Op het moment suprême stond ik heerlijk in het zonnetje foeballuh te kijken. Overigens ging er toen wel een rilling door me heen, nu weet ik dus wat de oorzaak was.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:52 schreef minthy het volgende:
Sersjee luistert vast niet. Of hij hyperventileert nog na![]()
...
Hoe laat dan? Ik hoorde 't niet goed, ik zit wat te suffen en te bedenken wat ik ga eten vanavondquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
ow, maandagavond rigter live? dan ga ik wel ff luisteren denk ik....
vanaf 22uquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe laat dan? Ik hoorde 't niet goed, ik zit wat te suffen en te bedenken wat ik ga eten vanavond
Ik heb gisteren al rijst met kip, sperzieboontjes en saté gehad. Verschrikkelijk, in je eentje eten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanaf 22u
en ik eet vanavond chicken tonight. moet alleen nog kiezen of ik ga voor Saté of tomaten-nogwat......
het alleen eten vind ik niet zo erg, het koken vind ik vervelender. je staat een kwartier tot een half uur in de keuken en 10min later is het op....ik kook ook alleen in t weekend en op maandag of dinsdag. de andere dagen warm ik iets van t weekend op en ik eet 2 dagen magnetronvoer. en vrijdag pizzaquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al rijst met kip, sperzieboontjes en saté gehad. Verschrikkelijk, in je eentje eten.
Dat heb ik ook inderdaad. En veel dingen in de supermarkt zijn te groot verpakt, heb ik niks aan. Zeker vandaag niet, M. eet hier gewoon morgen mee (en kookt ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
wie dit snapt....
[..]
het alleen eten vind ik niet zo erg, het koken vind ik vervelender. je staat een kwartier tot een half uur in de keuken en 10min later is het op....ik kook ook alleen in t weekend en op maandag of dinsdag. de andere dagen warm ik iets van t weekend op en ik eet 2 dagen magnetronvoer. en vrijdag pizza
ik ben blij met mn vriezer. de inhoud daarvan....kan ik zeker een week van eten. 2x aardappelschotel, 1x iglo kant en klaar. er ligt sate en ik heb nog bijna kant-en-klare bami. en een zestal pizza'squote:Op zaterdag 12 november 2011 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik ook inderdaad. En veel dingen in de supermarkt zijn te groot verpakt, heb ik niks aan. Zeker vandaag niet, M. eet hier gewoon morgen mee (en kookt ook)
Ik heb geen vriezerquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben blij met mn vriezer. de inhoud daarvan....kan ik zeker een week van eten. 2x aardappelschotel, 1x iglo kant en klaar. er ligt sate en ik heb nog bijna kant-en-klare bami. en een zestal pizza's
Mazzelkont!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op het moment suprême stond ik heerlijk in het zonnetje foeballuh te kijken. Overigens ging er toen wel een rilling door me heen, nu weet ik dus wat de oorzaak was.
Grote verpakkingen zuigen inderdaad. Ik moet vaak op het werk eten, vaak neem ik dan de kliekjes mee, kook altijd teveelquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik ook inderdaad. En veel dingen in de supermarkt zijn te groot verpakt, heb ik niks aan. Zeker vandaag niet, M. eet hier gewoon morgen mee (en kookt ook)
Prachtig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, jouw telefoon kan niet omgaan met Fred.
Het valt mij al mee dat het nog niet op #1 staatquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:15 schreef CindieY het volgende:
Wat zei ik! Staat dat 'hoeren neuken nooit meer werken' ook nog in de MT50.
Heel goed gezien mijn beste.quote:
Ik kom uit Amsterdam, ik woon in Hoofddorp.quote:
17quote:
Volwassen uitstraling en alles.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef wordt niet aangesproken op zijn jonge leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |