak met de hapjes.
ohja, zal de knabbels klaar leggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh das wel een goeie. Kunnen ze in de zak met de hapjes.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:02 schreef Lindytje het volgende:
Toeter, toeter, toeter, toeter, toeter, met Romana op de schooter....Ga uit mijn hoofd!!!!!
![]()
Ik ga zo op het station wel even wat lekkers halen voor onderweg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik haal zo bij de supermarkt nog maar iets hartigs zonder vlees er in![]()
En eten voor onderweg, want lunchtijd
Gratieschquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga zo op het station wel even wat lekkers halen voor onderweg.Koffie bietsen bij mijn werk
extragratis van iemand die bij de etos werktquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat
[..]
Waar heb je die dan vandaan joh?
Tot staks!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:08 schreef Dwyn het volgende:
Nou meisjes, ik ga naar mijn werk en dan gelijk door naar de trein. Ik ben te herkennen aan mijn zwarte jas, grote blauwe tas en groen-roze tasje met spullies.
Jottem, en dan geeft ze je stinkparfumquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
extragratis van iemand die bij de etos werkt
Nee aan muh moedurrquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem, en dan geeft ze je stinkparfum![]()
Bis schtraks!!! EINZ!!11!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga er ook vandoor, even naar de supert en dan door naar de trein![]()
EINZ!![]()
Ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe kan het toch zo rustig zijn hier
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit ook in de trein
kut, nu moet ik 1,5 uur zorgen dat ik wakker blijfEINZ!!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nu zit ik in een andere trein. Verdacht pakketje in de buurt van Utrecht, hurrah.
O kut! En nu?quote:
Hendig. De ns boycot onze meet!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef Dwyn het volgende:
ik sta nu te wachten op de trein die eerder zou gaan maar nu zou moeten komen. De trein die ik wilde nemen heeft 59 minuten (?!) vertraging.
Zit jij in dezelfde trein als ik?quote:
Ik blijf altijd zo ver mogelijk uit de buurt alsquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef BBQ-kip het volgende:
We hebben nu alweer ruzie, en nu mag ik niet meer meehelpen....![]()
zucht![]()
Krijg net ook op mijn lazer omdat ik een verlengsnoer niet heb opgerold toen ik het weg legde, terwijl hij het een week lang midden in de gang (IN HET LOOPPAD) heeft laten liggen![]()
![]()
![]()
Wordt weer een leuke dag
Ja, we doen het meeste kluswerk samen en dat werkt "uiteindelijk" ook wel... maar niet als meneer of ik grumpy zijn...quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik blijf altijd zo ver mogelijk uit de buurt alsergens mee aan het prutsen is
Wat een vertrouwen in de NS!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, we doen het meeste kluswerk samen en dat werkt "uiteindelijk" ook wel... maar niet als meneer of ik grumpy zijn...
Hij zet rustig een gore toiletpot die hij net gedemonteerd heeft incl. gore drab en scherpe kanten op onze houten vloer. Daar ben ik dan niet zo gecharmeerd van en zeg er wat van, terwijl ik het ga opruimen en dan gaat hij zeiken over de toon waarop ik het zeg enzo... en dan is het binnen no time ruzie.
![]()
Gezellig hoor![]()
Einz einzquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:14 schreef Lindytje het volgende:
IJs, ik weet nog een matigen goeien garp!
EINZ11!!11
Damn, da's echt even één grote GRRRRRquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef Incantrix het volgende:
BBQ, lukt het allemaal?
Tevens: FUCK! Anders laat je vent gewoon even het (zo ongeveer) laatste geld dat je hebt in de pinautomaat zitten![]()
Hij is echt heel lief hoor, maar zijn laksheid heeft ons deze maand dan dus 430 euro gekost en nu ben ik wel ff klaar met dat gezeur
vooral leuk dat ik vandeweek werd afgezeken over 'zonde geld' toen ik dacht dat ik wellicht geflitst werd met een paar km te hard
ZUCHT.
[/dagboek]
North Carolinaquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wie ben jij? Dat vragen wij ons af.....
Heb het al ge-editquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag
Huh jij was er toch ook? Tenminste dat dacht ik. Maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoeveel kratjes bier zijn er al doorheen gegaan?
Ook dat is geen goed antwoord...quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
North Carolina
Edit las waar ben jij.![]()
Ik ben ik
tietenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook dat is geen goed antwoord...
Wie ben je? Waar kom je vandaan? Hoe kom je hier?
En wat is je cupmaat?
Hhm.... veel! En veel eten!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoeveel kratjes bier zijn er al doorheen gegaan?
En je zit op de wc dat berichtje te typen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallon ik was eerder bij de wc dan dwyn muhahahaha
Goh ben jij streng zegquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook dat is geen goed antwoord...
Wie ben je? Waar kom je vandaan? Hoe kom je hier?
En wat is je cupmaat?
Haha nee. Ik kon eerst niet en toen kon ik wel maar i haz moneyissues.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Huh jij was er toch ook? Tenminste dat dacht ik. Maar blijkbaar niet
Ah balen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha nee. Ik kon eerst niet en toen kon ik wel maar i haz moneyissues.
We zijn hier niet in amerika! Nl cupmaat aubquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goh ben jij streng zeg
Amber. North Carolina. Via het internet.
38B
Woon al sinds jaren niet meer in Nederland, dus zou er geen zinnig antwoord op kunnen geven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We zijn hier niet in amerika! Nl cupmaat aub
Volgens http://www.ergonomiesite.be/antropometrie/bh_maat.htm komt het overeen met B85quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We zijn hier niet in amerika! Nl cupmaat aub
Bedankt voor de hulp Jacqie1986quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Volgens http://www.ergonomiesite.be/antropometrie/bh_maat.htm komt het overeen met B85
Naaiss! Welke spel is het uiteindelijk geworden voor mirannie's lakjes?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hhm.... veel! En veel eten!
Chef
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 dat Mirjam daar ook was
Waarom ben jij er eigenlijk niet bij?quote:
Ze vinden mij niet liefquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom ben jij er eigenlijk niet bij?
En toch ben je zowat elke dag hier te vindenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ze vinden mij niet lief![]()
En ik hou niet van vreemde mensen, en moest werken(je krijgt geen vrij meer in november/december).
Maar ik heb het niet zo op mensen die ik niet ken
Neuh te drukke zaterdagen. En vandaag had het ook echt niet gekund, het was gekkenhuis.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En toch ben je zowat elke dag hier te vinden
Waarom krijg je geen vrij in nov/dec? Te drukke periode of geen vrije dagen meer?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Neuh te drukke zaterdagen. En vandaag had het ook echt niet gekund, het was gekkenhuis.
En ik praat te weinig doordeweeks want heb gewoon keelpijn van het praten
Goed plan, misschien leert hij dan fatsoenlijk nederlands!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]elke dag minimaal een uur socializen met de buurman!
Taallesquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Goed plan, misschien leert hij dan fatsoenlijk nederlands!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
TaallesVang je nog geld ook!
Ja die was ik net tegengekomen! Die is wel aardig denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is dit iets?
http://pinksensation.net/(...)italian-love-affair/
Of nog lichterroze?
Ik hoor altijd wel goede verhalen over de dekking, maar heb m zelf niet. So i don't knowww. Ben niet zo van de roze.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja die was ik net tegengekomen! Die is wel aardig denk ik.
Thnx guys, fijn dat ik ff mag venten hierquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn, da's echt even één grote GRRRRR![]()
Als niemand het eruit pakt wordt het in principe na een aantal seconden weer "ingeslikt", weet ik als ervaringsdeskundige (ik stond te lang te ouwehoeren en lette niet op)![]()
Hebben jullie het financieel zo moeilijk? Dat lijkt me wel heel lastig met een mini op komst, of niet? Ik ben altijd als de dood voor geldissues.
Mijn vent zeikt altijd als ik teveel eten koop en dus moet weg gooien, en pokert er dan rustig 100 euro op los
Oeh lebber van SQquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:04 schreef milka82 het volgende:
Einz!!! In de trein terug,na een lebber van Skjoe,kan ik daar over dromen vannachthet was vet gezellig EINZ!!!
Wel thuis dear, doe voorzichtigquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:04 schreef milka82 het volgende:
Einz!!! In de trein terug,na een lebber van Skjoe,kan ik daar over dromen vannachthet was vet gezellig EINZ!!!
Best wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
@ incaook allemaal lekker op elkaar ook, slechte timing ook.
Ik had je verhaal even gemistquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx guys, fijn dat ik ff mag venten hier![]()
En BBQ, neuh, we hebben nog wel spaargeld hoor, daarom staat er ook 'zo ongeveer' bij.. Maar ik baal ervan dat we nu een week eerder op ons spaargeld in moeten teren, terwijl het met een eetje zuinigaan doen nog best goed was gekomen deze maand![]()
En dit was gelukkig niet 430 euro hoor, maar dat is de optelsom van de 'oh, ķeps!'-en van mijn liefje deze maandEerst was hij vergeten zijn fietslicht aan te doen en reed hij een fuik in: ¤ 40,=. Toen liet hij de sleutels in zijn fiets zitten op Den Haag Centraal voor een dagje: guess what happened?
Die fiets hadden we anderhalf jaar geleden gekocht en was dus alles bij elkaar bijna ¤ 1000,=, maar voor het gemak tel ik alleen de kosten van het tweedehands exemplaar dat we op de kop wisten te tikken voor ¤ 350,= (de extra sloten voor in de deuren omdat ook zijn huissleutels aan zijn fietssleutels zaten tel ik dan niet mee, want dat wilden we toch al een keertje doen). Op de terugweg van het halen van zijn fiets reed ik (met correcties e.d. eraf) een kilometer of 3 tot 5 te hard en zag in mijn spiegel ineens een auto verstopt staan en een camera-statief half achter een bosje staan, dus toen kreeg ik de 'zonde geld!!
![]()
'-preek, terwijl ik echt ENORM mijn best had gedaan om chill te doen over de fiets en de boete, want hij voelde zich al klote genoeg en blabla.. Dus vanavond ging hij pinnen en toen liet hij ¤ 40,= uit de muur steken
![]()
Er was niemand in de buurt dus misschien krijgen we het nog terug, maar ik heb al gekeken en het bedrag is wel gewoon afgeschreven, dus we gaan voor het gemak maar uit van het ergste. En ook hier probeer ik ECHT chill te doen hoor, want we hebben er niks aan als we daar ruzie om gaan zitten maken, hij deed het niet expres en hij voelt zich er echt teringklote over, maar GODDAMN wat moet ik op mijn tong bijten. Ik heb ook nog hormonen, jeweets![]()
En sinds we deze maand ook al verjaardagscadeau + feestje in de extra kosten hebben zitten omdat zoonlief 2 wordt hakt dit er wel ff in ja
Zo, dat moest ik even kwijt
[/rant]
How nice of you!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn drinken is opDus ga maar naar beneden en mn mams gezelschap houden
Owquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook ja Unfuckingtitled, maar ik had vreselijk behoefte om wat onzinnigs neer te plempen
Ik nog niet hoor Nagelquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
En al die wijven hebben gewoon zitten fokken tijdens de meet.
En Whoop zag haar kans schoon om even ongestoord te kunnen posten.
Iedereen kan nu bevestigen dat ik heul wel lief en klein ben(net als m'n tetten! Derp!). Zie je nou Masja Einz!
Tsja het blijven fokkers in hart en nieren hequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iedereen kan nu bevestigen dat ik heul wel lief en klein ben(net als m'n tetten! Derp!). Zie je nou Masja Einz!
Ja datquote:
1.65, of zoals SQ zei: geen eens 3 turven hoogquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tsja het blijven fokkers in hart en nieren he
Hoelang ben jij dan?![]()
Ben je nog steeds geband?Permanent ofzo?
O.P.I. dekt goed.Mischien dit als roze niet je kleur isquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoor altijd wel goede verhalen over de dekking, maar heb m zelf niet. So i don't knowww. Ben niet zo van de roze.
Ja dat snap ik heel goed hoor, en dan is het fijn dat je hier even van je af kan tikken. Lucht toch een beetje op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Jacqie (haha, ik moest even terugscrollen voor de spelling), ik doe mijn best
en jij is nieuw hier he? Wilkommen!
UFT, jah,ik vind het ook echt heel lullig om er boos om te worden, ik doe zelf ook wel eens domme dingen die geld kosten (boetes rijden bijvoorbeeld). Maar deze maand vraag ik me echt af waar hij zit met z'n hoofd.. En idd, die fiets was echt een investering, die moederfiets-krengen zijn knetterduur, en dan nog je extra sloten, je fietstassen, stoeltje erop.. Maarja, hij heeft geen rijbewijs, dus er mķest gewoon asap een nieuwe, ik vind het een naar idee ala hij op zijn papaag geen vervoer heeft en op het moment kan ik niet met de tram zodat hij mijn fiets kan nemen omdat ik er knetterend misselijk van word. Naja, all well it ends well, we zijn gezond, hebben nog eten en zijn vandaag naar Sinterklaas geweest, maar het is lastig om het binnen te houden terwijl er van binnen een kernbom aan ARGH afgaat
Bwhehehe. Wij houden je wel van de schokkerende dingen op de hoogte hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1.65, of zoals SQ zei: geen eens 3 turven hoog
En ik denk dat ik gebanned ben tot ik een nieuw ipadres kan regelen
Ja ik ben bekend met OPIquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef -Amber- het volgende:
[..]
O.P.I. dekt goed.Mischien dit als roze niet je kleur is
[ afbeelding ]
"I'm Not Really a Waitress"
Haha, oh, maar dáár zou ik me niet op ingehouden hebben denk ik, meestal als hij uitgaat zeg ik vantevoren wel ff iets van 'denk je na over wat je doet?' want hij gaat meestal weg met whiskydrinkers en dan gaat hij gezellig meedoen.. En dat levert idd leuke rekeningen op jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed hoor, en dan is het fijn dat je hier even van je af kan tikken. Lucht toch een beetje op.
Ik heb er hier ook 1. Doe ik zuinig aan omdat we weinig geld over hebben deze maand, zuipt meneertje er op een avond gewoon 80¤ doorheen. ('Ohja, misschien niet zo handig sorry') Ik ga er verder ook geen ruzie om maken want dat brengt het geld nou eenmaal niet terug. Maar had liever wel dat ie af en toe niet zo impulsief en onnadenkend handelt
Heuj stil wijf, als jij minder stil was geweestquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ahzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
Met die spelling voel ik me ook wel aangesproken hoor
Ik lees ook mee in OUD ja... Kan ik me mentaal alvast voorbereiden op wat me ooit hopelijk te wachten staat
Och jemig... Dat is wel erg vervelend allemaal dan. Kan me goed voorstellen dat de lol er dan wel van af is ja.
Was dat niet de favoriete lak van Masja?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef -Amber- het volgende:
[..]
O.P.I. dekt goed.Mischien dit als roze niet je kleur is
[ afbeelding ]
"I'm Not Really a Waitress"
Kuthoer einz!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heuj stil wijf, als jij minder stil was geweestEINZ!1!
Ja kijk als je er idd afspraken over hebt gemaakt vind ik het anders. Wij leven meer zo van: ik heb mijn loon, hij het zijne. Als mijn loon op is leven we verder op zijn loon en andersom ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, oh, maar dáár zou ik me niet op ingehouden hebben denk ik, meestal als hij uitgaat zeg ik vantevoren wel ff iets van 'denk je na over wat je doet?' want hij gaat meestal weg met whiskydrinkers en dan gaat hij gezellig meedoen.. En dat levert idd leuke rekeningen op jaen dit klinkt dan weer net alsof hij van mij niks mag ofzo, maar toen we hierheen verhuisden hebben we samen afgesproken dat de broekriem een beetje strakker moest
Maar idd, ruzie maken om zulke dingen is echt kut, want het helpt toch niet meer nee
Voordeel van O.P.I. is IMHO dat ze enkel gespecialiseerd zijn op nagellak en daarom een goed product afleveren. Netzo als ook bv. Rescue Beauty Loung of Essiequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ben bekend met OPIHeb hier meerdere flesjes staan.
Ik vind het wel een mooie kleur, heb ook wel rood en roze tinten hier staan. Maar als ik het dan op heb draag ik het minder lang dan een mooie zwart/blauw/groene kleur.
Ach, je kan het altijd nog op je hormonen afschuivenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ahzoleuk dat je hier ook meekletst idd
En whehe, jah, maar ik vind het zo suf om niet eens ff de moeite te nemen om iemands naam goed te spellen
![]()
En ouder zijn is leuk hoor, ondanks het feit dat bepaalde dingen dikke bagger zijn
Ah beterschap! Heel irritant als je ziek bent en je 'moet' nog vanalles.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef AmNaBa het volgende:
Ik zit thuis op de bank, ziek,maar kan nergens mijn aandacht bijhouden en moet eigenlijk ook nog van alles gaan invoeren in de pc. ben al een week ziekIk zou eerst ook bij de meet zijn
Ik ben niet zo druk meer aanwezig, ben gewoon stil op de achtergrond aanwezig
Ja maar daar is de prijs ook naar vind ik persoonlijk. Nix mis mee om geld te vragen voor kwaliteit, maar dan verwacht je ook dat het goed spul is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Voordeel van O.P.I. is IMHO dat ze enkel gespecialiseerd zijn op nagellak en daarom een goed product afleveren. Netzo als ook bv. Rescue Beauty Loung of Essie
Ja zo wil ik het 'later' ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wij hebben een gezamelijke rekening waar we naar rato op storten... en allebei onze eigen rekening waar we zelf mee kunnen/mogen/moeten doen wat we zelf willen/moeten... Works for us
Aanpakken die handel!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ach, je kan het altijd nog op je hormonen afschuiven
Jaaaaa! Al die dingen die leuk zijn!! En al die dingen die bagger zijn...![]()
Ik voelde me vnaaf ineens een oud zeikwijf!
Waren 2 buurtjochies aan het voetballen hier voor... En ik zag de bal een paar keer lomp hard richting auto's gaan en toen ben ik er wat van gaan zeggen
Weet niet wat men er in Nederland voor moet betalen, maar als je het vergelijkt met bv. Lacome, Cover Girl etc valt het best wel meequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar daar is de prijs ook naar vind ik persoonlijk. Nix mis mee om geld te vragen voor kwaliteit, maar dan verwacht je ook dat het goed spul is.
Jah, dat is idd wel anders, heerlijk hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kijk als je er idd afspraken over hebt gemaakt vind ik het anders. Wij leven meer zo van: ik heb mijn loon, hij het zijne. Als mijn loon op is leven we verder op zijn loon en andersom ookHij werkt hard voor zijn geld dus hij mag er leuke dingen van doen. Maar dan niet later bij mij komen zeuren dat je geen geld meer hebt. (En daarbij komt dat we samen bij mijn moeder wonen en hoef geen kostgeld te betalen (hij wel) dus ik hoef me weinig druk te maken over vaste lasten.)
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ach, je kan het altijd nog op je hormonen afschuiven
Jaaaaa! Al die dingen die leuk zijn!! En al die dingen die bagger zijn...![]()
Ik voelde me vnaaf ineens een oud zeikwijf!
Waren 2 buurtjochies aan het voetballen hier voor... En ik zag de bal een paar keer lomp hard richting auto's gaan en toen ben ik er wat van gaan zeggen
Nou ja... 1 van die jochies had van de week met 2 vriendjes ook al belletje getrokken hier... Zag ze toevallig schuilen, maar had geen zin om er wat van te zeggen.. Maar ja.. nu houd ik dat natuurlijk wel in de gatenquote:
Ja hoor, de waterleiding is weer gefixd en toen ben ik even naar de Appie geweest om fooooodzzzz te halen voor morgenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kip! Waar ben je? Is alles goed gegaan nog?
Maar serieus, hoe ben je nou hier op dit topic gekomen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Weet niet wat men er in Nederland voor moet betalen, maar als je het vergelijkt met bv. Lacome, Cover Girl etc valt het best wel mee
13,95¤ geloof ik. Dus ja, dat vind ik veelquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Weet niet wat men er in Nederland voor moet betalen, maar als je het vergelijkt met bv. Lacome, Cover Girl etc valt het best wel mee
Tuurlijk, venten mag hier altijd, en zeker over je ventquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx guys, fijn dat ik ff mag venten hier![]()
......
Zo, dat moest ik even kwijt
[/rant]
Dat is ineens een hele omschakeling van levensstijl zeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat is idd wel anders, heerlijk hoorLekker van genieten, wij hebben ook een goed aantal jaartjes zo kunnen leven (huurtje van ¤ 260,= per maand op 2 fulltime salarissen) en dat was echt heel fijn. Maja, dan kies je op een bepaald moment met kindertjes toch voor én minder werken én een groter huis en dan moet je keuzes gaan maken. En we hebben het niet slecht hoor, maar als je gewend bent dat het allemaal heel makkelijk is kan dat ff lastig zijn..
[..]![]()
En ghi, het begin van het einde: jezelf gaan storen aan 'jeugdigen' omdat ze zulke dingen doen
Bij ons komt alles binnen op de gezamenlijke rekening om te voorkomen dat er afschrijvingen misgaan en an is het de bedoeling dat we allebei eigen geld op onze eigen rekening krijgen, maar dat komt nog niet helemaal van de grondquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wij hebben een gezamelijke rekening waar we naar rato op storten... en allebei onze eigen rekening waar we zelf mee kunnen/mogen/moeten doen wat we zelf willen/moeten... Works for us
Dat is ook veel...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
13,95¤ geloof ik. Dus ja, dat vind ik veel
Pssst, je moet het ook niet in Nederland kopenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
13,95âŦ geloof ik. Dus ja, dat vind ik veel
Mooi zo! Lekker ontspannenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja hoor, de waterleiding is weer gefixd en toen ben ik even naar de Appie geweest om fooooodzzzz te halen voor morgen
Ik kon me niet inhouden om een appeltaartje mee te nemen als toetje, omnomnomnom
Net lekker het avondeten opgegeten en we zitten nu tijdens de appeltaart een docu te kijken over de drugshandel in Miami in de jaren '90 op RTL7.
Fucking bizar om te zien, is een soort lofzang op de drugshandel
Ah jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij ons komt alles binnen op de gezamenlijke rekening om te voorkomen dat er afschrijvingen misgaan en an is het de bedoeling dat we allebei eigen geld op onze eigen rekening krijgen, maar dat komt nog niet helemaal van de grondik heb de berekeningen liggen hoor, maarja, dan nog uitvoeren
Haha sinds ik bekend ben met TD doe ik dat ook echt niet meer!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pssst, je moet het ook niet in Nederland kopen
Af krijgen houdt in dat we het kanaal helemaal bereikbaar hakken (tegels en betoncement eromheen weghakken), zodat we het na overleg met de loodgieter kunnen wegslopen en vervangen door PVC.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef Incantrix het volgende:
En Kippie, verwachten jullie dat het morgen wel lukt om het af te krijgen? Wel fijn dat hij nog naar binnen mocht bij de bouwmarkten dat gaat wel in de papieren lopen ja, mannen met witte pakken en ontsmettingsdouches enzo
Dat is inderdaad even een omschakeling. En begrijpelijk dat jullie daar allebei aan moeten wennen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat is idd wel anders, heerlijk hoorLekker van genieten, wij hebben ook een goed aantal jaartjes zo kunnen leven (huurtje van ¤ 260,= per maand op 2 fulltime salarissen) en dat was echt heel fijn. Maja, dan kies je op een bepaald moment met kindertjes toch voor én minder werken én een groter huis en dan moet je keuzes gaan maken. En we hebben het niet slecht hoor, maar als je gewend bent dat het allemaal heel makkelijk is kan dat ff lastig zijn..
[..]![]()
En ghi, het begin van het einde: jezelf gaan storen aan 'jeugdigen' omdat ze zulke dingen doen
Zo hebben wij het ook en het werkt ideaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja zo wil ik het 'later' ook
Die taart is ook zo fucking lekker!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooi zo! Lekker ontspannen
Ohh ik heb ook al van de week zo'n appeltaartje verschranst
Same herequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die taart is ook zo fucking lekker!
Hij was in de Bonus he... dat was mijn death trap
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk, venten mag hier altijd, en zeker over je vent
Jah, er zit nog wel een huis tussen waar het er een beetje tussenin zat hoor, maar we hebben dit huis gekocht toen ik nog niet minder werkte (althans, wel met ouderschapsverlof, maar dat werd grotendeels doorbetaald) en vlak na de verhuizing ging er ineens 25% van mijn salaris af. Bewuste keuze, maar wel ff wennenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is ineens een hele omschakeling van levensstijl zeg.
Ja echt he?!
Ik vind het helemaal niet erg dat ze buiten spelen... En ik kan er ook mee leven dat ze met een voetbal spelen... Maar ga dan lekker op het grasveldje zo hard tegen die bal schoppen! Maar daar mocht dat jochie dus niet meer heen van papa en mama... GRRRR!
er zijn leukere dingen jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
Lijkt me een stoffige rotklus BBQ...
Dit was ook enen goeien discount, en goeien taart.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Same hereI'm a sucker for discounts
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Jah, er zit nog wel een huis tussen waar het er een beetje tussenin zat hoor, maar we hebben dit huis gekocht toen ik nog niet minder werkte (althans, wel met ouderschapsverlof, maar dat werd grotendeels doorbetaald) en vlak na de verhuizing ging er ineens 25% van mijn salaris af. Bewuste keuze, maar wel ff wennenen dan natuurlijk de 'gewone' kosten van een kind nog.. Nieuwe schoentjes bijvoorbeeld, ¤ 92,95
En jah, dat is ook logisch toch? Alleen denk ik dan wel eens terug aan dat ik ook zo was en hoe stom volwassenen dan wel niet waren, dus dan is het besef dat je nu diegene bent die ze wegstuurt soms wel eens een pietsie 'bleh'
Derp hurrp durp!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dit was ook enen goeien discount, en goeien taart.
EINZZZZ!1111!!!!1
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er zijn leukere dingen ja![]()
maar ach, we hebben vervelendere klussen gehad, hebben het meeste zelf gedaan in ons huis en dat is wel leuk, dat je zelf uiteindelijk toch wel erg veel kunt als je het maar probeert en accepteert dat het niet allemaal in 1 keer goed en snel gaat.
Uiteindelijk ben ik er wel blij om en als iets klaar ik ben ik altijd zo trots als een aap met 7 lullen
Wij hebben allebei geen grote hoeveelheden geld of spullen, maar ook geen schulden, dus hebben lekker voor in gemeenschap van goederen gekozen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
En als we gaan trouwen (ooit) willen we ook huwelijkse voorwaarden. Voornamelijk om onze inkomsten/evt. schulden gescheiden te houden.
Oh, zo hebben we het ook gehad, en dan maakte mijn lief weer eens geen geld over want 'oeps, vergeten' of 'oeps, wachtwoord vergeten, internetbankieren geblokkeerd' en dan was de hypotheek ineens niet afgeschreven. Doen we dus maar niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah jaBij ons dus andersom.
Komt binnen op onze eigen rekeningen en dan storten we naar de gezamelijke
Maar is deels ook, omdat m'n vriend nog een koophuis heeft met z'n ex. (in Eindhoven!)
Oei, bummer.. Nouja, eerst dit deel maar eens he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Af krijgen houdt in dat we het kanaal helemaal bereikbaar hakken (tegels en betoncement eromheen weghakken), zodat we het na overleg met de loodgieter kunnen wegslopen en vervangen door PVC.
We hadden gehoopt dat de benedenetage al helemaal PVC zou zijn, maar da's helaasch niet zo.
Ach, komt wel goed uiteindelijk
Uitdagingen
Gewoon automatisch afschrijven instellen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, zo hebben we het ook gehad, en dan maakte mijn lief weer eens geen geld over want 'oeps, vergeten' of 'oeps, wachtwoord vergeten, internetbankieren geblokkeerd' en dan was de hypotheek ineens niet afgeschreven. Doen we dus maar niet meer
[..]
Oei, bummer.. Nouja, eerst dit deel maar eens he?step by step enzo, blablabralleut..
Eigelijk door toeval, was aan het rondneuzen of er ergens nog een gezellige SC aangezien ivm het tijds verschil de meeste mensen al op een oor lagen in Nederland. En kwam een paar dagen geleden hier terecht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar serieus, hoe ben je nou hier op dit topic gekomen?
Precies!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon automatisch afschrijven instellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |