oeh, straks krijgen we nog inhoudloze posts in onze topicsquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen als het topics verziekt/ saboteert en je al bij post 211 begint ofzo
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
oeh, straks krijgen we nog inhoudloze posts in onze topics
Da's het kudte juist, doe ik eens een stap buiten m'n bandshirts en wolvenshirts, VALT ER EEN GAT IN.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
daarom zal dat hier zo'n vaart niet lopen, schaar
ijs, kudt! Van welke band?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het kudte juist, doe ik eens een stap buiten m'n bandshirts en wolvenshirts, VALT ER EEN GAT IN.
Dat doe ik dus niet meer he, dat snap je wel.
Dus Mir zit mij gewoon bang te makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
daarom zal dat hier zo'n vaart niet lopen, schaar
ijs, kudt! Van welke band?
niet door je plopnavelt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:23 schreef Incantrix het volgende:
Bij mij vallen in alle shirts gaten binnen de zoveel keer dragenmijn kat doet altijd mijn buik CPR-en
![]()
she is actually checking your internal organs for weaknessesquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:23 schreef Incantrix het volgende:
Bij mij vallen in alle shirts gaten binnen de zoveel keer dragenmijn kat doet altijd mijn buik CPR-en
![]()
Uiteraard!! Da's me leifelingvestd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:23 schreef milka82 het volgende:
Heb je ook zo'n lekker wolvenfleece vest Ijs? *noemen wij hier een ' ik haat je' kado*
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
she is actually checking your organs for weaknesses
Ik heb van die touwtjes aan m'n tshirtquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:26 schreef milka82 het volgende:
Ik wist dat ik voor de Klau look had moeten gaan vandaag,was ik helemaal in de smaak gevallen
oh dat vindt eny leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb van die touwtjes aan m'n tshirt
DAT!quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
daar scoort ijs d'r mannen mee natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |